Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Hafslund Strøm
2.6
334 verifiserte omtaler
Hafslund Strøm er nå blitt til Fortum
Hafslund Strøm og Fortum er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Fortum.

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
334 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Hafslund Strøm trenger minimum 10 omtaler.
22%
Dårlig
22% anbefaler Hafslund Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 334 omtaler om Hafslund Strøm

FILTRER OMTALER
51
18
22
28
215
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Anbefaler ikke!

Omtale av  Lena

Gikk med på å prøve Hafslund strøm da jeg flyttet inn i ny leilighet, hørtes veldig bra ut på telefon. Selger veldig god til å overbevise at Hafslund var biliigst og best. Skulle få skreddersydd strøm, første 2 mnd veldig fornøyd hadde lav regning (prøve periode). Så mnd etter får jeg en regning som er mye større (første regning 2 mnd 823,- neste nå 1 mnd på 1497,-) Når jeg ringer og snakker m kundeservice får jeg til svar: hmm ja det var litt høyt ja, det er fordi du har fått variabelpris som passer godt til fritidsbolig! Er så irritert så nå har jeg byttet, og den skreddersydde strømmen sin kan de ha for seg selv. Har iallefall lært at jeg må lese meg ordentlig opp på alle de forskjellige strømavtalene hvis ikke blir man lurt!

Svar fra Hafslund Strøm
26.11.2020 11:33

Hei Lena. Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen, og det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som ny kunde hos oss. Skredderstrøm fungerer på den måten at vi bruker en måned på å kartlegge flere faktorer, blant annet bolig, forbruk og egne preferanser. Etter prøveperioden så skal du bli tilsendt en e-post hvor vi informerer om strømavtalen vi mener passer best etter kartleggingsperioden. I e-posten skal du også bli informert om at dersom du mener strømavtalen vi anbefaler ikke passer deg, kan du ta kontakt med oss slik at vi kundebehandlere kan finne en annen avtale som passer bedre. Dersom du ikke har mottatt denne e-posten, eller føler du ikke har fått tilstekkelig informasjon, så beklager vi dette. Vi håper at du kan ta kontakt med oss, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (1)

Kontakt etter omtale på Bytt.no

Omtale av  Trond

La tidligere inn omtale "Svindel", og har kontaktet Hafslund. Eneste svaret man får der er "Det var leit å høre" og blir satt til til samme elendige kundemottaker som tidligere. Styr unna.

Svar fra Hafslund Strøm
26.11.2020 11:23

Hei igjen Trond. Jeg har stor forståelse for frustrasjonen her, og det er veldig kjedelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du ønsket over telefon hos oss igjen. Dersom det er mulig å be om en siste sjanse, så håper jeg du kan ta kontakt med oss kunderådgivere som sitter på skriftlige henvendelser, altså via vår e-post: [email protected] eller kontaktskjema vårt på www.hafslundstrom.no. Du kan også ta kontakt med meg direkte ved å sende oss en melding via vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Jeg har veldig lyst til å få sett på saken din, så håper på å høre fra deg. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (1)

Helt topp

Omtale av  James A. B

Jeg har bare gode erfaringer med Hafslund. Jeg anbefale de på det sterkest.

Nyttig (0)

Ringer hele tiden og har ikke respekt for et nei

Omtale av  E

Prøver å be om å få slippe å bli ringt for å bytte til Hafslund, men blir fortsatt ringt flere ganger i uken. Blant annet fredag sent på kveld. Når vi sier de ringer veldig ofte, nekter de for det og sa «jeg kan garantere at vi ikke gjør det», selv om dette er helt feil

Svar fra Hafslund Strøm
16.11.2020 14:21

Hei E. Vi beklager på det sterkeste dersom du har blitt hyppig oppringt av våre selgere, på tross av at du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker noe tilbud. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg og tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få registrert denne klagen og sendt det videre til rette vedkommende. Da kan vi også få fjernet nummeret ditt fra våre ringelister slik at du ikke blir oppringt igjen. Du kan nå oss på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Beklager så mye igjen, og håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (0)

Holder ikke avtale og skylder på min datamaskin.

Omtale av  Ragnar J

Har avtalt å få tilsendt faktura på epost, men det uteblir. Klarer bare å sende purringer å inkasso varsler samt reklame. Da kommer det i min epostbox. Har nå forsøkt i 8 måneder men nå er det slutt. bytter til seriøs aktør. Elendig kundeoppfølging og service.

Svar fra Hafslund Strøm
03.11.2020 22:32

Hei Ragnar. Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse hos oss, og det er selvfølgelig ikke slik det skal være. I de fleste tilfeller hvor man ikke mottar faktura i sin e-post så kan det være at de havner i søppelpost eller spam-filter. Våre systemer klarer dessverre ikke å fange opp hvor i mottakers e-post de havner, og det er jo selvfølgelig heller ikke lett for kunder å finne dem da de fleste sjelden sjekker søppelposten sin. Men det er imidlertid litt vanskelig å si om dette er årsaken her uten å se nærmere på saken. Vi beklager igjen på det sterkeste dersom vår kundeservice ikke har undersøkt saken grundig nok, slik at problemet har vedvart. Vi håper at du kan ta kontakt med oss, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Usmakelig misbruk av Kors og gravstein i reklame

Omtale av  Arild

Viser til usmakelig salgstriks i annonse med kors og gravstein. Dette kunne dere gjort bedre .

Nyttig (0)

banditter

Omtale av  John I. K

forferdelig aggressive. og forstod ingenting av avtalen de presenterte. de skulle skreddersy til meg etter noen uker. men ante altså ikke prisen

Svar fra Hafslund Strøm
30.10.2020 08:22

Hei John I. K. Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med selgerne våre. Vi er veldig opptatt av at tjenestene vi tilbyr skal kommuniseres til kunder på en riktig måte. Spesielt er det viktig for oss at selgerne er hyggelige, positive og respektfulle. Dersom dette ikke var tilfelle hos deg, så ønsker vi svært gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få sett nærmere på denne saken og meldt i fra om opplevelsen din videre til rette vedkommende. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (1)

Helt håpløst med avtaleinngåelse og endringer

Omtale av  Ingvild

Helt elendig erfaring med Hafslund. Jeg flyttet og fikk avlest måleren et par dager før månedsslutt. En kar fra Hafslund ringer meg noen dager senere og ønsker meg velkommen og spør om litt informasjon. Jeg antok at man automatisk får avtale om spotpris dersom man ikke sier ja til noen spesielle avtaler. Jeg fikk ikke beskjed om avtaler fra karen på telefon og antok at jeg fikk spotpris. Jeg ble overrasket da jeg fikk strømregning som skulle være for 3 dager i juli på 650,-. Hafslund hadde altså automatisk meldt meg på flere avtaler uten mitt samtykke, og det var Lik Betaling som gjorde at prisen ble så høy. Jeg orket ikke å begynne å klage og betalte regningen, men gikk inn på mine sider for å endre abonnementet mitt for fremtiden. Jeg byttet til spot-avtalen og meldte meg av det jeg kunne og trodde at alt var ok for neste måned. Det var helt til jeg fikk neste regning på 650,-. Det viser seg at man selv ikke kan melde seg av Lik Betaling, men må kontakte kundeservice. Nettsidene er totalt ubrukelige da jeg kan endre det til spotpris men fortsatt ender opp med å betale fast pris langt over det faktiske forbruket. Helt håpløst at Hafslund melder deg på avtaler du ikke har samtykket for også har man ikke muligheten til å endre det selv en gang. Jeg endte opp med å betale langt over det jeg skulle har gjort i denne perioden og vil nok endre strømleverandør i nærmeste framtid på bakgrunn av min erfaring.

Svar fra Hafslund Strøm
07.10.2020 09:47

Hei Ingvild! Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg og tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Tanken vår bak Lik Betaling er at vi estimerer det gjennomsnittlige årsforbruket og gir et fast beløp å betale basert på dette. Beløpet inneholder også ofte nettleien fra netteieren dersom det er avtale med netteieren om gjennomfakturering. Tjenesten er tenkt slik at man betaler det samme hele året og er en tjeneste man har over lengre tid. Ettersom strømprisen varierer i henhold til vær og årstid vil man på sommeren betale litt mer enn sitt faktiske forbruk - og litt mindre på vinteren. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan komme til en løsning, og slik at jeg får meldt dette videre til rette vedkommende. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg håper å høre fra deg :) Hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (2)

Svindel til de grader!

Omtale av  Egil

Ble oppringt av selger og skulle få en god avtale på Aktiv bedrift og skulle spare penger på å bytte til dem. I september hadde jeg faktura på strøm fra Hafslund. De tok 9,45 øre pr Kwh som bare utgjorde 33,56 kr. Med alle gebyrer så var totalen på 352,04 kr. En annen leverandør sendte meg faktura på 5,11 øre pr kWh, som kom på totalt 44,54 kr. Når man har 8 målere så utgjør dette veldig mye penger, og jeg bare henger meg på de andre kommentarene om Hafslund: HOLD DERE UNNA!!!

Nyttig (3)

Føler meg lurt av lik betaling

Omtale av  Lisa

Jeg har hatt lik betaling i noe over ett år og har hele tiden ligget 40 % lavere enn forventet forbruk. Da trodde jeg at det jeg har betalt for mye i løpet av dette året ville bli avregnet og tilbakebetalt, Men neida, etter en samtale med kundeservice ville jeg få tilbakebetalt når jeg flyttet! så hvis jeg bor her til jeg dør så har jeg altså betalt 40 % for mye i årevis. Forstå det den som kan. Jeg finner ingenting om betingelsene på nettsidene deres heller. Dette er for dårlig, Hafslund. Det er mulig det er noe jeg ikke forstår i utregningen av beløpet, men da har i så fall dere er forklaringsproblem. Hva skjer med de svingende strømprisene, vil vi med lik betaling aldri få glede av det siden månedsbeløpet er det samme? Jeg kan si en positiv ting og det er at appen er bra og gir oversikt over forbruket :-)

Svar fra Hafslund Strøm
05.10.2020 09:30

Hei Lisa! Jeg forstår at dette kan være forvirrende og frustrerende. Tanken vår bak Lik Betaling er at vi estimerer det gjennomsnittlige årsforbruket og gir et fast beløp å betale basert på dette. Beløpet inneholder også ofte nettleien fra netteieren dersom det er avtale med netteieren om gjennomfakturering. Tjenesten er tenkt slik at man betaler det samme hele året og er en tjeneste man har over lengre tid. Ettersom strømprisen varierer i henhold til vær og årstid vil man på sommeren betale litt mer enn sitt faktiske forbruk - og litt mindre på vinteren. Dersom forbruket viser seg å være mye høyere eller lavere enn det faktiske forbruket, vil dette korrigeres slik at det faste månedsbeløpet tilsvarer en mer riktig pris i henhold til det faktiske forbruket. Når det gjelder svingende strømpriser vil man dessverre ikke få dette dersom man har Lik Betaling, da forutsetningen med Lik Betaling er at man betaler det samme beløpet hver måned. Spotprisen på markedet og prisen som er fakturert vil være synlig på faktura. Dersom man har betalt mer med Lik Betaling vil man få dette utbetalt tilbake til seg om tjenesten avsluttes. Dette kan gjøres enten ved at man flytter eller sier opp tjenesten ved å kontakte vår kundeservice. Det er beklagelig at du ikke har mottatt denne informasjonen tidligere. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på hva som har skjedd i denne situasjonen slik at vi kan komme til en løsning. Vi kan kontaktes på [email protected] eller per tlf: 21494949. Vi kan også kontaktes på Facebook under Hafslund Strøm om det er ønskelig. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager :) Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (3)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lurt så berre det.

Omtale av  Hareide

Hald dere unna. Dårlig erfaring med selger.

Svar fra Hafslund Strøm
16.09.2020 14:56

Hei Hareide! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre representanter. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg og tar opplevelser og erfaringer fra kundene våre svært alvorlig. Her hadde jeg satt stor pris på om du tok kontakt med oss med mer informasjon om ditt møte med vår representant, slik at jeg får tatt dette videre til vår salgs-og kvalitetsavdeling som vil bringe dette opp til eksternt byrå, samt rette vedkommende du har vært i kontakt med. Vi kan kontaktes på e-post: [email protected] eller per tlf på: 21494949. Du kan også kontakte oss på chatten på vår hjemmeside eller ta kontakt med oss på Facebook under "Hafslund Strøm". Der besvarer vi deg på kort tiden mellom 09.00 og 15.00. Jeg beklager igjen for opplevelsen du har hatt og jeg håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Emilie

Nyttig (0)

Innpåsliten og påståelig selger

Omtale av  Thomas H

Fikk telefon av en selger som var veldig påståelig på at han kunne gi meg en bedre avtale enn den jeg har i dag. Jeg måtte tviholde på mailen min, og blånekte på at han kunne telefonnummeret mitt, for ikke å bli byttet over til Hafslund. Rett og slett innpåsliten. Ikke var produktet han prøvde å selge meg konkurransedyktig heller. Ja, det var fint nok den første måneden, men så måtte man velge ett produkt, og da var det plutselig 45 kroner i måneden i fastledd. Gå heller for en strømleverandør som ikke bruker telefonselgere; de har så lave priser at de ikke har råd til å reklamere/pushe =)

Svar fra Hafslund Strøm
10.09.2020 14:54

Hei Thomas! Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg og tar tilbakemeldinger som dette svært alvorlig. Jeg hadde satt stor pris på mer informasjon om møtet ditt med vår representant, slik at jeg får meldt dette videre til rette byrå og rette vedkommende. Vi kan kontaktes på [email protected], per telefon: 21494949 eller kontakte oss på Facebook under Hafslund Strøm. Da kan jeg også registrere en reservasjon mot telefonsalg for deg, dersom det er ønskelig :) Jeg beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss. Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (1)

Mulig svindel? Har betalt flere regninger for "ukjent addresse" + Har helt annen strømleverandør!

Omtale av  Reduan

Det hele begynte med at jeg fikk flere ukjente "mystiske" og "rare" inkassokrav fra "Solvencia" (Hafslunds "eget" innkrevningsbyrå) om at jeg skyldte ett større beløp for flere "uoppgjorte" regninger. Da jeg kontaktet dem om hvilke regninger dette gjaldt, fikk jeg beskjed om at dette gjaldt Hafslund Strøm. Dette er greia! Jeg har aldri hatt Hafslund som strømleverandør og har heller aldri bodd på den adressen som sto oppført hvor jeg har betalt strøm til! Men jeg har "uvitende" betalt flere regninger i flere måneder til dem grunnet efaktura. Da jeg kontaktet deres kundesupport om dette og om tilbakebetaling av mine "feilbetalte" midler fikk jeg beskjed om at saken ville ta 6 uker å behandle. Nå 3 måneder etterpå pågår saken enda og jeg får beskjed (i dag) fra dem at de hadde visst tilbakebetalt deler av hele totalsummen de skylder meg til mitt kontonummer. JEG HAR ALDRI FÅTT EN KRONE! TULL OG TØYS HELE SAKEN, DETTE MINNER OM SVINDEL!

Svar fra Hafslund Strøm
08.09.2020 19:37

Hei Reduan! Det er veldig beklagelig å høre om situasjonen som har oppstått og situasjonen du befinner deg i. Jeg forstår godt at dette kan oppleves som frustrerende. Av det du refererer til vil jeg anta at dette kan gjelde en feilinnmelding eller en korreksjonsak. Våre feilinnmeldinger og korreksjonssaker har noe behandlingstid, dessverre, men vi jobber for å få løst disse sakene så fort som mulig. Her kan det virke som det har vært et avvik og det beklager jeg på det sterkeste. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i situasjonen du beskriver, men jeg vil veldig gjerne se nærmere på saken og undersøke hvor beløpet du refererer til er blitt av og hva som har skjedd videre i saksbehandlingen. Vi ønsker ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller per tlf: 21494949. Vi kan også oppsøkes på Facebook under Hafslund Strøm, dersom det er ønskelig. Der svarer vi fortløpende mellom 09.00 og frem til 15.00 fra mandag til fredag :) Jeg beklager igjen for ulempene som har oppstått, samt merarbeidet i denne situasjonen. Jeg håper på å høre fra deg slik at jeg får sett nærmere på situasjonen og at vi kan komme til en løsning. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (1)

Byttet strømleverandør uten mitt samtykke

Omtale av  Hodo

Skulle kjøpe strøm fra dem om 6 måneder, de byttet meg umiddelbart uten mitt samtykke. Hadde tidligere fast pris og fikk ekstra regning på over 8500 kr. De skulle egentlig varsle ved overforbruk på 5000 kr. De er useriøse, hold dere unna dem.

Svar fra Hafslund Strøm
08.09.2020 19:27

Hei Hodo! Jeg forstår godt at dette kan være frustrerende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg både per telefon og dør/stand. Det er derfor utrolig viktig for oss med slike tilbakemeldinger som dette - da det kan se ut til i dette tilfellet at du har fått oppstart tidligere enn avtalt med vår representant. Slik skal det ikke være. Når det gjelder den ekstra fakturaen du har mottatt på kr 8500 og varslingen, er det dessverre vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i dette tilfellet. Jeg vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd her - slik at jeg får meldt dette videre til eksternt byrå og for at vi kan komme til en løsning i denne saken. Vi kan nås på 21494949, per e-post på: [email protected] eller så kan du sende oss en melding på Facebook om du ønsker det. Jeg beklager så mye for ulempen og situasjonen som har oppstått, og jeg håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Emilie

Nyttig (2)

Aldri mer

Omtale av  Rp

Inkassoselskapet Hafslund bruker, som heter Solvencia er det verste selskapet! Havner du på kundelisten til Solvencia, er du tapt. Selskapet er overhode ikke villig til å finne en løsning. De går bevist inn for å gjøre det 10 ganger vanskeligere for folk, som har kommet litt utpå kanten. Kan du styre unna Hafslund - anbefales det sterkt å bytte til noen som ikke bruker Solvencia.

Svar fra Hafslund Strøm
08.09.2020 19:26

Hei Rp! Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med vårt inkassoselskap. Når det gjelder saker der faktura ikke er innbetalt til forfall etter sendt påminnelse, vil disse faktura bli sendt videre til inkassoselskapet vi benytter. I tilfeller som dette ønsker vi gjerne å høre hva som har skjedd slik at man kan komme til en løsning. Vi ønsker at våre kunder skal få hjelp dersom det er oppstått en situasjon der man ikke har mulighet til å betale med en gang. Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med deg slik at jeg får sett nærmere på saken og slik at vi kan komme til en løsning som passer. Send oss gjerne en henvendelse på e-post om hva som har skjedd i denne situasjonen til: [email protected] eller ring oss på telefon: 21494949. Det er også mulig å sende oss en melding på Facebook om det er ønskelig. Jeg håper å høre fra deg :) Vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Rimelig pris med rett avtale

Omtale av  Jørn

Har vært strømkunde hos Hafslund i mange år og har hatt både dyre og rimelige avtaler hos dem. Jeg har i dag en god spotprisavtale som stort sett er rimeligere eller like kostbar som andre strømavtaler i markedet. Med rett avtale så har du et fast påslag på 30 kr/mnd og markedspris (spotpris) som er veldig forutsigbart. Har flere ganger blitt oppringt av selgere for Hafslund som anbefaler avtaler med ulike garantier men som over tid er de vesentlig dyrere. Velg isteden en god spotprisavtale om kostnad er det viktigste. Kundeservice hos Hafslund har hjulpet meg ut av en dårlig avtale som jeg angret på etter å ha blitt overtalt av en ekstern selger.

Svar fra Hafslund Strøm
02.09.2020 15:52

Hei Jørn! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er også hyggelig å høre om opplevelsen du hatt med oss på kundesenteret og at saken nå er løst. Vi setter stor pris på at du er fornøyd! Hilsen alle oss i Hafslund Strøm

Nyttig (0)

Hafslund Strøm

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR