Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
74
av 80 innen
strømselskap
25%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
48
19
8
12
178
Sorter omtaler etter
Viser av 265 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"God kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Om en ringer eller sender E-Post så får en profesjonell hjelp og raske svar. Kommer ofte med gode tilbud.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Etter jeg byttet til GNP Energy så har jeg ALDRI hatt større regninger"

Etter jeg byttet til GNP Energy så har jeg ALDRI hatt større regninger. Sitter neste å griner når jeg får de og da de ringte meg så skulle de være de beste på markedet. Skulle få gratis strøm en mnd og det er vel det de skal ha betalt for nå og så er det bindingstid i et år, jeg HATER de. Hilsen Agnes

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kan bli bedre til rådgivning"

Jeg har vært kunde hos GNP i veldig mange år. Først når jeg bestemte meg for å bytte til en annen strømleverandør kom de med informasjon om en langt bedre avtale enn den jeg har hatt i åresvis. Jeg hadde satt stor pris på å fått denne informasjonen for noen år siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skuffet er det mildeste kan si om GNP"

Fikk ny regning i dag, 3 måneder etter at avtalen med de var sagt opp. Kontaktet de på telefon og da var det plutselig problemer med å hente opp fakturaen min.

Svar fra GNP Energy
16.01.2019 20.33
Hei,
Kan ikke svare privat avtale, da jeg ikke har noe personalia på deg.
Vår fakturapartner har tekniske problemer, slik at vi ikke får åpnet fakturaene. Dette er selvfølgelig veldig uheldig og de jobber med saken.
Send oss gjerne en mail på hei@gnp.energy, og vi vil sende deg fakturaen så snart systemene tillater det.

Ha en fin dag.

Vennlig hilsen GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God service :-)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Viser til en god telefon samtale idag med GNP. Jeg fikk god service og ble behandlet på en fin måte. Fikk endret noe på avtalen og jeg ble en fornøyd kunde. Takk

Svar fra GNP Energy
15.01.2019 16.46
Hei,
Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kim R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Oppringt som vinner av konkurranse"

Jeg fikk opplyst at jeg var 1 av 50 som ble oppringt som vinner av halv pris på strøm i 3 måneder på 50 ørekwh. Dette var en konkurranse jeg hadde deltatt på som jeg ikke kunne huske. Betingelsen var at jeg skrev nye 12 måneder. Er dette noe for lotteritilsynet? Delen er like bra som rimeligste spotpris per i dag, og om 3 måneder garanterer de en strømpris innenfor TOP 10 laveste spotpris. Ok, så det dette er at jeg gambler et ekstra halv år eller om de legger de til de 6 månedene jeg allerede har på at GNP skal klare å gjøre det like bra som de 10 beste. Det er nesten som de gambler på mine vegne... Vi vinner hvis du binder, men kunden vinner kanskje?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Betaler 30-40 øre mer per kvh enn det jeg hadde før"

Betaler 30-40 øre mer per kvh enn det jeg hadde før så det var dumt bytte. Er ingen som skifter leverandør for å få dyrere strøm.

Svar fra GNP Energy
15.01.2019 16.46
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"ADVARSEL!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pass dere for disse. De lurer deg til å tegne 5 års avtale og begynner å fakturere dere 3 måneder på forskudd fra dag 1 på forventet forbruk. Fikk regning på over 6.000 kr nå etter å ha sagt opp avtalen. IKKE LA DERE LURE.

Svar fra GNP Energy
14.01.2019 14.39
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Nikhil B
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"GNP energy is a fraud hidden in plain sight"

A year ago one of their representative called and ask me to try their subscription for free for a month and asked me to discontinue in case you don't want to keep it. Now I am staying in norway on a work permit and not very good in Norsk language so he explained me everything in English at that moment everything looks fine and transparent. So he asked me to reply OK to a message that he will send on my phone. The message was in Norsk but he insisted it contains the same information that he told me over the phone so i replied yes. But then when i wanted to cancel the subscription they add another clause that i have to pay some amount for each month even though your subscription is canceled. This was not informed at the first time and now they forwarded the bills to debt collection company and they have been sending me bills every month. This is clear case of fraud and False information. Please help me where should i report this fraud to?

Svar fra GNP Energy
15.01.2019 16.46
Hi,
We are sorry to hear this, please contact our customer service on telephone 21651000 or email hei@gnp.energy, and we will do our best to try to help you.

Have a nice day.
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Brukte angreretten innen fristen..."

Brukte angreretten innen fristen, og fikk beskjed om å betale den strøm som ble brukt fram til bytte igjen, greit, men så dumper inkasso og brytninggebyr 1650 kroner!!! Skal kontakte elklagenemnda, forbruksråd, Eidsiva - de kom 2 til meg selgere, ene viste siden med kun gode anmeldelser sef, etter jeg takket ja, så fant ut denne siden, og brukte ANGRRETT. Hun andre ringte opp igjen og var misfornøyd med at jeg angret, dernest har hun som det råtne individet hun er bestemt seg for å gjøre liv surt, og 1650 brytn gebyr...blir ikke aktuelt heller da jeg har mitt på det tørre.....F 'S GNP, DE ER NOEN TROLL SOM DERE MÅ HOLDE DERE LAAANGT UNNA....

Svar fra GNP Energy
07.01.2019 08.50
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dyrt! Skyhøye strømpriser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dyrt! Angrer et års avtale med de. Ikke anbefales. Skyhøye strømpriser. Det var billig i starten så gikk priser til værs. Forbanne sur!

Svar fra GNP Energy
29.12.2018 19.26
Hei,
Takk for din tilbakemelding. Veldig trist og høre at du er misfornøyd, vennligst kontakt oss på mail: Hei@gnp.energy eller telefon: 21651000, så kan vi se om vi kan få hjulpet deg.
God Jul.
Vennlig hilsen GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pass på! Lureri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Uetisk praksis og forretningsskikk, og bare tvert utspekulert lureri. Jeg vil anbefale alle å styre langt unna disse, og kundeservice er ikke mye til hjelp heller. Dem kan skrive deg opp som kunde uten ditt samtykke. Dette er ikke lov, og burde innklages og anmeldes så fort som mulig. Jeg oppførte mitt navn bare av simpel interesse (det var ikke en kontrakt av noe slag) da vi møtte noen fra GNP utenfor en dagligvarebutikk, og det var greit. Vi fikk også besøk på døra her hjemme, da jeg også sa nei. Noen måneder etter, fikk jeg gebyr i posten der jeg ble presset for penger via en brytningsgebyr. Dette har jeg aldri opplevd før noensinne, og lukter bare svindel av hele greia. Dette er overhode ikke greit, og ser jo ganske mange flere med lignende eller andre problemer med dem. Om du møter GNP selgere ute, ignorer dem, om de ringer for å lokke med tilbud, legg på, og om dem banker på, be dem gå.

Svar fra GNP Energy
02.01.2019 13.32
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Oppleves som den reneste svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Oppleves som den reneste svindel. Når selskapet har en kWh-pris som ligger 62% høyere enn konkurrenter må det være noen som ikke stemmer med hva som ble lovet i salget!

Svar fra GNP Energy
02.01.2019 10.16
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Tommy P. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Noe tungvint"

Mangler ordentlig fakturakopi i efaktura, liker ikke å springe frem å tilbake mellom loginn for å sjekke, må være mulig å få det til.

Svar fra GNP Energy
19.12.2018 12.10
Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dette er viktig for oss. Vi er dessverre klar over at det til tider er vanskelig å få visning av eFaktura, noe vi også jobber tett med vår fakturapartner for å rette opp i snarlig.

Vi ønsker deg samtidig en riktig god jul og et godt nytt år!

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mye dyrere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fordobling av pris i forhold til forrige. Masse forklaringer da jeg ville ut av avtalen for prisen gikk mye høyere enn lovnaden og ifl avtale kunne jeg da bytte. Men det var bare mulig mot et gebyr. ALDRI MER GNP

Svar fra GNP Energy
19.12.2018 12.10
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Enkelt og greit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gikk smertefritt uten noe frem og tilbake å bytte til GNP. Savner tilgang til mine sider fra starten av, men ellers helt supert!

Svar fra GNP Energy
19.12.2018 12.09
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss.

God Jul.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Hold dere laaaaangt unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her prøver de på alle måter og lure deg trill rundt med "merkelige " ekstra kostnader på regningen (som du helst ikke skal "bry" deg om ) ... og da du ringer dem å spør om hva dette er så er det alltid en feil som har skjedd på regningen... men da det skjer hver eneste gang så næææ ... og ikke minst når du endelig finner ut at dette selskapet må du bare komme deg bort fra asap, så får du en sluttregningen, og her må du være oppmerksom, for her kommer det ekstremt mye rare ting de vil ha betalt for, venter nok engang på ny regning etter at de " tilfeldigvis " har sent nok en "feil" regning . Så ikke gjør samme feil som meg og la deg lure .,, for det vil koste deg utallige samtaler på tlf og mail for å fikse alle svindelforsøkene

Svar fra GNP Energy
19.12.2018 12.08
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunde, og det er leit at du ikke er det. Anbefaler deg og ta kontakt dersom du mener noe er feil på din faktura eventuelle sluttavregning, slik at vi kan se på saken og forsøke og hjelpe deg.
Ta kontakt på telefon 21651000.

God Jul

Vennlig hilsen GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt GNP i ca 2 år. Er kjempe fornøyd med leveransen og kundeservice. Jeg har hatt huspakke som nå koster 799. Perfekt tilbud som passer meg fremover.

Svar fra GNP Energy
21.12.2018 11.21
Hei,

Det var hyggelig å høre. Din tilbakemelding er viktig for oss. Vi ønsker å fremstå som en enkel, vennlig og forutsigbar leverandør. Med ønske om en riktig god jul.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uforståelig faktura"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et helt ubrukelig selskap hva gjelder faktura, du får aldri vite hva du betaler for, til det er fakturaen for innviklet. Styr unna dette selskapet.

Svar fra GNP Energy
21.12.2018 11.21
Hei,
Det er leit å høre at du opplever får faktura som innviklet. Vi ønsker å fremstå som en vennlig, enkel og forutsigbar leverandør. Ta gjerne kontakt med oss direkte på hei@gnp.energy, så kan vi hjelpe deg basert på ditt kundeforhold her hos oss.

Hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Aldri signer strømavtale med GNP"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trodde jeg endelig var ferdig med å betale latterlige estimerte forbruk på forhånd med GNP når avtalen min ble avsluttet i slutten av juli, og jeg gikk over til Gudbrandsdal Energi. Så fikk jeg en faktura for August. Så jeg må betale til to leverandører i august. OK. Jeg ville heller levd off-the grid i skauen enn å betale for strøm hos GNP. Bare lureri.

Svar fra GNP Energy
19.12.2018 12.03
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Selger løy, kundeservice skrek til meg"
1 syns denne omtalen er nyttig

En pensjonist ble oppringt av selger for GNP Energy som fikk igjennom salg fordi selger kunne garantere at deres avtale var billigere enn den pensjonisten hadde hos noen andre i dag. Pensjonist sa at han ikke visste hva han betalte i dag, men uansett kunne selger love det. Pensjonist hoppet på tilbudet, og det viser seg at selger tok feil. GNP har både fast månedsgebyr, fakturagebyr og bindingstid med bruddgebyr. i tillegg fakturerer de på forskudd med en høyere pris enn det pensjonist ville fått der han allerede hadde vært kunde. Jeg ringte kundeservice for pensjonist, sa hva som hadde skjedd, det ender med at kundebehandler skriker til meg og jeg må be henne om å roe seg ned. dette er lureri fra ende til aen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dere gir bort 1 års bindingstid som i realiteten ikke er bindende for dere kun for kunden"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dere gir bort 1 års bindingstid som i realiteten ikke er bindende for dere kun for kunden. Dere burde skamme dere. Skjønner at strømprisen har gått mot dere, men en slik oppførsel som dere viser er uakseptabel. Vil advare ALLE mot dere. Gjør samfunnet en tjeneste, legg ned.

Svar fra GNP Energy
19.12.2018 12.03
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri. De pumper ut inkassovarsler på fakturaer som aldri har blitt sendt og holdt ikke avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

De byttet navn, holdt ikke avtalen om pris og pumpet ut inkassovarsler på fakturaer som aldri har blitt sendt

Svar fra GNP Energy
06.12.2018 20.16
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Mathias S. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ble møtt av en smilende ansatt fra GNP som ville tilby meg "folkepakka""
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble møtt av en smilende ansatt fra GNP som ville tilby meg "folkepakka". Hvis jeg skrev under på nettbrettet hans, skulle jeg bli sendt et tilbud jeg kunne få se på. Dette var da en ren bindende kontrakt for å etablere et nytt abonnement. Kontrakten så jeg ingen ting av. Fikk melding fra GNP at jeg kunne svare på SMS'en hvis jeg ville benytte meg av angreretten innen 14 dager. Jeg svarte på SMS'en at jeg ville benytte meg av angreretten før det var gått 14 dager. Nå, et halvt år senere, prøver dem seg på at vi fortsatt har en bindende kontrakt! Dette er sleipt.

Svar fra GNP Energy
28.11.2018 10.13
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lureri firma styr unna.. De holder ikke det de sier!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice!!! Hvis du skriver e-post så får du automatisk svar med referanse nummer hvor det står at de skal svare deg innen 3 dager, men de enten ikke svarer i det hele tatt eller svarer med korte bortforklaringer. Ringer du på telefon må du vente i evighet og ta gjerne fri dag for å kunne vente på svar. De er ikke samarbeidsvillige og man får ikke noe hjelp. Jeg havnet i en sak hvor de skulle slette en feil faktura men de gjorde det ikke og kjører inkasso sak for noe som jeg ikke skulle betale. Håper jeg blir kvitt dem så fort som mulig og anbefaler til alle STYR UNNA GNP Energy men du kan!!!!

Svar fra GNP Energy
21.11.2018 20.06
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Dette var veldig trist å høre, ønsker gjerne og få hjulpet deg, grunnet personvernregler får ikke vi søkt deg opp, så vennligst ta kontakt med oss igjen på tlf 21651000 eller hei@gnp.energy.
Mvh GNP Energy
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR