Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Web spot, eller lik strøm over samme periode. Du kan ikke komme ut av denne avtalen uten å måtte betale for det de estimerer at du ville ha brukt av strøm. Sier du opp avtalen må du betale klekkelig, uten å ha brukt strøm for beløpet. Frekke telefonselgere, og eller dørtiggere. Rydd opp!!
Prøvde skreddersømtilbudet deres der de etter en prøveperiode garanterte å gi meg et tilbud bedre enn det jeg hadde i dag. Endte opp med en avtale med 65 øre kw/h. Noe som er dobbel pris av hva deres konkurrent kan tilby hvor jeg bor. Useriøst selskap. Unngå for enhver pris. Glatte og uærlige selgere.
Jeg fikk tilbud om å prøve skredderstøm i en periode for at de skulle finne den rimeligste avtalen som var tilpasset mitt forbruk. Jeg slo til. Etter en måned fikk jeg melding om at de hadde byttet strømavtale til en som var mye bedre for meg. Jeg stusset over at jeg deretter fikk strømregninger som var dyrere enn jeg vanligvis ser. Jeg undersøkte fakturaene, og sammenlignet selv de forskjellige strømavtalene fra Hafslund ut fra mitt forbruk. Det viste seg at de hadde byttet fra en rimelig avtale til en av de mest kostbare. I tillegg hadde de lagt på en tilleggstjeneste (Grønt valg) som jeg ikke hadde bedt om. Grønt valg avtalen alene økte strømprisen med 20-30% i mitt tilfelle. Det var ikke mulig å si opp tilleggsavtalen via deres hjemmeside. Jeg kontaktet Hafslund Strøm i alt to ganger via kontaktskjema på deres hjemmeside, om at jeg ikke ønsket denne tilleggsavtalen. Jeg fikk aldri svar på mine henvendelser, og tilleggsavtalen sto fortsatt aktivert flere dager etter henvendelsene. Selve strømavtalen var mulig å bytte selv, og det var enkelt via deres hjemmeside. Etter min mening er dette strømselskapet ikke til å stole på. De lurer på deg mer kostbare avtaler enn du trenger, og de gidder ikke å svare når du kontakter dem.
Helt forfedelig udugleige folk, som ikke klarer å fikse noe. Jeg fikk en god avtale på leiligheten, med 6 måneds avtale, og da jeg inngikk avtalen spurte jeg om det gikk an å videreføre den til ny bolig, for jeg visste jeg skulle flytte om noen måneder. Det var ikke noe problem sa han. Så skulle jeg flytte, og da startet problemene. Da kunne jeg ikke overføre avtalen, men så lenge jeg fortsatte hos dem slapp jeg å betale avbrytelsesgebyr. Det var ok sa jeg. Etter en måned fikk jeg melding av om at avtalen hos Hafslund strøm var avsluttet. Viste seg at jeg bare hadde en avtale hos dem i en dag. Ringte dem og det skulle de fikse. Det klarte de ikke, måtte ringe dem på nytt. De skulle fikse det igjen. Klarte det ikke da heller. Så ga dem opp. Så fikk jeg bruddgebyr på 150 kroner. Ringte og klagde, de sa hvis du ikke vil fortsette hos oss. Det sa jeg at eg ikke godtar. Så sa han ok du kan få en måned gratis strøm, som var fint det. Sendte mail og spurte om jeg skulle betale regingen med bruddgebyret og ja det skulle jeg, så skulle de trekke det fra på neste. Fikk ny regning, der hadde de lagt til enda et bruddgebyr. Ringer igjen, og de sier ikke betal den vi sender ny. De sender meg en ny, og prøver så å logge inn på nettsiden, der har de slettet meg som kunde. Må ringe dem på ny, og de vet ikke hva som har skjedd.
Imøtekommende, lette å få tak i å om du skulle trenge utsettelse er det bare å ta en telefon. Dette selskapet reddet økonomien min.
Ble overtalt til å prøve Skredderstrøm. Sendte angrerettskjema noen timer etter signatur, fikk beskjed om at det var for seint. Orket ikke å forfølge den. Ble fortalt at vi skulle bli oppringt/få info om hva som passet oss best. Har ikke skjedd.
Min mann ble oppringt av en svært ufin aggressiv selger fra Hafslund. Han snakket og snakket om hvor flott det var å være kunde hos Hafslund. Vi trengte IKKE strøm, fordi vi hadde i mitt navn. Så presterer selgeren å si opp min strømleverandør til tross for at mannen min nektet på å gå over til Hafslund. Da startet trøbbelet. Jeg ringte og ringte til Hafslund, hvor det ikke var mulig å snakke med et fornuftig menneske. Vi måtte bare betale, var beskjeden. NEI, vi hadde ikke bedt om ny leverandør, og Hafslund hadde ingen rett til å annullere gjeldende avtale på mine vegne. Fram og tilbake med telefoner. Overdriver ikke hvis jeg sier jeg har brukt flere timer på å rette opp problemet. Til slutt gikk Hafslund med på å slette strømutgiften for 1 - en dag, men så kommer det sannelig en regning på kr. 13,85 på nettleie??? Hvor frekk går det an å være. Til alle strømkunder: ALDRI AKSEPTER HAFSLUND SOM STRØMSELSKAP. De er også frekk nok til å markedsføre seg med at selskapet har de mest fornøyde kundene. Denne saken blir rapportert fra meg inn til Forbrukertilsynet og til Elklagenemnda, for det må da være måte på!
La inn bestilling etter overgang til automatiske strømmålere. Etter 2 mnd får jeg beskjed fra Nettselskapet om at jeg fortsatt ikke har valgt strømleverandør og har blitt fakturert leveringspliktig strøm... Ble også lagt på Forsikring på abonnementet som var obligatorisk og som jeg selv måtte huske å avbestille etter 3 mnd. Møkkaselskap.
Har aldri hatt så dårlig oversikt over fakturaer vedrørende som nå. Plutselig kommer inkassovarsel.
Ringte nummeret på regning min angående avlesningsgebyr. Ble satt over til 3 forskjellige behandlere hvor den ene var værre enn den andre. Har aldri vært borti slik oppførsel. Virker ikke som disse trenger eller bryr seg om sine kunder. Anbefaler alle og bytte selskap. Makan til elendig oppførsel skal man lete lenge etter.
De ringer hele tiden og gir seg ikke selv om du sier nei. Makan til useriøst selskap.
Her er vi strømløse flere ganger i uken, det er elendig, penger skal dere ha, nå får dere ordne opp i dette.
Selskapet er helt forferdelig å ha med å gjøre! Hafslund tviholder på kundeforhold selv om kunden har avsluttet det, eller benyttet seg av 14 dagers angrerett. På telefon blir de sure og arrogante når man prøver å forklare at et annet selskap er strømleverandør, men tilbyr seg enkelt å slette faktura selv om man fremdeles MÅ være kunde der mot sin vilje. De henviser til at det andre strømselskapet må si opp kundeforholdet siden noen må levere strømmen, noe som er helt absurd når fakturaene de sender ut er tomme for forbruk. Som sagt, bare styr unna og slipp stresset som følger med Hafslund...
Ble kontaktet av selger/markedsførings person med hensyn på Prøv Oss 1. Det ble avtalt at det ikke skulle være gebyr på faktura. Jeg har nå mottatt en faktura på 39.39 kroner i strøm. På dette beløpet er det ilagt et gebyr på 248%.
Ringer fra en mengde forskjellige nummer, så blokkering er vanskelig. Selger hadde ekstremt vanskelig å ta et nei for et nei. Glad jeg gikk for annet selskap. Tilbud om 3mnd gratis strøm, men basert på hva jeg har lest om selskapet er det ikke verdt det.
Byttet til hafslund med tilbud om gratis strøm 1 mnd, og spotprisavtale. Fikk regning ganske fort, og med en langt dyrere avtale. Prøvde å skrive til dem på min side, men de svarer aldri. Styr unna