Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig selskap! Har måttet ringe de flere ganger, da jeg har to abonnement hos de. Dessuten føkger de ikke prisen til NordPool.
Hei! Hei, Det er leit å høre at du ikke var fornøyd oss. Vi har time spottpris avtaler som følger ditt timeforbruk time for time. Dersom du sammenligner dette med de flate Nord Pool prisene blir dette feil da disse er gjennomsnittlig spotpriser og ikke timespotpris veid mot ditt forbruk time for time. Det kan være vanskelig å finne ut av forskjellen på alle disse ulike strømavtalene som finnes der ute. Kontakt gjerne vårt kundeservice for hjelp. Ha en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Stakkars selskapet fått dårlig rating her fordi tullinger ikke forstår hvordan de fungerer, så må veie opp med en femstjerner. Ville egentlig gi 4, for det er klønete betalingssystem med Arvato som ikke har AvtaleGiro eller noe -.- Det er også en feil på siden når man skal bytte avtale som går i en Server Error når man skal gå videre og må kontakte support for å bytte manuelt.
Hei Johnny! Takk for din omtale. Dette setter vi stor pris på :) Vår fakturautsteder Arvato Finance tilbyr både Avtalegiro og e-faktura. Vi har flere kunder som bruker dette i dag. Send oss gjerne en e-post for eller kontakt oss per telefon for hjelp. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Enkel og klar avtale. Avtalen du inngår er ikke et lokketilbud, og de har oversikt over avtalen på egne websider. Har ikke noe negative erfaringer herfra sålangt, 6 måneder inn. Hadde vært fint om man kunne fått nettleie på en og samme faktura sammen med strømmen.
Hei Ken! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Vi vil jobbe målrettet i fremtiden for å kunne fakturere sammen med nettleie. Vi setter stor pris på din omtale. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Til tross for ordrebekreftelse og epost fra kundeservice har de altså ikke overtatt leveransen fra forrige leverandør. Får beskjed fra netteier at jeg står uten kraftleverandør. Holder jo slett ikke mål.
Hei Thomas. Forklaring under. Her sier du at vi ikke har overtatt leveransen fra din forrige leverandør? Men du er aktiv kunde hos oss i dag og har vært det siden den 22.04.2021 slik din ordrebekreftelse tilsier. Vi har sendt deg faktura for April, Mai og Juni som du har betalt i din nettbank. Dette er jo rett og slett feil og si at vi ikke har overtatt strømmen i din bolig når du har betalt strømleveranse fra oss i 3 måneder? kundeservice har svart deg på e-post med bilde bevis på overtakelse den 22.04.2021. Vi jobber hver eneste dag med å gi våre kunder god kundeservice og det er synd med en slik kommentar. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Bra servise.hyggelige kundebehandlere.Dem holder det dem låver og har god forståelse av samtalen og dine spørsmål.
Hei JK! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Fakturaløsningen er uoversiktlig og vanskelig tilgjengelig. Dette på grunn av at de bruker en annen leverandør av betalingsløsning (Arvato Finans).
Hei Torstein! Vi setter pris på din tilbakemelding og tar med oss dette videre. Vi gjør vårt beste for å tilby enkle og oversiktlige løsninger for våre kunder. Vi jobber hver eneste dag for å kunne tilby billig strøm og god kundeservice. Kontakt vårt kundeservice på telefon 35 68 88 80 eller på epost [email protected] for videre hjelp. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Får ikke påloggingsinformasjon til mine sider før man har gått i fella. Faktura kommer fra ett inkassoselskap, hvis man vil se innholdet må man logge inn med " bank ID " Men man kommer bare tilbake til siden som ber deg logge inn.
Hei Asbjørn! Her vet vi ikke om vi skjønner helt hva du mener. Pålogging informasjon får man tilsendt sammen med ordrebekreftelse på epost når han har bestilt strømavtale hos oss. Denne får du allerede noen dager før din oppstart. Logg inn for minside skal være enkelt her må du bare opprette en bruker med din e-post og kundenummer. Purregebyr og inkasso saker grunnet manglende innbetaling blir sendt videre til vår faktura utsteder Arvato Finance. Kontakt vårt kundeservice på telefon 35 68 88 80 eller på epost [email protected] så hjelper vi deg gjerne! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi