Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
96
av 101 innen
strømselskap
20%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
55
26
11
14
294
Sorter omtaler etter
Viser av 400 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forferdelig"

Ett av de verste strømselskap det går an å knytte seg til. De sender ut fakturaer i hytt og pine. Liker du å sitte i tlf med kundeservice for 0 få ordnet opp så er dette selskapet for deg. Du blir ikke ensom her. Får nok å gjøre resten av kundeforholdet.

Svar fra GNP Energy
16.01.2020 21.24
Hei Knut T

Takk for din tilbakemelding. Leit å lese at du ikke er fornøyd.
Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på kundeservicen vår.

Hvis det er noe feil som har skjedd med fakturaene dine. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post hei@gnp.energy (hvis du absolutt ikke vil ringe nå)
Slik at vi finner deg raskt i systemet, med ditt kunde nummer.
Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen GNP Energy
Ksørlie
Kundetilfredshet
"Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso!"

Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso! SVART VIRKSOMHET. Fetter er en grusom sleip og grådig spam virksomhet . Nådeløst. Bu

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke hva som loves"

Holder ikke hva som loves. Jeg kommer til å ta kontakt med Forbrukerrådet om lovligheten av dette. Det er normalt at man får ett angrettskjema.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vinner av julekalender"

Jeg ble oppringt og fortalt at jeg var en av 50 som hadde vunnet i julekalenderen deres, selv om jeg ikke husker å ha deltatt. Jeg hadde vunnet 2 måneder med redusert strømpris, og jeg kunne også få en 10-på topp-avtale, en garanti om at selskapet alltid skulle ligge blant de ti billigste. Jeg ville ikke si noe før jeg fikk lest betingelsene, og bad de sende alt på Mail. Da jeg etterhvert fikk noe fra de, var ikke gevinsten jeg visstnok hadde vunnet nevnt med et ord. Tror ikke jeg kommer til å svare de noenting,

Svar fra GNP Energy
15.01.2020 15.27
Hei Jostein

Takk for tilbakemelding. Beklager hvis du har blitt lovet noe og ikke fått dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med andre eksterne selskaper innenfor salg.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/


Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Oppretter abonnement uten samtykke"

Oppretter abonnement uten samtykke - saken sendt videre til inkasso. Bestrides selvsagt - Skulle anmeldt de

Svar fra GNP Energy
15.01.2020 15.27
Hei Jonas

Takk for din tilbakemelding, synd hvis du har opplevd dette. Det er ingen leverandører som har lov til å opprette et abonnement uten samtykke fra kunden. ( så noe må ha skjedd her, hvis dette er tilfelle )

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi raskt kan hjelpe med korrekt tilbakemelding. Vi finner deg lett i data-systemet vårt og ønsker gjerne å hjelpe deg.

Vi får ofte gode tilbakemeldinger på strøm-avtalene våre av kunder.
Sjekk gjerne disse på https://no.gnp.energy/

Mvh Gnp Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bedrageri"

Det er det verste firmaet jeg har vært bort i. Selger oppga ingen ting om brytningsgebyr. Styr unna for all del. Useriøse selgere og kundebehandling sentralt i firmaet.

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.20
Hei Arve

Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Avtaler med avtaletid medfører et brytningsbegyr, hvis kunden går ut før avtaletiden er over.

Vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennelig alle oss i GNP Energy
Harald O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bondefangeri!"

Om det ringer noen fra dette selskapet, be de ryke og reise. Det du eventuelt oppfatter som en "avtale" fra selger, vil ikke bli oppfattet som avtale når de flår deg for penger. En anmeldelse til politiet er det eneste riktige. Hold dere langt unna!

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.19
Hei Harald O

Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet.

Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i (med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en flott dag.

Mvh Gnp Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem. Jeg byttet hos dem og var svart fornøyd, så ville bytte tilbake. Da sa de at jeg må da betale 150kr hver måned hele året. Jeg vil aldri bytte igjen når jeg kommer tilbake til min tidligere leverandør. Takk.

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.18
Hei Maya

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slikt. Da har du helt sikkert avtaletid på avtalen din. Vi har avtaler med og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger på, se gjerne på hjemmesiden vårpå https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De ringte min eldre far og lurte han trill rundt!"

De ringte min eldre far og lurte han trill rundt! Så sendte de ham sms der han skulle svare :JA. Da han så ikke gjorde det, så fortsatte de å sende ut samme sms OG å ringe å purre på at han MÅTTE svare JA på sms. Til slutt gjorde han det og vipps så hadde han bundet seg til en 12 mnd avtale som det kostet et saftig "gebyr" på flere tusen kr å si opp! Helt utrolig hvordan disse svindlerne får holde på! HOLD DERE LANGT UNNA! TRO IKKE PÅ NOE DE VERKEN DE SIER ELLER SKRIVER!!

Maria T. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God rådgivning"
10 syns denne omtalen er nyttig

Jeg så Gnp Energy lå som billigste strømleverandør og ringte deres kundeservice og ville bestille den bestille strømavtalen jeg fant. Men den jeg pratet rådet meg til en annen avtale som har vist seg å være enda billigere.

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 12.16
Hei Maria T. A

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd.

Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi hjelper deg gjerne :)

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har GNP Energys spot avtale på strøm fordi jeg ble fortalt at den det er en rimelig, enkel og grei strømavtale. Derfor bestemte jeg å prøve og har vært fornøyd frem til nå.

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 12.16
Hei Lilijan

Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig hyggelig å lese. Vi er opptatt av å være en enkel, grei, forutsigbar og en vennlig strømleverandør.
Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss.

Ønsker deg en topp dag :)

Hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna GNP Enregy - Bedrageri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet driver svært useriøst. Min kone ble lurt over på en strømavtale med opptil trippel strømpris og 12 mnd binding.

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 11.06
Hei Hansa

Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du synes at din kone ble lurt.
Vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennelig alle oss i GNP Energy
Ellen S. K
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Min gamle far blei lurt til dette gjennom en SMS med flotte lokketilbud"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min gamle far blei lurt til dette gjennom en SMS med flotte lokketilbud. Først sender de ei regning som er skyhøy. Ikke så mye annet å gjøre enn å betale den. Så døde faren min, og mora mi sa opp avtalen. Da fikk vi ei ny regning for samme periode. Nå har jeg nettopp fått bruddgebyr på 1500 kroner. Hold dere unna!

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 10.32
Hei Ellen S. K.

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik og innmari trist det som har skjedd med din far. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy.
Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd.

Vi har mange fornøyde kunder hos oss.

Ønsker deg en god dag

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Holder ikke hva de lover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter tilbudsperioden (3 mnd) ble strømprisen svært høy - langt over markedspris. Uoversiktelig fakturering med estimert forbruk og tilbakeført bruk.

Svar fra GNP Energy
20.12.2019 09.43
Hei Torbjørn

Takk for din melding.
Vi er opptatt av fornøyde kunder, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy. Da det er lettere for oss å finne deg i systemet her.
Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en god jul og godt nyttår :)

Mvh GNP energy
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De lover gull og grønne skoger, men skrur opp prisen så fort de kan"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk for november 2019 et påslag på over 25 øre per kwh, altså totalt nesten 80 øre per kwh. Har nå heldigvis byttet til et annet selskap, og håper for Guds skyld at alle andre som vurdere GNP holder seg langt unna dette selskapet. De lover gull og grønne skoger, men skrur opp prisen så fort de kan. Ifølge kundeservicen deres har de massevis av fornøyde kunder, men det har jeg vanskelig for å tro.. De sender også doble fakturaer, en på mail og en via Lindorff, sikkert i håp om at noen skal betale begge to...

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 10.31
Hei Christian

Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt tidligere kunde nummer. Vi ser raskt hva slags avtale du hadde og hva du hadde blitt lovet.

Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en flott dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lurt av lokketilbud, trusler om store gebyrer da vi angret"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi angret ganske umiddelbart på tilbudet vi hadde fått over telefon. Da vi ga uttrykk for dette til GNP, fikk vi snarlig beskjed om dette ville bli svært kostbart for oss om vi trakk oss fra avtalen. Var aldri snakk om noe angrerettskjema eller lignende som GNP hevder i tidligere svar. Vi betaler ca. kr 1.50 per kw/t inkludert nettleie på siste strømregning. Svigers sin regning fra Norgesenergi viste ca. kr. 1,00 per kw/t inkludert nettleie. Gjett om vi føler oss lurt! Nå har vi heldigvis bare desember igjen av avtalen. Det blir garantert et bytte så snart avtaletiden er utløpt.

Svar fra GNP Energy
18.12.2019 13.58
Hei Tore.

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet.

Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg.

Ønsker deg en god jul og et godt nyttår

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Forsøk på omtale av GNP's brukervennlighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er alt for komplisert/vanskelig å finne fram til min faktura på GNP Energy. Jeg har prøvd, men vet rett og slett ikke hvor eller hvordan jeg finner den.

Svar fra GNP Energy
03.01.2020 15.29
Hei Inge B

Takk for din tilbakemelding og synd at du synes det er komplisert å finne frem faktura. Faktura kan du finne på Min side, som ligger lett tilgjengelig øverst til høyre på vår hjemmeside: https://no.gnp.energy

Om du ikke finner frem etter du har forsøkt dette, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, da finner vi deg i systemet vårt og kan lettere hjelpe deg.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg :)

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"De sender regninger lenge etter at forholdet har opphørt"
2 syns denne omtalen er nyttig

De sender regninger lenge etter at forholdet har opphørt. De har i ingen kontroll. Ikke bruk gnp energi.

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 10.31
Hei Kjell S

Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger fra og det er leit å se at det ble krøll for deg.
Vennligst ta kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, da finner vi deg raskt i systemet vårt og kan fortere se hva som har skjedd.
Vi ønsker gjerne å hjelpe.

Ønsker deg en fin dag :)

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"GNP krever dobbel betaling i forhold til avtalt pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

GNP krever dobbel betaling i forhold til avtalt pris!!! GNP krever også forskuddsbetaling !!! Er det tillatt ?

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 10.31
Hei Karl B.

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har flere avtaler hos oss med og uten forskuddbetaling.
Strømleverandører har forskudd på noen avtaler om strømforvaltere kjøper strøm fremover i tid for kunder sine.
Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy.

Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet med hva slags avtale du har.
Vi har mange fornøyde kunder, og vi er opptatt av å finne ut dette med deg.

Ønsker deg en fin dag

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"IKKE la deg overtale, det er ikke hva de lover"
1 syns denne omtalen er nyttig

IKKE la deg overtale, det er ikke hva de lover... Det kommer ikke angrerettskjema, ergo bundet til 1 år eller betale brytningsgebyr. STYR UNNA!

Svar fra GNP Energy
13.12.2019 12.50
Hei Mona

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke fikk det du forventet.
Vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alt står skriftelig på hjemmesiden vår, pr post, mail eller sms.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg.

Ønsker deg en fin førjulstid :-)

Mvh oss i GNP Energy
Strømløs
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Erfaring"
8 syns denne omtalen er nyttig

Har kun hatt GNB Energy 2 mnd men så langt fungerer dette greit og ingen prisendring etter kampanje måned. Gjenstår nå å se.

Svar fra GNP Energy
11.12.2019 13.27
Hei Strømløs

Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du også er en fornøyd kunde hos oss :)

Om du er usikker på avtalen etter kampanje tiden er over, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Vi har flere avtaler hos oss som du kan teste ut.

Ønsker deg en god jul.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fikk lovnad om pristak, ble 20-30 øre dyrere pr kW, ift spotpris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk lovnad om pristak, ble 20-30 øre dyrere pr kW, ift spotpris. Forvatningsprisavtale uten at det blir oppgitt påslag pr kW. Svimlende sum å betale ved å gå ut av kontrakt. Banditter..

Svar fra GNP Energy
11.12.2019 13.25
Hei Geir,

Så leit å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og vi er opptatt av finne ut av dette med deg .
Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, så kan vi se på ditt kundeforhold sammen.

Vi hjelper deg gjerne.
Ønsker deg en fin dag :)

Mvh GNP energy
Jan H. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ingen dialog med kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er «rosinen i pølsa».... Etter å ha vært kunde i 1 mnd, og 2 dager før ett bytte tilbake til Tibber er ett faktum, så får jeg en kunde tilfredshet undersøkelse... Dett vitner for meg om ett selskap som ikke har styr på sine CRM systemer... Taust etter at jeg byttet til de som leverandør - nei, dette er ikke slik jeg liker det...

Svar fra GNP Energy
13.12.2019 12.50
Hei Jan H. F

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det som ingen dialog til deg som kunde. Vi får ofte gode tilbakemeldinger hvor kundene våre synes vi er dyktig med vår oppfølgning.
Noen ganger kan vi få beskjed litt sent om en kunde velger å gå ut av avtalen sin. Vi beklager hvis det har glippet her hos deg.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med ny oppfølgning på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Ønsker deg en fin førjulstid :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ekstremt pågående markedsføring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplever dette firmaet som utrolig useriøst, og med ekstremt pågående markedsføring. Opplevde å få utallige SMS om å takke ja til tilbud, og mange telefonoppringninger. Takket nei til tilbudet, men selger vil ikke akseptere dette. Får fortsatt SMS, Mail og telefon. Mitt tips er å legge på med en gang når dette firmaet ringer! Forferdelig firma, kommer aldri til å bli kunde her.

Svar fra GNP Energy
11.12.2019 13.25
Hei Anonym

Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik.
Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du opplevede det som ekstremt pågående av selger.

Vi anbefaler gjerne at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så får vi sjekket opp i dette. Dette vil hjelpe oss.

Ønsker deg en riktig fin jul :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Konkurranse"
10 syns denne omtalen er nyttig

Bra strømleverandør som konkurrerer med markedet👍 trenger bli bedre på fakturering og tilbakemelding.

Svar fra GNP Energy
11.12.2019 13.25
Hei Ayaz,

Tusen takk for din fine tilbakemelding.
Vi jobber stadig med å bli bedre for våre kunder og flott at du også synes at vi konkurrerer i markedet :)

Gjerne kom med en tilbakemelding til oss ang fakturering.
Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy hva du ønsker, vi vil gjerne hjelpe :-)

Ønsker deg en riktig fin førjulstid.

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy!
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
400 omtaler
Prisen varer i minimum 2 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
80 kr
4,77 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
400 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
400 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
673 kr
40,36 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Fastpris 3 mnd kampanje
Fastpris - GNP Energy
400 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
702 kr
42,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
400 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
400 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 587 kr
95,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR