Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 102 innen
strømselskap
19%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
61
27
13
17
353
Sorter omtaler etter
Viser av 471 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lover billig strøm men føler meg svindlet"

Skulle få billig strøm etter 2 mnd fikk jeg den dyreste regningen jeg har fått noen gang med to mnd forventet forbruk frem i tid, så jeg byttet tilbake til den jeg hadde og fikk et straffegebyr på 2700 kr da de sa jeg hadde bundet meg for et år kredittnotaen som jeg skulle få for det jeg hadde betalt for mye så jeg ikke noe til, anbefaler alle som har vært så uheldig å bytte til disse om å melde dem til el klagenemda, mange har gjort det allerede.

Torger A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Misfornøyd"

Har bare negativt om GNP og deres avtaler og bruddgebyret de har på 3000kr er vel mye, men nå er jeg kvitt de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ufordragelig"

Lover gull å grønne skoger og skulle sende meg en mail med info og alt sånt men hørte aldri noe mer før dem bytta til seg selv og da var angreretten gått ut 👎👎👎👹👹👹

Svar fra GNP Energy
24.03.2020 12.09
Hei Rolf A

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk mail og oppfølgning med info av din selger som avtalt.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"

Etter bytte av strømleverandør hadde jeg 4500,- tilgode hos GNP energy. Jeg byttet i november 2019, nå mars 2020 har jeg enda ikke fått beløpet tilbakebetalt. Men når jeg kontakter de, hevder de pengene er utbetalt. Og kontonummeret de oppgir pengene er overført til er ikke mitt. Har ringt og styrt nå i flere uker, og sendt mail på mail, og er akkurat like langt. Brukbart at de ikke klarer utbetalte pengene til min konto, som jeg har betalt regningene fra. Er så forbanna på dette selskapet ,at jeg fraråder alle, selv min verste fiende å inngå stømavtale med dem. Dyr, elendig kundeservice, og i tillegg skal man ikke få penger man har til gode tilbakebetalt. Rottent gjort!!! Styr unna disse svindlerne alle som én. Blir å gå videre med denne saken, de kan ikke nekte betale kunder tilgodebeløp tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Innpåsliten selger"

Innpåsliten selger som påstår at de er de beste med landets laveste strøm pris.. Selgeren gir seg ikke når jeg sier at jeg ikke vil ha nå fra dem. Makan til oppførsel!! Bryr seg ikke om at "kunden har alltid rett"

Svar fra GNP Energy
26.03.2020 08.06
Hei Rørvik

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde selger som innpåsliten.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med og hvem selger du snakket med?
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.

Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Gjerne test oss ut en gang, kanskje du også vil like oss :)
Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed om dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Prøvde å bruke angrerett samme dag som de ringte, men de fortsetter å kjøre på med inkasso"

Prøvde å bruke angrerett samme dag som de ringte, men de fortsetter å kjøre på med inkasso. 75 000,- for å bare svare telefon fra de! Hold dere borte!!! Bare feil på mail når jeg prøver å kontakte de. Tragisk.

Svar fra GNP Energy
24.03.2020 12.09
Hei Thomas

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver om inkasso og at du prøvde å si ifra til oss om angringen din.
Det ser ut som du har en avtale med avtaletid.
Alle leverandører har 14 dager angrefrist på slike avtaler...
Kunder får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev.
Om kunder ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (gjerne send oss den mailen som du mener du fikk feil på )

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Misvisende markedsføringer og kjeltringstreker"

Jeg har 4 målere og ble lovet pris på 19øre pr. kwh og at dette varte i 6 mnd. Deretter beste markedspris. Ble litt usikker på om det var riktig å bytte og da jeg ville ut av kontrakten ville de ha 1800kr x4 = 7200kr for avbrudd. Kan ikke huske at sånne tall ble nevnt når jeg svarte JA på SMS de sendte. Ikke fremgår det av SMS heller. Hva er det de egentlig driver med? Skaffer kunder til innkrevingsfirmaer eller selger de energi.

Svar fra GNP Energy
24.03.2020 12.09
Hei Ole A

Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at det finnes ut hvem, hva og hvilken som du var i kontakt med angående din avtale.

Ta gjerne kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, slik at vi sammen kan finne ut av dette.

Vil også si at vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Hører fra deg og takk som gir oss beskjed

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling og en sleip måte å selge inn produktet sitt."

Selgeren var hyggelig nok, det han lovde hørtes også bra ut. Pris, + flotte salgsord som trygghetsgaranti høres jo betryggende ut. Det som ikke var opplyst var at trygghetsgaranti er et av deres produkter hvor du blir fakturert for inneværende mnd og neste mnd på forskudd. Dette ble ikke opplyst av selger, men står selvfølgelig når man går inn på nett og ser på vilkår. Selgeren sa det var viktig at jeg svarte ja på sms hurtig da dette var en gevinst som gjaldt kun meg og et fåtall som hadde vært med på en spørreundersøkelse. Dette er også bare tull, da mange jeg kjenner har fått samme tilbud uten å ha vært med på spørreundersøkelser. Styr unna dette selskapet, du taper mye på en forskuddsbetaling på et estimert forbruk, og spesielt nå når strømprisen synker hele tiden. Ingen trygghetsgaranti dette. Jeg vurderer om jeg skal si opp avtalen. Sitter å sjekke pris nå hos andre, skal ikke gå i samme fellen en gang til.

Svar fra GNP Energy
24.03.2020 12.08
Hei Aage

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde at selger ikke informerte deg nok om avtalen og bra at du fant alt av informasjon og vilkår på nett.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med?
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ringer og får det til å fremstå som du allerede er kunde"

Ringer til selskaper og tåkelegger det faktum at de skal selge inn et produkt og lar det fremstå i samtalen som om dette er en fortsettelse av en løpende avtale.

Svar fra GNP Energy
20.03.2020 12.59
Hei Anders

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde det slikt da du ble kontaktet.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Veronika N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Regning ut av det blå!"

Det ringte en kar fra dette firmaet og lekset opp en masse jeg ikke hang med på om at jeg hadde vunnet billigere strøm. Jeg forsto det slik at «gevinsten» skulle trekkes av fakturaen fra min eksisterende leverandør. Jeg ble ikke på noe tidspunkt informert om at arrangementet i realiteten innebar at jeg byttet selskap eller spurt om jeg ønsket dette. Men plutselig kom det en faktura fra GNP! Jeg aner ikke om prisen er lav eller høy da det ikke opplyses om hvilket tidsrom det er fakturert for, men når hele avtalen pakkes inn i masse prat som kun er egnet til å forvirre en stakkars forbruker og således lures på meg har jeg bange anelser... ☹️

Svar fra GNP Energy
20.03.2020 11.52
Hei Veronika N

Takk for tilbakemelding, synd å lese at du opplevde det slik.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel fra A-Å- Styr unna dette selskapet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en hyggelig fyr som lovet beste pris. Første måned var prisen lav og så steg den til over det dobbelte. Siste mnd. lå prisen ca. 46 øre høyere enn Ishavskraft. Ringte dem i dag og de skulle ha 2200.- for at jeg skulle komme meg ut av denne avtalen. Styr unna dette firma for her er det svindel fra A-Å. Skifter til annet selskap selv om jeg må betale sure 2200.- Har en måler på en hytte hvor alt er slått av og sikringene er tatt ut, og i tillegg har hele lyslinjen vært brutt ned, men jaggu fanden har dem klart å få til brukte kilovatt her også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindyr faktura, stikk i strid med hva selgeren opplyste om..."

Svindyr faktura, stikk i strid med hva selgeren opplyste om på telefon før avtalen. Det er alt selgeren ikke sier som er svindyrt. Kontakter forbrukerombudet.

Svar fra GNP Energy
17.03.2020 20.55
Hei Finn

Takk for tilbakemelding, synd å lese at det ble dyrere enn det du mener ble sagt av selger.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg.

Mvh alle i GNP Energy
Mariann H
Kundetilfredshet
"Svindel. Blir oppringt og blir lovet..."

Blir oppringt og blir lovet er 1,2 år gratis og koster ingenting å bytte osv. Jeg finner i ettertid ut at dette er et useriøst selskap og de har fortsatt ikke flyttet meg over og blir oppringt av min nåværende strømleverandør om jeg ønsker å bli da de ser at GNP vil flytte meg over. Jeg forblir der jeg er og får en regning på 1600 kr fra GNP jeg ikke har tenkt å betale.

Svar fra GNP Energy
17.03.2020 20.55
Hei Mariann H

Takk for tilbakemelding, synd å lese hva du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Det ser ut som det du beskriver over her, at du har avtaletid på din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel. Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt. Fikk til slutt sagt opp avtale, men får fakturaer flere måneder i etterkant. Dette er ren, utspekulert svindel. De driver misvisende kommunikasjon.

Svar fra GNP Energy
11.03.2020 12.34
Hei Geir

Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du mener om faktura.
Vi har lyttet til kunder i mange år hvordan de ønsker å ha fakturaene sine oppbygd, så mange er fornøyd med disse hos oss.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så ser vi hva du tenker på dette rundt faktura og avtalen du hadde.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og tull. Ble dyrer strøm enn det som var sagt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble dyrer strøm enn det som var sagt. Da jeg ba om å få lydfilen, som skulle bekrefte det jeg sa ja til. Fikk jeg nei... fikk beskjed at jeg kunne betale meg ut av avtalen. STYR UNNA

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 16.47
Hei Kjersti

Takk for tilbakemelding, synd å lese at det ble dyrere enn det ble sagt.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjeltringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg fikk vite av min strømleverandør at gnp driver med svindel. Ble det ikke byttet leverandør. Men det kommer regning på 3300 kr for avtalebrudd. Som jeg ikke er enig i. For i denne summen er det og for 1 mnd m strøm.. Som jeg aldri har fått. Ringte de. Fikk en mail adresse som jeg har sendt flere mail til. Null svar. Lindorf krever vel inn pengene, samarbeider med svindlere de og. STYR UNNA!!!!! Forventer kreditnota fra dere.

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.17
Hei Linda

Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde oss som dette.
Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg og finne ut av dette sammen med deg.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har ( det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på den strømavtalen som du bestilte og vi strømlevrandører får beskjed fra netteier hva en kunden har brukt i strøm pr mnd )

Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger fra kunder våre. Du kan gjerne sjekke dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en fin dag og igjen takk for tilbakemeldingen din.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bondefangeri!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prisen pr. kWh jekkes opp hele tiden! Beskjeden på "min side" hos GNP sier sitt! Når alle andre setter ned prisene! Prisvarsling: Fra og med 12.03.2020 endres påslag for ditt produkt til 8,875 øre/kWh.

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.17
Hei Ola N

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Andreas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ugreie salgsmetoder!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble først ringt opp og ble fortalt at jeg var 1 av 20 finalister i en konkurranse om en bodum kjøkkenmaskin. Og siden jeg da var blandt de 20 så var jeg sikret en såkalt "trøstepremie" der selger la det frem at de skulle gi meg rabatt på min nåværende strømpris ned til 19 øre per kwh i 2 mnd, uten at jeg da nødvendigvis trenger og bytte strømselskap. Det blir såvidt tydeligere utover samtalen at det er snakk om å bytte til GNP energy. Jeg leser erfaringer her inne og bestemmer meg fort for ikke å bytte. DERETTER ringer det en annen selger videreført av min kjæreste som var med i samme konkurranse. Jeg spør så fint om hun også var blandt finalistene i topp 20. Dette skjønte selgeren ingenting av, og avkreftet at det var noe som helst topp 20. men fortsetter med å tilby nøyaktig samme tilbud som tidligere selger tilbydde. Nemmelig 0.19 øre per kwh i 2 mnd. Passe oppgitt etter disse samtalene..

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.17
Hei Andreas T

Takk for tilbakemelding, synd å lese det du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jeg føler meg lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er lurt til dette selskapet som har 12 mnd bindingstid! Ser at prisen er mye høyere enn det jeg kunne fått fra andre selskaper.

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.17
Hei Kristin

Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Margrete M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De har ikke styring!"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har ikke styring!!! Kom dere bort fra markedet. Skriver man for mye er d feil, finn ut av hvordan gjøre forbedringer selv!!!

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.16
Hei Margrete M

Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplever dette.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller hei@gnp.energy , så ser vi på hva du mener og ønsker.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på av våre kunder.
Avtaler med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk dette gjerne på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/

Takk som ga beskjed, vi ønsker å finne ut av dette sammen med deg.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svindelbedrift. Min far på 80 hadde plutselig blitt kunde hos dem."
2 syns denne omtalen er nyttig

Min far på 80 hadde plutselig blitt kunde hos dem. Han har ikke bestilt noe strøm fra GNP. De viser til en tekstmelding som min far ALDRI har sendt. Sjekket telefonen hans og ingen melding har vært sendt fra ham eller mottatt av ham. Så får han beskjed om at dette har blitt slettet, etter at han ga beskjed om at det er politianmeldt. Nå er de f#%n så frekk at de sender regning igjen med gebyr. Burde vært sperret inne de som driver med slik dritt. Det er ren svindel. Fatter ikke at det hele tatt er mulig å kunne holde på slik uten å bli straffeforfulgt. Men politianmeldelsen står fremdeles og det blir tatt kontakt med politiet igjen.

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.16
Hei Rune B

Takk for tilbakemelding. Synd at din far opplevde det slikt.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen.
Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med dere og ta tak i dette.

Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Simpelt"

Svindel, fikk regning på 133,18øre/kw først, så skal de ordene opp i dette, ny regning for januar 74,63øre/kw. Teknisk feil får jeg som forklaring begge gangene.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.15
Hei Georg

Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Takk som ga oss beskjed.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. (Vi kan alle gjøre feil, hvis dette var tilfelle hos deg )
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Brytningsgebyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av GNP og inngikk en avtale som ble solgt inn som meget god. Etter nesten 2 måneder med GNP betaler jeg flere hundre kroner mer enn hva jeg gjorde i desember 2019 når strømmen er dyr fra et annet selskap. Har nå gått tilbake til min gamle strømleverandør og får da SMS om brytningsgebyr. Dette ble aldri nevnt av selger og alt ble solgt inn meget lukrativt på alle måter. Jeg hadde aldri inngått avtale om jeg hadde blitt informert om brytningsgebyr.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.10
Hei Hilde

Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi kan lett finne deg i data-systemet hvilken avtale du sitter med.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Jan E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Litt forvirrende kommunikasjon"

De bruker Lindorf som faktureringspartner og det kan være forvirrende, også ble jeg sendt litt rund omkring da jeg ringte men endte til slutt hos riktig person som løste det. Anbefaler dem å bruke ett annet byrå en lindorf som faktureringspartner da det vil forvirre folk å se det navnet på formidler.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.09
Hei Jan E. K

Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som litt forvirrende kommunikasjon.
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller hei@gnp.energy , så ser vi på dette hva du mener.

Takk for at syntes det var verdi for pengene å være kunde hos oss. Det setter vi pris på.

Ta gjerne kontakt om du vil sammenligne avtaler i fremtiden.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg, en «vinner»"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt av en dame som påsto jeg hadde vært med i en konkurranse (noe jeg ikke har) og at jeg hadde «vunnet» to måneder med halv pris på strømregningen min. Hun spurte hvem jeg betalte til nå så hun kunne ringe dem og sørge for at jeg fikk premien min. Etter to måneder skulle de forvalte mitt strømabonnement så jeg aldri trengte å tenke på strømregningen igjen. Jeg hadde selvsagt ikke vunnet noe som helst, og telefonen hun skulle ta til min leverandør var for å iverksette flytting av strømavtalen til dem. Jeg fortalte damen nøyaktig hva jeg mente om slik fordekt salg og avsluttet samtalen. STYR UNNA!!!! De bruker ufine metoder for å kapre kunder.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.07
Hei Stein

Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en fin dag og takk for informasjon.

Mvh alle i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
471 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
63 kr
3,75 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR