Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
96
av 102 innen
strømselskap
18%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
64
27
13
18
391
Sorter omtaler etter
Viser av 513 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Jeg fraråder på det sterkeste all forbindelse med dette nettselskapet"

Svindel. Jeg fraråder på det sterkeste all forbindelse med dette nettselskapet. Her spiller de med skitne kort og uriktigheter i henhold til regelverket.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"GNP ringer og hevder at du har vært med på en konkurranse og «har vunnet» billig strøm ..."

Svindelforsøk! GNP ringer og hevder at du har vært med på en konkurranse og «har vunnet» billig strøm, og vil tilby en variabel avtale. Jeg hadde byttet til GNP, og allerede dagen etter jeg ble kunde fikk jeg en slik telefon. Dette har gjentatt seg flere ganger, hver gang med samme manus,- selv dagen etter at jeg påpekte dette til en,- men da med en annen telefonselger! Jeg bruker ikke dette selskapet lengre. Unngå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lover om at du får rimelig strøm, men har aldri betalt så mye i strøm"

De lyver og svindler deg. Lover om at du får rimelig strøm, men har aldri betalt så mye i strøm. Ikke la deg lure. De var tidligere Oslokraft og de var også svindlere.

Svar fra GNP Energy
30.06.2020 13.25
Hei Faith

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk det du ble lovet av selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du var samtale med.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00..

Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark.
Derfor ønsket vi å hete noe som passet til alle landene.
Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/

Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding.

God sommer
Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Marianne A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skikkelige kjeltringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tlf.- Jeg hadde vunnet 6 mnd. gratis strøm - HURRA, så glad jeg ble. Etter ca. 1,5 mnd. fikk jeg inkassovarsel fra Lindorff. Jeg kunne ikke se jeg hadde fått noen faktura, men begynte å sjekke her og der. De hadde estimert et forbruk på meg langt over hva jeg noensinne hadde betalt for strøm tidligere.

Svar fra GNP Energy
30.06.2020 13.25
Hei Marianne A

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din samtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00..

Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark.
Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/


Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.


Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Patrick B. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Frekke løgnere, TA ALDRI ABONNEMENT HER!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Frekke løgnere, ta aldri abonnement her, er et stort svindelselskap! Jeg ble ringt opp av en selger som var SÅ på meg at jeg MÅTTE ha de pga de var rimeligst, best osv osv på HELE MARKEDET SAMT AT JEG SKULLE FÅ 2MND GRATIS STRØM! Ren løgn og fanteri! FINN ALDRI PÅ Å BESTILL DIN STRØMLEVERANSE HERFRA DA DEN ER MARKEDETS DESIDERT DYRESTE!! Etter tre dager var jeg over til Tibber og sa opp min avtale, får så et brev om at siden jeg ikke er kredittverdig, (!!!??!), noe jeg er. Og de skulle, frekke som de er, ha 1248kr av meg for tre (3) dagers strømleveranse med oppsigelse, jeg fikk 14 dager på meg til å si opp kontrakten, men vær forsiktig for dette er OGSÅ bare løgn og fanteri! STYR UNNA, ER BARE Å GOOGLE! De Har SKIFTET NAVN FLERE GANGER PÅ BARE TRE ÅR NÅ, bare dèt sier jo sitt! HOLD DERE LAAAAANGT UNNA DETTE "fotetaket"! IKKE LA DE LOKKE DERE MED 2 MND «GRATIS» STRØM SOM ER LAAANGT IFRA GRATIS! Og se på Kw prisen!! Er jo høyere enn dobbelt av de fleste andre og her blir man bindt opp!

Svar fra GNP Energy
30.06.2020 13.25
Hei Patrick B. P

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
På hjemmesiden vil du også se at vi har avtaler med og uten avtaletid.

Vi har drevet i mange år og ønsket å få et navn som passet til alle landene vi er i skandinavia. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke.

Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss.
Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed... vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Mvh alle i GNP Energy
Kristin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Avtalte pris og avbruddsgebyr på kr 150,- + 1 mnd. Strømpris økte vesentlig (45 øre over spotpris)."
3 syns denne omtalen er nyttig

Burde vært svartelistet og fjernet fra markedet. GNP økte strømprisen uten å varsle, til hele 55,88 øre pr kWh, i en periode der spotpris var 10 øre. Har bodd i enheten i over ti år, aldri har jeg hatt så høye strømregninger, selv i strenge vintermåneder. Var kunde i 3,5 mnd. og har invitert dem til å stevne meg for forliksrådet.

Svar fra GNP Energy
26.06.2020 12.45
Hei Kristin S

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Brytningsgebyr på 1650 Kr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brytningsgebyr på 1650 Kr. Selgeren sa ingenting om noe brytningsgebyr. Styr langt unna svindel selskapet GNP

Svar fra GNP Energy
23.06.2020 19.01
Hei Frode

Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som det du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Det ser ut som du har hatt en avtale med avtaletid.

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/

Håper du kan ta kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg.

Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Øyvind A
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Angrefrist 14 dager"

Jeg ble oppringt 4/6 og ble tilbudt, gratis strøm i 2 mnd, men sendte samme kveld Mail, at jeg benyttet meg av angrefristen på 14 dager, Norsk lov og ville kansellere avtalen., også ringt dem 5/6. Fikk avtale på Mail, om kvelden 5/6, skjønner ikke hvorfor. I dag fikk jeg SMS at de hadde tatt ut kredit sjekk på meg, skal jo ikke være kunde. Vennligst slett meg som kunde.

Svar fra GNP Energy
13.06.2020 22.19
Hei Øyvind, her høres det ut som det har skjedd noe feil! Send oss gjerne en epost eller ring oss (21651000 man-fre 9-15), så skal vi finne ut av dette.
Angela I. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uteblir Angrefristloven"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg fikk høre dårlig omtale, gikk jeg med det samme over til annen strømleverandør. Jeg sa i fra meg kundeforholdet dagen etter at de hadde kontaktet meg og tilbudt meg strømleveranser. Fikk ikke noe svar men kun en faktura på over kr 2000,- og det for et produkt jeg ikke har fått. Da spør jeg om hvor Angrefristloven kommer inn?

Svar fra GNP Energy
03.06.2020 10.49
Hei Angela.

Du har alltid 14 dagers angrerett som privatperson. Her høres det ut som det har skjedd noe feil. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice (hei@gnp.energy eller telefon 21651000) så vil vi finne ut av dette med deg.
Preben M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble oppringt fra en meget pågående selger, som dessverre klarte å lure meg til å bytte selskap..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Svindel, rett å slett. Ble oppringt fra en meget pågående selger, som dessverre klarte å lure meg til å bytte selskap til de, med lovnad om at det garantert var billigere enn det jeg hadde. Men gamle strømleverandør ringer meg opp igjen noen dager senere å ber meg sjekke prisene. Det viser seg jo da at prisen jeg har fått på GNP slettes ikke er noe bra. Så jeg velger å skifte tilbake til min gamle leverandør. GNP presterer da å sende meg et "brytningsgebyr" på 900 kr!! Jeg kontakter kundeservice eller "kundeservice" hvor jeg blir møtt med en arroganse jeg aldri har sett maken til. Ikke ville de svare på mine spørsmål å jeg fikk bare beskjed om at vist jeg ikke betalte, så endte gebyret hos inkasso. Hold dere unna dette selskapet, de fortjener ikke livets rett som strømselskap

Svar fra GNP Energy
09.06.2020 11.42
Hei Preben M

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
Vi har avtaler med og uten avtaletid.
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.
Vi får gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke fra våre kunder.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her.
Det ser ut som vi har bestilt opp din avtale når vi ikke har hørt noe fra deg og kjøpt opp strøm med avtaleid .. derfor kommer det et brytninggebyr.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Frekke selgere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon i dag, fra en som hørtes veldig familiær ut : "Hei, Ingvild, det er Fredrik". Han sa jeg hadde deltatt i en konkurranse hos GNP 4. april, (hvilket jeg ikke har), og lurte på om de hadde min riktige mailadresse. Jeg spurte to ganger hva GNP er, og da brøt han samtalen. Jeg ringte opp igjen og kom til et callsenter.

Svar fra GNP Energy
05.06.2020 14.50
Hei Ingvild

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde frekk selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din samtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00..

Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark.
Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/


Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Håper du vil teste oss ut en gang du også.


Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kathrine L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lite samarbeidsvillige når jeg kontaktet kundesenteret. Nå er jeg låst til dem i et år. Avtalen skal sies opp så fort jeg kan uten gebyr. Jeg kommer aldri til å bytte strømleverandør igjen via telefonsalg. Ser frem til jeg kan si opp denne avtalen. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet av GNP angående denne tilbakemeldingen.

Svar fra GNP Energy
25.05.2020 14.55
Hei Kathrine L

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du synes det er useriøst, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
Vi har avtaler med og uten avtaletid.
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Elinor P. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skyhøye priser og lureri!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler direkte løy til meg da han ville ha meg som kunde. Dessverre gjennomskuet jeg ikke det da. Jeg betaler skyhøye priser for strømlevering som jeg har ett års avtale på. Jeg avbryter kontrakten uansett, for å betale seg ut av den er billigere enn å betale 55,87 øre/kWh! Dette selskapet må ikke brukes!!!!

Svar fra GNP Energy
27.05.2020 12.36
Hei Elinor P. S

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi har drevet en god stund og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/


Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uoppriktig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var kunde hos en annen strøm leverandør. Jeg betalte alt for mye penger for strøm da. Jeg ringte og snakket med GNP. Som de andre ble jeg lovet mye mindre pris. Men nei det ble ikke mindre men andre kostnader som fast månedlig betaling også. De er verken billigere eller bedre leverandør men en virksomhet som med gode løfter bedrager folk.

Svar fra GNP Energy
27.05.2020 12.36
Hei Hajaqa

Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som uoppriktig.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har.

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/

Ta gjerne kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker å finne ut av dette med deg.

Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Den dagen jeg er ferdig med disse svindlerne skal jeg drikke cognac og flagge."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått regning for april 2020. 65,50 øre på kwh, andre SERIØSE selskap betaler nesten for å ha kunder, selgeren deres la frem for meg en helt annen historie enn den jeg opplever nå. Har nylig fått tilbud fra en annen leverandør på 28 øre pr. kwh. Gudsjelov bare noen triste månder igjenn.

Svar fra GNP Energy
05.06.2020 14.50
Hei Arnt N

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regningen din.

Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg raskt i data-systemet vårt. Dette vil vi selvfølgelig finne ut av og se hva som har skjedd.


Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
"Angreskjema?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Finner ikke angreskjema, hvor er det? Det skal jo være her noe sted, jeg svarte JA før jeg hadde tenkt meg godt nok om og vil benytte angrefristen, dette skjedde 14 mai kl.14.59.

Svar fra GNP Energy
18.05.2020 14.43
Hei Kjell B

Takk for din tilbakemelding.
Du trenger kun å kontakte oss på
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00 at du angrer strømleveransen.

Vi har flere avtaler inne hos oss på https://no.gnp.energy/som du gjerne kan sjekke om du vil.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Værste strømselskap jeg har vært borti"
3 syns denne omtalen er nyttig

Værste strømselskap jeg har vært borti. Når man ringer for å spørre ang angrefrist får man til svar* gidder ikke diskutere med deg* du har gått Noen få dager over tiden for angrefrist Beløp kr 1400,- et det sånn man behandler kunder? Så styr unna dette selskapet.

Svar fra GNP Energy
05.06.2020 14.50
Hei Gunn

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du skriver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
Vi har avtaler med og uten avtaletid.
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her.
Kan se ut som vi har bestilt strøm til deg fremover i tid når vi ikke har hørt fra deg innen 14 dager. Derfor blir det brytningsgebyr.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Brytningsgebyr"
4 syns denne omtalen er nyttig

Svarte dessverre ja på en sms fra GNP energy på billig strøm. Ønsket tilsendt en avtale samt angrerettskjema. Svaret jeg fikk, var at jeg hadde svart ja på sms og det var det. Ble aldri koplet opp mot GNP, men fikk i dag et "brytningsgebyr" på kr. 1650.- selv om SMSen viste et avtalebrudd på kr. 150.-. Hva det andre er, vet jeg ikke. Klagen min er sendt videre. Hold dere langt unna dette useriøse strømselskapet. Hilsen en sint oslo-dame.

Svar fra GNP Energy
27.05.2020 12.36
Hei Jorunn

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema)
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Dette vil vi finne ut av sammen med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svindel. 4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse..."
4 syns denne omtalen er nyttig

4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse med billig strøm. Har aldri deltatt i noen konkurranse. Første gangen ba jeg de sende et tilbud på mail eller sms. Dette tilbudet fikk jeg aldri, men jeg fikk 5 sms med "svar ja for bestilling av strøm" måtte til slutt ringe inn og be de slutte og sende disse. Gangene etter dette har jeg bedt de om og slette meg fra listen, men ble senest idag ringt opp igjen. Jeg truet selgeren med anmeldelse og det kommer jeg til og gjøre også hvis ikke dette svindel møkket her fortsetter.

Svar fra GNP Energy
25.05.2020 19.48
Hei Stig

Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde dette.

Vi sammarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har.

Vi vil også si til deg at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Håper du kan ta kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Slik at vi kan finne ut av hvem som har kontaktet deg fra våre sammarbeidspartnere.

Tusen takk som gir beskjed om dette.
Med ønske om en flott dag.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Tom S. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rendyrket løgn og svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som påstod jeg hadde vunnet konkurranse som ga rabatt hos strømleverandør. Det er løgn. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse. De prøver å få kunder til å bytte leverandør ved å smigre og lyge om konkurransen. IKKE svar på sms de sender deg! Styr langt unna.

Svar fra GNP Energy
18.05.2020 14.43
Hei Tom S. S

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene våre (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår https://no.gnp.energy/)

Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av hvem du var i kontakt med og hva som ble sagt:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.

Med ønske om en flott dag og takk som ga oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hold deg langt unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

GNP Energy bryter angrerettloven på flere punkter og lurer deg inn som kunde. Du får ikke mulighet til å angre deg da du ikke vet at du har blitt kunde før 2 uker etter telefonsalget, og da er angreretten gått ut. Hvis du da ikke ønsker å være kunde, sender de deg en faktura på 1650kr for "brutt avtale". Kundebehandlingen i ettertid er helt forferdelig, og jeg har aldri vært borti verre. Anbefaler på det sterkeste å holde lang avstand til dette firmaet. Ser at flere sier det samme her.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 13.42
Hei Anonym

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)
Alle kunder ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Dette vil vi finne ut av sammen med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Aldri mer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Aldri mer GNP/ELX. Ble nesten kjørt over med flere telefoner og overtalelser om at de var best og billigst. Langt ifra. Selger presset, ringte flere ganger, lovet og resultat ble en avtale inngått med høye priser og bindingstid på kjøpet. Prøvde å klage, selger ringer aldri tilbake. Det er en FELLE.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 13.42
Hei Lada

Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
Vi har avtaler med eller uten avtaletid.
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi vil gjerne vite hvem selger du har vært i kontakt med. Send oss gjerne din informasjon den dagen du sier du har ringt selgeren eller hva du har gjort for å få kontakt med han/hun.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bra pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Mangler timer, dager og månedsoversikt over Kwt ved forbukssiden.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 13.41
Hei Erik

Tusen takk for din fine tilbakemelding,
om at du også synes vi har konkurransedyktige priser og rask kundeservice.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy om du ønsker å finne ut av din oversikt på din side.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.
Ta gjerne kontakt når du måtte ønske ny oppfølgningfra oss.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt trillrundt av selger"
7 syns denne omtalen er nyttig

Svindel, ble lurt trillrundt av selger. Lovnadene de gir om at de skal være billigst og gi den beste avtalen er det ikke hold i. Ble lurt og sa opp noe som har resultert i et brytningsgebyr. Har spurt om lydfil av samtalen, men har problemer med å få dette.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 12.01
Hei Hugo K

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunder hos oss år etter år.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Håkon L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Luringer. Du taper"
3 syns denne omtalen er nyttig

De ringer og lurer deg til å bli med på en avtale du må tape på. Bytt leverandør så snart bindingsavtalen er over!

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 11.34
Hei Håkon L

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du mener.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har og alle får informasjon om avtalen. (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår )
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.

Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Med ønske om en flott dag.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
514 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
- 324 kr
-19,45 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
514 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 308 kr
-18,45 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
514 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 199 kr
-11,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
kr
0,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
121 kr
7,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
514 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
219 kr
13,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Fastpris 3 mnd kampanje
Fastpris - GNP Energy
514 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
616 kr
36,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
994 kr
59,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
514 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 009 kr
60,54 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
514 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 141 kr
68,44 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
514 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 141 kr
68,44 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR