Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde avtale om fastpris på mnd strøm- fikk nå etter to år beskjed om at vi skylder over 10 000kr. Dette har vi ikke fått noe varsel på da hadde vi aldri gått med på dette. Lureri å kalle noe for fastpris og garantere ingen overraskelser, og så få denne regningen i fleisen. Jeg kunne ikke vært mer misfornøyd!
Kundservicen är helt förjävlig. Kommer byta ström leverantör..... Har inte fått nån faktura sen februari å det är inte min avtale. Dom kan inte heller säga vad strömmen kommer ligga på och när dom skal sända ut fakturan. Fick 200 NOK avslag men ville ha det bekräftat på mail men det kunde jag inte heller få. Den ena som jag pratade med sa att fakturan skulle komma förra veckan. Å den ena jag pratade med för nån dag sen hade inget svar alls. Den värsta servicen jag har upplevt...
Hei Kalle. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Etter et systembytte hos oss i Februar ble fakturering den måneden noe forsinket, og som også førte til litt forsinkelser utover Mars igjen. Fakturaproduksjon skal imidlertid nå gå som normalt. Det er også veldig beklagelig å høre om din erfaring med vår kundeservice slik du forklarer det. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne se over saksbehandlingen din slik at vi kan følge opp dette videre. Vi ønsker også å komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Web variabel er en billig avtale om sommeren, men dyr om vinteren, de to siste regningene er omtrent dobbel så dyr som ifjor, så vurderer sterkt å gå over til en spotpris avtale:)
Hei Elisabeth! Det er ingen bindingstid på noen av våre avtaler, så du kan trygt bytte til en av våre spotprisavtaler når som helst dersom du ønsker det. Om du ønsker litt informasjon eller hjelp er det bare å ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe til så godt vi kan med å finne en avtale som passer deg og ditt behov. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Går ikke å komme i kontakt med dem og dem ringer ikke tilbake som avtalt...
Skjulte ekstra kostnader. Legger på masse unødvendige tilleggs Tjenester som man ikke har bestilt. Helt utrolig at dette selskapet får holde på.
Hei Ingar. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi har imidlertid ingen skjulte kostnader i noen av våre strømavtaler. Alt av priser og vilkår skal bli informert til nye kunder via tekstmelding som vi må motta godkjennelse på, og det ligger også tilgjengelig på vår nettside. Men dersom du har fått tilleggstjenester i din avtale som du ikke ønsket eller ble informert om er det selvfølgelig noe vi tar på fullt alvor. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på tlf 21494949 eller vi kontaktskjema på bedriftssiden vår: https://www.hafslundstrom.no/strom/bedrift/kundesenter_bedrift_strom/2026. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
God service og sikker leverandør. Skaper tillit til pris og leveranse