Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til GNP Energy
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
103
av 106 innen
strømselskap
28%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
189
44
24
32
541
Sorter omtaler etter
Viser av 830 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Faktura"

Kontaktet gnp for spørsmål om mine høye fakturaer de siste mnd da jeg hadde vansker med å tolke de. Kom i prat med en hyggelig mann som forklarte slik at det ble mer forståelig. Endte opp med at han skulle ordne slik at jeg skulle faktureres for faktisk forbruk og ikke stipulert forskudd. Spent på neste faktura

Bjørn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Betryggende"

Jeg er superfornøyd med GNP å fortsetter å bruke det. Skal også fortelle min venninne om å bytte. Sentralbordet er hyggelige og forklarer meg det jeg lurer på.

Eva R. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"veldig fin og hyggelig kundeveileder"

Er veldig fornøyd med en av kundebehandlerne. men ikke like fornøyd med fakturaavdelingen som enda ikke har ryddet opp i feil på juni og juli fakturaen vår.😫😫😫😫

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"rotete og uoversiktlig faktura,samt forskuddsbetaling"
1 syns denne omtalen er nyttig

blei flyttet uten varsel fra en annen kraftlevrandør uten noe varsel,pga oppkjøp

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyr på srrøm"

Hadde fastprisavtale på 79 øre. Opplevde at den prisen fikk jeg ikke. Ringte og klaget,fikk kreditnota,men følte ikke den dekket alt jeg hadde forskuddsbetalt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyr pris"

Alt for dyrt med forskudd betaling føler meg lurt etter denne avtala å kommer sikkert til å bytte strømleverandør

Steinar F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Katastrofe"

Selskapet fakturerer på forskudd i dag med over 700øre/kWh og estimerer forbruk. Regning for 1 mnd ca kr 16.000.- Helt vanlig enebolig i Åsane Bergen der strømkostnadene med dagens priser skulle være omkring kr 6,000.- mnd. Dette er intet mindre enn kriminell aktivitet . Mvh Steinar F.

Diya E. A. Z
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bergen 5008"

It's good company. But you made wrong when you sold some customers to Tinde Energi.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en bra avtale i ett år. Så ringer de og tilbyr meg en ny avtale på 69 øre pr kw.. Siste regning jeg fikk var pålydene 1489.70.. Ringer de sier att den avtalen utløp i mai 2022, men att jeg fortsatt hare en bindene kontrakt til februar 2023 ? Har i dag vært i kontakt med 2 andre leverandører og begge sier att dette ikke kan være riktig..Fortsetter min kamp i morgen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Grusom kundeoppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i over 3 år, men ble "solgt" til Tinde energi, og mistet fastprisavtalen. Gull ignorering, der hverken GNP eller Tinde svarer på mail eller telefoner. Styr unna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lyver"

Holder ikke det de lover ble lovet fastpris også sies det at de ikke har fastprisavtaler

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ekstremt misfornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble overført til GNP fra Tinde uten samtykke og med vesentlig dårligere betingelser. Ingen informasjon eller varsel og ingen svar fra kundeservice. Hold dere unna disse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Altid hyggelig personell"

Alltid hyggelig personel når du tar kontakt de ordner opp hvis det er noe og ringer tilbake

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kjeltringer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fra Hafslund til Oslo Kraft, videre til GNP Energi, så til Tinde Energi uten samtykke. Har betalt til Oslo kraft selv om strømleverandør er GNP Energi. Ble overført til Tinde Energi og har betalt forskudd på 8.500 kr for 880 kWh. Hvor går grensen for disse kjeltringenen før de gjør opp for seg og får sin straff.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dette er ren svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk først en avtale med GNP om fastpris. De feilfakturerte gjentatte ganger og betalte aldri tilbake det de skyldte meg. Jeg ble plutselig overført til Tinde Energi, uten mitt samtykke, sannsynligvis fordi fastprisen ble for problematisk for dem med dagens strømpriser. Siden Mars har jeg prøvd å få igjen pengene de skylder, men de sier hele tiden at det skal utbetales om 1-2 uker, bare svindel. Tinde på sin side "glemmer" hvilken avtale jeg hadde i GNP, så der er det også svindel. Men det er vel ikke så rart når man leser i DN om mulige lovbrudd og ledere av de to firmaene som er i nær familie? Hold dere unna!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Manglende betaling av sluttavregning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært kunde hos GNP Energy i 3 år, byttet jeg strømleverandør i juli 22. Har betalt forskudd hele tiden. Fikk sluttavregning med penger tilgode, betalingsfrist 04.08.22. Pengene har ikke kommet inn på konto, selv etter å ha ringt to ganger og sendt 2 mailer.

Øivind C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ufrivillig blitt kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble overført uten å bli varslet i forkant til en dyr avtale med forskudd på 2 mnd antatt forbruk

Torhild H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Hjelp"

Rask svar på telefon. Meget hyggelig damen som ga meg hjelp og i formasjonen jeg trengte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Oppsigelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gnp,tinde får ikke takk i noen av dem??? Sender regninger jeg ikke skjønner noe av,😳aldri betalt så mye på strøm som jeg gjør nå??har sagt de opp men får ingen svar??hverken på tlf eller mail??alldriiiiiiii mer

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dette er direkte useriøst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Her sender de ut skyhøye forskuddsinnbetalinger har ikke opplevd maken Skifter fra Tinde energi til gnp over natten uten å varsle på forhånd Direkte useriøst !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kundeservice"

Veldig positiv og hyggelig dame i tlf. Var blitt sendt ut feil regning, den ordnett hun med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skandale"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi blev overført fra Tinde Energi og ingen informasjon om dette. Angir at det var et systemfeil. Videre fikk vi en svært mye dårligere avtale enn den vi hatt tidligere (spotpris). Vi hadde aldri godkjent en så dårlig avtale som Folkepakka som GNP Energy satte oss på!!! Det er en skandaløst dårlig oppførsel å så sende ut faktura på et produkt du aldri har bestilt eller akseptert! Forbrukerrådet bør ta slike saker!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"helt på tryne. kundebehandling er totalt fraværende"
2 syns denne omtalen er nyttig

. Det er utrolig dårlig oppfølging av kundene. tinde og gnp energi viser uaktsomhet ovenfor folks økonomi. Måten man går frem på er klanderverdig til de grader. jeg skjønner ikke at så store aktører kan være på banen over tid med slik oppførsel

Morten J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Det er ren svindel GPN ENERGY driver med"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har det siste året hatt mitt strøm abbonement hos Intel , plutselig en dag fikk jeg faktura fra GNP Energy, hvor selskapet hadde fakturert meg med 2500 , i forskuddsbetaling pluss det jeg hadde brukt i strøm ! Jeg har alldri hatt noen strømavtale med Gpn energy,. Jeg har bestridt kravet fra GPN ENERGY , og klaget selskapet inn til Elklagenemda , da det er ren svindel selskapet driver med. Jeg har i dag byttet strømleverandør til Norgesenergi

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fakturerer estimert forskudd 10000kr"
1 syns denne omtalen er nyttig

de fakturerte 10000kr estimert forskud når reigningen er 2500kr. og vi allerede bettalte 7500 siste månend

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR