Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 103 innen
strømselskap
19%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
75
32
13
19
413
Sorter omtaler etter
Viser av 552 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Har tilnærmet hatt gratis kraft siden april i år!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom tilfeldig over denne leverandøren og skiftet dit i april i år. I april, mai og juni hadde jeg GRATIS strøm. Helt utrolig!

Svar fra GNP Energy
21.09.2020 10.57
Hei Toe

Takk for tilbakemeldingen din. Det settes vi pris på.
Så hyggelig at du fant oss tilfeldig.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Geir K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ren svindel. Styr unna!"

Ikke inngå avtale med disse. De holder ikke ord. Selger lover både det ene og det andre, som selvsagt ikke stemmer.

Svar fra GNP Energy
21.09.2020 08.04
Hei Geir K. L

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Lurt A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"«Billigst» på elskling.no, «dyrest» når første regning kom"

Jeg sjekket på elskling.no, fylte inn forbruk osv, og GNP kom opp som en av 3 billige. Ja, det er helt sikkert lokketilbud første 3 mnd eller lingende. Overraskelsen var stor når regningen for august dukket opp. Strømbruker i kr var på ca minus (!) 50 kr. Men med alle gebyrer og vas de har slengt på, så ble regningen til slutt på over 400 kr. En vanlig regning på denne tiden hadde vært på maks 200 kr. De skal bl.a. ha 312 kr i fastpris i mnd. Aldri i verden om det fremkom på elskling.no! I tillegg tar de 40 kr i fakturagebyr, for å sende eFaktura... Finner ingen strømavtaler på nettsidene deres som skal ha en månedspris på 312,50 kroner.. Mulig de har funnet på noe lurt, venter «spent» på svar! Ny strømavtale med annet selskap er selvfølgelig bestilt!

Svar fra GNP Energy
17.09.2020 08.55
Hei Lurt A. G

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.
Kunder oppretter elektronisk faktura for å holde kostnadene på avtalen lavest mulig på kampanjeavtaler. Vi har noen avtaler som forutsetter AvtaleGiro eller så kan det være mulig at du har nettleie og strøm på samme fakura?

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd- mildt sagt"

Vi i får så høye strømutgifter som vi aldri har hatt tidligere. Vi fikk ALDRI noe muntlig beskjed om at dette dyre selvskkapet og i tillegg med en bindingstid. Mvh. Et skuffet ektepar-Hanne og Odd

Svar fra GNP Energy
17.09.2020 08.50
Hei Hanne

Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du skriver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette.
Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Vi samarbeider med eksterne selskaper.. så kan hende du har signert en avtale med noen av disse?
Vi vil gjerne finne ut av dette sammen med deg.
Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt allikevel.

Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema)
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel!"

Jeg får purringer med gebyr uten å ha fått regningen først- når jeg kontaktet de for å bytte strømselskap informerer de meg om at jeg må betale 150 kroner måneden for de resterende månedene før det har gått et år siden jeg byttet til de. Det fikk jeg vite ETTER at jeg hadde byttet til de. Skulle ønske jeg undersøkte her før jeg byttet til de... Styr unna, med mindre du liker å kaste penger ned i dass

Svar fra GNP Energy
08.09.2020 19.37
Hei Anett

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema)
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Dette vil vi finne ut av sammen med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Cedrik M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hyggelige konsulenter, bra pris, uproblematisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Valgte GNP Energi når jeg overtok leilighet, det var enkelt, de er gode på pris og bra kundeservice. Veldig fornøyd

Svar fra GNP Energy
08.09.2020 19.37
Hei Cedrik M

Takk for tilbakemeldingen din.
Så bra at du er fornøyd.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice i tillegg til gode priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå vært kunde hos først Oslokraft, nå GNP Energy i to år. Jeg har fått gode avtaler begge gangene, og hver gang jeg har tatt kontakt, det være seg pga fakturaspørsmål eller kontroll av avtale, så har jeg snakket med personale som har vært både imøtekommende og veldig hyggelige. Jeg pleier å si at jeg finnes ikke lojal til firma når det gjelder strøm, det er kun prisen som avgjør. Da er det heldig at jeg både får konkurransedyktig avtale OG flott service hos GNP. Fortsett slik, så blir jeg!

Svar fra GNP Energy
08.09.2020 19.33
Hei Hege

Takk for tilbakemeldingen din.
Så hyggelig at du liker kundeservicen vår og at vi har gode priser.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å være til hjelp.

Ønsker deg en flott dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble kontaktet av Emma med spørsmål om fornøydhet eller andre forhold rundt min strømavtale. Jeg kontaktet tilbake men traff ikke Emma. Hun ringte meg opp etter noen dager da hun var usikker hva som var avtalt med annen kunderådgiver. Det er ikke mange som hadde gjort det samme. Hurra for Emma. Veldig fornøyd😊😊

Svar fra GNP Energy
02.09.2020 15.56
Hei Tom L

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Så bra at du også er fornøyd med avtalen din og at du fikk god hjelp fra Emma.
Omtalen bringes til henne :)

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Laveste strømpris på lenge"
3 syns denne omtalen er nyttig

Aldri hatt lavere stømpris.Har ingen avtale om bindingstid og bytter om de setter opp prisen. Avtale gjort på nett utifra forbrukerrådet sine sider. Selvsagt er de like store banditter som alle andre som selger strøm men er ikke bondefanget av dere som kjøper strøm på Kiwi,Power etc

Svar fra GNP Energy
01.09.2020 08.19
Hei Kjetil

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Så bra at du også er fornøyd med avtalen din.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Øyvind L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk min første strømregning fra GNP Energy, tidligere har jeg hatt fra Eidsiva, har aldri hatt så høy regning på strømmen min om sommeren, min regning har ligget på ca 6-700 kr på mnd, nå var den på over 1000 kr. Min anbefaling ikke kjøp kraft fra dette selskapet

Svar fra GNP Energy
31.08.2020 08.21
Hei Øyvind L

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel , ble lovet gratis strøm i 2 måneder, første måneden kom fakturaen på mer enn før."

Selgeren lovte 2 måneder gratis strøm fra, kom fakt. etter 1 mnd. Dere må bytte tilbake til Hafslund øyeblikkelig. Dere er noen svindlere.

Svar fra GNP Energy
19.08.2020 08.54
Hei Frank M

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi deg raskt i systemet, hvem og når du var i kontakt med oss med hva slags avtale.

Vi har flere avtaler hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

"Gidder ikke å diskutere mer med deg " - fikk jeg høre fra GNPs regnskapsmedarbeider. Hva slags kundeservice er dette? :(((( Godtar ingen beklagelse. Først ble man fullstendig villedet av selger og deretter feil fakturert og så gidder de ikke å diskutere!!!???? Men de gidder å besvare alle stormende klager fra misfornøyde kunder. Hold unna selskapene som ELX energy og deres høyre hånd GNP.

Svar fra GNP Energy
11.08.2020 13.58
Hei Lana

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regnskapsmedarbeider. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Da finner vi deg rask i systemet og kan se på saken din.

Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Trygve H. B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svindel uten å få strøm..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble skikkelig lurt selv av GNP Energy og måtte dekke 11 mnd straffeetterbetaling i 11 mnd med 150 kr pr mnd og med målepunkt på hytta i tillegg for å bruke angreretten 4-5 dager for sent ble det hele 3300 kr. å dekke uten å få strøm dra dem. Advarer på det sterkeste mot disse luringene som svindler på denne måten!

Svar fra GNP Energy
11.08.2020 13.58
Hei Trygve H. B. T

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene får all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema)
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.


Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Thorleif
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna dette selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale med de og fikk regning på nettleie med tidligere dato en da avtalen ble inngått. Svare ikke på kundeservice.Jeg opplever dette selskapers som useriøst.

Svar fra GNP Energy
11.08.2020 13.58
Hei Thorleif

Takk for tilbakemelding.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, dette hørtes rart ut. Tlf og mail funker helt fint her.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi deg rask i data-systemet, slik at vi kan finne ut av dette med deg.


Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Solfrid V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Aldri hatt billigere strøm"
3 syns denne omtalen er nyttig

Overrasket over at strømtilbudet deres faktisk holdt ord. Etter mangeårig abbonement i NorgesEnergi og Fjordkraft fant vi ut at vi ville prøve noe rimeligere. På forhånd sjekket vi ut en anbefalt side som Forbrukerrådet anbefalte. Vi er veldig fornøyde med GNP Energy. Vel og merke har vi fått igjen penger de 3-4 første månedene. Strømregningene vi har fått hittil er langt billigere enn de vi fikk fra forrige strømleverandør.

Svar fra GNP Energy
04.08.2020 21.33
Hei Solfrid V

Tusen takk for din nydelige tilbakemelding.
Så fint at du også synes vi er et flott selskap.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også.

Takk som valgte oss :)
Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Hold dere unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare svindel, dette bør stenges asap! Aldri tegnet avtale med dem, fått skyhøye strømregninger, avsluttet (en avtale jeg ikke har gått med på) og fikk bruddgebyr på 1500 kr! Fått nå 2 regninger på 3 dager, pluss veldig kort forfallsdato. Dette går rettens veg!

Svar fra GNP Energy
04.08.2020 21.21
Hei Jeneba

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi deg raskt i systemet, hvem og når du var i kontakt med oss med hva slags avtale.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra kundeveileder"

Siden jeg snakket med en kunderådgiver fikk vi det til så jeg betaler etterskuddsvis istedenfor forskudd.

Svar fra GNP Energy
04.08.2020 21.19
Hei Ole K

Tusen takk for din herlige tilbakemelding.
Så flott at du også er fornøyd med avtalen din og at det løste seg med etterskuddsvis, istedenfor forskudd .
Din tilbakemelding bringes vidre her inne på kontoret :)

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fjollete selskap, svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke signert kontrakt med dem. Og de sender inkassovarsel. De tar ikke telefon på support. Og det tar lang tid å få svar på mail. Styr unna

Svar fra GNP Energy
04.08.2020 21.03
Hei Tony

Takk for tilbakemelding.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, dette hørtes rart ut. Tlf og mail funker helt fint her.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi deg rask i data-systemet, slik at vi kan finne ut av dette med deg.


Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Når bindingstiden er ute forlater jeg dette selskapet for alltid. Advarer andre å bli kunde."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fagre lovnader om lavere kostnader ved bruk av GNP Energy stemte ikke. Ser fram til at bindingstiden er over om noen måneder, og jeg kan forlate dette dritselskapet.

Svar fra GNP Energy
31.07.2020 00.17
Hei Steinar

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi deg rask i data-systemet.

Vi har flere avtaler hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk gjerne dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/

Takk som ga oss beskjed her.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Suger pengene ut av folk. Langt dyrere enn de jeg bytta ifra, og som de angivelig skulle være bedre enn. Nei, større løgnhalser skal jeg lete lenge etter.

Svar fra GNP Energy
31.07.2020 00.16
Hei Per

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Dyrest i landet ?"

Kr.79- per måned. Og 41,25 per kWh + moms for juni med. Avtalen heter trygghetspakken. En stor bløff.

Svar fra GNP Energy
26.07.2020 20.26
Hei Per J

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Øystein E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice og gode priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til GNP for en stund siden på et godt kampanjetilbud. Da avtalen var i ferd med å gå ut var jeg i kontakt med kundeservice, som var meget hyggelig og ordnet en enda bedre avtale, som attpåtil hadde en garantert varighet på 6 mnd, men uten noen bindingstid for min del. Alt i alt veldig fornøyd. Kan anbefales.

Svar fra GNP Energy
16.07.2020 11.19
Hei Øystein E

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Så bra at du også er fornøyd med vår kundeservice og gode priser.
Din tilbakemelding bringes vidre her inne hos oss :)

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svindel! Min kone ble møtt av en selger på vei inn i en butikk..."

Min kone ble møtt av en selger på vei inn i en butikk og fikk tilbud om strømpris til lav kostnad. Hun sa hun ville diskutere saken med meg først og fikk beskjed om at hun bare kunne skrive under så kunne de sende en mail med info og så skulle vi godta der om det var aktuelt. Det vi fikk var derimot en mail om at det ikke var mulig å opprette et kundeforhold da de ikke hadde info fra oss vedrørende strøm måler. Vi velger å fortsette med fjordkraft, men plutselig mottar vi regninger fra gnp. Vi sender selvfølgelig en klage til dem og forteller om hva "selger" opplyste om, men får til svar at avtalen er signert. Dessuten er regningen vi mottar langt ifra lavpris! Styr unna! Ren svindel!

Svar fra GNP Energy
26.07.2020 20.23
Hei Tony

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss.
Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak, så fint om du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Vi har flere avtaler her inne hos oss med og uten avtaletid.

Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Vunnet strøm!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon fra GNP i dag, en meget pågående og snørrhoven selger. Jeg takket nei, en gang... Han fortsatte med å fortelle meg hvor dumt det var av meg, så takket jeg nei igjen, og han fortsatte med å sjikanere strømleverandøren jeg bruker. Han mente jeg betalte overpris, noe jeg ikke gjør siden jeg betaler bare nettleie akkurat nå. Da jeg ba ham om å bruke tiden sin på noen han kunne få med seg på avtalen fortalte han atter en gang at jeg var dum som ville betale for mye. Tilslutt sa jeg at det var nok, og foreslo at vi sa takk for samtalen, da avsluttet han med å si "Du fortjener å betale overpris, du... Hade!!! " Ergo, jeg kommer aldri til å takke ja til dette selskapet!!!!

Svar fra GNP Energy
16.07.2020 11.19
Hei Frua

Takk for tilbakemeldingen din. Dette skal ikke skje og synd å lese hva som skjedde i din telefonsamtale.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har på en fin måte.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/


Med ønske om flott dag og igjen takk for din tilbakemelding.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Tor G. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tidligere Oslo Kraft"

Etter en hyggelig samtale med en selger fra GNP Energy ble jeg lovet en god strømavtale og de kunne levere det meste jeg spurte om. Hadde visst vunnet 2 måneder gratis strøm fra en spørreundersøkelse jeg ikke husker å ha deltatt i. Fortalte at jeg hadde hatt dårlig erfaring med Oslo Kraft før og da sa han at de var grunnen til økt beskyttelse av kunden i form av en pålagt lydfil. Etter jeg fant ut at GNP Energy var tidligere Oslo Kraft valgte jeg å ikke svare på SMS. En ny selger ringte meg opp og informerte meg om at GNP Energy hadde kjøpt opp Oslo Kraft. Temmelig useriøst å ikke komme med sannheten med engang.

Svar fra GNP Energy
26.07.2020 20.21
Hei Tor G. R

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk det du ble lovet av selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hvem GNP Energy er.

Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark.
Derfor ønsket vi å hete noe som passet til alle landene.
Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/
Vi har flotte avtaler uten binding om du ønsker det.

Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding.

God sommer
Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
552 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 412 kr
-24,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
552 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 204 kr
-12,23 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
552 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 97 kr
-5,83 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
552 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
82 kr
4,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
552 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
121 kr
7,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
552 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
323 kr
19,36 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
552 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
687 kr
41,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
552 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
772 kr
46,34 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
552 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
772 kr
46,34 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
552 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
552 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
552 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
994 kr
59,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR