NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En binder segtil 12 mnd, men sier ingenting om 3 måneders oppsigelse. Bruddgebyr på kr900,-. Kaller avtalen variabel pris, fra LOS et eller annet. Sjekket prisene, og de er på langt nær de beste innenfor 50 leverandører. Skulle du ønske å stå ut de 3 mnd, så får du et oppstartsgebyr på kr. 300,- Styr unna dette selskapet. Useriøs aktør!!!
Sameiet var kunde hos "Nordlys". Uoversiktlig fakturering og avtale. Nekter å skriftlig svare på spørsmål om avtalen. Vanskelig å komme i kontakt med. Forsøkte telefonisk flere ganger, men ga opp og oppsøkte kontoret i Vika. Der åpnet sjefen sjøl døra, men slang den igjen da jeg sa jeg var kunde og ønsket noen forklaringer til faktura. Alt kan bli bedre i denne bedriften, men det tror jeg ikke de har ønske om. Oddvar S
Ikke velg NordlysEnergi. Klarte ikke å si nei til en ung gutt som «maste» avtalen «på meg» på døren. Bindingstid i ett år med bruddgebyr på over kr. 2.100,-. Når jeg deretter valgte et annet selskap etter ett år, fikk jeg bruddgebyr da man har tre måneder oppsigelse. DYR strøm i tillegg. STYR UNNA.
Å bytte strømleverandør er vanligvis enkelt, men hos Nordlysenergi kreves 3 mndrs oppsigelse selvom om du har hatt avtalen i ett år! Der røyk billig strøm!👎😤
Utvilsomt det mest håpløse strømselskapet jeg har vært borti. Fakturaer som er vanskelig å tolke og en kundeservice som bruker 1-2 uker på å svare på en henvedelse. På toppen av det hele påsto de at jeg hadde signert en kontrakt på 12 måneder noe jeg mener er feil. Har etterspurt kontrakten med min signatur, men denne nekter de å sende meg. Hold dere langt unna!
Det pågår en kampanje her hos oss i nabolaget for å advare folk mot svindel mot Nordlys energi. De har lurt folk med topp 3 garanti men kostet 3-5x mer i snitt. Hvis selgene kommer på døra og hevder topp 3 garanti, bør man gir bløff at hvor kan man finne det. Selv om det finns ikke på nettside deres. Jeg har sammenlign fakruraen min med nabo og jeg har 850 inkl. alt men nabo bruker nordlys energi og batalte 2500 kun for ren strøm. Nettleie kommer i tilegg. Hvis dere googler, så kommer opp at selskap ilagt 1 million bøt for å villede om topp 3 garanti og sleskap legge alle byrden på selgeren om topp 3 garanti. Hvis det er minus stjerne her, må jeg går minus 1000 for denne selskap.
Har vært kunde alt for lenge pga usikker tider og strømkrisen, hadde en useriøus variabelpris avtale som var anbefalt av disse skjeltringer i starten, så fikk jeg vite om at de hadde 3mnds oppsigelsestid eller straff på 900,-. Ble sterkt anbefalt å betale summen og bli kvitt dette shady selskapet, har tapt mange tusenlapper siden starten. Selger ikke flere avtaler til nye kunder, vil bare fortsette å stjele fra dem de allerede har lurt og er lenket med denne forferdelige kontrakten. Håper de går konkurs! Stå unna!!!!
Et sleipt, dyrt selskap med for mye i liten skrift til at det går an å henge med, og et uoversiktlig tilbud som gjør at man ikke aner hva man betaler for eller har takket ja til. Vi trodde vi skrev oss opp på en "kontakt-liste" da det kom en selger på døra - fordi det var det han sa, men to uker etterpå fikk vi første faktura, med 12 måneders bindingstid. Dyre priser er det også.
Om du får lure regninger fra Nordlys Energi Det har blitt rapportert flere henvendelser nå på forbrukerrådet
Dette er bare svindel. Du får ikke den prisen de lover og du vil ikke bli hørt om du klager. De brukte 12 dager å svare på e-post og da er svarene ikke konkrete og du må vente nye 15 dager… At dette selskapet ikke blir stoppet er ufattelig. Det er vist fritt frem til å gjøre hva man vil om man driver et strømselskap
Kan ikke gi null stjerner, så blir det lavest mulig karakter. Møkkaselskap med skjulte kostnader og bruddgebyr og elendig kundeservice.
Skal liksom være billig. Men er heller 40-60øre/KWh dyrere enn konkurrentene. Selger rushet gjennom dette med bindingsavtale og bruddgebyr, bare for å få haket det ut og få din signatur. Føler meg lurt og utnyttet av et drittsystem ut av annet like. Selskapet burde tilbakebetale penger til kundene og deretter nedlegges. Unner samtlige som jobber i dette selskapet å tråkke på Lego
Jeg trodde jeg hadde gjort en god avtale med dem, men så viste det seg at de fakturerte meg for mye og hadde løyet om sin topp 3 prisgaranti. Jeg føler meg lurt og opprørt over behandlingen jeg har fått fra dem. Jeg vil ikke anbefale Nordlys Energi til noen. Ikke la deg lure av for gode tilbud og lovnader om billige priser. Det kan ende opp med å koste deg mye mer enn du tror. Gjør gjerne noen søk på Nordlys Energi på Google, så dukker det fort opp artikler om svindel som beskriver hvordan de har holdt på.
-Dårligste kundeservicen jeg har opplevd -Svært dårlige priser -Skjulte gebyrer de nekter å informere om før de trer i kraft. -App som ikke viser påløpte kostnader engang. -Ingen mine sider funksjon Fikk SMS om et påstått bruddgebyr. De svarte ikke på telefonen om hva det gjaldt. Brukte over en MÅNED på å svare på mail. Kunne aldri anbefalt dette til noen.
Etter å ha vært kunde i nesten 2 år mottok jeg varsel om gebyr fordi jeg ikke hadde sagt opp strømmen 3 mnd før jeg flyttet. Aldri vært noen problem med andre leverandører i forbindelse med flytting. Tok kontakt med kundeservice som va alt annet en hjelpsomme og serviceinnstilt.
Jeg ønsker å advare alle mot verdens største Scamme firma. Jeg inngikk en "Spotpris" avtale med dem for over et år tilbake, denne såkalte spotprisavtale viste seg å være bygget på scam fra ende til annen og jeg ble belastet opp mot 2kr mer per kWh fra spotprisen de aktuelle dagene!!!! Da jeg tok kontakt kom dem med masse vissvass bullshit om at jeg hadde variabel spotpris noe jeg er 100% uenig i. Jeg fikk en strømregning tilsvarende 5x større enn noe annet strømregning jeg har hatt noen gang tidligere. Jeg ønsket derfor å si opp avtalen min. Meldte at jeg ønsker å avslutte avtalen med dem etter 3 måneder oppsigelsestid. 3 måneder etterpå spør jeg hvor mye det er igjen av avtalen fordi jeg ønsker meg vekk fra det dritt selskapet og får beskjed om at jeg vil bli belastet 1200kr ekstra i bruddgebyr fordi jeg ikke har sagt opp. Jeg advarer ALLE mot det forbanna selskapet som ikke gjør annet enn å stjele fra sine kunder til de grader. Jeg kan melde at jeg kommer til å føre sak mot dem i alle mulige instanser mest av prinsipp. HOLD DERE LANGT UNNA DET SELSKAPET HER!!!!!!