Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg har abonnement aktiv bedrift fordi eg har enmannsforetak. Går man inn på nettsidene så står der at det er 1 års bindings tid. trykker en på aktiv bedrift så står det først 1 års bindingstid øverst, så kjem grønn knapp "bestill aktiv bedrift". Under der kjem reklame. En kan då tru at en har oversikt og bestiller abonnementet. MEN BLA NEDOVER UNDER REKLAMEN!!! fordi her står avtalen og der står det ingenting om 1 års bindingstid, men her står 1 års oppsigelsestid!!! Det er stor forsjell fordi då må avtalen sies opp 1 år i forveien. Dette medfører at når du trur du har ett års bindingstid og seier opp avtalen, så får du et bruddgebyr på kr. 3000,-
Hei Frode! Jeg forstår at dette kan være frustrerende og forvirrende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. I strømavtalen Aktiv Bedrift forvaltes ditt strømforbruk aktivt i en krafthandelportefølje i terminsmarkedet (hos Nasdaq OMX). Det betyr at strømkostnaden blir variabel hver måned. Aktiv Bedrift har en rullerende avtaletid på 12 måneder. Grunnen til at den har denne typen avtaletid er fordi det er en aktiv forvaltningsavtale og forvalterne kjøper strøm opp til et år frem i tid. Uten denne forutsigbarheten i volum vil ikke forvalterne våre kunne oppnå resultater. Jeg håper dette var litt mer oppklarende. Om du har flere spørsmål er det bare å ta kontakt med vår bedriftsavdeling på kundesenteret. De kan kontaktes på [email protected] eller på tlf: 21494949. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Ansatt fra selskapet oppsøkte oss hjemme. Vi ønsket ikke avtale med de pga dårlig erfaring. Han ga seg ikke. Når han sa at han kunne matche eller gi rimeligere strøm i 6 mnd ga jeg de en sjanse. Første regning: dyrere enn jeg hadde (!) Kontaktet kundeservice som nektet meg match på dagens avtale som jeg dokumenterte med kopi av regning. Etter 6 - SEKS - måneder ga de seg da jeg truet med Forbrukerrådet. Vær så snill: unngå disse!
Svindler kundene sine. Grønt valg er en tjeneste de legger til for kundene uten at de ber om det. Også annet tull som maksprisgaranti er tilnærmet svindel.
Hei Grønn! Jeg forstår at dette kan være frustrerende. Dersom dette er tilfellet og slike tillegg er blitt lagt til i din strømavtale uten samtykke er det fint om du tar kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på saken din. Vi kan kontaktes på [email protected] eller på tlf: 21494949. Vi har også en chat som er åpen fra 09.00-15.00, man-fre, der du kommer i direkte kontakt med en kunderådgiver. Håper å høre fra deg :) Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Ble lovet samlefaktura, men det får de ikke til. Vanskelig å sammenlikne pris.
Hei Gisle, Vi beklager at du ikke har fått tilbudt det som er blitt lovet og jeg har forståelse for frustrasjonen i denne situasjonen. Vi tilbyr samlefaktura på flere anlegg der man kan velge mellom e-post eller post som faktureringsmetode. Dessverre har man ikke mulighet til å ha eFaktura-avtale med samlefaktura. Det er vanskelig for meg å se hva som har skjedd i denne situasjonen og jeg vil veldig gjerne se om vi kan komme med en løsning. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 21494949 eller på e-post [email protected]. Du kan også komme umiddelbart i kontakt med en kundebehandler på chatten vår på www.hafslundstrom.no som er åpen fra 09.00 - 15.00. Vi hører veldig gjerne fra deg. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Hafslund Strøm sendte strømregning til feil adresse. Forbruker er ikke klar over at en regning er sendt. Hafslund gjør ingen innsats ved å ringe eller sende mail når regning ikke blir betalt. Saken går rett til inkasso, som klarer å finne riktig adresse på første forsøk. Hafslund Strøm svarer ikke på noen henvendelser angående dette og later som problemet ikke eksisterer. Helt horribel kundeservice, et ubrukelig selskap som man bør styre unna.
Hei Jonas! Vi beklager at du ikke har fått den hjelpen du trengte og at du i utgangspunktet ikke mottok faktura. Det er dessverre vanskelig for meg å se hva som har skjedd i denne situasjonen, men vi må bare beklage at vår behandlingstid har vært lenger enn den burde være. Vi har en åpen chat på vår hjemmeside www.hafslundstrom.no som er åpen fra 09.00 - 15.00 hver mandag - fredag, der våre kunder umiddelbart kan komme i kontakt med kunderådgiver dersom man ønsker det. Vi har også åpne telefonlinjer fra 08.00 - 17.00, som ringer tilbake hvis ønskelig :) Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Forsøkte å ringe Hafslund for å finne ut strømkapasiteten inn til bygget i forbindelse om vi har nok strøm til elbil lading eller ikke. Det er ingen i Hafslund som kan gi eksakt svar om dette. Det er virkelig ille. Dessuten er "mine sider" hos Hafslund strøm helt pyton i forhold til å vise oversikt over gjeldende strømpriser og privat kWh forbruk. Det kan ikke bli verre egentlig.
Hei! Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen og jeg skal forklare så godt jeg kan :) Når det gjelder strømkapasitet og utvidelse av dette må man henvende seg til sin lokale netteier da disse er ansvarlige for strømmåleren din og kan øke/redusere kapasiteten ved behov. Som strømleverandør har vi dessverre ikke mulighet til dette da vi ikke er ansvarlige for strømmåleren eller strømnettet i ditt område. Når det gjelder Min Side er forbruket kun et estimat basert på værdata, forbruket og statistikk fra ditt område. Konkret forbruk i kWh kan oppgis dersom man tar kontakt med netteier, da vi innhenter informasjonen i etterkant fra dem. Den gjeldende spotprisen kan man se på den nordiske kraftbørsens hjemmeside hos Nord Pool. Vi beklager opplevelsen du har hatt med oss. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
I moved from my place three months ago in September, they sent to me invoice in November for the other people using the electricity in that place! When I called Hafslund and informed them about that, they didn’t care and they want money!!! I asked if there is a boss or person responsible to talk with the lady she said there is no boss or manager. (((This is stealing money from people)))👎🏻 I can not pay for place I not live in anymore.
Hi Viktor, I understand the frustration regarding the cancellation of your agreement. When customers are moving or want to cancel their agreement it's very important that we get informed of this ahead of time, since we unfortunately cannot register a cancellation back in time. Regarding the invoice you received, we in Hafslund Strøm bills our customers based on their consumption the previous month. This means that your consumption in September is the base for the amount on the invoice you received October. Often when a cancellation is registered the invoice produced is a cessation invoice. This invoice often takes a little more time to produce than regular invoices and that could be the reason why you received an invoice now in November. We apologize for the experience you've had with us and we would really like to talk to you regarding this inquiry. Please feel free to get in touch with us at [email protected] or by phone: 21494949. Have a nice day! Best regards, Hafslund Strøm Emilie Customer Service Representative