Fikk et godt introduksjonstilbud (gratis strøm i 2mnd), deretter overgang til Spot20, som innebærer et lite påslag på Norpool og et lavt månedsgebyr. Oversiktlig faktura, lett å kopiere til nettbank siden jeg ikke tør bruke avtalegiro, ingen problemer med leveransene, ingen bindingstid... Helt topp!
Lærdal Energi nettleie topper listen over dyre nettleverandører i Norge. Når det gjelder kraft, har de tidsbegrensede tilbud til nye kunder, men obs! Sørg for å bytte til annet selskap før tilbudsperioden er over! Ordinær prisene er også av de dyreste på markedet. Kundeservice er hyggelig i starten, men hvis du finner at de feks. har tatt for mye i påslag, er de lite hyggelige. Faktura spesifiserer ikke hva som er spot og hva som er påslag, så det er vanskelig å følge med på hva de gjør. Opplevde at de tok høyere påslag enn varslet. I tillegg er deres spotavtale en innkjøpspris timevektet avtale, og spotprisen er dyr. Hold deg unna med mindre du er kunde kun i tilbudsperioden!!!!
Hei! Vi kjører introduksjonstilbud til nye kuder som de fleste andre leverandører. Dersom du ønsker den billigste prisen på strøm til enhver tid, må du dessverre bytte strømleverandør og hoppe fra tilbud til tilbud. Før eller siden må kundene over på et ordinært produkt, hvis strømselskapene skal tjene penger. Dersom du har blitt fakturert for mer enn det du skulle betalt, er dette selvsagt noe vi retter opp i. At spotprisen er dyr er ikke noe vi styrer. Du blir fakturert for innkjøpspris som er timeveid gjennomsnitt av spotprisen på strømbørsen Nordpool. Denne prisen blir ganget opp mot dine timeverdier og deretter blir det regnet et gjennomsnitt av alle timene i alle døgn gjennom hele måneden. Innkjøpskostnader, påslag og gebyr kommer i tillegg. Vi tar med oss tilbakemeldingen om at påslaget bør skilles ut og vil selvsagt se på dette. Ønsker deg en fin dag!
Hadde i en kort periode en strømavtale med Lærdal energi. Fikk etter endt avtale en regning på nesten 300,-. Hadde imidlertid nesten 500,- igjen tilgode pga. tidligere innbetalinger. Ønsket derfor å motregne dette slik at jeg kunne få restbeløpet utbetalt. Har derfor prøvd å ringe de, men de tar ikke telefonen - uansett tid på døgnet. Nå har saken gått til inkasso og beløpet steget til nesten 600,- i denne omgang. Fortsatt ikke mulig å få tak i kundeservice på telefon. På bakgrunn av mine erfaringer vil jeg anbefale alle å sky Lærdal energi som pesten! Viktig å videreformidle denne beskjed til alle potensielle kunder!
Vi er tilgjengelig på telefon 57669410 alle hverdager 10:00 - 15:00. Skulle du mot formodning ikke nå gjennom her, kan du ringe sentralbord 57669420 som vil sette deg over til riktig avdeling, sentralbord er åpent alle hverdager 07:30 - 15:00. Vi er ikke kjent med at det har vært problemer med telefonen, så forsøk gjerne igjen. Ellers kan du sende oss en e-post på [email protected], her har vi noramlt sett en behandlingstid på inntil 48 timer. Når det gjelder motregning av tilgode beløp vil dette alltid motregne seg mot en sluttfaktura automatisk, her må det ha skjedd en feil hvis det ikke er tilfellet. Vi håper du sender oss en e-post med kontaktinformasjon hvis du fortsatt ikke kommer gjennom på telefon, så skal vi få ryddet opp i saken din.
Dette selskap vil jeg ikke anbefale. Fann pris tok kontakt og ville kjøpe strøm. Den pris jeg fann mente dei var ikke deres pris. Har undersøkt hos Forbrukerrådet og får opplyst at det er strømselskapet som legg inn pris. Hold dere unna dette selskap Bjarne B.
Hva er din erfaring med Lærdal Energi? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt.