Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå er e24 og myndighetene på banen, mange har fått altfor mye i påslag fra denne eieren/selskapet. Skylder på "systemfeil" hehe. Men gjelder kun noen "få kunder", som har tatt kontakt med selskapet. Lite trolig... Har selv byttet idag og oppfordrer alle andre ril å gjøre det samme
Har nå hatt Huskraft Energi som strømleverandør over en lengre periode, og kan ikke annet enn å si jeg er mektig imponert over kundeservicen der! Til forskjell fra tidligere selskaper jeg har benyttet, opplever jeg alltid å få raskt svar og god hjelp. I tillegg til god service er avtalene konkurransedyktige.
Hyggelig kundebetjening, lett tilgjengelig. Bra service, billig og hjelpsom. Fikk god avtale i April, kjempe fornøyd hittil. Dette er noe jeg skal anbefale videre.
Jeg er kjempe fornøyd med Huskraft etter min nabo anbefalte meg til dem. De har et godt kundeservice og ingen fakturagebyr. Jeg liker at de ikke har noen fakturagebyr når de sender faktura på posten.
På spotpris avtale så tar dem 3 ganger mer en hva spotprisen faktisk ligger på. Man får samme spotpris hos andre til en tredjedel av prisen, groveste svindelen jeg har opplevd gjennom mitt lange liv. Styr unna om du vil ha billig spotpris.
Hei Martin! Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Vi hadde settet pris på om du hadde tatt kontakt med oss før du la inn ett slikt kommentar. Våre kunder pleier å ta kontakt med oss om de har et problem. Dessverre vet vi ikke om du er en ekte kunde eller en ansatt hos en konkurrent når du legger inn en slikt kommentar. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i som vi tar sterkt avstand fra. Fint om du tar kontakt med oss slik vi får sett på saken. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Huskraft Energi har opprettholdt de prisene som dem lovet meg da jeg ble kunde. Kundeservice er 10/10 og de er veldig hyggelige. Det er veldig lett å kommunisere med de.
Vi inngikk Webspot-avtale med Huskraft i april, der det var spesialtilbud med negativt påslag. Til å begynne med var strømprisene lave, og vi så ikke spesielt på regningen. I desember var det imidlertid ekstremt høye spotpriser, og jeg begynte da å se litt nærmere på regningen, der Huskraft merkelig nok opererte med mye høyere spotpriser enn andre, selv om alle jo kjøper til samme pris fra Nordpool. Ved å regne på forbruk og pris time for time oppdaget vi at de tok rundt 10% mer pr kWt enn spotpris. Det syns ikke så godt ved lav spotpris, men blir tydelig når strømmen er dyr. Jeg klagde, og de sa raskt at det hadde skjedd en faktureringsfeil, og refunderte den overskytende summen for desember. Da jeg skrev igjen, og ment at det var feil på tidligere måneder også (skudd i blinde), bekreftet de fort at det var 'faktureringsfeil' der også, og ville refundere resten. Hadde jeg ikke satt meg ned og regnet og funnet at det var feil på desemberregningen, ville dette bare fortsatt. Og de gjorde ingen ting for å avdekke at det var systematisk feil på alle regningene, før jeg krevde en ny gjennomgang. Lurer på hvor mange dette gjelder? 10% av alle kundenes strømregninger gir jo et pent overskudd... Anbefaler ingen å bruke dette firmaet, og til de som har det: sjekk prisen mot spotpris hos Nordpool, og klag. For denne typen 'feil' gjør kunden fattig, og den andre parten merkelig rik.
Hei! Det er synd å høre at du ikke var fornøyd som kunde i Huskraft Energi. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Både de positive og de konstruktive. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i. Vi har ingen skjulte kostnader på våre avtaler. Jeg har forstått at saken har blitt løst raskt og feil har blitt rettet. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi