Glitre Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig lang ventetid på bestilling av billader, bestilte i mai og har enda ikke fått dato på installering, jeg syns dette er altfor dårlig.
Hei Morten! Supert hvis du kan ta kontakt med oss på tlf 31 00 15 20, eller på e-post [email protected] så vi finner ut av dette. Vi har byttet leverandør av lader siden mai og alle som har ventet skal ha fått info om ny lader og fått dato for installasjon/ferdig installasjon. Fint hvis du tar kontakt med oss :) Mvh Glitre Energi Strøm
Jeg opplever at jeg får raskt svar når jeg ringer og hvis det er en feil sendes det ut sms ganske raskt så servicen er jeg veldig godt fornøyd med. Når det gjelder pris, er de dessverre ikke blant de beste. Jeg håper det kan bli bedre for jeg ønsker å støtte lokalt kraftverk og lokale arbeidsplasser.
Fikk sjekket min strømavtale hos Forbrukerrådet , der de oppsummerte 12 avvik på min avtale bl.a Månedpris kilowattpris og påslag , tok en telefon , det de ønsket var en kopi av mitt brev fra Forbrukerrådet , men ikke å kunne tilby meg en bedre avtale , så da ble det bytte av strømleverandør.
Glitre er meget flinke med å informere sine kunder, men generelt er de blitt fjernere enn den gang det lokal strømselskapet hadde kontorer på Hadeland.
Fastpris korrensponderer langt fra det dere prøver og prakke på, langt unna fakta.