Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har hatt systemfeil kun i nov, des og januar i følge de. Og hver gang jeg spør om utregningen slår de av noen hundre kr. Men ser her at de har holdt på slik lenge. Sier det er vanskelig for oss å forstå og at vi må ikke se på nordpool da det er gjennomsnitt priser. Men de fakturere jo også ukespriser? Hvor får de de fra og hvordan kom de fram til dem? Svindlere
Jeg ble overfakturert: - 150 kroner i nov 2021 - 242 kroner i des 2021 - 896 kroner i januar 2021 Dette gjelder flere. Styr unna! Se artikkel på e24
Nå er e24 og myndighetene på banen, mange har fått altfor mye i påslag fra denne eieren/selskapet. Skylder på "systemfeil" hehe. Men gjelder kun noen "få kunder", som har tatt kontakt med selskapet. Lite trolig... Har selv byttet idag og oppfordrer alle andre ril å gjøre det samme
Har nå hatt Huskraft Energi som strømleverandør over en lengre periode, og kan ikke annet enn å si jeg er mektig imponert over kundeservicen der! Til forskjell fra tidligere selskaper jeg har benyttet, opplever jeg alltid å få raskt svar og god hjelp. I tillegg til god service er avtalene konkurransedyktige.
Hyggelig kundebetjening, lett tilgjengelig. Bra service, billig og hjelpsom. Fikk god avtale i April, kjempe fornøyd hittil. Dette er noe jeg skal anbefale videre.
Jeg er kjempe fornøyd med Huskraft etter min nabo anbefalte meg til dem. De har et godt kundeservice og ingen fakturagebyr. Jeg liker at de ikke har noen fakturagebyr når de sender faktura på posten.
På spotpris avtale så tar dem 3 ganger mer en hva spotprisen faktisk ligger på. Man får samme spotpris hos andre til en tredjedel av prisen, groveste svindelen jeg har opplevd gjennom mitt lange liv. Styr unna om du vil ha billig spotpris.
Hei Martin! Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Vi hadde settet pris på om du hadde tatt kontakt med oss før du la inn ett slikt kommentar. Våre kunder pleier å ta kontakt med oss om de har et problem. Dessverre vet vi ikke om du er en ekte kunde eller en ansatt hos en konkurrent når du legger inn en slikt kommentar. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i som vi tar sterkt avstand fra. Fint om du tar kontakt med oss slik vi får sett på saken. Med vennlig hilsen Huskraft Energi