Kilden Kraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kilden Kraft ville i utgangspunktet foreslå en kontrakt, med flere feil, og utelatelser på betingelser. Etter kraftige rettelser, og kun underskrift på riktig kontrakt, rapporterer de i flere dager «feil ved registrering, derfor vil et annet prisnivå bli brukt». Dette er åpenbart svindel, siden hvis de har feil i registreringen, kan de ikke registrere en annen pris. Data ble alltid gjentatte ganger formidlet korrekt, og når de ble gjentatt, insisterer de etter noen dager på å sende bokstavelig samme kommunikasjon om "feil ved registrering, derfor vil et annet prisnivå bli brukt".
Ba om oppstart av strømavtale 31.08.24. Så får jeg beskjed om at de plutselig har begynt å levere strøm 2 uker før, altså 15.08.24? Jeg vil bytte leverandør etter å ha lest hvor dårlig kilden kraft er- benytter meg av angreretten, men da får jeg e-post om at jeg vi få et gebyr på 1499,- for å bryte avtalen? Dette er et meget dårlige selskap- styr unna.
Sa at jeg hadde blitt trukket ut. Og skulle komme med en bedre avtale en min leverandør. Så visst ikke min leverandør ringte meg innen 24 timer, så klarte ikke min leverandør å matche tilbudet dems fortale de... Hallo, tror dere at jeg er født i går??? STYR UNNA. De har ingen dårlig samvittighet når de serverer deg den ene etter den andre løgnen. Bare ute etter å få en avtale i boks... veldig dyrt
Veldig fornøyd med dette selskapet. Ikke av de største aktørene så en god app og mange ansatte i kunde avdelingen har de ikke, ønsker noen dette får de være i Fjordkraft eller noe annet. Jeg har bundet i ett år til 1,06 og får strømstøtte for alt over 0.91, nå på sommer’n har det ikke noe å si om en betaler 0,50 eller 1,06, men når vinter’n kommer er det en bra for lommeboka, kan fort bli 1,50-2,50 i vinter og bruker du 28000-30000 kw i året er det lett å se att dette er bra og da med strømstøtte for spot prisen :)
Dette går ikke ann! Jeg benyttet meg av angreretten dagen etter når jeg leste om hvor utrolig uprofesjonelle dere er! Jeg fikk en svar om at avtalen ble kansellert dagen etter. Fint 👍🏼 Uke etterpå sender dere meg kundenummer. Jeg ringer inn om dette å dere beklager. Greit nok. Uke etterpå får jeg Mail om at det snart er klart for å skifte av strøm. Jeg ringer inn igjen. «Det må være feil, beklager» Idag ringer dere meg om samme greia! Har dere ikke kommunikasjon eller er det tidenes scam dere driver med ?? Skjerp dere !!
Villedende salgsargumenter. Mener jeg ville spart mye på å bytte til fastpris fra spotpris. Dette stemmer ikke. Selger klarte ikke å argumentere mot tallene jeg har fra nåværende strømleverandør og jeg kunne endt opp med å betale dobbelt så mye som jeg gjør i dag. Dette er ikke bra da man lett kan gå på limpinnen i en travel hverdag.
Hei, takk for din tilbakemelding. Her har nok ikke selger fått frem sitt budskap med fastpris. Siden strømprisene har blitt mye mer volatile, så kan fastpris være et godt og trygt alternativ for de som ønsker forutsigbarhet. Men ingen kan på forhånd si om det vil være billigere eller dyrere med fastpris enn spot, for ingen kan spå fremtiden. Vi har også kampanje på spot som er veldig bra, om det kunne vært noe for deg :) Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du har noen spørsmål. Hilsen Kilden Kraft
Selger lover en ting, men det du får er noe helt annet. Styr langt unna dette selskapet.
Hei, Ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi kan finne ut av denne saken. Hilsen Kilden Kraft