Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettløsning og app er begge uvanlig dårlige, tilnærmet ufunksjonelle. Webspot er deres billigste avtale, som i teorien skal bestilles og håndteres på nett. Det er faktisk tilnærmet umulig, så man må ringe. Det er tilnærmet umulig å følge med på strømprishistorikk og hva man har betalt. Kan være det er forbedret i det siste. Ikke billigst, for tiden er Agva sin spotavtale billigere, ser det ut som. Men denne type info er alltid upålitelig.
Hei Rødegaard. Beklagelig å høre at du ikke er helt fornøyd med appen og nettsiden vår, men vi setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre de digitale løsningene våre enda bedre, slik at man som kunde selv skal kunne ordne og ha oversikt over alt vedrørende sin strømavtale. På appen vår skal du nå ha tilgang til rapport som viser strømforbruk helt ned til time for time, dagens spotpris i ditt område, energirapport for hver mnd, faktura og oversikt over bolig og avtalen din. Det er likevel fortsatt flere funksjoner vi jobber med å få på plass. Dersom du har forslag til funksjoner du føler mangler både på app og web, ta gjerne kontakt med vår kundeservice, slik at vi kan ta dette videre! Slike tilbakemeldinger fra våre kunder og brukere er meget nyttig for oss :) Send oss gjerne en melding via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Elvia selger billig strøm til andre land. Og kjøper tilbake. Vi nordmenn må betale for at de selger billig til andre land. Hadde jeg kunne fått velge strømnettleverandør, hadde jeg ikke valgt Elvia.
Hei Hilde. Vi i Hafslund Strøm er en strømleverandør, og ikke en nettleverandør slik Elvia er. Vi er to forskjellige bedrifter, og har ingenting med hverandre å gjøre annet enn at de sender over forbruket ditt, samt gjennomfakturerer vi for dem slik at kundene våre slipper å motta to fakturaer for strøm hver måned. Forskjellen på strøm og nettleie kan forklares enkelt med at du kjøper strømmen du bruker av strømselskapet, mens nettselskapet ditt frakter den strømmen hjem til deg. Nettselskapet, slik som Elvia, eier strømnettet i sitt område, og har ansvaret for at du har strøm i stikkontakta til enhver tid. Strømselskapet, slik som oss, selger deg strømmen du bruker og er konkurransebasert. Ønsker deg en fin dag videre! :) Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Hafslund ringer og informerer meg om den billigste avtalen mulig. Supert. Da har jeg nettleie og strømforbruk på samme regning som passer meg. Godt fornøyd med web spot.
Hei Siri. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør, samt avtalen din :) Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Stabilt og velkjent, men irriterende med telefonselgere derfra som skal tilby fordyrende tilleggsavtaler (fastpris, makspris, egen tilpasset strømavtale).
Hei Jan. Hyggelig å høre at du er tilfreds med oss som strømleverandør, det setter vi stor pris på. Jeg forstår likevel godt frustrasjonen dersom du blir oppringt vedrørende tilleggstjenester du ikke ønsker. Kan anbefale deg å registrere reservasjon mot telefonsalg hos oss på denne siden: https://www.hafslundstrom.no/strom/privat/kundeservice/12884 Da blir nummeret ditt fjernet fra alle ringelister, slik at telefoner vedrørende salg opphører :) Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Nå har jeg igjen fått inkasso på et feilfakturert beløp som Hafslund gjentatte ganger har lovet å rydde opp i. Tar det aldri slutt? Det ser ikke sånn ut, så nå har jeg lagt den til betaling.
Hafslund Strøm er desverre som de fleste andre gamle forvokste bedrifter, en kundefiendtlig, maktarrogant og nedlatende bedrift å ha med å gjøre. Det er komplett umulig å ha en kontinuerlig dialog på noen kommunikasjonsplattform og et svare strev å få kontakt med samme kundebehandler flere ganger. De feilfakturer med ujevne mellomrom og sender gjerne en regning til inkasso parallelt med manglende saksbehandling/tilsvar på klage på samme. I dag måtte jeg ha bistand til å inngå en webspot avtale da web-systemet deres ikke taklet flere målere på samme adresse. Fikk tilsendt tilbud som skulle bekreftes ved å svare på e-mail. Hva oppdager jeg? De sender et tilbud stappfullt av opsjoner som jeg ikke har bedt om, som ville gjort avtalen gunstig for dem og ugunstig for meg. Godt råd; skygg unna denne bedriften, de opptrer i gråsonen av å være svindlere. Men for all del, det er vel gjengs for omtrent samtlige tilbydere i denne bransjen? Desverre må man velge mellom en av dem. Pest eller kolera? Fritt valg! Noe positivt å si om Hafslund Strøm? Ja faktisk, jeg klagde min nød til en hyggelig saksbehandler over seneste måneders erfaring, fikk et hyggelig prisavslag på neste faktura, så kanskje er det håp for dem i fremtiden. :-)
Solgte meg ein strømavtale med 1 års binding. Då eg etter eit år ville sei opp avtalen, fekk eg beskjed om at avtalen var 1 års binding frå oppsigelsedato. Då eg endelig fekk avslutta kundeforholdet, fekk eg opphørsfaktura, betalte den lykkelig over å være ferdig med Hafslund. I år, over to år seinare, kom det endå ein opphørsfaktura med ny og dyrare pris på strøm eg alt har betalt for over tre år siadan. True med inkasso om eg ikkje betale. Så styr unna dette selskapet alle som kan!!