Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 104 innen
strømselskap
23%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
105
34
14
20
422
Sorter omtaler etter
Viser av 595 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ren svindel!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke ta tlf når noen fra dette nr ringer, de gir seg ikke selv når du har både mailet, ringt og sendt sms om at du ikke ønsker flere henvendelser fra dem!!!

Svar fra GNP Energy
26.11.2020 11.32
Hei Ole M,

Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver.

Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller hei@gnp.energy så vi kan ta en nærmere titt på dette.

Vi ønsker deg en god dag.

Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Elendig"

GNP energi er bare bedrag. Har aldri bestilt strøm i mitt liv. Dette har alltid blitt gjort av min mann, men aldri til GNP. Vi har ikke samme etternavn. Har fått regning i mitt navn, noe til vår private adr og noe til en hytte som jeg ikke har noe med å gjøre. Har snakket med GNP som påstår at de har lydopptak av min stemme hvor jeg svarer JA til deres strøm. Bedrag fra ende til annen. 👿👹

Svar fra GNP Energy
26.11.2020 11.18
Hei Viggen,

Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy så vi kan finne ut av dette sammen.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jeg ble "shanghaiet" av en selger fra GNP for nesten ett år siden som lovte meg mer enn jeg fikk!"

Se overskriften! Den forteller alt ! Da jeg ble oppringt fr GNP lovet han meg en strømpris som jeg seinere forstod at jeg ikke fikk. Da prøvde jeg å gå tilbake til tidligere leverandør men var for sein og d ville ikke GNP la meg bytte. Det hadde de vel lov til men den måten jeg ble lokket inn i en avtale på syntes jeg var feil. Angrer nå. Oversikt på fakturaen er heller ikke lett m forhåndsbetaling. Strømleveringen er grei men det har jega aldri hatt noe problem med av noe selskap!

Svar fra GNP Energy
16.11.2020 14.46
Hei Skogen

Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Vi sammarbeider med eksterne selskaper, kanskje du har vært i kontakt med noen av disse ? Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette med deg, med hvem du har vært i kontakt med og hva som er utfordringern din.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig bra!"

Flott kundeservice med raske svar og best på pris. Enkelt å finne frem på hjemmeside, oversiktlig faktura som såklart sendes digitalt. Bra!

Svar fra GNP Energy
11.11.2020 14.38
Hei Kristoffer

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi blir så glad for lese dette.
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.

Vi ønsker gjerne å hjelpe til og takk som er kunde hos oss.

Ønsker deg en fin dag

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God kommunikasjon"

GNP Energy tok kontakt med meg når min avtaleperiode var i ferd med å gå ut for å høre med meg som kunde om hva jeg ville foreta meg. Et stort pluss! Inngikk kundeforhold med GNP uten å vite mye om de, men de er en profesjonell aktør som tidligere nevnt kommuniserer bra med kundene.

Svar fra GNP Energy
11.11.2020 08.35
Hei Andreas

Takk for at du også synes at kommuniserer bra med kundene. Det setter vi pris på.

Vi takker for at du er kunde hos oss.

Ønsker deg en topp dag

Mvh oss i GNP Energy
Thomas E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Enkelt og greit"

Ikke noe heavy salg. Kontakt på e-post (ikke på telefon eller enda verre, på døra) Forklaringer og greie priser. Hyggelige :)

Svar fra GNP Energy
08.11.2020 09.36
Hei Thomas E. B

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det setter vi pris på.
Flott at du fikk god forklaring og at vi har greie priser :)

Takk som er kunde hos oss.

Ønsker deg en topp dag

Mvh oss i GNP Energy
Jan K. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Proffe"
1 syns denne omtalen er nyttig

En sann glede å få så god kundeservice fra en viktig leverandør! En ekstra honnør til K. på kundeservice 🤗

Svar fra GNP Energy
06.11.2020 09.26
Hei Jan K. J

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi blir så glad for lese dette.
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.

Vi ønsker gjerne å hjelpe til og takk som er kunde hos oss.

Ønsker deg en fin dag

Mvh oss i GNP Energy
Janiche T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Får den hjelp jeg trenger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med en kjempe hyggelig dame i dag😊det var ingen problem å få utsettelse på faktura😊hun var kjempe blid og hyggelig å snakke med😊

Svar fra GNP Energy
06.11.2020 09.19
Hei Janiche T

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det setter vi pris på.
Flott at du fikk den hjelpen du trengte.

Takk som er kunde hos oss.

Ønsker deg en topp dag

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"GNP Energy"
2 syns denne omtalen er nyttig

Topp service, ringer du får du god hjelp og gode råd. Hittil den rimligste på strøm som jeg har brukt. Anbefales! De ringer deg til og med opp igjen om det er avtalen. Helt supert. GNP følger opp kundene sine.

Svar fra GNP Energy
29.10.2020 10.38
Hei Hilde

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det settes pris på :)
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.

Vi ønsker gjerne å hjelpe til og takk som er kunde hos oss.

Ønsker deg en fin dag

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bare positive opplevelser med GNP Energy. Strømmen er selvsagt den samme uansett hvem du får regningen fra, så opplevelsene er basert på kontakten med GNP, prisen og fakturahåndteringen.

Svar fra GNP Energy
27.10.2020 08.33
Hei Jan S

Herlig tilbakemelding fra deg, det setter vi pris på. Tusen takk

Ønsker deg en fin dag.

Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Bente I. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Utrolig lite førnøyd"

I dag dumpa det ned ei regning på brytningsgebyr på 1800,-. Dette finner jeg meg ikke i. Går derfor videre med dette til forbrukerrådet. Ser at andre har fått brytningsgebyr på 750,-

Svar fra GNP Energy
20.10.2020 18.14
Hei Bente I. Ø

Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg.
Så finner vi deg raskt i datasystemet her med hvilken avtale du har. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

blitt lurt fra en GNB representant og når fant jeg er GNB er en svindel da vil jeg ikke samarbeide mer med de og fikk 52000 nok brudd gebyr. Bør anmelde og skrive saken videre i VG. jeg har bevis at denne GNB firma har ikke tillitt til sin representant.

Svar fra GNP Energy
21.10.2020 08.23
Hei Rakan

Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Vi sammarbeider med eksterne selskaper, derfor anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette med deg, med hvem du har vært i kontakt med og hvilken avtale du har nå og om dette gjelder privat eller bedrift.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig lite fornøyd med GNP Energy!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde avtale med Norgesenergi. Dette ble opplyst til selgeren på telefonen. "Du får mye billigere strøm hos oss". Så fint, da tar jeg et abonnement med 12 mndr bindingstid. Jeg er så inderlig lei av telefonselgere som ikke er til å stole på. Strømregningene mine hittil i år er større enn tilsvarende i fjor. I tillegg er fakturaene uoversiktlige. JEG BYTTER TILBAKE TIL NORGESENERGI SÅ SNART BINDINGSTIDEN ER UTE. Med ikke fullt så vennlig hilsen. Trond Rane

Svar fra GNP Energy
19.10.2020 09.23
Hei Trond

Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg.
Så finner vi deg raskt i datasystemet her med hvem du har vært i kontakt med og hvilken avtale du har nå. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fenomenal service."
3 syns denne omtalen er nyttig

Strøm og nettleie på samme faktura gjør alt enkelt. Grei pris og får faktura på vips så betalingen går uten problem.

Svar fra GNP Energy
17.10.2020 09.34
Hei Magnus

Takk for tilbakemeldingen din.
Så hyggelig at du fikk fenomenal service hos oss og at du får strøm og nettleie på samme faktura.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe og takk som er kunde hos oss.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fantastisk kundebehandling!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bruker GNP Energy både i min bedrift og privat. Jeg har markant spart strømutgifter i det året jeg har benyttet GNP. Kundebehandlingen er også noe av det bedre jeg har opplevd fra et strømselskap. Jeg er kjempefornøyd! Anbefales.

Svar fra GNP Energy
12.10.2020 14.51
Hei Ole T

Takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi pris på.
Flott at du har spart på strømutgiftene dine og at du opplever god kundebehandlingen hos oss.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe og takk som er kunde hos oss.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Reidar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Brytningsgebyr"

jeg har skiftet strømavtale og får en faktura på kr 600,00 + 150 i moms, til sammen kr 750,00 Er det flere som har fått faktura for brytningsgebyr og hvordan forholder dere til dette. Det med "ingen bindingstid" er jo da bare svindel. Hører gjerne andres erfaringer.

Svar fra GNP Energy
07.10.2020 14.50
Hei Reidar K

Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg.
Så finner vi deg raskt i datasystemet her med hvilken avtale du har. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opp gjennom årene har jeg hatt mange forskjellige strømleverandører. Jeg byttet til GNP Energy etter å ha lest en artikkel om at enkelte aktører ikke tok seg betalt, men faktisk betalte deg for å være kunde. Dette var på grunn av forholdene i strømmarkedet på den tiden, og gjaldt kun for en kort periode. Jeg tenkte at dette var for godt til å være sant, men var villig til å teste det ut. Jeg ble positivt overrasket; Aldri før har jeg opplevd så lave strømregninger. Det eneste jeg måtte betale for var nettleien til eier av strømnettet. Selv om den ovennevnte perioden nå er over, er strømregningene fortsatt lave. Jeg må derfor si at jeg er veldig fornøyd kunde, så langt.

Svar fra GNP Energy
07.10.2020 13.22
Hei Linda S

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det setter vi pris på.

Ønsker deg en TOPP dag.

Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Torill L
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Overrasket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk faktura på mail, selv om avtalen var sagt opp. Faktura for samme periode fra annen leverandør. Etterlyser infotmasjon om fakture via tlf. Skulle få den på mail. Venter fortsatt

Svar fra GNP Energy
07.10.2020 08.10
Hei Torill L

Takk for din tilbakemelding.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette, så fint om du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en TOPP dag.

Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Best av de beste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos GNP flere måneder nå, og har aldri hatt noe problemer. Veldig bra pris. Hadde også flere samtaler med kundeservice og det var altid veldig hyggelig, veldig profesjonelle ansatte med mye vilje for å hjelpe. Alltid rask og enkelt. Jeg vil anbefale GNP Energi som strømleverandør til alle! Utmerket opplevelse!

Svar fra GNP Energy
07.10.2020 08.08
Hei Isidor

Takk for tilbakemeldingen din. Det settes vi pris på.
Så hyggelig at du også har vært kunde i flere mnd og at vi har profesjonelle ansatte med mye vilje for å hjelpe.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utrolig hyggelig kundeservice, oversiktlig faktura og bra pris!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Henvendte meg til kundeservice, fikk meget god hjelp! Sjekker ofte hvordan de ligger an på pris, og ser at de holder seg jevnt i toppsjiktet - så da er jeg fornøyd!😊😊😊 Kan absolutt anbefales!

Svar fra GNP Energy
01.10.2020 10.30
Hei Aase

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det setter vi pris på.

Ønsker deg en TOPP dag.

Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Christian
Kundetilfredshet
"På grensen til svindel!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Når en påtrengende selger serverer meg en løgn i åpningssamtalen for å få meg som kunde på et produkt ALLE mennesker trenger, så bør alle alarmer ringe. Samtidig. Måten dere kommuniserer på grenser til manipulering. Jeg liker IKKE å få servert løgner. Gjør du? Jeg fikk den beskjed at de kontakt fordi jeg hadde registrert e-posten min i forbindelse med at jeg hadde deltatt i en konkurranse om å vinne en Iphone. Det er en løgn!!! Og raskt vil de ha meg inn på sporet om å gi fra meg personvern-data. Ja, helt klart en form for manipulasjon. GNP ENERGY: Hvem er dere, egentlig? Ingen seriøse aktører opererer på denne måten. Men det er sikkert mye penger å hente på kunder som sårt trenger strømutgiftene satt ned. Fordi de må. Altså sliter med økonomien fra før av. Og taktisk å ringe når kulden venter oss. Dere bruker en form for manipulasjon i salgsøyemed, når dere massivt ringer oss privat, og dere grenser (?) til svindel.

Svar fra GNP Energy
01.10.2020 10.27
Hei Christian

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.

Vi ønsker gjerne å finne ut av dette, så fint om du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Vi har flere avtaler her inne hos oss med og uten avtaletid. Se gjerne igjennom hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kjell S. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel - styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selgeren anbefalte Trygghetspakka. Ja, den er tryggest for GNP siden de har 12 måneders bindingstid på en av sine dyreste pakkene - og forhåndsbetaling. Jeg kommer til å bytte leverandør så snart som overhodet mulig. Styr unna GNP!!!!

Svar fra GNP Energy
29.09.2020 14.15
Hei Kjell S. H

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi pleier å få gode tilbakemelding på avtalene våre, så kanskje tryggehetspakken ikke passet til ditt forbruk.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette. Med hvem du har vært i kontakt med ect.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Har tilnærmet hatt gratis kraft siden april i år!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kom tilfeldig over denne leverandøren og skiftet dit i april i år. I april, mai og juni hadde jeg GRATIS strøm. Helt utrolig!

Svar fra GNP Energy
21.09.2020 10.57
Hei Toe

Takk for tilbakemeldingen din. Det settes vi pris på.
Så hyggelig at du fant oss tilfeldig.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Geir K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ren svindel. Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke inngå avtale med disse. De holder ikke ord. Selger lover både det ene og det andre, som selvsagt ikke stemmer.

Svar fra GNP Energy
21.09.2020 08.04
Hei Geir K. L

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
Lurt A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"«Billigst» på elskling.no, «dyrest» når første regning kom"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sjekket på elskling.no, fylte inn forbruk osv, og GNP kom opp som en av 3 billige. Ja, det er helt sikkert lokketilbud første 3 mnd eller lingende. Overraskelsen var stor når regningen for august dukket opp. Strømbruker i kr var på ca minus (!) 50 kr. Men med alle gebyrer og vas de har slengt på, så ble regningen til slutt på over 400 kr. En vanlig regning på denne tiden hadde vært på maks 200 kr. De skal bl.a. ha 312 kr i fastpris i mnd. Aldri i verden om det fremkom på elskling.no! I tillegg tar de 40 kr i fakturagebyr, for å sende eFaktura... Finner ingen strømavtaler på nettsidene deres som skal ha en månedspris på 312,50 kroner.. Mulig de har funnet på noe lurt, venter «spent» på svar! Ny strømavtale med annet selskap er selvfølgelig bestilt!

Svar fra GNP Energy
17.09.2020 08.55
Hei Lurt A. G

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.
Kunder oppretter elektronisk faktura for å holde kostnadene på avtalen lavest mulig på kampanjeavtaler. Vi har noen avtaler som forutsetter AvtaleGiro eller så kan det være mulig at du har nettleie og strøm på samme fakura?

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette.

Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra.

Mvh alle i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
595 omtaler
Garantert pris i kun 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 484 kr
-29,01 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
595 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
- 275 kr
-16,51 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
595 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
58 kr
3,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
595 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
82 kr
4,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
595 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
121 kr
7,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
595 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
251 kr
15,08 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
595 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
687 kr
41,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
595 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
772 kr
46,34 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
595 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
595 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
595 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
994 kr
59,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR