Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert februar 2024
NordlysEnergi
1.6
496 verifiserte omtaler

NordlysEnergi omtaler og erfaringer

Positiv trend

NordlysEnergi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
496 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#88
Forferdelig
NordlysEnergi er rangert
#88 av 88 strømselskaper
24%
Dårlig
24% anbefaler NordlysEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 496 omtaler om NordlysEnergi

FILTRER OMTALER
96
22
10
24
344
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NordlysEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mangler informasjon

Omtale av  Biodavid

Får ikke oppdatert informasjon om prisene. Har ikke app som gir informsjon om når det er billigst å lade bilen.

Bindingstiden

Omtale av  Pål I

Liker ikke bindingstiden. Ble dyrere enn forventet.

Uoversiktlig strømfaktura

Omtale av  Einer

Får for lite info underveis. Middelmådig kundebehandling...

Vil ikke anbefale dette strømselskapet

Omtale av  Inger H. B

Jeg har vært strømkunde siden 21. Sendte en mail til kundeservice den 19.des og spurte hvorfor strømprisen for november er langt høyere enn de fleste andre strømlevarandører tilbyr. Jeg skrev at regning ikke blir betalt før jeg får et svar. jeg har fortsatt ikke mottatt svar. Har forsøkt å ringe men da jeg omsider kom gjennom fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende mail slik at "de som bestemmer" kan se på min henvendelse. I beste fall useriøst og i verste fall svindelbedrift. Sannsynligvis har jeg nok betalt betalt blodpris for strømmen over en lengre periode .

Blir bedt om å si opp avtale uten å svare på spm

Omtale av  Roya

Helt forferdelig kundeservice! Selger strømmen sinnsykt dyrt. Når man ringer på telefon blir du bedt om å si opp avtalen istedenfor å beholde kundene. Folk som ikke kan kundeservice burde ikke jobbe der. Spesielt hun som heter (anonymisert navn).

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lureavtale, føles som selskapet bevist går bak ryggen på deg

Omtale av  Jørn G

Vi gikk inn i en spotprisavtale med selskapet med lovnad om lang varighet. Ingen fast betaling. Det varte ikke lenge, for plutselig var vi plassert på en topp 10 avtale med masse fastpriser. Uten å varsle oss. Vi betalte rådyre regninger i flere måneder. Vil kalle det tilnærmet svindel. Det var også vanskelig å få sagt opp avtale. De skulle ha bruddgebyr for flere måneder

Dårlig kundeservice

Omtale av  Eva S

Nordlys klarer ikke samle mine to måleradresser på én faktura. De har lovet å ordne dette i lang tid uten å gjennomføre.

Useriøst

Omtale av  Øystein

NordlysEnergi er en katastrofe og kan ikke anbefales. De svarer på e-post på det de vil svare på og vrir svarene dithen at kunden blir villedet til å tro at de har en spotavtale selv om de har en variabel avtale. Nå kan det være at kundeservice er særes dårlig opplyst eller trent i å svare avvikende, men det er ikke en ønsket adferd. Holde dere unna dette selskapet.

Hold deg unna NordlysEnergi

Omtale av  Geir

Selskapet er ikke redelig. Du vil måtte betale langt mer enn det som er forespeilet. Uspesifisert faktura. Det sitter langt inne å kalle andre bøller, men dette er svært nære.

Lang bindingstid!

Omtale av  Morten

Gebyrer med alt for lang bindingstid! Ikke verdt pengene, og selger som kom på døra "Glemte" å nevne at det var 2 år bindingstid. Bruddgebyret var på over 2000 kr! Unngå!!!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Krever 106 øre pr.kwt når prisen var under 0,02kr hele september

Omtale av  Fredrik S

Bryter § 2.Urimelige priser og forretningsvilkår. Hensynsløs adferd og grovt misbruker kunder med ågerpriser. 757% av prisgjennomsnittet krever de betalt med Topp 3 Garanti avtalen min. Skal ha følgende: 01.09.2023 - 01.10.2023 6** kWh 106,000 øre/kWh NO1 (Sør-Øst) September 2023: 0,14kr 014,00 øre/kWh Kan absolutt ikke anbefale et ulovlig strømselskap som misbruker sin posisjon i en svært sårbar tid. Ingen som kan redde oss fra slike selskaper?

Styr unna disse svindlerene

Omtale av  Jarl

Har selgere som sier de selger ett produkt, men så får du ett annet mye dyrere. For å komme ut av denne avtalen koster mye.

Misvisende strømavtale

Omtale av  Alexander

Dette er et eksempel på villedende salg hvor de baserer seg på ikke å forklare på en forståelig måte hva man bestiller. Helt uhørt at noen sånne får lov til å fortsette slik. Advarer alle andre mot å ha noen som helst kontakt med dette selskapet

Sjokkert! Styr unna!!!

Omtale av  Thor

Tegnet avtale for halvannet år siden med spotpris uten påslag og uten månedsavgift. Det gikk bra i noen måneder, men jeg synes regningen min var høy nå og sjekket strømprisen. Nordlys krevde meg kr. 1,06 for august, mens gjennomsnittsprisen på strøm var litt over 25 øre!! Jeg har skiftet leverandør på sekundet. Dette er svindel og bedrageri.

Elendige priser

Omtale av  Tony

En binder segtil 12 mnd, men sier ingenting om 3 måneders oppsigelse. Bruddgebyr på kr900,-. Kaller avtalen variabel pris, fra LOS et eller annet. Sjekket prisene, og de er på langt nær de beste innenfor 50 leverandører. Skulle du ønske å stå ut de 3 mnd, så får du et oppstartsgebyr på kr. 300,- Styr unna dette selskapet. Useriøs aktør!!!

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Elendig på alle området

Omtale av  Oddvar S

Sameiet var kunde hos "Nordlys". Uoversiktlig fakturering og avtale. Nekter å skriftlig svare på spørsmål om avtalen. Vanskelig å komme i kontakt med. Forsøkte telefonisk flere ganger, men ga opp og oppsøkte kontoret i Vika. Der åpnet sjefen sjøl døra, men slang den igjen da jeg sa jeg var kunde og ønsket noen forklaringer til faktura. Alt kan bli bedre i denne bedriften, men det tror jeg ikke de har ønske om. Oddvar S

Forrige
Side 1 av 31

NordlysEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR