Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra Tibber til Huskraft og fikk mer enn dobbelt så dyre strømregninger som tidligere. Var snar å bytte tilbake. 👎👎
Hei Kathrine. Det er synd å høre du sitter med denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på e-post til: [email protected] så skal vi se på dette. Mvh Huskraft Energi
Ønsket å bytte til spot - time for time - ble anbefalt og bestille på nett noe som heter SmartSpot. Resultat - januar og februar - hytte og hus - burde vært - time for time beregnet ink mva 18.395 (KUN strøm) - og regningen endte på 31.263.- Huskraft var i desember også anbefalt av Forbrukerrådet. Jeg ba uttrykkelig om SPOT - time for time - og de sa at det var denne avtalen jeg burde ha. Jeg var bevisst på å ikke havne i noen "garanterte priser" - da jeg hadde sett hva dette innebar for folk med Fjordkraft i oktober. Så etter mon oppfatning er dette ett vellykket forsøk på å lure folk inn i en avtale som jeg overhodet ikke ba om.
Hei Harald! Takk for din tilbakemelding! Vi synes det er leit at du har hatt en dårlig opplevelse. Når det gjelder strømavtalen du inngikk med oss, bestilte du selv denne avtalen på vår hjemmeside den 16.12.2022 . Du fikk tilsendt kvittering for din bestilling samme dag per e-post med avtalevilkår. Vi forholder oss til avtalen du bestilte. Om du ønsket å bytte avtale kunne du tatt kontakt med kundeservice per telefon eller e-post eller endret avtale selv på minside. Mvh Huskraft Energi
Har i ca 1,5 år hatt en avtale jeg var godt fornøyd med, men fikk plutselig varsel om at denne avtalen skulle termineres og at jeg ville bli flyttet over på ny avtale. Huskraft kaller dette for "spot", men det er en forvaltningsbasert avtale, med lite forutsigbarhet for kunden. De markedsfører det som at man får del av overskuddet når Deres forvaltere kjør det bra, men i det ligger det også at man tar tapet når de bommer. Med det er bla. risikoen for Huskraft langt mindre når de gjør dårlige avtaler, siden det i hovedsak er kunden som dekker tapet. De har nå kun denne avtalen tilgjengelig og ingen spot-pris avtale. Har byttet til noe langt bedre og anbefaler også andre å styre unna Huskraft og generelt de firmaene som driver med slik "kreativ markedsføring". På folkemunne kalt tull og lureri.
Hei Øystein. Huskraft Energi et lite selskap med god kundeservice, vi har sendt deg varsel om endring 30 dager før ny avtale trer i kraft. Du har ingen bindinstid på din avtale og kan enkelt bytte dersom du ønsker dette. Konstruktiv kritikk er nyttig, men denne omtalen skulle vi gjerne vært foruten. Mvh Huskraft Energi
Sjekker forbruk mot avtalen månedlig og det ser ut til å stemme.
Helt enkel og grei leverandør. Får svar de gangen jeg har ringt. Eneste jeg savner er en faktura, strøm og nett. Det er et virkemiddel for å holde prisen nede har jeg forstått.