Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til GNP Energy
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
100
av 106 innen
strømselskap
23%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
108
35
14
20
440
Sorter omtaler etter
Viser av 617 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Useriøs selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger fra gnp. Hevdet at vi hadde vunnet en Facebook konkurranse der premien var halv pris på strømregningen. Kunne ikke konkret fortelle hvilken konkurranse dette var. Da jeg sa at jeg ikke var interessert ble jeg framstilt som idiot som ikke ville ha halv pris på regningen. Fortalte at ja, jeg har planer om å bytte leverandør, og at jeg har et par selskap i kikkerten. Og at jeg i dag har lest en artikkel om tlf salg av dårlige avtaler, der du blir flyttet til dyrere avtaler med lang bindingstid. Han bekreftet at det var 12 måneders bindingstid, og nå leser jeg her at de driver å flytter folk over på dyrere avtaler uten å varsle. Hold dere langt unna disse cowboyene!

Svar fra GNP Energy
23.02.2021 15:13
Hei Knut, Det er synd å lese det du skriver, det er ikke slik vi ønsker å ha det. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Dette selskapet må alle holde seg borte fra, holder ikke sine lovnader!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var lovet toppen 10 pris, med 16,2 øre i 2 månder den 13. Januar. Tiden gikk, hørte ikke mer. Ringte kundeservice 5/2, hvor de sa at ordren var kansellert, men skulle undersøke dette. Etter en stund ringte selger og sa at "systemet" ikke hadde funnet min måler ID, derfor var ordren kanselet. Jeg hadde ikke blitt varslet om dette. Selger lovet og ordne opp og fikk måler ID av meg. Var lovet 16.2 øre fra dato selv om prisen var øket. (Markedsprisen var svært høg i januar og utover.) Tiden gikk, hørte fortsatt ikke noe. Ringte på nytt den 17/2 , fikk opplyst at ordren var kansellert! Jeg hadde ikke kansellert den!!!! Var lei og sa fra at den bare kunne være kansellert, en så litte seriøs leverandør ville jeg ikke ha noe med.

Svar fra GNP Energy
23.02.2021 15:13
Hei Helge, Det er synd å lese at du har hatt den opplevelsen av oss som leverandør. Om bestillingen din ble kansellert er det en grunn til det. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rett å slett skuffet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette må være Norges dyreste leverandør av strøm, rett å slett veldig skuffet! Betalt 72øre hos Gnp mens andre leverandører tar 35øre. Styr unna

Svar fra GNP Energy
23.02.2021 09:02
Hei Lars, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen du har her hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trenger ikke å nevne hvor dårlig GNP Energy er. Alt som er dårlig er allerede nevnt. ALDRI velg GNP Energy. Du har blitt advart.

Svar fra GNP Energy
22.02.2021 15:40
Hei Philip Det er synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se på problemet sammen. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Endrer avtalen uten å informere!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Endrer avtalen uten å informere. Hevdet først at dette skyldtes manglende autogiro, men kom så med at forbruket var høyere enn først estimert. Har ligget på 40-50.000kwh i flere år, og var dette jeg forholdt meg til. Allerede første mnd fra 11/12-11/1 ble avtalen endret uten varsel. Ble oppmerksom på dette da Vippsbetaling failet. Hvis ikke hadde nok avtalen fortsatt å løpe til jeg tok en gjennomgang. På "Min Side" kan man ikke se avtalen, og faktura spesifiserer ikke detaljer så man skjønner hva man betaler for. Nok et Cowboy-selskap som man bør styre unna!

Svar fra GNP Energy
18.02.2021 09:03
Hei Obenav, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Du skal ha blitt informert om dette når du inngikk avtalen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette nærmere sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Sjur C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ikke kundevennlig. De forlangte avtalegiro, men oppgav aldri hvor og til hvilken konto betalingen skulle foretas. Ren spekulasjon for at de skulle overføre avtalen til for meg en svært dårlig avtale Dette ble gjort uten min viten.

Svar fra GNP Energy
18.02.2021 08:46
Hei Sjur C. L, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Mohamadreza K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Anbefales"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått veldig bra kundeservice siden dag 1. Var litt stresset etter jeg leste en del negative tilbake meldinger om leverandøren men har ikke opplevd noe negativt her. Kjempe fornøyd. Anbefales steerk

Svar fra GNP Energy
04.02.2021 09:17
Hei Mohamadreza K, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Useriøst selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna dette strømselskapet. Ringer for å fortelle deg at du har vunnet 2 mnd med gratis strøm fordi du liksom deltok på en konkurranse. Alle ulempene ved steømavtalen unnlater de å snakke om, eller dokumentere i tilbudet du får på mail. Styr unna!

Svar fra GNP Energy
01.02.2021 08:18
Hei Roy, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi finne en løsning på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Håpløst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som mange andre, påstår jeg har deltatt i konkurranse. Stemmer ikke. Sier jeg ikke er interessert, selger gir seg ikke. Får lov å sende meg epost som opplyser om bindingstid som ved oppsigelse før 12 mnd gir kostnader på 150 pr mnd. Dette ble ikke nevnt i samtalen. Sendt dem epost som jeg tipper går i papirkurven eller blir besvart med standardfraser. Klare brudd på markedsføringsloven og en useriøsitet som gjør meg som driver med salg selv oppgitt.

Svar fra GNP Energy
26.01.2021 15:23
Hei Øyvind, Vi beklager så mye for at du har fått oppleve oss slik. Det er ikke slik vi ønsker å opptre som leverandør. Ta kontakt med oss på mail [email protected] eller telefon 21 65 10 00 så vil vi se nærmere på dette sammen med deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uprofesjonelle «salgstriks»"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dette til informasjon til potensielle kunder, men også som en tilbakemelding til GNP energy. Jeg ble i går (og i dag etter avtale da jeg ville sjekke mitt nåværende strømtilbud) oppringt av en selger i GNP Energy. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde deltatt i en konkurranse på nettet før jul og blitt trukket ut til å få billigere strøm med 16øre pr kWh i tillegg til fast pris på 79kr med en bindingstid på 12 mnd. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse, så det stemmer ikke. Selgeren var dessuten ekstremt pågående og han ga seg ikke selv om jeg takket nei til tilbudet. Han spurte om jeg ikke ville ha billig strøm og kunne ikke forstå hvorfor jeg takket nei. Nå skal ikke jeg gå inn på hvorfor jeg mener den avtalen jeg allerede har er bedre, men samtalen ble etter hvert ganske irriterende da jeg flere ganger måtte gjenta at jeg ikke var interessert i tilbudet deres. Til slutt sa jeg at nå må jeg legge på for det her kommer man ingen vei med, og det endte opp med at jeg bare måtte legge på uten at samtalen egentlig ble avsluttet. Jeg synes dette var en lite profesjonell håndtering av en selger. Jeg ser at det er flere med liknende erfaringer, så problemet ligger kanskje på et litt høyere nivå i selskapet enn hos selgeren? Til sammenligning ble jeg kontaktet i dag av en annen selger fra et annet strømselskap som spurte hvilken strømleverandør jeg har. Når jeg sa navnet på strømselskapet svarte selgeren med at jeg allerede har et veldig godt tilbud og at han ikke skulle bruke mer av tiden min. Ja takk til flere av sistnevnte type selgere!:)

Svar fra GNP Energy
11.01.2021 13:52
Hei Gunhild, Det er synd å lese det du skriver. Det er ikke slik vi ønsker å opptre som strømleverandør. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling slik at dette ikke skjer igjen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ønsker tydeligvis ikke å beholde kunder over tid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjelder bedriftsmarked: Det er litt mer omfattende å kjøpe strøm til bedrift enn til privat. Etter å ha blitt lovet på tro og ære av en oppsøkende selger med ny Tesla at jeg ville spare penger på strøm fra dem, ble jeg kunde. Stort butikklokale på 700m2, så det var endel kw/t pr år og potensielt også en del å spare. Det ble MYE dyrere med GNP. Ca 3 ganger så dyrt. Svaret var at "bla bla bla-strømprisen har gått opp-bla bla bla", "kaldere vinter i år-blabla," "mer forbruk i butikken bla-bla-bla" Men strømprisen hadde ikke gått opp med 3-gangeren slik som strømutgiftene til butikken. Det var ikke 3 ganger så kaldt, det var samme produkter og installasjoner koblet til strøm i butikken. I min andre butikk 12 minutter unna, som drev med nøyaktig det samme, samme sortiment, samme ansatte, men som ikke hadde byttet til Gnp, var derimot strømregningene som tidligere. Merkelig. Lovnaden om lavere strøm for mitt firma var derimot ikke like hellig som de 5-fem-5(!!??!) årene med bindingstid de hadde. Prisen for å bryte avtalen? Over 16.000,- ink mva. Som forretningsdrivende er det viktig å ha en viss forretningsmoral, det er det tydeligvis fullstendig mangel på hos GNP Energy. Styr LANGT - langt unna!

Svar fra GNP Energy
11.01.2021 13:51
Hei HG, Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på avtalen din sammen med deg og finne en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
"Prøver å lure deg til å bytte strømleverandør"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppring av selger i GNP Energy i dag. I følge ham hadde jeg deltatt i en konkurranse på nettet og blitt trukket ut til å få halvpris på strøm i desember. Han spurte hvilken leverandør vi benyttet i dag, og sa han ville kontakte dem og gi meg pris på 16øre pr kilowatt. Det han ikke sa var at han da hadde tenkt å si opp min avtale hos eksisterende strømleverandør på mine vegne. Dette ble først bekreftet da jeg spurte om dette. Takket da raskt nei til dette. Selgeren ga seg ikke og spurte om jeg ikke ville ha billig strøm, og kom med lovnader jeg ikke tror de vil holde. Styr unna!

Svar fra GNP Energy
05.01.2021 01:34
Hei Lene A, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kristian R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Juks og fanteri!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk strømavtale med denne leverandøren til en god pris. Da faktura kom var prisen 3 ganger høyere! Kundeservice var ekstremt vanskelig å nå, og var frekk og spydig da jeg endelig kom frem. Da sluttavregning kom var denne også feil. Utrolig at man kan være så frekke og useriøse! Bruker aldri denne leverandøren igjen, uansett hvor mange ganger de gjemmer seg bak navneskifter.

Svar fra GNP Energy
21.12.2020 14:11
Hei Kristian R, Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Useriøst og pågående"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt med påstand om at jeg hadde vært med i en konkurranse som jeg ikke husker noe av, og som jeg tviler på at jeg har gitt informert samtykke til. Mistenker at denne "konkurransen" lurer frem et samtykke som dermed ikke er gyldig. Jeg gir klar beskjed om at jeg ikke kunne erindre deltakelse, at jeg ønsket mine personopplysninger hos dem slettet, og at jeg heller ikke var interessert i noe kundeforhold. På tross av dette gir selger seg ikke. Fremstår som veldig useriøst.

Svar fra GNP Energy
21.12.2020 14:40
Hei E, Det er synd å lese det du skriver til oss. Vi ønsker ikke at det er slik du skal oppleve oss som leverandør. Ta kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurt av telefonselger."
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet av telefonselger som sa at de dekker alle utgifter med bytte av leverandør også avgift for bindingstid hos tidligere leverandører. Det gjør de ikke. Nekter også at jeg kan avslutte med de nå. Elx energy er bare svindel med hele selskapet.

Svar fra GNP Energy
17.12.2020 12:42
Hei Øystein, Det er synd å lese det du skriver. Det er ikke slik vi ønsker at du skal oppleve oss som leverandør. Ta kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på din avtale sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rotete overgang og holder absolutt ikke de prisene de lover."
3 syns denne omtalen er nyttig

Min tittel på omtalen sier seg vel sjølv. Ekstremt mye frem og tilbake når jeg signerte avtale. Og absolutt INGEN informsjon om hva som skjedde nå jeg tilslutt ikke var kunde hos noen strømleverandør. Og ble lovet pris i topp 5 laveste prisene, tror vi sier topp 5 høyeste prisene jeg. Så går ut av denne avtalen så snart bindingstiden gåt ut.

Svar fra GNP Energy
17.12.2020 12:45
Hei Jayb, Det er synd å lese det du skriver. Vi ønsker å hjelpe deg. Ta kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"En av de aller dyreste abonnement du kan ha"
3 syns denne omtalen er nyttig

De som er fornøyd med GNP Energy har latt seg lure trill rundt. Dette er et av markedets aller dyreste abonnement. Påslagene er jo helt ville!

Svar fra GNP Energy
16.12.2020 09:26
Hei Geir, Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Veronica M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

De lurer deg inn i avtalen, med bindingstid. Når de lover å rydde opp, så gjør de ikke det heller! Elendige selgere og kundeservice som ikke gjør det de lover. STYR UNNA!

Svar fra GNP Energy
16.12.2020 09:25
Hei Veronica M, Det er synd å lese det du skriver. Vi vil gjerne hjelpe deg slik at vi finner en løsning på dette. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
"Lokkepris med dyr binding og uklar avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ivrig selger på telefon som "frister" med halv strømpris i to måneder som premie i en konkurranse. Hva som skjer etter er mer uklart - overføring til en avtale med "forvaltningspris" - ikke helt spot, men nesten - en pris de kan tilby pga store innkjøp. Da begynner det å skurre; hvor store er GNP egentlig? Kjøper de på egne avtaler - eller i spot? De har i alle fall en garantipris - hvor kunden er garantert en pris som matcher de ti billigste leverandørene og i tillegg garantipris som tak på strømprisen i avtaleperioden. Hvor bredt utvalget i sammenlikningen er, hva grunnlaget er for prismatchen (alle typer avtaler, liknende avtaler, kun på garantiprisen???) alt det er mer uklart. Tilfeldigvis kommer det så fram langt ute i samtalen at avtalen med ett år binding ikke har en kostnad ved oppsigelse på 150 kr, som først sagt, - men på 150 kr per gjenstående måned. Oppsummert; dyr binding til en avtale med fastledd, uklar strømpris og en - i dagens marked - skyhøy garantipris. Sjekker på nettsidene deres i etterkant og ser at den påståtte "premien" er deres standardavtale "Trygghetspakka" - som ikke ser mer overbevisende ut på nettsiden heller. Styr unna!

Svar fra GNP Energy
08.12.2020 08:59
Hei Arne, Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra strøm"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har bare hatt strøm hos dere i 4, 5 mnd. Jeg synes det virker helt ok. Bra og relativt billig strøm.

Svar fra GNP Energy
04.12.2020 11:32
Hei Ann K, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi blir så glad av å lese hva du skriver! Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] for en oppfølging. Vi ønsker deg en god dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ren svindel!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke ta tlf når noen fra dette nr ringer, de gir seg ikke selv når du har både mailet, ringt og sendt sms om at du ikke ønsker flere henvendelser fra dem!!!

Svar fra GNP Energy
26.11.2020 11:32
Hei Ole M, Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

GNP energi er bare bedrag. Har aldri bestilt strøm i mitt liv. Dette har alltid blitt gjort av min mann, men aldri til GNP. Vi har ikke samme etternavn. Har fått regning i mitt navn, noe til vår private adr og noe til en hytte som jeg ikke har noe med å gjøre. Har snakket med GNP som påstår at de har lydopptak av min stemme hvor jeg svarer JA til deres strøm. Bedrag fra ende til annen. 👿👹

Svar fra GNP Energy
26.11.2020 11:18
Hei Viggen, Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] så vi kan finne ut av dette sammen. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jeg ble "shanghaiet" av en selger fra GNP for nesten ett år siden som lovte meg mer enn jeg fikk!"

Se overskriften! Den forteller alt ! Da jeg ble oppringt fr GNP lovet han meg en strømpris som jeg seinere forstod at jeg ikke fikk. Da prøvde jeg å gå tilbake til tidligere leverandør men var for sein og d ville ikke GNP la meg bytte. Det hadde de vel lov til men den måten jeg ble lokket inn i en avtale på syntes jeg var feil. Angrer nå. Oversikt på fakturaen er heller ikke lett m forhåndsbetaling. Strømleveringen er grei men det har jega aldri hatt noe problem med av noe selskap!

Svar fra GNP Energy
16.11.2020 14:46
Hei Skogen Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi sammarbeider med eksterne selskaper, kanskje du har vært i kontakt med noen av disse ? Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette med deg, med hvem du har vært i kontakt med og hva som er utfordringern din. Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra. Mvh alle i GNP Energy
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig bra!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flott kundeservice med raske svar og best på pris. Enkelt å finne frem på hjemmeside, oversiktlig faktura som såklart sendes digitalt. Bra!

Svar fra GNP Energy
11.11.2020 14:38
Hei Kristoffer Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi blir så glad for lese dette. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til og takk som er kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God kommunikasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

GNP Energy tok kontakt med meg når min avtaleperiode var i ferd med å gå ut for å høre med meg som kunde om hva jeg ville foreta meg. Et stort pluss! Inngikk kundeforhold med GNP uten å vite mye om de, men de er en profesjonell aktør som tidligere nevnt kommuniserer bra med kundene.

Svar fra GNP Energy
11.11.2020 08:35
Hei Andreas Takk for at du også synes at kommuniserer bra med kundene. Det setter vi pris på. Vi takker for at du er kunde hos oss. Ønsker deg en topp dag Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til GNP Energy
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
617 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
400 kr /mnd
30,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
617 omtaler
Garantert pris i kun 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
537 kr /mnd
40,31 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
617 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
667 kr /mnd
50,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
617 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
751 kr /mnd
56,30 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
617 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
751 kr /mnd
56,30 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
617 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
781 kr /mnd
58,55 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Web
Spotpris - GNP Energy
617 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
808 kr /mnd
60,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked
Spotpris - GNP Energy
617 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
900 kr /mnd
67,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
617 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
960 kr /mnd
72,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR