Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til GNP Energy
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
98
av 101 innen
strømselskap
28%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
177
42
22
32
507
Sorter omtaler etter
Viser av 780 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rot med avtale"

Rot med priser og ikke godkjenning av avtale som er skriftlig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Høflige og hjelpsomme."

Har ikke hatt så langt kundeforhold,men har fått god hjelp når jeg har ringt kundesenteret.Jeg kan trygt anbefale gnp.energy.👍🙂

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Altfor høy strømregning i forhold til det som var avtalt"

Fikk regning nå på 4200 kr.! Bor alene i enebolig og sparer det jeg kan på oppvarming etc. Byttet til en mye billigere leverandør nå, regning fra dem denne gangen ville vært 1000 - 1500 kr mindre enn den jeg fikk fra GNP!! Nei, jeg ble veldig skuffet over så mye penger de skulle ha

Janerik S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Kundeservice"

Jeg ringte kundeservice for å få svar på noen spørsmål vedrørende mitt kundeforhold hos GNP. Jeg fikk snakke med en utrolig hyggelig kvinne som virkelig har forstått betydningen av serviceyrket! Blid og hjelpsom! Takk, "You made my day" 😊👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"STYR UNNA !!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pågående frekke selgere !!!!Elendig avtale, ble lovet en mye bedre pris enn det jeg hadde fra før og ble dessverre lurt . Håpløse regninger , også med feil ! Har påpekt feil og skal få tilbakebetalt , det tar ukevis, de skylder på Lindorff og bank ! Desidert den dårligste kundebehandlingen jeg har vært utsatt for 😡

Patrick H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg unna,"

Dyreste regning jeg har fått i 22år selv etter jeg byttet til luft til vann for 4 år siden, noe som mer enn halvert strømforbruket..

Svar fra GNP Energy
05.04.2022 14:41
Hei Patrick H, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på din avtale og eventuelt gjøre endringer om ønskelig. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kjerstin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Grei avklaring"

Traff en forståelsesfull og kjekk dame som ordnet opp i det jeg har slitt med i en periode. Takk for god hjelp

Svar fra GNP Energy
05.04.2022 14:41
Hei Kjerstin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Helt supert"

Veldig flotte priser og kan inngå prisavtaler samme hva strømmen ellers koster!!Hyggelig service😊😊

Svar fra GNP Energy
29.03.2022 15:52
Hei Bente, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Takk for at du er vår kunde! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig selskap"

Hold Dere langt unna dette selskapet. Priser som virker gode men på sikt blir du overfakurert. Slike selskap bør ikke kunne være i markedet.

Svar fra GNP Energy
29.03.2022 15:52
Hei Leffe, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se på avtalen din og komme fram til en løsning sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ren lureri, de satt opp prisen før min fastpris avtale gikk ut"

Jeg fant tilfeldig at prisen var satt opp selv om jeg hadde fastavtale

Svar fra GNP Energy
29.03.2022 15:52
Hei Hava, Det er synd å lese at du har den opplevelsen med din strømavtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på saken. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tidligere gitt en positiv omtale av GNP, da jeg i begynnelsen ikke opplevde noen problemer. Problemene oppsto etter at de ringte meg og skulle ha meg over på en bedre avtale hvor jeg bandt meg for 12 måneder. Jeg sa at det ikke var aktuelt, da jeg skulle flytte to ganger i løpet av kort tid, og jeg tenkte at datasystemet de har ikke ville takle dette. Jeg ble forsikret om at dette kom til å gå helt fint, for de hadde jo kunder som flyttet, og da registrerte de bare ny adresse. Jeg fikk imidlertid rett; For hver gang jeg flyttet ble avtalen nullstilt, slik at de 12 mnd begynte på nytt. Jeg vet ikke hvor mye tid jeg har brukt på å være i kontakt med kundeservice (det er lang ventetid på å komme gjennom på telefon, og når man tyr til e-post så kommer det tilbake svar ganske fort fra kundebehandlere som ikke har satt seg inn i saken). Det verste var da den siste 12 måneders perioden endelig var over og jeg skulle si opp kundeforholdet - da måtte jeg forklare saken for gud vet hvilken gang, hvorpå personen i andre enden ga uttrykk for at hun forsto, og at hun nå ryddet opp i forholdet. Det viste seg at den siste måneden som jeg skulle få gratis i hht avtalen, likevel ble fakturert. Fakturaen kom i mars 2022 og var en såkalt sluttfakturering for den siste måneden jeg var kunde hos dem (desember 2021). Dermed ble det å sitte i telefonkø igjen. Den nye kundekonsulenten kunne ikke gjøre noe eller love noe på telefon, men hun skulle høre med en kollega om det faktisk var sånn at jeg, kunden, hadde rett. Tre dager senere fikk jeg en kredittnota, og tenkte at puh..., nå er det endelig over. I dag fikk jeg en NY faktura. Nå gjaldt det visstnok november 2021. Jeg har nå nok en gang vært nødt til å bruke tid på saken. Chat-funksjonen til GNP er i skrivende stund ute av drift, og jeg orker ikke bruke tid på telefon. Etter å ha sjekket ut samtlige fakturaer for høsten 2021, ser jeg at de faktisk må ha glemt å fakturere meg for november. Jeg betaler derfor i dag, 3 mnd etter at kundeforholdet opphørte, den siste fakturaen til GNP. Til de stakkars kundebehandlerne som jobber der; Se om dere finner dere en annen jobb. Det er dere som får all frustrasjonen fra kundene, mens det er kjeltringene på toppen som hadde fortjent den. Til forbrukere som eventuelt vurderer å bytte til GNP; Styr unna! Dette strømselskapet har nå blitt kjent som ett av de mest useriøse her til lands. Hadde jeg visst dette tidligere, hadde jeg aldri blitt kunde der.

Svar fra GNP Energy
05.04.2022 14:41
Hei Lindas, Det er veldig beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi forstår at det blir frustrasjon i en slik situasjon og det er noe vi absolutt ikke ønsker. Vi har hatt en periode med stor pågang på telefon, men de siste ukene nå har det vært minimalt med kø. Vi ønsker derfor at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på saken og fakturaen din, vi ønsker selvfølgelig å få rettet opp i dette og finne en løsning slik at du blir ferdig med saken. Håper vi hører fra deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna"

Dyrt dyrt vis strømmen sammenlignes med andre strømleverandør i merkede du må også betale 150 kr i måneden vis du bytter selskap før det er gått ett år (bindingstid på ett år)

Svar fra GNP Energy
05.04.2022 14:41
Hei Nylund, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør og din avtale med oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på avtalen din sammen med deg og eventuelt gjøre endringer om du ønsker det. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Gro H. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna GNP ENERGY!"

Ble tilbudt fast lavpris, skulle ikke overstige 90 øre. Dette gikk de tilbake på og jeg får ikke høre lydloggen som ble tatt opp. Da jeg ikke ga meg og ville ha lydloggen fikk jeg tilbud etter 1 mnd å trekke meg fra avtalen. Det forteller meg at de har noe å skjule!

Svar fra GNP Energy
05.04.2022 14:41
Hei Gro H. H, Det er beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker ikke å holde noe skjult for våre kunder og du skal bli informert gjeldende avtalevilkår for avtalen i både samtale med selger og SMS. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde avtale med dem, bare tull fra ende til annen, kjøpte hus, fikk beskjed fra verdens sureste mann at det var avtalebrudd.. etter at vi hadde snakket med dem og meldt flytting, ble oppringt flere ganger ang.avtalebrudd og regninger som kom pga avtalebrudd, fikk ordnet opp til slutt, da ble det avtalebrudd, betalte, og forbannet meg på at jeg skulle bruke resten av mitt liv til å advare folk mot GNP😖

Svar fra GNP Energy
29.03.2022 15:52
Hei Vanja, Det er veldig synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper vi kom fram til en løsning på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tilbyr en billig avtale, men er egentlig svindyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tilbydde en avtale som kunne konkurrere med de fleste andre strømselskaper. Fikk billig strøm i 2 måneder, før de slo helt om og kom med regninger hvor jeg måtte betale 3-4 ganger mer enn spotpris. I tillegg så koster det penger å bryte avtalen. Forskjellen på pris pr KW/t er såpass stor, at det lønte seg å bytte allerede første måneden. Føler meg lurt av selger fra firma, og kommer ikke til å benytte meg av denne leverandøren noengang igjen.

Svar fra GNP Energy
29.03.2022 15:52
Hei Marlon, Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se nærmere på saken, om du ønsker det. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Verdens dårligste spotpris(folkepakke)"

Selskapet har lurt oss , og fakturerer en strømpris på 299 øre per kw i midt norge for desember mnd. Dette er 3 ganger spotpris🥵

Svar fra GNP Energy
29.03.2022 15:52
Hei Bjørg, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på avtalen din og komme fram til en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rask respons ."

Jeg fikk svar med en gang jeg ringte. Jeg fikk deretter en rask og grei forklarin på mitt problem. Jeg fikk deretter en grei instruks/forklaring på hvordan jeg kunne finne opplysninger om mitt abonnement og andre relevante spørsmål.

Svar fra GNP Energy
03.03.2022 13:36
Hei Kjell A, Så hyggelig å høre at du føler du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss igjen om du skulle ha flere spørsmål, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Har problemer med kommunikasjonen med selskapet"

Vansker med å få oppgitt det jeg har betalt for året 2021 på en eiendom jeg har solgt

Svar fra GNP Energy
03.03.2022 13:36
Hei Jan A, Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din og finne ut hva du har betalt i perioden du ønsker. Du kan nå vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Birger K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Godt fornøyd"

Billig strøm og har bare godt å si om selskapet så langt.

Svar fra GNP Energy
03.03.2022 13:36
Hei Birger K, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du har noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Spørsmål"

Fikk ei dame på tlf i dag. Fantastisk positiv personlighet. Svarte med hele hjerte👌 Sånn ska det ver.

Svar fra GNP Energy
03.03.2022 13:36
Hei Joacim, Så hyggelig å lese det du skriver om vår kundemedarbeider, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Særdeles imøtekommende kundebehandler👍😀"

Veldig bra kundebehandler. Hadde bestilt avtale av en jeg ble oppringt av. Samtalen gikk så fort at jeg i ettertid angret meg. Kundebehandleren tok dette til følge og ordnet opp .Takk👍

Svar fra GNP Energy
03.03.2022 13:36
Hei Leif E, Tusen takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du følte du fikk hjelpen du trengte av våre kundebehandler. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å forstå faktura og umulig å beregne eget forbruk med forskuddsbetaling,"

Forvirrende og vanskelig å finne ut hva man faktisk brukr i strøm. Betalte 2,44 kWh pr time sist mnd. Det var ca 100 øre mer enn Nord Pools innkjøpspris Hvorfor vil jeg gjerne vite. Får ingen svar noe sted (?)

Svar fra GNP Energy
03.03.2022 13:36
Hei Annki, Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så kan vi gi deg en nærmere forklaring på fakturaen din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Superfornøyd"

Jeg er superfornøyd med Folkepakka som dere har . Og veldig hyggelig og imøtekommende kundeservice. Dette er det beste jeg har opplevd av strømleverandører.

Svar fra GNP Energy
23.02.2022 16:33
Hei Helene, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Ta kontakt om du skulle ha noe spørsmål så hjelper vi deg gjerne. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktlig og rotete"

Fikk estimert regning to mnd fremover i tid på to målere. Skulle betale over 21000kr på en gang. Stod i telefonkø 30 minutter for å ordne dette opp. Ble lovet at de ikke skulle ta forhåndsbetalt. Fikk likevel purring på regningen. Måtte ringe igjen og snakke med de. Da endret de endelig til vanlig etterskuddsbetaling. Ellers liker jeg ikke at de ikke kan gi meg alt på en regning. Får nettleie utenom på egen regning. Det blir uoversiktlig for meg. Dette er folkepakka. Jeg vet ikke om det er spottpris eller variabel pris. Dette finner jeg ingen sted. Kommer til å bytte.

Svar fra GNP Energy
15.02.2022 13:18
Hei Else, Det er synd å lese at du har den opplevelsen av oss som leverandør. Vi jobber hver dag for å bedre vår kundeservice og svarer så kundene våre så raskt som mulig. Dessverre har vi hatt en periode med mer støy enn vanlig og derfor har ventetiden på både telefon og e-post vært noe lenger. Vi beklager så mye for det. Når det gjelder purringen du fikk må det ha skjedd en feil, det beklager vi selvfølgelig og godt at du fikk ordnet det til slutt. Om du har spørsmål rundt din avtale må du gjerne ta kontakt med oss så svarer vi deg gjerne på spørsmålene du har. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Bjarne H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utmerket kundeservice"

Bare positive erfaringer med GNPEnergy. Billig fastpris på strøm. Ikke noe lureri. Holder hva de lover. Ryddig og løsningsorientert selskap.

Svar fra GNP Energy
15.02.2022 13:18
Hei Bjarne H, Superhyggelig å lese det du skriver om oss! Takk for at du har tatt deg tid. Du må gjerne ta kontakt med oss om du har noe spørsmål ved en senere anledning, vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR