Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
90
av 96 innen
strømselskap
22%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
49
18
9
11
215
Sorter omtaler etter
Viser av 302 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Endre priser og flytter avtale hele tiden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Huspakke kr 699 mnd, da kr 799, da byttet dem uten skriftlig varsel til webpris som koster tre ganger mer. Skal bare bytte til lokal ELverk da alle disse aktører som selger kun strøm er kun intressert i å øker priser uten å holder seg til forskrifter i loven... Åååå til slut kom neste faktura med forskuddbetaling 4 måneder frem...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble oppringt for en tid tilbake av dette såkalte strømselskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt for en tid tilbake av dette såkalte strømselskapet, takket ja til å høre hva de hadde å tilby, takket nei til å bli kunde. Hva skjer så? Jo, jeg får brev fra min lokale strømlevarandør som takker for kundeforholdet, og beskjed om at min nye leverandør har tatt over. Dette hadde jeg aldri bestilt. Tok kontakt med Oslo kraft eller hva de nå kaller seg og fikk beskjed om at jeg hadde et års bindingstid. Bindingstid til en avtale jeg aldri inngikk! De mente å ha lydopptak av at jeg takket ja, men nektet å gi meg tilgang. Ble heldigvis kvitt avtalen til slutt. Så blir du oppringt av disse hyenene så legg på uten et ord.

Svar fra GNP Energy
11.03.2019 10.50
Hei Claus,

det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-)

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempe fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prisene er gode og fornøyd med min service person som alltid tar telefon og ordnet meg en knall avtale. Selvom prisene i norge er høye så har GNP holdt god tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Pass pass!"

Har blitt kontaktet av dette selskapet nå nylig, da først min samboer som ble kontaktet, og sa at hun ikke ville bestemme dette da vi tidligere har hatt veldig ubehagelige erfaringer med å bytte. Selger viste tydelig forståelse og empati, og la sin sjel i å overbevise oss om at de ikke ville holde på slik som vi tidligere hadde opplevd. Det ble sagt av oss at dette selskapet vi hadde dårlige erfaringer med, het Oslo Kraft. Men det sa selvfølgelig ikke selgeren noe om.... Styr unna! Fikk fakturaer i hytt og pine sist, og måtte FORSKUDDSBETALE" nesten 8000 kwh som da var estimert strøm fra Januar og frem til Juni!!! Veldig uryddige og uforståelige fakturaer med masse påslag og fratrekk, påslag, fratrekk, så omtrent umulig å forstå faktisk hva man betalte for. Har dog alltid etterskuddsbetalt strøm i mitt liv slik det skal være. Tok kontakt per telefon til kundeservice, som lovte gang på gang å se på saken og ringe meg tilbake, men det gjordet de ikke. Sendte etterhvert skriftlig, og truet med forbrukerrådet og aviser. (Neste ord på Google etter man skriver Oslo Kraft er svindel, forståelig nok) Gikk ca en uke, og plutselig pøste de på med Kredinotaer på omtrent 4500,- kroner. Jeg tenker da umiddelbart at de har urent mel i posen, og ville fjerne dette som sak før den gikk videre til andre instanser. Anbefales overhodet ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første"
1 syns denne omtalen er nyttig

Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første. Og nytt tilbud jeg fikk av de nå var over 20 øre fra en annen....

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.50
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forferdelig"

Forferdelig selskap som bare lurer og skryter på seg løgner som får deg til å tro at de er billigst. Som å selge sjelen sin til djevelen ved å signere med dem.

Svar fra GNP Energy
11.03.2019 10.50
Hei Ida,

det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-)

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Gyanendra
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Cheating power supply company is GNP"
1 syns denne omtalen er nyttig

I have not signed with this company for new electric power supply company. Someone provided my phone number and address on the road, then this company is responsible for supply. I complained about not signing for new supply but they argued. Then they suggested me that they were cheaper than other suppliers, then I thought why should I argue and waste time and accepting invoices, but now after three months, they are not responding me and send high invoice, expensive, double charges for the same dates, ... so on. I am going to break down with it, don’t follow this. If you meet GNP on the road, please go through their table on garbage. Other people can get ride off this cancer.

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hi,
Thank you for your feedback. We want satisfied customers and it is a quest to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: hei@gnp.energy or phone +47 21 65 10 00, and we will give you a correct feedback based on your customer relationship with us.

Have a nice day :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen måneder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen mnd. siden de fikk meg hacka meg inn hos dem :( Jeg ble lurt inn i dette som liksom skulle være mer billigere. Jeg fikk sjokk noen mnd, etterpå, at strømmen hadde doblet seg totalt.... skremmende, da jeg har vært forsiktig med strøm-forbruket . Skjønner at strøm er dyrere på vinteren, men ikke at det gikk fra 1200 til 3000 kr pr.mnd.

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Sondre J. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skulle få rimelig fastpris..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle få rimelig fastpris. Fikk enda dyrere pris en jeg hadde fra før. Får ikke opp faktura i nettbank. Feil i tekstmeldinger fra selskapet.

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde her i 1år. Største tabben jeg har noen gang gjort. Ble bundet i 1 år også... Byttet asap det var mulig. Først av alt, ekstremt rotete faktura. Løfte om billigste strømleverandør er bare tull. Dyreste strøm regninger jeg har hatt siden 2003. Da dem ringte for å tilby meg bedre avtale, fikk jeg tilbud om en "prisklasse" i 1år. Da jeg spurte om det var noe bindingstid, svarte dem med at: "det nevnte jo jeg til deg at det var 1års bindingstid" Så deres definisjon av å gi tilbud av noe i 1år, tilsvarer bindingstid i 1år. Dette syntes jeg er meget misvisende måte å kommunisere på. Hold dere unna GNP-energy

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Synd å høre at du var misfornøyd, og at vi ikke klarte og finne en avtale som var gunstig i forholdt til ditt forbruk.

Ha en fin dag.
Mvh GNP Energy
Thomas T
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Min kone ble på telefon narret til å bli kraftkunde hos GNP"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min kone ble på telefon narret til å bli kraftkunde hos GNP. Vi har altså nå mottatt en regning på ca kr 9000,- for en vanlig enebolig. Har nå sjekket at deres pris på 107,63 øre pr kWh er det dobbelte av hva vi kan få andre steder. I tillegg har GNP bindingstid, slik at når de har narret kunder, så koster det ekstra å komme seg ut av dette. Det eneste positive jeg kan si om hele saken er at jeg i dag fant en seriøs kraftleverandør som jeg heller vil bruke. Til under halv pris - uten binding. Dagens lærdom: Sjekk Strømpris

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.48
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lovnaden etter telefonsamtale holdt bare i 3 måneder."
3 syns denne omtalen er nyttig

GNP Energy leverte som avtalt i 3 måneder, 39,7 øre/kw/h. Når jeg nu skal betale min 4. faktura blir prisen 94,88 øre/kw/h. Andre selskap ligger 20 - 30 øre under dette. Leser vi i GENERELLE VILKÅR for GNP står det at: "Målet er at kundene over tid skal få konkurransedyktige betingelser på sin strømavtale." Dette og en meget hyggelig og overbevisende telefonsamtale dato 06.11.2018 skulle vel dette gi tillit nok til å inngå en avtale med Selskapet. Pkt.2 i vilkårene: Innkjøp gjøres løpende basert på Selskapet til enhver tid gjeldene markeds syn... men er ikke erstatningsrettslig ansvarlig for sine markedsvurderinger. Skjønner meget godt at GNP fraskriver seg ansvar når de inngår avtaler med selskap som ligger langt over priser i markedet. I vilkårene står det at "målet " er å skaffe kunden strøm til konkurransedyktige priser. Fakturaene er meget uoversiktelige og ufortåelige for meg. På faktura med forfall 08.02.2019. ligger det inn et estimat på forbruk av strøm i desember 2018 som skal i fradrag på denne faktura. Det er sikkert riktig, men hvordan greie og kontrollere og forstå dette. Avtale med GNP ble inngått den 21. nov. 2018. Dato den 21. blir brukt i fakturaene og resten av måneden kommer på ny linje. Dette gjør det enda mer uoversiktelig. Mener at GNP her burde fått til fakturaer som går fra den første i måneden til den siste i ett. Dette burde vert ordnet etter første tilsendte faktura. Gå aldri inn på avtaler med forskuddsbetaling, Kan heller ikke huske eller sett noe om forskuddsbetaling. Vurderer å si opp min avtale med GNP selv om det vil koste meg kr.150,- pr. gjenstående måneder. Med prispåslag på siste faktura og ni måneder gjenstående på kontrakt vil det for meg gi en besparelse på kr. 1125,-

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.48
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Øystein T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ubruklig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Servisen er elendig, hold dere unna disse. De vil prøve og lure deg til å skrive under på avtaler de i etter tid forandrer på. Vist du klager til dem om en person som ikke har hold den avtalen du skrev under på er det samme person som leser og vurdere klagen din, dette er latterlig.

Svar fra GNP Energy
11.02.2019 14.03
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Karianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Vi føler oss lurt"

Vi ble anbefalt å bytte til GNP ute på gata. Vi sa nei en rekke ganger før de til slutt sa de skulle sende oss et forslag. Plutselig var vi kunder og ble bundet til 12 måneder. Vi skulle få en gratis måned samt en fast pris de tre første månedene, noe som ikke skjedde. De rakket ned på alle andre strømleverandører men ser nå at alt de sa var kun for å selge seg selv best mulig ut. Dette blir 12 dyre måneder

Svar fra GNP Energy
11.02.2019 14.03
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Selger som juger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selgeren vi hadde sa at vi ikke har bindingstid, noe vi har og har fått kopi av kontrakt som ikke er lik i det heletatt.

Svar fra GNP Energy
11.02.2019 09.50
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Marius T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"GNP kontaktet meg per telefon og lovet meg billigere strøm"

Jeg har hatt mange forskjellige strømleverandører tidligere, for er på utkikk etter billig strøm. GNP kontaktet meg per telefon og lovet meg billigere strøm. Jeg hadde da Norges Energi og hadde et lite håp på billigere strøm. Men når jeg fikk første faktura så var strømmen MYE dyrere enn jeg forventet meg! Jeg sa opp og gikk tilbake til NorgesEnergi, men fikk et bruddgebyr på 1800,-!!! Dette skulle ikke vært lov, og jeg har tidligere fått bruddgebyr på noen hundrelapper som er innenfor grensen,men 1800,-! Styr unna møkka selskapet her, lureri og svindel.

Svar fra GNP Energy
11.02.2019 15.50
Hei. På våre avtaler med avtaletid og en ekstra fordel for deg som kunde tilkommer det et brytningsgebyr dersom man velger å gå ut av avtalen. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: hei@gnp.energy, slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig kundeservice"

Ikke villig til og prøve og rette opp i feil på fakturaen, fikk bare til svar at der var ingen feil...

Svar fra GNP Energy
07.02.2019 13.03
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Bjørn P. T
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Liker folk med lave priser. Men bryter avtaler og skyller på nettstedet elskling.no"

Bryter avtaler på grunn av att du taper penger Strømmen er jo god, men og bryte avtale er jo ikke bra.

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.48
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Brutt avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte et tre mnd abonnement på fastpris strøm. GNP sa det opp etter 14 dager. Rett og slett useriøst

Svar fra GNP Energy
07.02.2019 21.14
Hei,
Det er selvfølgelig veldig beklagelig.
Vi har valgt og satse på andre pakker, ta gjerne en titt på vår hjemmeside, eller eventuelt kontakt oss på 21651000, eller på hei@gnp.energy.

Ha en fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri/avtalebrudd fra GNP Energy"
1 syns denne omtalen er nyttig

Valgte fastpris huspakke 7/8-2018, de sa det ikke var binding men ble det likevel, men greit nok, fikk, noe rabatt 3 første måneder. Har et forbruk på ca. 35.000 kWh i året. Regnestykket ble da ca. 41 øre/kWh pr. mnd gjennom hele året, noe jeg var fornøyd med. Men så kom det en mail fra dem 22/1-2019 om at huspakke fastpris går ut av deres sortiment og at min avtale blir flyttet over til folkepakka web etter 30 dager hvor prisen pr. i dag er 84,56 øre/kWh, en ganske stor økning fra den opprinnelige avtalen. Dette er jeg ikke enig i, avtalen jeg har med de så er bindingstid gjensidig. Hadde jeg sagt opp avtalen hadde jeg blitt straffet med 150,- pr. mnd ut avtaletiden. Tror nok bakgrunn til at de avslutter huspakka fastpris, er de høye strømprisene om dagen, men kan de virkelig gjøre dette? Må jo være regelbrudd ovenfor kunder?

Svar fra GNP Energy
07.02.2019 13.03
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Følte meg lurt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt fra en sleip selger som lovet meg både det ene og det andre.. Lang historie kort, jeg fikk aldri det jeg lovet samt denne bindingstiden som selgeren hadde sagt jeg ikke hadde var helt feil. Jeg ble lovet at jeg kunne prøve strømleverandøren i 3 mnd før jeg avgjorde om jeg ville fortsette. Denne informasjonen fikk jeg per telefon, mens jeg tydeligvis hadde klart å godkjent binding på ett år.. det var mye tekst med liten skrift som jeg hadde oversett - men jeg har aldri følt meg så lurt. Dette var en VIKTIG lærepenge for meg for fremtiden. Jeg ska ALDRI tro på en selger (shame on me..) og jeg skal gjøre grundig undersøkelse før jeg evt. skal bytte til ny.. jeg vil virkelig virkelig ikke anbefale denne strømleverandøren og jeg skulle ønske jeg hadde gått inn på nettsider som dette før jeg signerte avtalen. Da hadde jeg aldri signert. Det er tydeligvis ikke bare meg som er misfornøyd / føler seg lurt. KUNDESERVICEN er også kjempe dårlig... Jeg ser bare på det standardsvaret som går igjen på alle andre klager. DET er IKKE god service.

Svar fra GNP Energy
07.02.2019 13.02
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindyr strømavtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skulle liksom være billig å være kunde her, men når man betaler 107 øre pr kw og strømregning på over 6000 har det gått for langt. Nå skal jeg skifte selskap, og dere trenger ikke be meg ta kontakt med dere pr telefon, for det skjer ikke. Styr unna

Kundetilfredshet
"Er ikke kunde, men ble oppringt av selger i dag."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde aldri hørt om GNP før i dag. (jeg bor i Porsgrunn). Men ringte en selger i dag som begynte å snakke om noe pliktstrøm, GNP osv. Jeg forstod ikke en skitt. Sa han kunne ringe senere om 3 dager. Har Googlet nå, og lest endel omtaler, og GNP får karakter 2 av 5, og mye negativ omtale. Så jeg tar ikke sjansen på å bytte selskap til GNP. Må være noe sant i alle disse negative samtaler. Reagerte også negativt på hvordan han selgeren startet samtalen. Startet meget kryptisk og jeg måtte spørre flere ganger om hva denne tlfsamtale handlet om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte ikke så mye over strømmen mens jeg hadde den hos dem, men ser i ettertid at ny levrandør har langt lavere måndesavgift og påslag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mye høyere pris enn Spot markedet, på tross av løfter om å ligge helt i nedresjikt fra selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble lovet av selger at dette skulle være konkurransedyktig og ligge helt i nedre prissjikt når det gjaldt strømprisen, da de kjøper inn i så store kvanta. Dette stemmer overhodet ikke. De ligger langt over. I tillegg holder de kunder til bindingstid, og vil ha bruddgebyr på 150 kr pr måned hvis noen vil ut av avtalen. Forbrukerrådet bør se på denne leverandørene og praksisen som de har.

Svar fra GNP Energy
30.01.2019 14.56
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
Alle strømpriser
Gå til GNP Energy
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Spot Marked
Spotpris - GNP Energy
302 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Spot
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
558 kr
33,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
302 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Flytende pris C02 Fri
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
770 kr
46,20 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Spot
Spotpris - GNP Energy
302 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
989 kr
59,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
302 omtaler
Etter 3 år endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris C02 Fri
Variabel pris - GNP Energy
302 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 404 kr
84,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
302 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 404 kr
84,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
302 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 428 kr
85,70 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
302 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 443 kr
86,57 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR