Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig service/kundebehandling,uoversiktlige villedende tilbud, og en maksprisgaranti, som de endrer hvert kvartal, les:øker maks, etter eget forgodtbefinnende, ergo lurer de kundene sine som tror de har maksprisgarantiavt pr år!Dette opplyser de ikke om ved avtinngåelse!
Har ikke dårlig erfaring til dags dato men har hørt fra andre att det er billigere hos andre selskaper.
Kommer ikke i kontakt med Hafslund, og de svarer verken på telefon eller mail. Har tidligere vært fornøyd, men er svært misfornøyd med deres prispolitikk!
Lojalitets bonusen de lovet først i August, så September men de holder ikke ord. Savner oppdatering ang pris på sms
Lokker med lav pris. Fakturerer for et høyere strømforbruk enn det som er reelt. Gjør seg mest mulig utilgjengelig for kunden, og opptrer hovent og nedlatende når man først får kontakt.
Hei Stein E. Veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør, og spesielt beklagelig at du har opplevd vår kundeservice som hoven og nedlatende. Det er overhode ikke akseptabelt dersom det er tilfelle fra en kundebehandler hos oss. Våre avtaler er og har hatt samme pris, med unntak av variabelprisavtaler, hvor prisen endrer seg utifra markedet. Dette skal imidlertid alltid varsles om minst 2 uker i forkant. Spotprisene får vi dessverre ikke gjort noe med, da det er kraftbørsen som bestemmer dette. Dersom du har oppdaget et høyere forbruk enn det som er reellt er dette også noe vi gjerne vil få sett på. Vi som strømleverandør mottar hver måned målertall direkte fra netteieren din, som er de som måler forbruk og har ansvar for strømmålere. Om du har oppdaget feil målertall anbefaler jeg deg å ta kontakt med netteieren din slik at de får sendt noen til å kontrollere måleren din, du skal selvsagt ikke betale for høyere forbruk dersom det er tilfelle. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken din og finne en hyggelig løsning. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
En kollega delte sin erfaring med Hafslund og gjorde meg oppmerksom på to ting: jeg har fått to dyre tilleggstjenester som jeg aldri har bedt om, og jeg betaler for det dyreste produktet som har det snertne navnet «strøm». I tillegg tar det utrolig lang tid å få svar fra de. Sendte de mail for ca en måneds tid siden. Har ennå ikke hørt noe.
Hei Monica. Veldig beklagelig å høre at du har fått avtale og tjenester du ikke ønsker hos oss. Det er også veldig beklagelig at det har tatt tid å få respons via e-post, vi har for tiden ekstremt stor pågang, og behandlingstiden vår er lenger enn normalt. En måned er imidlertid lang tid, så da er det mulig at det har skjedd en feil hos oss, eller at e-posten din ikke har kommet frem. Vi oppretter aldri strømavtale eller tilleggstjenester på en kunde uten å ha skriftlig informert om avtale og vilkår, samt mottatt godkjennelse på dette. Dersom du fortsatt ikke har fått noe kontakt med oss, hadde vi satt pris på om du kunne forsøkt å kontakte oss igjen så vi får sett på saken din og finne en hyggelig løsning. Ta gjerne kontakt via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Tar betalt for fastprisgaranti men bruker flytendend pris...?