NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt fakturert kr 49,- pr mnd på to forskjellige abonnement over flere år. Produktet står oppført som sparepakken på faktura. Dette er en forsikring i tilfelle bortfall av inntekt.
Hei, Elin! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fastpris på strøm, med veldig god pris. Veldig hyggelig og imøtekommende kundeservice!
Ved en misforståelse ble min inngåtte avtale slettet. Dette ble rettet omgående pr telefon
Rask og god kundebehandling, enkel og grei samtale og forståelse fir mitt spørsmål.
Oversiktlig, trygg og god kundebehandling. Viser fleksibilitet i situasjoner hvor det er utfordringer for kunden. Meget fornøyd med NorgesEnergi.
Hei, Thore! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så bra at du er fornøyd med vår kundeservice og NorgesEnergi som strømleverandør :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Selgeren gir meg tilbud, tilbudet er godtatt, men sjekker faktura og ser at jeg fikk det jeg avtalte
Hei Adham, Du skal selvfølgelig få avtalen som er blitt avtalt ved avtaleinngåelsen og det er leit dersom det ikke har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Raskt og enkelt å bytte. Og fin ny app. Greie priser
Hei Tigern! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi