Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
95
av 101 innen
strømselskap
20%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
49
18
9
11
248
Sorter omtaler etter
Viser av 335 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uredelig og aggressivt"
1 syns denne omtalen er nyttig

En av få leverandører som opererer med gebyr for å si opp avtalen innen et år. Får stadig telefoner med "tilbud" som bare gjør at avtalen forlenges igjen og igjen, noen ganger med "tilbud" det i etterkant viser seg at de ikke hadde anledning til å gi likevel - uten at de sier noe om det. Et par ganger i året sendes det ut SMS om at kunde har sagt opp avtalen (noe som ikke stemmer), slik at avtalen må fornyes (for å unngå bruddgebyr) og kan løpe ut i det uendelige. STYR UNNA!

Svar fra GNP Energy
18.07.2019 16.34
Hei Hermann.
Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrt og mye rot"

Ble lurt til og bytte til GNP, fikk en såkalt gratisperiode men når den var over så var prisen på strømmen veldig dyr, virker som de prøver å "dra inn" pengene fra gratisperioden når denne er over. De skulle ligge topp 10 på strøm men de kom aldri under topp 80 i perioden som jeg var der. Betalte med ut av avtalen.

Svar fra GNP Energy
18.07.2019 16.33
Hei!
Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-)

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dyrt. Ikke velg noe slike firma. Jeg har gjort noe feil jeg gleder meg til og bytte etter binding

Svar fra GNP Energy
16.07.2019 08.55
Hei Isa K.
Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energ
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De er så opptatt av å lure folk at de lurer seg selv også"
1 syns denne omtalen er nyttig

De holder ikke hva de lover. Har hele tiden sendt mail for å kunne avsløre dem men de påstår at de ikke har fått mailer, men utifra svaret som kommer etter en måned har de lest mailen. De benekter dette likevel. En blir oppgitt av dette og kunder betyr ingen ting for dem. Jeg regner med at deres salgsmål er å lure kunder og de tjener vel penger på denne måten og drive. Denne salgsmåten går bare en stund tilslutt er det ingen som vil ha noe med dem å gjøre. Det er trist at det finnes slike selskaper i markedet. Hold dere unna dette selskapet. Finn heller et seriøst selskap som ikke irriterer kunder.

Svar fra GNP Energy
16.07.2019 08.52
Hei Oddmund.

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energ
Katinka M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rotete selskap som lager problem for folk!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sender purringer før regninger, skylder på andre for sitt eget rot. Kunden må betale for deres rot når d kommer til stykket. Når andre oppererer med ingen bindingstid må du her binde deg og betale dyrt for det om du ikke vil være kunde hos de ut tiden. Anbefaler ingen å gå over til dette selskapet, dyre er de også selv om de påstår noe annet.

Svar fra GNP Energy
12.07.2019 23.31
Hei Katinka M.
Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjøre feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Etter en kort periode med billig strøm blir du satt over på en «forvaltningsavtale»"

Etter en kort periode med billig strøm blir du satt over på en «forvaltningsavtale». Her får du først vite hva strømmen koster når fakturaen kommer. Da betaler du Norges høyeste strømpris.

Svar fra GNP Energy
01.07.2019 14.21
Hei Erik H
Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"GNP Energy is as bad as it comes"

GNP Energy is as bad as it comes. I should have found these reviews first. They promised me a capped price (38 øre/kwh) over the phone and assured me that the capped price was for the whole term of the contract (1yr). After two months, they raised the rate to 85 øre/kwh!! The terms for breaking contract were very harsh. It took months to switch my subscription to a new apartment. I ended up having to pay for both for a whole month of power. It's now been four months since trying to leave GNP energy after the contract ended, and they're still sending me invoices that I've already paid in full. Customer service is horrible. They'll say they fixed something, and then nothing changes. They'll agree that your price is too high, but not offer anything to lower it. They know they're a scam. No matter how good their deal sounds, don't take it. It's a bait-and-switch.

Svar fra GNP Energy
27.06.2019 12.53
Hello Daniel.
We would like to help you and find a good solution.
Please contact us at our customer service on telephone 21 65 10 00 or email to hei@gnp.energy.
Have a nice day.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Faktura fra dem er alt for kompliserte, feil vurderinger av bruk alltid for høyt estimert, bruker sine kunder som bank. Anbefaler dem IKKE, ikke bli lurt, hold deg unna.

Svar fra GNP Energy
18.06.2019 13.26
Hei Svan
Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjør feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst selskap som lever av å lure strømkundene"

Etter å ha vært kunde i over ett år, byttet jeg til en annen strømleverandør. Etter nesten tre måneder presenterer selskapet en sluttregning med en strømpris på over 1 kr pr KWh pluss fastgebyr som også har økt. Svindel!

Svar fra GNP Energy
18.06.2019 13.26
Hei Torbjørn
Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkete å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sluttoppgjør viser at vi har betalt rundt 100 øre/kw i perioden hvor vi i samme periode har betalt 43 øre til ny leverandør. Selger pratet om spotpris? Forstår ikke hvordan vi ble lurt inn i dette?? Venter fortsatt på utbetaling av sluttoppgjør (2 1/2 mnd etter bytte). Håper de snart utbetaler overfaktureringen. Har mistet tillit til bransjen. Nå er vi SVÆRT nøye så det ikke skjer igjen. Hos ny leverandør vet vi nøyaktig hva vi betaler - etterskuddsvis.

Svar fra GNP Energy
27.06.2019 12.25
Hei Svein,
Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på avtaler vi har hos oss. Leit å se at du ikke var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00 ang dette, dette vil vi selvfølgelig hjelpe deg med. Vi har andre avtaler som alle andre strøm-leverandører dvs etterskudd avtaler også, om det er det du ønsket.
Flott at du er nøye på hva slags avtaler en har og velger. Anbefaler å ta kontakt med leverandører et par ganger i året. Strømleverandører får ofte inn nye avtaler fra forvaltere. Tips fra oss til deg.
Vi kan gjerne følge deg opp med etterskudds avtaler som du kan sammenligne med i fremtiden. Når du måtte ønske det.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke inngå avtale med GNP"

Dørselger- tenkte- høres bra ut. Signerte. Heldigvis er det angrerett og jeg benyttet denne innen fristen. Til tross for det fikk jeg faktura på ca 4000(!!) som visstnok skulle være estimert forbruk pr mnd. Etter dette hadde jeg en haug med mailer for å si at jeg hadde benyttet angreskjema og skulle stilles som avtale ikke var inngått. Fikk purring og hadde en masse styr. Opplever GNP som useriøse. Husk at det er binding på strøm fra de med 1 år. Videre betaler man forskuddsvis. Jeg ville aldri kunne anbefale de og er meget glad for at jeg brukte angre retten.

Svar fra GNP Energy
11.06.2019 13.38
Hei Eyolf L
Takk for tilbakemelding. Som en av mange leverandører har vi også selgere som er ute å ønsker kunder. Vi har mange fornøyde kunder som har fått avtaler fra dørselgere. Det er leit å høre at du ikke du opplevede det samme.
Alle får angreskjema som de kan benytte seg av om de ikke ønsker avtaler alikevell, når den er signert blir de ikke kunder. Vi har andre avtaler hos oss uten binding om dette er ønskelig, som du kan prøve ut å se. Vi kan gjerne følge deg opp om du ønsker det også. Det er lettere for oss når vi vet hva en kunde ønsker. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00
Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"For all del - velg et annet strømselskap"

Dårligste kundeservicen i landet, skyhøye strømpriser etter lokketilbudet er over og med bindingstid du ikke slipper unna. Vær smartere enn meg og velg en annen aktør. Vær også obs på at dette selskapet regelmessig har skiftet navn gjennom årenes løp.

Svar fra GNP Energy
11.06.2019 13.37
Hei Line Y.
Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på kundeservice, leit å se at du ikke var fornøyd. Vi har andre avtaler som vi får fine tilbakemeldinger på, med og uten avtaletid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Så følger vi deg gjerne opp.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dette selskapet bør forbyes"

Dette selskapet bør forbyes. Svindel og nesten umulig å få opphevet kontrakten, de sender regning på regning uten å levere etter avtalen som De nekter for å ha blitt inngått og viser til firmaets side hvor ingen slik avtale finnes. Selgerne selger avtaler som firmaet ikke godkjenner - LITT AV ET FIRMA !

Svar fra GNP Energy
11.06.2019 13.37
Hei Siggen
Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at du ikke var det.Vi har flere avtaler som du kan velge som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding og sender deg andre avtaler som du kan sammenligne med.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Huspakke"

Dyrt. Misvisende og ble tull ved bytte så måtte betale endel til andre strømselskapet enda jeg sa ifra.

Svar fra GNP Energy
11.06.2019 13.36
Hei Linda
Takk for tilbakemelding. Synd å lese at det ble tull for deg. Det kan ha skjedd en feil ved bytting din, ser du hadde fastpris/huspakken. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding og informasjon.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Mohammad A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kom en fyr på døra og mente at det jeg hadde var mye dyrere og at jeg ble flådd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom en fyr på døra og mente at det jeg hadde var mye dyrere og at jeg ble flådd. Fikk meg til å underskrive på en ipad som han slet veldig med å få til å fungere ordentlig. Ble aldri informert om noe bindingstid, og jeg mener det er lureri å basere seg på at jeg skal lese gjennom alle epostene jeg fikk av dem i etterkant for å finne kontrakt som var gjemt i en setning om angrerettskjema. Nå vil de ha 1800kr. for at jeg skal gå fra avtalen! Forferdelig firma! STYR UNNA!

Svar fra GNP Energy
05.06.2019 12.52
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyr strømleverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Unngå denne strømleverandøren folkens! Svært dyrt strøm, estimert pris, og dårlig behandling av kunde!

Svar fra GNP Energy
05.06.2019 12.51
Hei Trinh!
Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss.

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Har aldri hatt så høye strømregninger"

Har aldri hatt så høye strømregninger som etter jeg byttet til GNP. Samt bare rot med faktura. STYR UNNA !!!

Svar fra GNP Energy
21.05.2019 12.44
Hei!
Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-)

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"

Mere rotete fakturasystem skal du lete lenge etter! Mitt klare varsel: HOLD DERE UNNA om dere har vettet i behold.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 13.48
Hei Stein,
Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss. Vi ønsker fornøyde kunder og vi har mange av disse. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med fakturasystemet vårt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler her inne som kanskje passer bedre for deg.

Ønsker deg en fin dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt..."

Det er så dyrt, at det kan ikke være sant.. Har hatt mange avtaler, da jeg eier en bygård med mange avtaler. Prisen er merkelig høy på alle.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 14.30
Hei Gundo,
Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss hele tiden. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strøm-prisen . Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler som kanskje passer bedre til ditt forbruk.

Ønsker deg en fin dag :)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna selskapet"

Forskuddsbetalingen forvirrer og tilslører at du betaler mer enn du ble forespeilet. Den eneste regningen jeg gladelig betalte var gebyret for å bryte avtalen med dem.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 13.42
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har avtaler uten forskuddsbetaling og uten avtaletid om du helle ønsker det.

Ha en fin dag :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundebehandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

De kan ikke sende meg tilbud på mail. Når du takker nei ringer en kollega av første selger deg opp. Han er mere pågående. Respekter ikke det valget som jeg alt har tatt. Når jeg prøvde å si i fra, svare han meg på en frekk måte. Mulig de er billige, men når det kommer til kundebehandling har de mye å lære. Det er ikke måten å behandle potensielle kunder på. Regner med at han som ringte meg opp sist var en team leder.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 14.30
Hei Magnus,
Takk for tilbakemelding din. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke var fornøyd med kundebehandleren din. Vi ønsker alltid å følge opp våre kunder ved å gi service, forståelse og bli bedre. Beklager hvis du opplevde dette frekt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Vi har andre avtaler også som du evt kan sammenligne med.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dobbel pris, kunstig høy pris, + 40 øre på andre avtaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Faktura for mars viser 98.87 øre/ kWh + kr 80.93 i fastavgift. Dette er et ran i forhold til markedet som ligger godt under disse prisene. Nettleie kommer i tillegg med 47.95 øre/kWh +fastavg kr 100. Har du mulighet til å få kraft fra andre, bruk muligheten. Verre enn GNP blir det ikke.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.44
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd. Dette har jeg IKKE gjort; men kundeservice, som forøvrig er utrolig frekke, sier de har 'bevis'. Vanskelig å komme ut av, spesielt når man er 80 år, og ikke kan så mye om IT.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.44
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig service og koster mye dyrere enn de andre, anbefaler ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler ikke, dårlig service, fikk regning står ikke stemmer forbruket, koster mye mer enn de andre strømleverandørene.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.43
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
"Fakturerer estimert forskudd uten avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

GNP-energy fakturert oss for stipulert forbruk uten å ha inngått gyldig leveringsavtale. Fakturaen ble ikke sendt oss, men til Lindorff! Dette medførte at vi fikk varsel om inkasso. Kravet er protestert. Særdeles useriøst. Styr unna GNP!

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.43
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
335 omtaler
Etter 2 måneder endres avtalen til Flytende pris Standard
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Fastpris 3 mnd kampanje
Fastpris - GNP Energy
335 omtaler
Etter 3 måneder endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
752 kr
45,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Spot Marked
Spotpris - GNP Energy
335 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Spot
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
904 kr
54,23 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Spot
Spotpris - GNP Energy
335 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
943 kr
56,57 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
335 omtaler
Etter 3 år endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
335 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 299 kr
77,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
335 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 299 kr
77,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
335 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 323 kr
79,40 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
335 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 697 kr
101,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
335 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 727 kr
103,61 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR