Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til GNP Energy
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
99
av 107 innen
strømselskap
27%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
145
41
17
25
473
Sorter omtaler etter
Viser av 701 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Gnp energy for noen år tilbake. Avtalen jeg fikk ble brutt, og jeg endte opp med en forferdelig dyr strøm. Kundeservice var elendig. De fleste av de var lite imøtekommende, og de svarte frekt. Jeg nektet å betale, byttet strømleverandør, og sendte klage til eltilsynet. Kom etterhvert til enighet med de, og fikk en betraktelig billigere sluttfaktura mot at jeg trakk klagen hos eltilsynet. Idag over 2 år senere fikk jeg regning fra de. Til dere som har hatt trøbbel, og har klagd de inn til eltilsynet. Ta vare på alle mail. Ikke føl dere trygge på at saken er over for i dette selskapet er det ekstremt mye rot, og elendig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurer folk til dyre avtaler"

Ble oppringt av en selger fra gnp energy for et år siden. Dyktig selger som klarte å overbevise meg om at dette var en særdeles god avtale som ville spare meg for store strømutgifter. Jeg måtte bare binde meg til denne avtalen i 12 mnd. Jeg bet desverre på. Første par mnd fikk jeg regninger som absolutt var overkommelige, men etterhvert så økte mnd beløpet med mange 100%. Etter hvert ble det helt tullete høye regninger sammenliknet med naboene mine, som har andre strømleverandører, og som har helt lik leilighet med samme strømforbruk som meg. Styr unna! Aldri mer gnp energy for meg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm"

Billig strøm. Men uoversiktlig faktura mht forbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Ryddig og enkel å forholde seg til. God kundeservice.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke på mail"

Hvorfor svarer dere ikke på mail? Vi ville bruke angrefristen, sendt dere 2 mail samt skriftlig angrefristskjema.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Bjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super"

Ble møtt av en stemme som var blid og imøtekommende. Jeg fikk greie svar på mine spørsmål og fikk ordnet det jeg skulle. Takk og ha en hyggelig dag.

Øyvind L
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel og lureri fra start"

Ble fortslt sv selger som til tross for at vi sa nei en rekke ganger ikke ga seg å ringte på nytt å på nytt. Vi sa ja til slutt til å prøve noen måneder men når de ikke holder sin lovnad også om å være blant de 4 billigste ville vi bytte men da hadde vi plutselig bindingstid! I telefonsalget sa ikke selgeren noe om dette! SVINDLERFIRMA

Pettersen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurendreiere?"

Dette selskapet må du unngå, min strømregning ble betydelig høyere i GNP ,enn hva min kollega betalte, som hadde et forbruk 50% høyere enn meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg kan ikke klage."

Kan vel nesten ikke bli bedre, god avtale. ingen negative ting. Var litt rot, men det ble ordnet med et smil, og en hyggelig dame i telefonen.

Svar fra GNP Energy
14.10.2021 13:21
Hei Ola M, Takk for din tilbakemelding, vi er veldig takknemlig for at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Vi håper du er fornøyd med løsningen du og vår kundebehandler kom fram til. Vi gleder oss til videre samarbeid med deg! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri og lokketilbud."

Trygghetspakka må være tidenes dårligste avtale. Bruddgebyr kan være en billig utvei. Elendig kundebehandling.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Flott kunde service"

Ringte inn idag ang strømregning.jeg lurte bare på noe.Hun jeg snakket med var utrolig imøte kommende og lyttet til meg.Hun gikk inn i saken og ordnet opp her og nå.innrømmet at dem hadde gjort en feil.denne strøm leverandøren er bare superduper.Bytter aldri til noen andre😉

Svar fra GNP Energy
14.10.2021 13:20
Hei Nina, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, vi gleder oss til videre samarbeid med deg! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Bjarne H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Meget hyggelig kundekonsulent"

Møtte en meget hyggelig konsulent (Emma) som var serviceinnstilt, kunnskapsrik og løsnings orientert. Hun hadde et lunt og godt vesen og var meget behagelig å snakke med. Slike kundeveiledere finnes det dessverre ikke mange av i dag! Dere kan vært stolt av å ha henne på laget!

Svar fra GNP Energy
14.10.2021 13:20
Hei Bjarne H, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en fantastisk omtale om en av våre medarbeidere, dette settes stor pris på. Vi håper du er fornøyd som kunde her hos oss og skulle det være at du har noen spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] Takk for at du er kunde hos oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg er fornøyd"

G N P er verdens beste bedrift, og det er bra som dere kunne blir litt bileiere enn nå. Takk

Svar fra GNP Energy
06.10.2021 08:21
Hei Yones B, Tusen takk for din fine tilbakemelding, vi setter stor pris på dette! Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på [email protected] eller 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Lisbeth H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Meget misfornøyd kunnde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt selskap og tar kunn beregninger om ditt forbruk noe som gjør at,bruker du mindre må du allikevel betale for det du ikke har brukt og i disse dager da strømmen er så dyr tjener selskapet penger som du kunne ha hatt selv. Vil aldri ha dette selskapet som leverandør mer🤮

Svar fra GNP Energy
06.10.2021 08:21
Hei Lisbeth, Det er veldig synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker kun at du skal være fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 65 10 00 så vi kan se på dette nærmere. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Astrid M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget fornøyd👍"

Jeg er meget fornøyd med dere både med prisen og servicen fortsett gjerne slik lenge

Svar fra GNP Energy
06.10.2021 08:21
Hei Astrid M. H, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive om oss. Skulle du behøve hjelp med noe må du gjerne ta kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Reidar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktelig avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Føler meg lurt på flere punkter! Får ikke opplyst antall KWH pr mnd på to målere. Må betale forskuddvis. Dette ble ikke opplyst. Det er binding i 12 mnd som ikke ble opplyst. Må betale for måler som er avslått. Ikke opplyst!

Svar fra GNP Energy
04.10.2021 16:15
Hei Reidar S, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med din avtale hos oss. Vi informerer alltid våre kunder om alle avtalevilkår muntlig og skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt til binding"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt til binding, og fikk aldri kontakt med selger... Prøvde å kontakte selskapet mange ganger.

Svar fra GNP Energy
29.09.2021 13:42
Hei Anette, Det er synd å lese at du føler deg lurt. Dette er ikke noe vi ønsker. Vi på kundeservice er tilgjengelig på telefon 21 65 10 00 fra 09.00-15.00 Mandag til Fredag eller på e-post [email protected] Ta gjerne kontakt med oss så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Sven A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Alltid hyggelige ansatte og snakke med."

Det meste er positivt med GNP. God strømavtale. God servise ved innringing , får god forklaring på spørsmål om faktura og annet av interesse.

Svar fra GNP Energy
27.09.2021 13:07
Hei Sven A. T, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg, dette setter vi stor pris på! Skulle du lure på noe ved en annen anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Overraskende dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt i går og presenterer meg navn. Første han i telefon spørr om er om jeg er Iselin som jeg akkurat har sagt. Han forteller at jeg har blitt trukket ut til 1 mnd gratis strøm og at strømforbruket nå er over 1kr (rundt 1,65 sa han) Jeg sa jeg betaler 69 øre/kw. Han presterer å si at nei det gjorde jeg ikke og sa feil strømselskap som jeg tydeligvis hadde. Nei det stemmer ikke sa jeg og han begynte å bli frekk mot meg. Slikt finner jeg meg ikke i. Utrolig dårlig service når du blir ringt og forstyrret på ettermiddagen. Har hatt dere selv før og betalte dobbel regning med strøm fra mitt tidligere og dere i tilleg. Skal aldri ha dere som leverandør igjen dessverre! Håper dere får noen hyggeligere selgere fremover!

Svar fra GNP Energy
21.09.2021 16:52
Hei Iselin, Vi beklager så mye for dette og at du har fått denne opplevelsen av oss som leverandør. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling. Vi takker for din tilbakemelding og tar dette med oss videre. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mening om GNP Energy"

GNP Energy oppererer med meget uoversiktlig faktura der det fremkommer stadig hvor mye som er betalt, tilbakeføringer, faktiske priser og har en pålagt bindingstid. De har mange forklaringer på hvorfor de ikke ønsker å oppgi hvilken pris som er basis for faktureringen avhengig av hvilken avtale man har valgt. De er riktig nok flinke til å anbefale hva de mener er den billigste løsningen basert på estimert forbruk, men etter som faktura grunnlaget ikke gir en god oversikt, er det ofte vanskelig å sammenligne. For spotpris har de et påslag på 39 øre per kilowatt som ikke er spesifisert i prisen per kilowatt. Som sagt, her GNP Energy flere valgalternativer, både spot og avtale. Men som alle andre strømleverandører, driver de butikk. Spørsmålet er vel bare om kunden er den som tjener på avtalen. Jeg kommer til å skifte strømleverandør så snart bindingstiden er over. Beklagelig vis om 8 måneder.

Svar fra GNP Energy
21.09.2021 16:52
Hei Bjørn, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde hos oss skal være fornøyd med din avtale og pris hos oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på din avtale og dette med fakturering sammen med deg, så finner vi en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
"Positive erfaringer."

Jeg har hatt en del kontakt med dere ifb med at jeg overtok ansvaret for et dødsbo. Det har vært en positiv opplevelse. Dere har vært veldig enkle å ha med å gjøre.

Svar fra GNP Energy
16.09.2021 14:42
Hei Jørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha spørsmål senere må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Larsen I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundebehandling og informasjon"

Gir god veiledning om kraftmarkedet og produktsalg.

Svar fra GNP Energy
16.09.2021 14:42
Hei Larsen I, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Skulle du ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice pr. telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Endret fastprisavtale med en gang."
1 syns denne omtalen er nyttig

10 dager etter inngått avtale endret de den til ny avtale med begrunnelse av at forbruket ville bli for høyt i forhold til inngått avtale og kortet inn kampanje til en mnd, ikke 3. Svarer ikke på mail sendt tilbake og da frister det ikke å være kunde lenger!

Svar fra GNP Energy
13.09.2021 15:15
Hei Stian, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Det du skriver er noe man blir informert om i avtalen. Vi svarer hver dag på e-post fra våre kunder. Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 65 10 00 så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hege A. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Takk for god hjelp."

Har god erfaring med GNP Energy. For god hjelp,når det er nødvendig.

Svar fra GNP Energy
03.09.2021 10:38
Hei Hege A. D, Takk for din fine tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du skulle ha noen spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"grei avtale"

Dersom man leser avtalen er det helt greit. Bildingstid er jo en del av avtalen og gjør at man deretter kan tegne ny avtale med dette selskap eller annet selskap, dersom det er en bedre avtale. Som ved alle andre avtaler er det selvfølgelig viktig å følge med. Jeg har benyttet meg av dette selskapet flere ganger, men etter at en avtaleperiode er over har jeg selvfølgelig sjekket rundt for å finne bedre avtaler. Dersom man føler seg lurt av bindingsperioden er det vel for at man ikke har fulgt med på periodens utløp. Nå - og kommende vinter vil svi for oss forbrukere takket være vår forræderske politikere, pass på. Strømpriser på 1 kr/kwt + blir normen, i tillegg kommer linjeleie. Tegn avtale som går frem til mai/juni 2022.

Svar fra GNP Energy
27.08.2021 11:18
Hei Bj H, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ved en senere anledning ønsker tilbud på en ny avtale fra oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
GNP Energy strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til GNP Energy
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
GNP Energy leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Web
Timespot - GNP Energy
701 omtaler
Obs! Ingen varighet
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 439 kr /mnd
107,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked
Timespot - GNP Energy
701 omtaler
Obs! Ingen varighet
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 531 kr /mnd
114,80 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
701 omtaler
Variabel pris
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 587 kr /mnd
119,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
701 omtaler
Andre prismodeller
Forskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 796 kr /mnd
134,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
701 omtaler
Andre prismodeller
Forskuddsvis fakturering
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 796 kr /mnd
134,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR