Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd med mitt kundeforhold hos Huskraft. Kundeservice er alltid hyggelige og faktura stemmer alltid overens pris og forbruk. Har anbefalt de til venner og familie 😀
Gikk gjennom faktura og fant vesentlig overfakturering her! Sjekk faktura grundig. 😡😡
God Pris og god service! Jeg har en svært gunstig avtale i forhold til andre selskaper, samt svarer kundeservice grundig på mine spørsmål.
Jeg opplever at alt fungerer smertefritt og får den oppfølging/hjelpen jeg trenger. Godt fornøyd! Billigere faktura har jeg også fått.
Huskraft har ikke svart på mine e-poster om hvorfor de har høyere spotpriser enn det Nordpool opererer med. Dette gjelder Webspot avtalen. Det er også manglende informasjon om avtalen på Min Side. Det er ingen informasjon om avtalens starttid, løpetid, og evt betingelser. Det vil være naturlig at kundene kan finne all informasjon under Min Side. Det er også svært tungvint å finne eldre faktura iom at man må logge inn på ny side.
Overfakturerer kundene sine og så når de blir tatt i svindle kundene sine skylder de på "systemglipp". Hold dere langt unna. ...
Etter jeg las om Huskraft sin tvilsomme praksis skrev jeg til de og ba de gjøre ny beregning på mine to abonnementet, hus og hytte. Har hatt avtale hos de fra 10/1/22. fikk først tilbakemelding på husabonnementet der de kom med tilbakemelding om at jeg hadde betalt 134,16 kr for mye i januar. Jeg purret så på hytteabonnementet og fikk omsider en ny mail. Der hevder de at jeg har betalt 166,61kr for mye for hus og 23,90kr for mye for hytte, alt i januar. Februar skal være riktig, sier de…. Nå har skrevet tilbake og sagt at jeg vil ha hele avregningen time for time og kommer ikke til å betale fakturaene før jeg har fått dette. Så får jeg finne en annen leverandør, dette er ikke et seriøst firma.