Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til GNP Energy
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
99
av 106 innen
strømselskap
25%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
126
39
16
21
451
Sorter omtaler etter
Viser av 653 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forvirrende faktura"

Skyggelegg faktura med å estimere framtidig forbruk, samt trekker fra tidligere estimert forbruk, innimellom finn du faktisk forbruk, det ligg ca 40 øre over normal spotpris i tillegg kjem månedsavgift, som sagt dette er dårlig sameligna med andre priser. Vil ikkje anbefale dette til andre, nå er det altids håp om at selskapet endrer seg, førebels styr unna

Svar fra GNP Energy
03.05.2021 14:09
Hei Svein, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen og finne en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lureri"

Hei. Ble også ringt opp i dag av en veldig ivrig selger som da selvfølgelig sa at jeg hadde blitt trukket ut i en konkurranse der på huset ,men jeg har ikke vært med i noen konkurranse. Han var jo selvfølgelig pågående og pratet fort slik at det virket som at han skulle ringe til Norgesenergi og få satt ned prisen til 16 øre pr.kwt. Hørtes jo bra ut det, men så synes jeg dette var litt rart så jeg gikk på nettet og søkte opp nr. han ringte fra og det var jo dette selskapet som jeg aldri har hørt om før. Gikk inn på nettsiden og her og ser at de bruker dårlig forretnings etikk og burde vært stoppet. Hadde jeg sagt ja så hadde de jo bare byttet uten egentlig å si ifra om dette. Jeg kommer ikke til å bytte til dette useriøse selskapet her..

Svar fra GNP Energy
03.05.2021 14:09
Hei Roy, Takk for anmeldelsen. Vi forsikrer deg om at vi også har mange fornøyde kunder. Men vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med vår hyggelige kundeserviceavdeling, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd i dette tilfellet. Ring oss gjerne på 21 65 10 00 eller send en mail til [email protected] Vi ser frem til å høre fra deg!
Torleif S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bra kundebehandling."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt en bra kundebehandler og troverdig leverandør av strøm. Ingen ventetid i tlf. Og en meget hyggelig og god kundebehandler som svarer, Min side fungerer godt

Svar fra GNP Energy
28.04.2021 13:03
Hei Torleif S, Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding fra deg! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål må du bare ta kontakt med vår kundeservice, vi hjelper deg gjerne. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna!!"

Alt høres veldig bra ut når de ringer, men ingenting er bra med dette selskapet. Sitter igjen med en følelse av å ha blitt lurt.

Svar fra GNP Energy
26.04.2021 15:45
Hei Rolf, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Takket ja for raskt uten å ha undersøkt godt nok."

Jeg har ikke noe positivt å si. Var for rask på labben og plutselig var jeg bundet for et år. Noe mer enn det blir det ikke. Skulle ikke vært et sekund engang.

Svar fra GNP Energy
22.04.2021 17:38
Hei Frank, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] hvis det er noe du lurer på, vi hjelper deg gjerne. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Thomas N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ofte konkurransedyktige priser og god kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har benyttet GNP ved flere anledninger når de har hatt konkurransedyktige kampanjer. Og kan etter en hyggelig Messenger-samtale med en av deres kundebehandlere i dag også vise til en god og ydmyk behandling av meg som kunde på tross av at jeg har valgt å bytte leverandør pga prismessige hensyn for øyeblikket. Det er ting jeg merker meg og tar med meg videre. Og jeg vender garantert tilbake ved senere anledninger når jeg igjen får status som ny kunde og dermed kan benytte meg av kommende kampanjer hos GNP.

Svar fra GNP Energy
12.04.2021 14:35
Hei Thomas N, Takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med oss om du ved en senere anledning ønsker tilbud fra oss. Vi ønsker deg en god dag videre.
Maybritt U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super"
3 syns denne omtalen er nyttig

Superduper kunde-service hos de som jobber her, og de hjelper alltid å finne ei god løsning. 💕Anbefaler dere til alle God helg

Svar fra GNP Energy
24.03.2021 09:04
Hei Maybritt U, Tusen takk for din fine tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du skulle ha noen spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Angrefrist"

Jeg var noen dager for sen til å bruke angrefristen og har siden fått flere regninger selv om abonementet ble sagt opp i januar

Svar fra GNP Energy
19.03.2021 08:44
Hei Kjell, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 mail [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Følg med på avtalen din!"

Jeg hadde en strømavtale med fastpris på 3 mnd, men så fort de tre månedene var over satt GNP meg over på den dyreste avtalen jeg noen gang har hatt med veldig høyt fastledd.

Svar fra GNP Energy
18.03.2021 08:38
Hei Robin, Ta gjerne kontakt med våre kundeservice, så skal vi finne en strømavtale som passer for deg. :) Mail: [email protected] Telefon: 21 65 10 00 Ønsker deg en god dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"GNP er en best strøm leverandør i Norge."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd. Når jeg kontakte med kunde service, jeg får svar på en veldig hyggelig måte og vil Spåtelefonen igjen og igjen

Svar fra GNP Energy
18.03.2021 08:35
Hei Sarwar, Takk for tilbakemeldingen din. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør. Skulle du ha noe spørsmål senere må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice, vi hjelper deg gjerne. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundevennlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundemottak. Dere kan fortsatt levere billigere strøm, gi meg et knalltilbud så blir jeg kunde for ever😄

Svar fra GNP Energy
18.03.2021 08:31
Hei Øyvinn, Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding fra deg! Ønsker du tilbud på en ny strømavtale må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] Med ønske om en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Veldig fine kundebehandlere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bare god erfaring med kundebehandlerne. Informative, saklige og forståelsesfulle. Jeg tror ikke prisen er så gæren heller, sammenlignet med andre. Jeg takket nylig ja til en avtale med et annet selskap, men ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake til GNP Energy når bindingstiden er over, om ca ett år.

Svar fra GNP Energy
18.03.2021 08:31
Hei Rikke H, Tusen takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss som din strømleverandør! Om du skulle ønske å komme tilbake ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så vi kan finne en passende avtale til deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lett å få kontakt med kundeservis og hyggelige behandlere!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundevennlig og lett å ha kontakt med! Har en fin måte å kommunisere med sine kunder og konkurransedyktige priser!

Svar fra GNP Energy
18.03.2021 08:31
Hei Kari A, Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Om du skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice pr. telefon 21 65 10 00 eller på mail [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Brit H. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"

Det virket bra da han ringte men etter det føler jeg meg lurt og ruinert. Synes lir stemmer med første gangs prat

Svar fra GNP Energy
18.03.2021 08:31
Hei Brit H.V, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice pr. telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så vi kan se på avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De har ingen kundeservice"

Meget dyrt, og ingen avdeling for kundeservice. Vårt selskap ble nærmest lurt til å bli kunde hos de.

Svar fra GNP Energy
17.03.2021 09:43
Hei Anynym, Det er synd å lese det du skriver. Vi har kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller på mail [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ringer angående falske konkurranser"

Oppfordrer selgere med respekt for sitt virke å styre unna GNP. Oppleves som et firma som oppfordrer til å lure kunder for penger. Basert på kommentarer her ser det ut til at de responderer på alle omtaler, uten noe som helst ønske om å endre sine måter å drive sin virksomhet. Firmaer som dette bør en glatt styre unna

Svar fra GNP Energy
17.03.2021 09:41
Hei Henrik, Takk for dine kommentar. Vi tar med oss slike innspill i vårt samarbeid med eksterne partnere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål, så finner vi gjerne en løsning sammen med deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"På grensen til svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringer deg med gode tilbud men selger deg inn i avtaler de sier lite om, fakturerer estimert forbruk på forhånd med mye mer strømbruk enn det som er realistisk, og har en generell høy strømpris. Valgte å avslutte dette kundeforholdet halvvegs gjennom bindingstid med påfølgende brytningsgebyr. Anbefales ikke til andre

Svar fra GNP Energy
05.03.2021 17:48
Hei Stian, Det er synd å lese at du opplever oss slik som leverandør. Vi skal alltid informere om det alt angående avtalen og du får dette skriftlig fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag.
Soler Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det er veldig luringer for faktura"

Det er ikke de gjør de lover. Veldig mye rare ting står på faktura. Og de krever regning for du ikke har brukt måned.

Svar fra GNP Energy
05.03.2021 17:48
Hei Soler Ø, Synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Useriøs selger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger fra gnp. Hevdet at vi hadde vunnet en Facebook konkurranse der premien var halv pris på strømregningen. Kunne ikke konkret fortelle hvilken konkurranse dette var. Da jeg sa at jeg ikke var interessert ble jeg framstilt som idiot som ikke ville ha halv pris på regningen. Fortalte at ja, jeg har planer om å bytte leverandør, og at jeg har et par selskap i kikkerten. Og at jeg i dag har lest en artikkel om tlf salg av dårlige avtaler, der du blir flyttet til dyrere avtaler med lang bindingstid. Han bekreftet at det var 12 måneders bindingstid, og nå leser jeg her at de driver å flytter folk over på dyrere avtaler uten å varsle. Hold dere langt unna disse cowboyene!

Svar fra GNP Energy
23.02.2021 15:13
Hei Knut, Det er synd å lese det du skriver, det er ikke slik vi ønsker å ha det. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Dette selskapet må alle holde seg borte fra, holder ikke sine lovnader!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var lovet toppen 10 pris, med 16,2 øre i 2 månder den 13. Januar. Tiden gikk, hørte ikke mer. Ringte kundeservice 5/2, hvor de sa at ordren var kansellert, men skulle undersøke dette. Etter en stund ringte selger og sa at "systemet" ikke hadde funnet min måler ID, derfor var ordren kanselet. Jeg hadde ikke blitt varslet om dette. Selger lovet og ordne opp og fikk måler ID av meg. Var lovet 16.2 øre fra dato selv om prisen var øket. (Markedsprisen var svært høg i januar og utover.) Tiden gikk, hørte fortsatt ikke noe. Ringte på nytt den 17/2 , fikk opplyst at ordren var kansellert! Jeg hadde ikke kansellert den!!!! Var lei og sa fra at den bare kunne være kansellert, en så litte seriøs leverandør ville jeg ikke ha noe med.

Svar fra GNP Energy
23.02.2021 15:13
Hei Helge, Det er synd å lese at du har hatt den opplevelsen av oss som leverandør. Om bestillingen din ble kansellert er det en grunn til det. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rett å slett skuffet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette må være Norges dyreste leverandør av strøm, rett å slett veldig skuffet! Betalt 72øre hos Gnp mens andre leverandører tar 35øre. Styr unna

Svar fra GNP Energy
23.02.2021 09:02
Hei Lars, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen du har her hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trenger ikke å nevne hvor dårlig GNP Energy er. Alt som er dårlig er allerede nevnt. ALDRI velg GNP Energy. Du har blitt advart.

Svar fra GNP Energy
22.02.2021 15:40
Hei Philip Det er synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se på problemet sammen. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Endrer avtalen uten å informere!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Endrer avtalen uten å informere. Hevdet først at dette skyldtes manglende autogiro, men kom så med at forbruket var høyere enn først estimert. Har ligget på 40-50.000kwh i flere år, og var dette jeg forholdt meg til. Allerede første mnd fra 11/12-11/1 ble avtalen endret uten varsel. Ble oppmerksom på dette da Vippsbetaling failet. Hvis ikke hadde nok avtalen fortsatt å løpe til jeg tok en gjennomgang. På "Min Side" kan man ikke se avtalen, og faktura spesifiserer ikke detaljer så man skjønner hva man betaler for. Nok et Cowboy-selskap som man bør styre unna!

Svar fra GNP Energy
18.02.2021 09:03
Hei Obenav, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Du skal ha blitt informert om dette når du inngikk avtalen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette nærmere sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Sjur C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ikke kundevennlig. De forlangte avtalegiro, men oppgav aldri hvor og til hvilken konto betalingen skulle foretas. Ren spekulasjon for at de skulle overføre avtalen til for meg en svært dårlig avtale Dette ble gjort uten min viten.

Svar fra GNP Energy
18.02.2021 08:46
Hei Sjur C. L, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Mohamadreza K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Anbefales"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har fått veldig bra kundeservice siden dag 1. Var litt stresset etter jeg leste en del negative tilbake meldinger om leverandøren men har ikke opplevd noe negativt her. Kjempe fornøyd. Anbefales steerk

Svar fra GNP Energy
04.02.2021 09:17
Hei Mohamadreza K, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
GNP Energy strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til GNP Energy
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
653 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
400 kr /mnd
30,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
653 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
667 kr /mnd
50,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
653 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
767 kr /mnd
57,56 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
653 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
767 kr /mnd
57,56 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
653 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
797 kr /mnd
59,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
653 omtaler
Garantert pris i kun 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
801 kr /mnd
60,08 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
653 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
960 kr /mnd
72,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Standard Web
Spotpris - GNP Energy
653 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 040 kr /mnd
78,01 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
653 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 053 kr /mnd
78,98 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked Web
Spotpris - GNP Energy
653 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 072 kr /mnd
80,41 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Marked
Spotpris - GNP Energy
653 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 163 kr /mnd
87,26 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR