Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til GNP Energy
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
98
av 106 innen
strømselskap
26%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
134
40
16
23
458
Sorter omtaler etter
Viser av 671 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Endeling en leverandør som tar kunden sin på alvor"

Er svært godt fornøyd med GNP Energy som leverandør, endelig en leverandør som tar sin kunde på alvor. Er åpen på innspill og er svært imøtekommende.

Svar fra GNP Energy
29.07.2021 20:48
Hei Jarle S, Takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Skulle du ved en senere anledning ha noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Service"

Synes jeg fikk utmerket god hjelp, vil anbefale dere til andre

Svar fra GNP Energy
27.07.2021 14:16
Hei Bodil, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Skulle du behøve hjelp må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Veldig godt fornøyd."

Kort ventetid til kundebehandler, blide og hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere.

Svar fra GNP Energy
27.07.2021 12:52
Hei Roy, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg! Dette setter vi stor pris på. Takk for at du er kunde hos oss! Skulle du ved en senere anledning være noe du lurer på må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dyr strøm"

Ble lovt billig strøm. Men ble nesten dobbelt så dyr som den gamle avtalen jeg hadde. Pluss de skal ha bruddgebyr.

Svar fra GNP Energy
27.07.2021 12:52
Hei Andreas, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God service"

Jeg har så langt hatt bare positivt kontakt med dere. God service og hyggelige og blide folk som jeg har snakket med på telefon.

Svar fra GNP Energy
27.07.2021 12:52
Hei Karin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Om det skulle være noe ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Sørengkaia 8. 0. O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundebehandling"

Topp serviceinnstilling og kompetanse! Rask responstid og forståelig informasjon og begrunnelse.

Svar fra GNP Energy
21.07.2021 09:12
Hei Sørengkaia 8. 0., Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Har du noe spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en fin dag videre. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Styr LANGT Unna!"

Ikke til å stole på. Ble lovet billig strøm, men på hver faktura så blir prisene endret til høyere pris enn avtalt. Uoversiktlig faktura i tillegg. Aldri mer GNP!

Svar fra GNP Energy
21.07.2021 09:12
Hei Michel Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen og finne en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Finner ikke bedre og billigere strømleverandør!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt av et annet selskap til å bytte fra GNP. Aldri hatt så dyr strømregning noen gang. Bytter rett tilbake til GNP. Fikk til og med et enda bedre tilbud 🌻

Svar fra GNP Energy
21.07.2021 09:12
Hei M.L Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag Mvh GNP Energy.
Monissa72
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Litt misvisende da jeg ble lovet mye billigere strøm"

Ringte dem i dag , fikk en god forklaring på forbruk og var villig til å finne beste løsning for meg .. lett å prate med og gode forklaringer:) hyggelige og tok seg tid hos kundeservice :)

Svar fra GNP Energy
21.07.2021 09:12
Hei Monissa72, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rett å slett lureri."

Blir lokket med gratis strøm en mnd. Med bindetid på 1år ,som ikke kommer tydelig fram. Da kommer det regning på kr:1.699,00 hvis en bytter. Lureri. Har ikke ord:(((

Svar fra GNP Energy
21.07.2021 09:12
Hei Eve! Vår kunder blir alltid informert om avtaletid både muntlig og skriftlig fra våre selgere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Løgn feil informasjon Får ny avtale tilbakeholdt info atter løgn får ny avtale Lurer folk useriøse"

Hold dere unna.Utbredt feil info og diffuse forklaringer Bevisst lurer folk. Får fantastiske avtaler som den forklaring de gir ikke stemmer. Skjuler store påslag. Topp 10 garanti glem den fungerer ikke. Ikke ta imot telefon avtale få det skriftlig. Verste selskap jeg har hatt på 30 år og har byttet mange ganger. Dyre og bygger på å skjule sannheten løgn Lokketillbud for så å innhente det tapte Låst til dyr avtale i et år straffegebyr om du vil bryte

Svar fra GNP Energy
06.07.2021 08:37
Hei Sigrunn, Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å skjule noe for våre kunder, vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med oss som din leverandør. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Med ønske om en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"ikke til å stole på"

Svindlere er hva de er! de ringte meg for noen år siden og sa jeg hadde vunnet en måned med gratis strøm. Da spurte jeg personen i telefonen om jeg kunne bytte for å ta i mot den måneden og bytte tilbake til det jeg hadde som var fjordkraft og personen sa ja og garanterte meg dette, alt jeg trengte var å skrive en melding der jeg sa ja. Flere år senere får jeg purringer av inkassofirma på flere tusen som jeg nekter å betale fordi det aldri var avtalen.

Svar fra GNP Energy
25.06.2021 14:07
Hei Espen, Det er synd å høre at du har den opplevelsen av oss som din leverandør. Vår kunder blir alltid informert om avtaletid både muntlig og skriftlig fra våre selgere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Castlevania
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Sluttoppgjør,selv med kun 3 måneders avtale"

Jeg hadde avtale på 3 måneder,etter det så har di bare fortsatt og levere meg strømm!!! ingen advarsel eller email om att avtalen gikk ut.Veldigt useriøst og jeg skal alderig bruke dette firmaet igjen,Di vet att folk ikke kan mye om strømm avtaler,og i dag måtte jeg bare betale 1 faktura i sluttoppgjør for og slippe inkasso

Svar fra GNP Energy
25.06.2021 14:07
Hei Castlevania, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. I vår 3 mnd avtale blir man informert i vilkårene når man bestiller avtalen at endres etter 3 måneder. Har du spørsmål rundt dette må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"På grensen til svindel"

Selger lover et topp tre produkt uten fordyrende påslag. Fakturaen var krydret med alskens fordyrende påslag. Har aldri opplevd dyrere strømregning. De har til og med 1 års bindingstid!!! For hva!? Er det eneste måten man kan holde på å utnytte kunder i et håpløst uoversiktlig strømmarked!? Prøver man å trekke seg før tiden, så må man betale gebyr!!! På toppen av alt får man regninger flere måneder etter at man har betalt siste regning og straffegebyr. Intet seriøst firma holder på sånn.

Svar fra GNP Energy
24.06.2021 08:34
Hei Lasse, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi informerer alltid om både påslag, fastledd og avtaletid når vi tilbyr kundene en avtale, dette får man også skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"12 måneder"

Ble oppringt av dere og ble fortalt at om jeg svare ja på sms og fornyet i 12 måneder til skulle jeg få en enda bedre avtale enn den jeg hadde. Jeg sa jeg kjører bil nå men send dette på mail så skal jeg se på det senere. De neste 30 min kom det 5 stk sms med at jeg skulle svare med melding JA. Føltes som en desperat kamp for fortest mulig å lokke meg i en deal før jeg kunne tenke meg om. PS. Har ennå ikke svart

Svar fra GNP Energy
14.06.2021 14:39
Hei Tyla, Det er et datasystem som sender ut SMS og blir ikke den besvart vil det komme flere SMS'er som purrer på svar, dette skjer automatisk i systemet, dessverre. Ingenting vil skje om du ikke svarer på den. Vi må ha en bekreftelse fra deg for at avtalen skal tre i kraft. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] om du har noen spørsmål rundt dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Sh*t will happen 🙂"
2 syns denne omtalen er nyttig

Generelt sett fornøyd med levert produkt, og spesielt glad for å få nettleie og forbruk på samme faktura. Når det er noe som blir feil, er serviceavdelingen tilgjengelig kjapt, og eventuelle feil blir rettet uten dikkedarer. Derfor er det ikke så farlig om sh*t happens, fordi sånn er det bare av og til.

Svar fra GNP Energy
08.06.2021 10:47
Hei Ole N, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Som du nevner kan det skje feil, men vi gjør det vi kan og ønsker selvfølgelig å hjelpe til om kundene våre ikke skulle være fornøyde. Har du noe spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare juks"

Ble lovet gratis strøm i 2 mnd. det skjedde ikke. men fikk det gjennom til slutt, en litt farlig avtale, med masse gebyrer hvis du sier opp for avtalen på 12 mnd. Vil bli kvitt dem så fort som mulig.

Svar fra GNP Energy
07.06.2021 20:05
Hei Frank M, Det er synd å lese det du skriver. Her kan det ha vært en feil i systemet som gjorde at det ble feil pris, vi beklager så mye for dette. Når det gjelder disse gebyrene som du nevner er det kun gebyr om du sier opp avtalen. Dette blir man alltid informert om både muntlig og skriftlig når man får tilbud om avtalen. Har du noe spørsmål rundt dette må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å komme i kontakt og ekspeditt håndtering. Veldig bra.

Svar fra GNP Energy
25.05.2021 21:01
Hei Knut T, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Skremmende!"

Helt latterlig hvordan de ikke tar et nei for et nei, ringer over 30 ganger på en mnd. blokkerer nr da begynner de bare å ringe fra et nytt nr. når man tar kontakt med kundeservice og ber de om å stoppe å kontakte deg, begynner de bare fra et 3 nr og skylder på at det blir automatisk oppringt fra salgsavdelingen. merkelig nok har salgsavdelingen tydeligvis bare en ansatt som ikke gjør annet enn å plage deg

Svar fra GNP Energy
08.06.2021 10:19
Hei Lene, Dette er absolutt ikke noe som skal skje. Dette vil vi gjerne sjekke nærmere opp i. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice igjen og si ifra om dette og at det fortsatt ringer, det er ikke slik det skal være. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Mahmood A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Drammen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service og rimelige priser sammenlignet med andre.

Svar fra GNP Energy
07.05.2021 08:52
Hei Mahmood A, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på mail [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forvirrende faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skyggelegg faktura med å estimere framtidig forbruk, samt trekker fra tidligere estimert forbruk, innimellom finn du faktisk forbruk, det ligg ca 40 øre over normal spotpris i tillegg kjem månedsavgift, som sagt dette er dårlig sameligna med andre priser. Vil ikkje anbefale dette til andre, nå er det altids håp om at selskapet endrer seg, førebels styr unna

Svar fra GNP Energy
03.05.2021 14:09
Hei Svein, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen og finne en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Ble også ringt opp i dag av en veldig ivrig selger som da selvfølgelig sa at jeg hadde blitt trukket ut i en konkurranse der på huset ,men jeg har ikke vært med i noen konkurranse. Han var jo selvfølgelig pågående og pratet fort slik at det virket som at han skulle ringe til Norgesenergi og få satt ned prisen til 16 øre pr.kwt. Hørtes jo bra ut det, men så synes jeg dette var litt rart så jeg gikk på nettet og søkte opp nr. han ringte fra og det var jo dette selskapet som jeg aldri har hørt om før. Gikk inn på nettsiden og her og ser at de bruker dårlig forretnings etikk og burde vært stoppet. Hadde jeg sagt ja så hadde de jo bare byttet uten egentlig å si ifra om dette. Jeg kommer ikke til å bytte til dette useriøse selskapet her..

Svar fra GNP Energy
03.05.2021 14:09
Hei Roy, Takk for anmeldelsen. Vi forsikrer deg om at vi også har mange fornøyde kunder. Men vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med vår hyggelige kundeserviceavdeling, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd i dette tilfellet. Ring oss gjerne på 21 65 10 00 eller send en mail til [email protected] Vi ser frem til å høre fra deg!
Torleif S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bra kundebehandling."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt en bra kundebehandler og troverdig leverandør av strøm. Ingen ventetid i tlf. Og en meget hyggelig og god kundebehandler som svarer, Min side fungerer godt

Svar fra GNP Energy
28.04.2021 13:03
Hei Torleif S, Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding fra deg! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål må du bare ta kontakt med vår kundeservice, vi hjelper deg gjerne. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra service."
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe hyggelig og hjelpsom kunde veileder. Hun må dere holde på.

Svar fra GNP Energy
26.04.2021 15:52
Hei Grethe, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter sto pris på det du skriver til oss. Om du ved en senere anledning skulle ha noen spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice, vi hjelper deg gjerne. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt høres veldig bra ut når de ringer, men ingenting er bra med dette selskapet. Sitter igjen med en følelse av å ha blitt lurt.

Svar fra GNP Energy
26.04.2021 15:45
Hei Rolf, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
GNP Energy strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til GNP Energy
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
671 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
400 kr /mnd
30,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
671 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
667 kr /mnd
50,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Kampanje
Timespot - GNP Energy
671 omtaler
Garantert pris i kun 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
733 kr /mnd
54,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
671 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
767 kr /mnd
57,56 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
671 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
767 kr /mnd
57,56 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
671 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
797 kr /mnd
59,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
671 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
960 kr /mnd
72,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
671 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
985 kr /mnd
73,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Web
Timespot - GNP Energy
671 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 004 kr /mnd
75,31 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked
Timespot - GNP Energy
671 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 095 kr /mnd
82,16 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR