Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
90
av 96 innen
strømselskap
21%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
49
18
9
11
231
Sorter omtaler etter
Viser av 318 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"

Mere rotete fakturasystem skal du lete lenge etter! Mitt klare varsel: HOLD DERE UNNA om dere har vettet i behold.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 13.48
Hei Stein,
Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss. Vi ønsker fornøyde kunder og vi har mange av disse. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med fakturasystemet vårt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler her inne som kanskje passer bedre for deg.

Ønsker deg en fin dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt..."

Det er så dyrt, at det kan ikke være sant.. Har hatt mange avtaler, da jeg eier en bygård med mange avtaler. Prisen er merkelig høy på alle.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 14.30
Hei Gundo,
Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss hele tiden. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strøm-prisen . Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler som kanskje passer bedre til ditt forbruk.

Ønsker deg en fin dag :)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna selskapet"

Forskuddsbetalingen forvirrer og tilslører at du betaler mer enn du ble forespeilet. Den eneste regningen jeg gladelig betalte var gebyret for å bryte avtalen med dem.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 13.42
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har avtaler uten forskuddsbetaling og uten avtaletid om du helle ønsker det.

Ha en fin dag :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundebehandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

De kan ikke sende meg tilbud på mail. Når du takker nei ringer en kollega av første selger deg opp. Han er mere pågående. Respekter ikke det valget som jeg alt har tatt. Når jeg prøvde å si i fra, svare han meg på en frekk måte. Mulig de er billige, men når det kommer til kundebehandling har de mye å lære. Det er ikke måten å behandle potensielle kunder på. Regner med at han som ringte meg opp sist var en team leder.

Svar fra GNP Energy
13.05.2019 14.30
Hei Magnus,
Takk for tilbakemelding din. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke var fornøyd med kundebehandleren din. Vi ønsker alltid å følge opp våre kunder ved å gi service, forståelse og bli bedre. Beklager hvis du opplevde dette frekt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Vi har andre avtaler også som du evt kan sammenligne med.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dobbel pris, kunstig høy pris, + 40 øre på andre avtaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Faktura for mars viser 98.87 øre/ kWh + kr 80.93 i fastavgift. Dette er et ran i forhold til markedet som ligger godt under disse prisene. Nettleie kommer i tillegg med 47.95 øre/kWh +fastavg kr 100. Har du mulighet til å få kraft fra andre, bruk muligheten. Verre enn GNP blir det ikke.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.44
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd. Dette har jeg IKKE gjort; men kundeservice, som forøvrig er utrolig frekke, sier de har 'bevis'. Vanskelig å komme ut av, spesielt når man er 80 år, og ikke kan så mye om IT.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.44
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig service og koster mye dyrere enn de andre, anbefaler ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler ikke, dårlig service, fikk regning står ikke stemmer forbruket, koster mye mer enn de andre strømleverandørene.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.43
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
"Fakturerer estimert forskudd uten avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

GNP-energy fakturert oss for stipulert forbruk uten å ha inngått gyldig leveringsavtale. Fakturaen ble ikke sendt oss, men til Lindorff! Dette medførte at vi fikk varsel om inkasso. Kravet er protestert. Særdeles useriøst. Styr unna GNP!

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.43
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig"

Ble bare slettet og fikk en regning på brytningsgebyr på 150 kroner. Vanskelig å komme i kontakt vis det er noe. Får plutselig mulighet til å betale på vipps. Og noenganger får jeg regning i postkassa. Noe som er veldig irriterende. Får ikke logget meg inn på min side. Noe som er frustrerende. Så neitakk dette virker så useriøst.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.42
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så kan vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrt!"

Fant ut idag at det hadde vært billigere med leveringsplikt fra Skagerak enn å ha avtalen jeg har hos GNP. Bytter leverandør idag! Hold dere langt unna gnp.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.42
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
"Selger gav inntrykk av å være noe annet"

Selger gav inntrykk av å være noe annet og mer enn det de er. At de hadde samarbeidsavtaler etc. Jeg fikk oppringing av Hafslund rett etter, og de skulle ordne opp for meg. Jeg spurte Hafslund om jeg allikevel måtte betale de andre noe, svaret var nei, du har ikke fått noen leveranse ennå. Allikevel opplevde jeg å få fakturaer, og når jeg bestred fakturaene, inkasso.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.41
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Jeg fikk besøk av to selgere fra GNP og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk besøk av to selgere fra GNP og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til. Begge har BEKREFTET at avtalen har ikke bindetid. Nå skulle jeg bytte til annen strømleverandør, og fikk melding at jeg må betale for brytningsgebyr fordi avtalen er på 1 år! og jeg må betale kr. 150 for hver måned!!! Har akkurat ringt kundeservice, de sier at du skulle lese kontrakten nøye! og at muntlig bekreftelse fra selgere teller ikke!!! Her er det kun svindel og skal ta saken til Politi og Forbrukerrådet.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.41
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ble ringt opp om avtale med garanti uten at jeg ble informert om 3 års binding"

Jeg ble ringt opp og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til. Har spurt hva er betingleser, så får jeg beskjed om at de kun ønsker å ha fornøyde kunder. Etter samtalen leser jeg i vedlegget at det er 3 år bindetid på denne avtale. Dette er uhørlig frekt. Slik kan man ikke drive på. Hvor er forbrukerrådet?? Er det ingen som bryr seg? Litt kriminelt er det også.

Svar fra GNP Energy
03.04.2019 11.34
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Alexandre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det verste som fins"

Fikk å være kunde via en tilbud på strompris.no. En av fakturaene hadde feil, jeg fikk betale for noe som burde har vært regnet som tilgode. Tok kontakt med GNP, og de bestemte seg for at jeg skulle få bare tilbake det de hadde fakturert i tillegg, men ikke pengende tilgode som kom med tilbudet. Tok kontakt flere ganger, over 2 måneder, prøvde å forklare på en enkel måte at de hadde regnet feil... Til slutt fikk jeg dette svaret, flere ganger: " Hei igjen Du vil ikke motta noen kreditnota. Med ønske om en fortsatt fin dag, Vennlig hilsen, Kundesenteret, ved XXXXXXX "

Svar fra GNP Energy
03.04.2019 11.33
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
"Hvorfor får jeg en regning fra dere?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor får jeg en regning fra dere? Har ikke fått faktura dessuten er jeg ikke i GNP energi, så hvilken strømregning er dere snakker om, jeg har Fortum og betalte 2500 denne mnd mars 19/3-19.

Svar fra GNP Energy
26.04.2019 13.40
Hei Ernst.
Ta gjerne kontakt med oss på hei@gnp.energy eller 21 65 10 00, så vil vi finne ut av dette.
Ha en riktig fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Endre priser og flytter avtale hele tiden"
3 syns denne omtalen er nyttig

Huspakke kr 699 mnd, da kr 799, da byttet dem uten skriftlig varsel til webpris som koster tre ganger mer. Skal bare bytte til lokal ELverk da alle disse aktører som selger kun strøm er kun intressert i å øker priser uten å holder seg til forskrifter i loven... Åååå til slut kom neste faktura med forskuddbetaling 4 måneder frem...

Svar fra GNP Energy
28.03.2019 12.14
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble oppringt for en tid tilbake av dette såkalte strømselskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt for en tid tilbake av dette såkalte strømselskapet, takket ja til å høre hva de hadde å tilby, takket nei til å bli kunde. Hva skjer så? Jo, jeg får brev fra min lokale strømlevarandør som takker for kundeforholdet, og beskjed om at min nye leverandør har tatt over. Dette hadde jeg aldri bestilt. Tok kontakt med Oslo kraft eller hva de nå kaller seg og fikk beskjed om at jeg hadde et års bindingstid. Bindingstid til en avtale jeg aldri inngikk! De mente å ha lydopptak av at jeg takket ja, men nektet å gi meg tilgang. Ble heldigvis kvitt avtalen til slutt. Så blir du oppringt av disse hyenene så legg på uten et ord.

Svar fra GNP Energy
11.03.2019 10.50
Hei Claus,

det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-)

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempe fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prisene er gode og fornøyd med min service person som alltid tar telefon og ordnet meg en knall avtale. Selvom prisene i norge er høye så har GNP holdt god tid.

Svar fra GNP Energy
28.03.2019 12.14
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss.

Ha en fin dag.

Vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Pass pass!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt kontaktet av dette selskapet nå nylig, da først min samboer som ble kontaktet, og sa at hun ikke ville bestemme dette da vi tidligere har hatt veldig ubehagelige erfaringer med å bytte. Selger viste tydelig forståelse og empati, og la sin sjel i å overbevise oss om at de ikke ville holde på slik som vi tidligere hadde opplevd. Det ble sagt av oss at dette selskapet vi hadde dårlige erfaringer med, het Oslo Kraft. Men det sa selvfølgelig ikke selgeren noe om.... Styr unna! Fikk fakturaer i hytt og pine sist, og måtte FORSKUDDSBETALE" nesten 8000 kwh som da var estimert strøm fra Januar og frem til Juni!!! Veldig uryddige og uforståelige fakturaer med masse påslag og fratrekk, påslag, fratrekk, så omtrent umulig å forstå faktisk hva man betalte for. Har dog alltid etterskuddsbetalt strøm i mitt liv slik det skal være. Tok kontakt per telefon til kundeservice, som lovte gang på gang å se på saken og ringe meg tilbake, men det gjordet de ikke. Sendte etterhvert skriftlig, og truet med forbrukerrådet og aviser. (Neste ord på Google etter man skriver Oslo Kraft er svindel, forståelig nok) Gikk ca en uke, og plutselig pøste de på med Kredinotaer på omtrent 4500,- kroner. Jeg tenker da umiddelbart at de har urent mel i posen, og ville fjerne dette som sak før den gikk videre til andre instanser. Anbefales overhodet ikke!

Svar fra GNP Energy
28.03.2019 12.14
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første"
2 syns denne omtalen er nyttig

Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første. Og nytt tilbud jeg fikk av de nå var over 20 øre fra en annen....

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.50
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forferdelig"

Forferdelig selskap som bare lurer og skryter på seg løgner som får deg til å tro at de er billigst. Som å selge sjelen sin til djevelen ved å signere med dem.

Svar fra GNP Energy
11.03.2019 10.50
Hei Ida,

det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-)

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Gyanendra
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Cheating power supply company is GNP"
1 syns denne omtalen er nyttig

I have not signed with this company for new electric power supply company. Someone provided my phone number and address on the road, then this company is responsible for supply. I complained about not signing for new supply but they argued. Then they suggested me that they were cheaper than other suppliers, then I thought why should I argue and waste time and accepting invoices, but now after three months, they are not responding me and send high invoice, expensive, double charges for the same dates, ... so on. I am going to break down with it, don’t follow this. If you meet GNP on the road, please go through their table on garbage. Other people can get ride off this cancer.

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hi,
Thank you for your feedback. We want satisfied customers and it is a quest to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: hei@gnp.energy or phone +47 21 65 10 00, and we will give you a correct feedback based on your customer relationship with us.

Have a nice day :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen måneder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen mnd. siden de fikk meg hacka meg inn hos dem :( Jeg ble lurt inn i dette som liksom skulle være mer billigere. Jeg fikk sjokk noen mnd, etterpå, at strømmen hadde doblet seg totalt.... skremmende, da jeg har vært forsiktig med strøm-forbruket . Skjønner at strøm er dyrere på vinteren, men ikke at det gikk fra 1200 til 3000 kr pr.mnd.

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Sondre J. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skulle få rimelig fastpris..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle få rimelig fastpris. Fikk enda dyrere pris en jeg hadde fra før. Får ikke opp faktura i nettbank. Feil i tekstmeldinger fra selskapet.

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde her i 1år. Største tabben jeg har noen gang gjort. Ble bundet i 1 år også... Byttet asap det var mulig. Først av alt, ekstremt rotete faktura. Løfte om billigste strømleverandør er bare tull. Dyreste strøm regninger jeg har hatt siden 2003. Da dem ringte for å tilby meg bedre avtale, fikk jeg tilbud om en "prisklasse" i 1år. Da jeg spurte om det var noe bindingstid, svarte dem med at: "det nevnte jo jeg til deg at det var 1års bindingstid" Så deres definisjon av å gi tilbud av noe i 1år, tilsvarer bindingstid i 1år. Dette syntes jeg er meget misvisende måte å kommunisere på. Hold dere unna GNP-energy

Svar fra GNP Energy
25.02.2019 08.49
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Synd å høre at du var misfornøyd, og at vi ikke klarte og finne en avtale som var gunstig i forholdt til ditt forbruk.

Ha en fin dag.
Mvh GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Spot Marked
Spotpris - GNP Energy
318 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Spot
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
452 kr
27,11 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
318 omtaler
Etter 2 måneder endres avtalen til Flytende pris C02 Fri
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Spot
Spotpris - GNP Energy
318 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
988 kr
59,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
318 omtaler
Etter 3 år endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
318 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 338 kr
80,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris C02 Fri
Variabel pris - GNP Energy
318 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 338 kr
80,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
318 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 362 kr
81,70 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
318 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 697 kr
101,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
318 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 727 kr
103,61 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR