Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Glitre Energi
2.8
40 verifiserte omtaler
Los og Glitre Energi Strøm slår seg sammen og er nå Å Strøm
Fra og med 01. Mars 2023 vil du se et nytt navn på fakturaen din. Du vil fremdeles beholde din tidligere strømavtale, selv om selskapene slår seg sammen og bytter navn. Klikk her for å gå til Å Strøm.

Glitre Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Glitre Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.8
Middels
40 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Glitre Energi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler Glitre Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 40 omtaler om Glitre Energi

FILTRER OMTALER
12
6
4
4
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Glitre Energi
Glitre Energi har 40 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig avtale

Omtale av  Ida

Medlemsavtalen er meget konkurransedyktig, har ikke funnet noe som slår avtalen

Nyttig (0)

Så bra og billig at du ikke gidder å bytte til andre

Omtale av  Geir G

Super kundeservice! Veldig gode tilbud på andre tjenester. Oversiktlig faktura. Rett og slett så bra at du ikke trenger å bruke tid på alle som ringer og maser om at de er billigere

Svar fra Glitre Energi
08.03.2023 13:27

Tusen takk for veldig hyggelig omtale Geir, det setter vi enormt stor pris på :) Mvh oss i Glitre Energi Strøm

Nyttig (0)

Utgått avtale

Omtale av  Tina

Oppdaget i dag at avtalen jeg har var en utgått avtale, mye dyrere enn de nye. Hadde vel forventa å bli kontaktet når en avtale går ut. Og vertfall når det er billigere avtaler. Skuffa og sur for at jeg har holdt meg til selskapet så lenge og brukt mye mer enn nødvendig. Men da har jeg lært meg å spare på strøm og alle andre utgifter, i det minste.

Svar fra Glitre Energi
28.02.2023 15:31

Hei Tina! Det stemmer at det er noen avtaler hos oss som er utgått. Med utgått menes at de ikke aktivt selges til nye kunder. Vi har ikke lov etter nye regler og forskrifter å flytte en kunde fra en avtale og over på en annen uten aktivt samtykke. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 31 00 15 50 eller e-post: [email protected] så hjelper vi deg gjerne over på en annen avtale :) Mvh Christine

Nyttig (0)

Dårlig

Omtale av  Kristine

Ofte Strømbrudd De vedlkkeholder kke De rydder ikke linjene så her er det ofte stein alder på høst vinterstid 🙄

Nyttig (0)

Uoversiktlig.

Omtale av  Gro B

Regningen er svært vanskelig å forstå. Forbruket stipuleres etter gjennomsnittet i distriktet enda vi har eget gjennomsnitt pga at vi ikke har kommunikasjonsdelen på smartmåleren. Vi leser av selv og rapporterer inn. (Legeerklæring) Underlig at distriktets gjennomsnitt legges til grunn for vårt forbruk.

Svar fra Glitre Energi
21.12.2022 09:35

Hei! Dette gjelder nettselskapet ditt og ikke strømselskapet Glitre Energi Strøm. Forbruket stipuleres etter gj.snittet i distriktet når det ikke er kontakt med måler slik som i deres tilfelle da dere ikke har smartmåler, det gjelder alle uten måler. Ellers er regningen delt opp i strøm og nettleie, og hvis det er noe som er uklart er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår hyggelige kundeservice så hjelper de deg så godt det lar seg gjøre :) Mvh Glitre Energi Strøm

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig anbefales ikke

Omtale av  Kristine

Mister ofte strømmen her vi bor Elendig informasjon fra Glittre ååDårlig rydding v linjer Dårlig vedlikeholdc og / eller totalt manglende informasjon i forkant av vedlikehold til oss kunder inår feil oppstår Glittre Anbefales iikke 😠😠😠

Svar fra Glitre Energi
11.11.2022 13:37

Hei Kristine! Det er nettselskapet Glitre Energi Nett du refererer til her, og ikke strømselskapet Glitre Energi Strøm. Det er nettselskapet som leverer strømmen frem til huset ditt og og de som har ansvar for linjer, strømbrudd etc. Håper du vil revurdere strømavtalen din da vi er helt uavhengig av nettselskapet ditt. Ring oss gjerne på tlf 31 00 15 20 for en hyggelig og uforpliktende prat :) Mvh oss i Glitre Energi Strøm, https://www.glitreenergi.no/strom/

Nyttig (3)

Elendig behandling av gamle kunder

Omtale av  Leif

Når vi med forutsigbare avtale Blir priset på strøm som vi gjør nå Så kan dem ikke forvente noe bedre omtale ☹️

Svar fra Glitre Energi
12.10.2022 14:32

Hei Leif! Når det gjelder produktet Glitre Forutsigbar så har dette produktet ligget langt under vår standard spotprisavtale både i juli, august og september. Enkelte dager har du har hatt over 2 kr lavere enn spot pr kWh. Vi melder prisjusteringer 14 dager i forveien - så holdes prisen inntil vi gjør en ny prisjustering (enten opp eller ned). Pga mye vind på kontinentet i begynnelsen av oktober har spotprisen vært lav, og vi har varslet 2 prisjusteringer (ned) som du skal ha fått varsel på. Forutsigbar har som sagt vært bedre enn spot de siste månedene, og vi følger med på markedet daglig for å yte best mulig og rettferdig pris for våre kunder. Håper dette var et oppklarende svar. Ønsker du grafer for å se det mer visuelt er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på [email protected]. Mvh Glitre Energi Strøm

Nyttig (0)
Glitre Energi har 40 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Glitre Energi mener

Glitre Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR