Kraftinor har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode priser, stor forutsigbarhet. Faktura går automatisk, lett og forstå. Lite erfaring med kundeservice (Ikke hatt behov for det).
Har LSK Strøm fra Kraftinor / Polarkraft. Fungerer veldig bra, greie priser og støtte til LSK. Overgangen gikk smertefritt, fakturaene stemmer og strømmen leveres.
Strømprisen økte kraftig. Ble lovet rimeligere avtaler, men de endret ikke strømavtale som avtalt. Kundeservice sa på telefon at endringer var gjennomført, det stemte ikke. De ringer eksisterende kunder (pga feil i system) og tilbyr god oppstartsavtale - når de skjønner at det er eksisterende kunder nekter de å gi samme tilbud. Anbefaler ingen å bli kunde i dette selskapet!
Hei Cathrine. Her tror jeg nok det må være en misforståelse. Slik som du beskriver det er ikke tilfelle. Vi har ingen plan på å ringe eksisterende kunder og tilbyr god oppstartavtale pga feil i system. Her må det nok være noen som snakker forbi hverandre. Dersom du ringer vårt kundesenter igjen tror jeg helt sikkert de vil hjelpe deg. Evt. kan du ta kontakt direkte til meg - [email protected]. Mvh Frank
Jeg har hatt Kraftinor som strømleverandør i ca 5-6år og har gode erfaringer med dem. Har hatt flere andre leverandører på døra med gode tilbud men etter sammenligning med Kraftinor sine priser har det vist seg at tilbudene ikke er så mye bedre. Ofte er det lokketilbud og bindingstid i disse tilbudene. Det er imidlertid et minus i mitt abonnement og det er at påslaget for EL-sertifikat er noe høyere enn hos enkelte andre leverandører. Etter min mening burde denne pålagte statlige avgiften vært lik hos alle strømleverandører.
Hei Kjell Einar og takk for god og konstruktiv tilbakemelding via Bytt.no, Ser at du har spm vedr. Elsertifikater. Dette er det flere som spør om og den enkle begrunnelsen til at denne kan være forskjellig fra selskap til selskap, er at innkjøpet av slike sertifikater gjøres på en åpen markedsplass hvor prisene varierer løpende. En slik variasjon videreføres når prisen settes til kunden. I forkant av innføringen av elsertifikater 01.01.2012 leverte Kraftinor AS inn et høringssvar hvor vi mente, akkurat slik du beskriver, at elsertifikater burde legges inn som en lik "kostnad/skatt" på lik linje med forbruksavgift etc. Når denne likevel skulle kreves inn kunne den likevel være lik for alle som en typisk avgift/skatt slik at denne ikke skaper mer forvirring i et allerede komplekst marked. Når det er sagt har vi i perioder vært både billigst på elsertifikater, og slik som nå, hvor vi ligger over de rimeligste på sertifikatprisen. Dette kan og vil endres med tiden. Det vi mener er viktig er hva totalprisen for deg som kunde over tid er, og her har vi vært konkurransedyktig i hele Norge siden 2008, noe jeg tror du har merket! Håper dette gav litt svar på ditt spørsmål. Skulle du ha ytterligere spm. er det bare å ta kontakt.
Bruker lavpris mobil, enkelt å bruke og oversiktlig. Både hjemme og på hytta.
Hei Laila. Trivelig at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det er mange konkurrenter der ute som hele tiden forsøker å få deg/oss til å bytte og de fleste er heldigvis seriøse aktører og prisforskjellene er ofte relativt små. Vi skal nok ikke skuffe deg og setter pris på at du gir oss en god score - Takk!
Hadde Kraftinor i rundt to år, byttet så grunnet bedre avtaler mtp pris. Siste 6 mnd har Kraftinor ringt to ganger og spurt hvem jeg har byttet til, og så begynt å snakke negativt om den aktuelle konkurrenten. De refererer til bytt.no, og sier konkurrenten er "anmeldt" mange ganger til forbrukerombudet. Jeg har så langt intet negativt å si om konkurrenten, men det irriterer meg av prinsipp at Kraftinor forsøker seg på en såpass skitten taktikk.
Dem er veldig rimelig å veldig god kundeservice. Din side på hjemmeside hos dem kan man lett kan holde oversikten. Dem har en app som man lett kan holde oversikten å lese av måleren uansett hvor du befinner deg. Ingenting negativt, kun positive erfaring på alle årene jeg har vært kunde hos dem.