Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har Aktiv Bedrift avtale med Hafslund Strøm gjennom mitt enkeltmannsforetak. Ingen app og kronglete websider gjør det tungvindt å få oversikt.Mulig det er en gunstig avtale, men vanskelig å sammenligne.
Fakturering og historikk er bra. Viser seg at pris ligger noe høyt. Er stort sett fornøyd, men vil sjekke priser med andre leverandører.
Føler meg lurt av skjulte kostnader her. Samt umulig å få snakket med kundeservice
Kjempegod kundebehandling, svarer på mail om jeg har et dumt spørsmål og jeg gode svar. Har testet avtalen jeg har mot alle andre. Mulig å kunne spare 30-50 kr pr mnd hos andre men den sjansen tar jeg ikke. Lett å bli lurt og det blir du ikke hos Hafslund. Joda har vært kunde der i 50 år og har ikke tenkt å bytte.
Skal klage til e-klagenemda for maken til frekk kundeservice og oppførsel, samt å ikke ha mottatt regning på ett år ++….. Aldri bytt til Hafslund!!! Stjernekast 0….
"grønt valg" og "makprisgaranti" er tjenester som blir lagt til automatisk til godtroende kunder (f.eks min kjære mor). Grense for makspris i desember 2021 er satt til 5 kr/kWh. Utdrag fra samtale med kundeservice hos Hafslund om maksprisgaranti: "Hun har sikkert vært i kontakt med en kynisk selger..". I min prat med den hyggelig operatøren hos Hafslund ble vi også enige om at "grønt valg" bare er tull. Jeg forslår at de som velger å betale for dette googler "opprinnelsesgaranti strøm svindel" og leser noen av artiklene rundt dette. Moren min betalte også 70 i fakturagebyr hver måned selv om det ble brukt autogiro.
Hei, hva slags forferdelig kundeservice er det dere bedriver? Jeg inngikk ett abonnement med dere som heter "Lik Betaling", som skulle tilsi at jeg skal betale det samme igjennom hele året. Det funket helt til strømprisen har skutt til værs, og nå har dere satt opp prisen fra 1600kr, til 2350, til 3150 på under 4 måneder. Dette er helt uakseptabelt, hva er det dere tenker med? Jeg leser tidligere innlegg her, og ser at dere har svart en annen bruker over meg, med "forutsetningen med Lik Betaling er at man betaler det samme beløpet hver måned". Dette er DERES ord, allikevel holder dere på slik? Anbefaler absolutt ingen å binde seg til Hafslund. Jeg kommer til å bytte leverandør. Dere kan ikke reklamere med "fast pris gjennom hele året", og endre fastprisen annenhver måned. Ikke svarer dere på telefon når man ringer kundeservice heller, og jeg sitter fortsatt å venter på og bli oppringt. Jeg har prøvd 3 ganger den siste uken.