Vanskelig å logge inn for oversikt forbruk. Må logges inn på flere sider.
Et fortrinn for regionen å ha lokal leverandør med lokal forankring. Til og med med egen kraftstasjon. Ikke billigst, ikke dyrest.
Opplever kundeservice som meget bra, hyggelige, hjelpsomme og svarer raskt. Burde bedre hjemmesiden sin.
Hyggelige, hjelpsomme og kundevennlige folk. Jeg fikk tilbake avtalen jeg gjorde med dem selv om Fjordkraft (møkkafirma) helt uten å ta noen som helst kontakt med meg satte seg selv opp som min leverandør av strøm fra 1 august (makan til frekkhet). Prisen på 3-års avtalen hos Meløy hadde da gått opp, samt at ved brudd på avtalen påløper det 500 kr, som jeg også slapp. Nå var det jo ikke min skyld at Fjordkraft var så frekke, men Meløy ordnet opp slik at jeg fikk tilbake den avtalen jeg hadde gjort i juli, samt slapp gebyr for brudd.
God oppfølging ved bytte av leverandør, sjekk den gunstige 3 års fastprisavtalen.