Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fakturaløsningen er uoversiktlig og vanskelig tilgjengelig. Dette på grunn av at de bruker en annen leverandør av betalingsløsning (Arvato Finans).
Hei Torstein! Vi setter pris på din tilbakemelding og tar med oss dette videre. Vi gjør vårt beste for å tilby enkle og oversiktlige løsninger for våre kunder. Vi jobber hver eneste dag for å kunne tilby billig strøm og god kundeservice. Kontakt vårt kundeservice på telefon 35 68 88 80 eller på epost [email protected] for videre hjelp. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Får ikke påloggingsinformasjon til mine sider før man har gått i fella. Faktura kommer fra ett inkassoselskap, hvis man vil se innholdet må man logge inn med " bank ID " Men man kommer bare tilbake til siden som ber deg logge inn.
Hei Asbjørn! Her vet vi ikke om vi skjønner helt hva du mener. Pålogging informasjon får man tilsendt sammen med ordrebekreftelse på epost når han har bestilt strømavtale hos oss. Denne får du allerede noen dager før din oppstart. Logg inn for minside skal være enkelt her må du bare opprette en bruker med din e-post og kundenummer. Purregebyr og inkasso saker grunnet manglende innbetaling blir sendt videre til vår faktura utsteder Arvato Finance. Kontakt vårt kundeservice på telefon 35 68 88 80 eller på epost [email protected] så hjelper vi deg gjerne! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Fant ut at jeg skulle sjekke regningen som jeg fikk fra dem, og det viste seg at de hadde lagt på mange ører pr kwt enn det Nord Pool hadde. Nord Pool hadde variasjon fra 0.20 til 0.24 øre, men Huskraft hadde tatt 0.35 på regningen. Nyttet i å ta kontakt med kundeservice for de hadde bare masse dårlige unnskyldninger. Velger du disse som strømselskap så pass på regningen.
Hei! Vi takker for din omtale. Vi avregner timespotpris på våre avtaler. Dette kan du lese mer om i vilkår under priser. Vi jobber hverdag med å gi våre kunder den beste kundeopplevelsen vi beklager at dette ikke ble tilfellet denne gangen. Kontakt vårt kundesenter på telefon 35 68 88 80 eller på e-post [email protected] så hjelper vi deg gjerne! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
de har en grei oversiktlig hjemmeside som du lett kan få opplysninger som forbruk å en prøvefaktura gir deg en pekepinne hvor mye el du ligger an til å betale.
Hei Fredrik! Takk for at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding til oss. Vi jobber hverdag med å gi konkurransedyktige priser til våre kunder. Prøvefaktura er kun en pekepinn på hva du kan forvente på neste regning, ikke en faktisk avregning. Hva endelig strømpris for måneden blir vet vi ikke før noen dager inn i neste måned når strømprisen er oppdatert. Mvh, Huskraft Energi
Flyttet min strømavtale fra Agva pga vesentlig billigere kostnader. Møtte hyggelig kundeservice som ordnet overførselen på en grei og lett måte for meg. Så langt har jeg ingen ting å klage på!
Hei Tom! Tusen takk for fin omtale! Vi setter pris på gode kundeopplevelser. Velkommen til oss! Mvh, Kim