Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringte ca kl 1030, ble tilbakeringt etter kl 16. Da velger en å ikke ha kundeservice
Hei Torstein! Takk for din kommenter. Vårt kundeservice er stengt etter kl 15:00 og vi ringer ingen etter denne tid. Makstid for å ringe tilbake til kunde hos oss er 5 minutter hos oss etter oppringning. Mest sannsynlig skjedd en misforståelse. Vi har har hatt kunder som har forvekslet oss med andre strømleverandører. Vi har ingen telefonsalg eller dørsalg så muligens skjedd en misforståelse her. Kontakt oss gjerne på [email protected] eller på telefon 35 68 88 80 i våre åpningstider så hjelper vi deg gjerne. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Jeg er veldig fornøyd med Huskraft Energi og kunderservicen jeg har fått . Min strømregninger har gått etter å ha gått fra min tidligere leverandør. jeg anbefaler på det sterkeste!
Hei Abdi A! Så hyggelig at du er fornøyd med vårt kundeservice og pris. Vi jobber hver dag for å gi våre kunder den beste kundeservicen og prisen de fortjener. Vi takker for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar og din anbefaling. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Er meget godt fornøyd med leverandøren. Kan anbefales
Hei Jostein! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig omtale og anbefaling. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Jeg registrere meg hos dere i dag. Men nå lurer jeg på hva er forskjellen på webspot og lavpris? Jeg har registrert avtale på webspot. Men så hører jeg at lavpris er en bedre avtale. Men det står ikke hva som inngår i avtalen. Bor i Oslo. Forbruk ca.6000 kWh i året. Har jeg fått billigst avtale med webspot eller bør jeg skifte til lavpris?
Hei Kristin! Takk for din omtale dette setter vi stor pris på :) Alle våre avtaler er gode langsiktige og billige strømavtaler som skal komme kundene våre til gode. Vi er også et gebyrfri selskap som ikke tar noe fakturagebyr verken på brev, e-post, e-faktura eller avtalegiro. Som en ny kunde er Huskraft Webspot er bedre alternativ da denne avtalen er en kampanje avtale med et minus påslag og 0 kr fastbeløp med en pris garanti på 14 måneder. Kontakt gjerne vårt kundeservice om du skulle ha mer spørsmål rundt dette. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Gunstig spotprisavtale uten masse villedende lureri. Savner gjennomfakturering samt litt mer detaljer rundt forbruk på faktura (faktura kommer ikke direkte fra Huskraft). Kan anbefales!
Hei Kim! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar og anbefaling. Det setter vi stor pris på! Angående nettleie så er det en stor kostnad for en strømleverandør å fakturere med nettleie i samme faktura. Denne ekstra kostnaden føres vanligvis over på kundene som høyere strømpriser og gebyrer noe vi ikke ønsker å gjøre. Vi anbefaler å opprette avtalegiro/e-faktura for både nettleie og strømfaktura slik det blir enklere å holde oversikt fremover. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Veldig fornøyd med rimelig strømavtale, men Huskraft tilbyr ikke samfakturering med nettleverandører Elva, som trekker litt ned.
Hei Bente! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Angående nettleie så er det en stor kostnad for en strømleverandør å fakturere med nettleie i samme faktura. Denne ekstra kostnaden føres vanligvis over på kundene som høyere strømpriser og gebyrer noe vi ikke ønsker å gjøre. Vi anbefaler å opprette avtalegiro/e-faktura for både nettleie og strømfaktura slik det blir enklere å holde oversikt fremover. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Pr. da jeg inngikk avtale var det kun de jeg kunne få minus på spottpris og ingen tillegg.
Hei Tom! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Huskraft Energi