Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kontaktet kunde service gang på gang anngående en god del penger jeg skulle hatt etterbetalt, og ingenting skjer? Ventet flere måneder. Får bare samme svaret gang på gang at det desverre er forsinkelser. Da dette er penger jeg kunne trengt veldig før jul, er jeg enormt skuffet og glad for at jeg endelig har fått byttet til en annen strøm leverandør, og har vel nå fått halvert strøm regningene, som hos GNP har vært sky høye Svindel og bedrag fra ende til annen Og enormt skuffet over GNP som strømleverandør Aldrig mer
vi ble flyttet fra tinde til gnp energy og fikk strømrekning på over dobbelt så mye som vi bruker. brukte to mnd på å bytte strømavtale også for de var så lite sammerbeidsvilllige. styr unna!
Jeg ble kunde hos GNP juli 2021 jeg merket jeg måtte betale så mye for strøm pluss forskudd betaling på over 10000kr . Jeg ble misfornøyd og jeg har byttet til andre strømleverandør i september men jeg ser aldri sluttoppgjøret . Nå jeg vil ha tilbake forskuddet beløp som jeg hadde betalt men jeg fortsatt ser ingen utbetaling av tilgode beløp .
Bare kluss med faktureringer. Ble overført ufrivillig fra et annet selskap, og byttet ganske kjapt videre. Rakk likevel å oppleve feilfaktureringer og rotete fakturaer den korte tiden jeg var kunde. Selskapet til en med dårlig forretningsrykte bør si noe…. Hyggelige damer på kundeservice var et pluss!
Har på en måned måtte betale over 5000kr ekstra i strømregning pga av avtalen GNP-energi har lurt meg inn i. Jeg har bedt om å få regning hver måned på faktisk forbruk. Jeg har aldri bedt om en variabel strømavtale. Det resulterte i en regning på 7600kr i oktober.
Konsekvent løgnaktige og holder igjen penger de skylder. De har diverse unnskyldninger og penger som skulle være betalt 30.10. er ikke betalt 16.11.
Direkte flåing av kunder. Finner ingenting i kontrakt som kalles folkepakka. Mener jeg sjølv sa ja til spottpris.
Selgeren fra GNP energy Norge har vært innom hos oss i firma, fortalt om veldig god avtale og jeg signerte. Til slutt så fikk regninga på 26 000kr, uten å vite at det blir forskuddsbetaling. Og i stedet 12-måneders kontrakt er den på 60 måneder. Det er bare kort fortalt. Har ikke ord om kundebehandling på kundeservice, snakker med en og det samme mann hver gang. Ingen svarer på klage som ble sendt inn. Selgeren svarer ikke på tlf selvsagt, osv. Men jeg skal gå videre med saken siden jeg har vitner som var på stedet. Ren svindel. Styr unna fra GNP energy Norge. Håper andre skal ikke gjøre slik feil som jeg har gjort. Hvis det er noen som ble lurt inn av disse svindlere i Indre Østfold så jeg vil gjerne ta kontakt med dere at vi kan ta saken videre sammen og skal ikke gi oss til en slik selskapet!
Skal ut av denne så fort som mulig. Månedfaktura blir høy selv i måneder hvor prisen har i perioder vært lav.
Vi er en liten bedrift som driver bakeriutsalg. Vi har betalt forskudd til GNP og dette ønsket vi og avslutte. Vi hadde kr. 90 544.- kr til gode. Dette fikk vi en avregning på. Disse pengene skulle være betalt den 06.10.2022. Jeg har ringt hver uke nå i 4 uker. De lover hver gang at disse skal betales inn. Skylder på at dette er en manuell behandling. De har ikke betalt ennå. Hvis dette hadde vært penger vi skyldte hadde vi sikkert hatt inkassokrav etter en uke. Vurderer nå og kontakte VG.
I 2021 betalte jeg under 2000 kr pr måned så nær som i februar. Fornøyd med det. Kammeraten min hadde nokså lik betaling pr måned i 2021 i et annet selskap. Han fikk heller ikke sjokkbetaling i 2022, men det fikk jeg selv om jeg i år har vært ekstra forsiktig med bruk av strøm og har fyrt mye med ved. 24. januar 2022 betalte jeg kr. 3780,07. Februar kr. 3752,15. Mars kr. 6729,21. Den 15. september gikk jeg over til et annet selskap og nå har jeg betalt bare litt over 1000 kroner for halvannen måned, altså fra 15/9 til 1/11. Men nå har jeg fått melding fra GNP Energy om å betale kr. 12134,52 som forskudd for oktober. De truer også med innkasso. Jeg har betalt alle tidligere krav fra Gnp selskapet og skylder ingenting. så dette må være rot i Gnp Energy, men for meg føles det nesten som svindel.
Fikk en strømregning på 4800,-. Hvordan i er det mulig? Alle naboene ligger på rundt 1900,-. Opplever dette som s v i n d e l.
Fikk regning for august den 1.november. Da var den på 6604 kr inkl gebyr på 600kr. Veldig mye mer enn de forrige regningene. Aldri mer GNP
Faktura som er umulig å forstå. Ingen fortalte at jeg måtte forskutt betale en mnd. App som ikke virker.
God service hyggelig ansatte. Rimelig pris. Vet ikke virket selskap di vil bruke hopper det er dere.
Jeg inngikk en avtale; Folkepakken som viser seg å vGET dårlig; strømpris tre-fiære MEre ganger spotprisen de siste 5 månedene. Vi har sovet i timen selv, MEN jeg mener at dette er så grovt overpriset at dere burde meldt i fra. Tilliten til dette markedet er dårlig fra før, nå føler vi oss rett og slett lurt. Dette er uetisk forretnings førsel Mvh Gunnar B.