Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Huskraft Energi
2.0
73 verifiserte omtaler
Huskraft Energi er begjært konkurs per 23. oktober 2023
Huskraft Energi er begjært konkurs per 23. oktober 2023, og slutter å levere strøm til det norske folk fra denne dato
Klikk her for å finne en ny strømleverandør.

Huskraft Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
73 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Huskraft Energi trenger minimum 10 omtaler.
37%
Middels
37% anbefaler Huskraft Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 73 omtaler om Huskraft Energi

FILTRER OMTALER
22
5
2
4
40
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Huskraft Energi
Huskraft Energi har 73 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Ingvild

Har nå hatt Huskraft Energi som strømleverandør over en lengre periode, og kan ikke annet enn å si jeg er mektig imponert over kundeservicen der! Til forskjell fra tidligere selskaper jeg har benyttet, opplever jeg alltid å få raskt svar og god hjelp. I tillegg til god service er avtalene konkurransedyktige.

Nyttig (0)

Veldig fornøyd

Omtale av  Moe

Hyggelig kundebetjening, lett tilgjengelig. Bra service, billig og hjelpsom. Fikk god avtale i April, kjempe fornøyd hittil. Dette er noe jeg skal anbefale videre.

Nyttig (0)

Kjempe fornøyd!

Omtale av  Fadumo A

Jeg er kjempe fornøyd med Huskraft etter min nabo anbefalte meg til dem. De har et godt kundeservice og ingen fakturagebyr. Jeg liker at de ikke har noen fakturagebyr når de sender faktura på posten.

Nyttig (0)

Svindel spotpris avtale

Omtale av  Martin

På spotpris avtale så tar dem 3 ganger mer en hva spotprisen faktisk ligger på. Man får samme spotpris hos andre til en tredjedel av prisen, groveste svindelen jeg har opplevd gjennom mitt lange liv. Styr unna om du vil ha billig spotpris.

Svar fra Huskraft Energi
15.02.2022 13:18

Hei Martin! Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Vi hadde settet pris på om du hadde tatt kontakt med oss før du la inn ett slikt kommentar. Våre kunder pleier å ta kontakt med oss om de har et problem. Dessverre vet vi ikke om du er en ekte kunde eller en ansatt hos en konkurrent når du legger inn en slikt kommentar. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i som vi tar sterkt avstand fra. Fint om du tar kontakt med oss slik vi får sett på saken. Med vennlig hilsen Huskraft Energi

Nyttig (7)

Veldig fornøyd!!

Omtale av  Ma

Huskraft Energi har opprettholdt de prisene som dem lovet meg da jeg ble kunde. Kundeservice er 10/10 og de er veldig hyggelige. Det er veldig lett å kommunisere med de.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tar 10% ekstra pris og later som det er 'datafeil' hvid det oppdages

Omtale av  Sol

Vi inngikk Webspot-avtale med Huskraft i april, der det var spesialtilbud med negativt påslag. Til å begynne med var strømprisene lave, og vi så ikke spesielt på regningen. I desember var det imidlertid ekstremt høye spotpriser, og jeg begynte da å se litt nærmere på regningen, der Huskraft merkelig nok opererte med mye høyere spotpriser enn andre, selv om alle jo kjøper til samme pris fra Nordpool. Ved å regne på forbruk og pris time for time oppdaget vi at de tok rundt 10% mer pr kWt enn spotpris. Det syns ikke så godt ved lav spotpris, men blir tydelig når strømmen er dyr. Jeg klagde, og de sa raskt at det hadde skjedd en faktureringsfeil, og refunderte den overskytende summen for desember. Da jeg skrev igjen, og ment at det var feil på tidligere måneder også (skudd i blinde), bekreftet de fort at det var 'faktureringsfeil' der også, og ville refundere resten. Hadde jeg ikke satt meg ned og regnet og funnet at det var feil på desemberregningen, ville dette bare fortsatt. Og de gjorde ingen ting for å avdekke at det var systematisk feil på alle regningene, før jeg krevde en ny gjennomgang. Lurer på hvor mange dette gjelder? 10% av alle kundenes strømregninger gir jo et pent overskudd... Anbefaler ingen å bruke dette firmaet, og til de som har det: sjekk prisen mot spotpris hos Nordpool, og klag. For denne typen 'feil' gjør kunden fattig, og den andre parten merkelig rik.

Svar fra Huskraft Energi
01.02.2022 15:10

Hei! Det er synd å høre at du ikke var fornøyd som kunde i Huskraft Energi. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Både de positive og de konstruktive. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i. Vi har ingen skjulte kostnader på våre avtaler. Jeg har forstått at saken har blitt løst raskt og feil har blitt rettet. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi

Nyttig (9)

Fornøyd

Omtale av  Bente V

Meget god kundeservice og raskt svar på det man lurer på

Nyttig (1)
Huskraft Energi har 73 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Huskraft Energi mener

Huskraft Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR