Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
96
av 101 innen
strømselskap
19%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
50
18
9
11
270
Sorter omtaler etter
Viser av 358 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kjetil S
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uærleg seljar og uhyrlig bruddgebyr"

Ein seljar frå GNP energi ringte meg opp og solgte meg ein garantistraumavtale som i fylgje honom ville vere veldig lønsam for meg. Eg stilte fleire kritiske spørsmål, og han forsikra meg kvar gong om at denne avtalen ville vere betre og billegare enn den eg hadde hjå ein konkurrent. Det viste seg etterpå at både faste avgifter og straumpris hjå GNP var betydeleg dyrare enn min forrige leverandør. Då eg ville attende var det gått 16 dagar sidan eg var kontakta av GNP’s seljar, men eg hadde berre fått levert straum frå dei i to dagar. Angreretten var i fylgje dei ute og eg må betale eit bruddgebyr på 150kr per gjenstående månad (12 månader avtaletid).

Svar fra GNP Energy
08.11.2019 14.29
Hei Kjetil S

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Angrerett"

Jeg har inngått en avtale som jeg nå innen fristen vil angre på, men finner ikke angrerettskjema på oppgitt nettsted. Jeg blir veldig bekymret for at de nå skal bruke det mot meg. Har varslet både på mail, sms og hær om at jeg angrer! Avtale inngått 25.oktober, i dag er det 4,november.

Svar fra GNP Energy
05.11.2019 11.17
Hei Grete
Takk for din melding. Om du har varslet både på mail og sms til oss er det helt riktig. Om du ønsker alikevell å være på den sikre siden, ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy. Vi vil finne deg raskt i systemet og kan hjelpe deg med det du måtte ønske.

Håper du også vil teste oss en gang. Vi har mange avtaler hos oss med og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på :)
Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag
Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Håpløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forsøkte å bytte strømavtale men de byttet tilbake uten samtykke selv om jeg hadde hadde betalt bruddgebyr for å bryte avtalen..

Svar fra GNP Energy
04.11.2019 14.39
Hei Steinar
Takk for tilbakemeldingen din og leit å se at det ble slik for deg. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy med ditt kundenummer, så blir dette lettere å se hva som kan har skjedd.
Vi hjelper deg gjerne.

Ha en flott dag. :)
Mvh GNP energy
May-Britt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sender ut regning, som skulle vært betalt før du mottar regningen. Med trussel om renter ved for sen betaling. Det er vanskelig å betale regningen, før den er mottatt.

Svar fra GNP Energy
31.10.2019 12.03
Hei May-Britt.
Takk for din tilbakemelding din. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, med ditt kundenummer. Da er det lettere å se hva som kan ha skjedd.
Dette finner vi ut av :)

Ønsker deg en flott dag.
Vennlig hilsen GNP Energy
Sylwia N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt i bindingstid på 3 år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble lurt i bindingstid på 3 år som heter Folkepakka Garanti 3 år. Deres konsuler ringte meg og sa at hvis jeg inngår avtale om bindingstid på 3 år så får jeg maks-pris garanti. Garantien fikk jeg men samtidig dagens strømpriser ble mye høyere. Og dette ble jeg ikke informert om.

Svar fra GNP Energy
30.10.2019 11.59
Hei Sylwia N,
Så leit å se at du ikke er fornøyd med din 3 års avtalen med maks-pris garanti. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Gjerne ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne.
Ha en fin dag. :)
Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Selger kommer på døra en sen søndag og lover om strømpris som aldri ble holdt"

SVINDEL. Selger kommer på døra en sen søndag og lover om strømpris som aldri ble holdt. Selgeren kunne flere språk og brukte felles språk som en smiskestraegi og lurte moren min på døren. Hun stolte på selgeren som sverget på lave priser, og naiviteten til mor tok over og sa ja til en avtale som hun ble fortalt vil vare så lenge man ønsket, uten bindingstid. Senere finner vi ut at alt var løgn, og gutten hadde lurt en eldre dame til å signere på et helt års avtale hos dem, men skyhøye priser. Kyniske og respektløse selgere. Om jeg kunne så hadde jeg betalt folk for å styre unna dem, slik at de gikk konkurs. Har ikke råd til det, men bruker stemmeretten til å advare.

Svar fra GNP Energy
08.11.2019 10.45
Hei Kamela

Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Dette blir notert ned og vi vil finne en løsning sammen på dette.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Asbjørn L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Hadde bestilt et produkt uten bindingstid..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde bestilt et produkt uten bindingstid og fikk et mye bedre tilbud fra vår forrige leverandør. Så påstår de at det er bindingstid på dette produktet. Har ikke sett noe til det på kontrakt eller på hjemmesidene deres. Dette er et selskap ALLE bør unngå. Svindel fra ende til annen. Jeg kommer til å stå avtaleperioden ut i 6 mnd men da er det slutt. Jeg har ennå ikke fått greie på hvor stort dette påståtte gebyret er, ei heller har jeg fått forklart hvor det står i kontrakten. Jeg kommer til å gå tilbake til min tidligere leverandør hvis de ikke kommer opp med noe svar, har også tenkt å ta dette til forbrukerrådet og eller til retten. Sånn kan vi ikke ha det og disse har ikke noe i dette markedet å gjøre. Bare svindel hele greia så styr unna.

Svar fra GNP Energy
21.10.2019 13.17
Hei Asbjørn L,
Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå der når en bestiller produkt. Vi hjelper deg gjerne.
Ha en fin dag. :)
Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke inngå avtale med dette selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke inngå avtale med dette selskapet. De opplyser ikke om bindingstid og gebyr hvis vi bytter til annet selskap. GNP sa opp strømavtalen på boligen vår selv om det var tydelig presisert at bytte kun gjaldt fritidsboligen. Dårlig kundeservice og frekke selgere - styr unna. Vi har hatt mye arbeid og telefoner for å ordne opp etter GNP og vi ønsker ikke å ha mer med dette selskapet å gjøre. Har betalt gebyret og kommet oss bort fra GNP. GNP frarådes på det sterkeste!

Svar fra GNP Energy
16.10.2019 13.20
Hei Jørn,
Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kunder som har avtaletid får alltid informasjon om avtaletiden pr tlf, sms eller mail om de velger en annet selskap. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy. Vi kan gjerne se på ditt kundeforhold sammen av hva du har fått av informasjon og kanskje det står presisert i avtalen din ang boligen.

Vi hjelper deg gjerne.
Ha en fin dag. :)
Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Lurt inn i avtale av dørselger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lurt inn i avtale av dørselger. Tre års binding og forskuddsvis betaling. Kundeservice nekter å innse at avtalen aldri skulle vært inngått. Ingen hjelp eller forståelse.

Svar fra GNP Energy
16.10.2019 13.20
Hei Ole.

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Vanskligt att avsluta abonnemang"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskligt att avsluta abonnemang, vanskligt at få kontakt, Dyrt elpris fastän de siger de er billige.

Svar fra GNP Energy
15.10.2019 10.26
Hei Kentor,
Så leit å se at du ikke er fornøyd med ditt abonnemang . Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne.
Ha en fin dag. :)
Mvh GNP energy
Jan E. K
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Tvilende selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en saftig faktura i dag, ikke lett og forstå. :-0 Men det ser da faktisk ut for at de skal ha en masse betalt på forskudd. Nei dette vil jeg ut av igjen.

Svar fra GNP Energy
15.10.2019 10.18
Hei Jan E. K,
Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne.
Ha en fin dag. :)
Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Selger fra GNP slengte på røret"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var nå nettopp i kontakt med GNP Energi, pratet en stund og jeg var interessert i og bytte fra leverandøren vi har nå. Når jeg fortalte at jeg ikke var interessert i binding, slengte han bare på røret. Googlet deretter å ser nå at jeg skal være glad jeg ikke signet opp her. Men alikevel, slenge på røret mitt i en samtale hvor det var god tone er lite seriøst.

Svar fra GNP Energy
03.10.2019 10.32
Hei Simon. Takk for din tilbakemelding. Så synd du fikk en slik opplevelse med en av våre selgere, jeg tar dette videre med vår salgsleder.

Ha en fin dag videre.
Vennlig hilsen GNP Energy
Steinar G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lover mye, og kompenserer dette med skyhøye strømpriser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lover mye, og kompenserer dette med skyhøye strømpriser. Dette er et selskap som baserer sin virksomhet på svindel. Jeg er gjerne med på et søksmål mot selskapet.

Svar fra GNP Energy
16.10.2019 13.20
Hei Steinar G,
Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder og vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne.
Ha en fin dag. :)
Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skikkelig dårlig og useriøst, ikke mulig å komme ut av avtale, bare gleder meg til jeg kan løsrive meg.

Svar fra GNP Energy
13.09.2019 10.21
Hei Astrid,
Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy, så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne.
Ha en fin dag. :)
Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kort oppsummert løgn, juks, overpriset og lureri"
8 syns denne omtalen er nyttig

Kort oppsummert løgn, juks, overpriset og lureri. Ble oppsøkt av en av deres selgere i min tidligere bedrift hvor han rundsnakket og villedet meg til å bytte over. Ble lovet lavere pris, men endte opp med å betale opp mot 3000 mer hver måned. Alt ble bare bortforklart med villedende og forvirrende regninger, og det ble ikke gjort noe av substans for å gjøre meg som kunde fornøyd med deres tjenester. Dessuten var det en lang bindingstid jeg var nødt til å respektere, og det gjorde saken bare verre. Fraråder på det sterkeste å kjøpe deres tjenester.

Svar fra GNP Energy
21.08.2019 09.46
Hei Ømer.

Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Tirild H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
8 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna. Dette er et selskap som er profesjonell til å lure kunder. Om du inngår kontrakt med selskapet havner du opp med dobbelt strømregning på sikt. Kontrakten er også umulig å komme i fra uten at det vil koste deg en formuende.

Svar fra GNP Energy
16.08.2019 09.28
Hei Tirild H.
Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss.

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"GNP Gratulerer med norges dyreste strøm "
7 syns denne omtalen er nyttig

GNP GRATULERER MED NORGES DYRESTE STRØM. Jeg fikk tilbud fra GNPs selger at strømprisen ikke skulle bli høyere enn 30 øre kw/time i løpet av året. Han fortalte heller ikke at jeg ble forhåndsfakturert med 6 X så høyt forbruk. (mitt forbruk august 523 kwtimer, fohåndsfakturert GNP meg med 3199 kwtimer til en pris på 89.50 øre/kwtime) Her er hva jeg måtte betale: Strømpriser - folkepakka: August 2018: 89,50 øre/kwtime. Norpools pris 61,85 øre/kwtime September 2018: 90.50 øre/kwtime. Norpools pris 55.94 øre/kwtime. Oktober 2018: 92.75 øre/kwtime. Norpools pris 49.51 øre/kwtime. November 2018: 96.50 øre/kwtime. Norpools pris 57.77 øre/kwtime. Desember 2018: 107.63 øre/kwtime. Norpools pris 63.50 øre/kwtime Januar 2019: 106.380 øre/kwtime. Norpools pris 68.23 øre/kwtime Februar 2019: 103.12 øre/kwtime. Norpools pris 56.44 øre/kwtime Mars 2019: 98.88 øre/kwtime. Norpools pris 51.07 øre/kwtime April 2019: 96.50 øre/kwtime. Norpools pris 49.78 øre/kwtime Tillegg måtte jeg betale kr 49.- pr mnd + nettleie for å ha Norges dyreste avtale. Gratulere :)

Svar fra GNP Energy
30.07.2019 11.18
Hei Geir.
Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss.

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Falske regninger"
9 syns denne omtalen er nyttig

Grovt svindelforsøk med falske regninger! Jeg skiftet strøm leverandør fra disse til et annet selskap med en langt lavere pris for 4-5 måneder siden. Plutselig sender GNP nå en saftig regning på flere tusen for levering av strøm.. Som jeg heldigvis har på papir og faktura som viser riktige datoer og alt, på at jeg har betalt forbruk til det nye selskapet, og at jeg har absolutt alt på det rene! Dette er svært alvorlig og kommer til å bli politianmeldt. At et større selskap spekulerer på denne måten at en del av kundene betaler på autopilot da det er vanskelig å sette seg inn i datoer og overtagelse osv. er helt groteskt! Dette er helt hinsides hvordan et selskap velger å opptre. Har ikke ord!

Svar fra GNP Energy
31.07.2019 12.36
Hei Jan E.
Takk for din tilbakemelding. Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 21651000 eller hei@gnp.energy, så kan vi få sjekket opp ditt kundeforhold hos oss.
Ha en fin dag.
Vennlig hilsen GNP Energy.
Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna! Svindel! Å verre kundeservice finner du ikke!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble fortalt av dørselgere at Folkepakka garanti vare en spotpris avtale med et pristak. Dette hørtes jo veldig bra ut. Men når faktura kommer så ender du opp med og betale mye mer en du blir lovet. Pristaket skulle ikke være en fastpris men en makspris. Men med utredningene til GNP så blir dette en fastpris da deres "utregning" har feil estimering av forbruk samt strømpriser som er så høye at man skulle tro de hadde trykket på tastaturet i blinde for å gi kundene en høyest mulig pris. Kundeservicen er motbydelig og de har en "fiendtlig" innstilling og er ikke litt behjelpelige. STYR UNNA GNP! Hva de nå enn lover så er det lureri. Ikke la dere lure av dette selskapet som må bytte navn oftere en folk bytter sokker for at de skal klare å lure nye kunder inn i kundeforhold hos de.

Svar fra GNP Energy
29.07.2019 14.55
Hei Kristine.
Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss.

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Rasende O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dobbel pris på strøm! Ufattelig at dette er lov!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Oppdaget nettopp til min store skrekk at selskapet fakturerer over dobbel strømpris!! Jeg trodde nettleia var inkludert i prisen, men oppdaget nå at det er den ikke. Dette er svindel og bedrag. Man blir fortalt at GNP forhandler frem gunstige priser for sine kunder, og at disse ligger UNDER alle andres. Min årskontrakt er nettopp gått ut, og jeg skifter nå leverandør på dagen!

Svar fra GNP Energy
29.07.2019 14.53
Hei.
Vi ønsker fornøyde kunder, så trist at du ikke var det. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på telefon 21651000 eller hei@gnp.energy, så kan vi se om vi kan finne en god avtale for deg.
Ha en fin dag.
Vennlig hilsen GNP Energy.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og finner ikke ut min kontrakt og får ikke svar på mine spørsmål"
7 syns denne omtalen er nyttig

dyrt og finner ikke ut min kontrakt og får ikke svar på mine spørsmål. 100,- i fastleid gebyr andre har 19,- og ett års binding tid med 150:- i bot for hver måned hvis jeg sier opp før. Svindel.

Svar fra GNP Energy
29.07.2019 14.52
Hei Reza.
Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uredelig og aggressivt"
5 syns denne omtalen er nyttig

En av få leverandører som opererer med gebyr for å si opp avtalen innen et år. Får stadig telefoner med "tilbud" som bare gjør at avtalen forlenges igjen og igjen, noen ganger med "tilbud" det i etterkant viser seg at de ikke hadde anledning til å gi likevel - uten at de sier noe om det. Et par ganger i året sendes det ut SMS om at kunde har sagt opp avtalen (noe som ikke stemmer), slik at avtalen må fornyes (for å unngå bruddgebyr) og kan løpe ut i det uendelige. STYR UNNA!

Svar fra GNP Energy
18.07.2019 16.34
Hei Hermann.
Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrt og mye rot"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt til og bytte til GNP, fikk en såkalt gratisperiode men når den var over så var prisen på strømmen veldig dyr, virker som de prøver å "dra inn" pengene fra gratisperioden når denne er over. De skulle ligge topp 10 på strøm men de kom aldri under topp 80 i perioden som jeg var der. Betalte med ut av avtalen.

Svar fra GNP Energy
18.07.2019 16.33
Hei!
Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-)

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dyrt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dyrt. Ikke velg noe slike firma. Jeg har gjort noe feil jeg gleder meg til og bytte etter binding

Svar fra GNP Energy
16.07.2019 08.55
Hei Isa K.
Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energ
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De er så opptatt av å lure folk at de lurer seg selv også"
4 syns denne omtalen er nyttig

De holder ikke hva de lover. Har hele tiden sendt mail for å kunne avsløre dem men de påstår at de ikke har fått mailer, men utifra svaret som kommer etter en måned har de lest mailen. De benekter dette likevel. En blir oppgitt av dette og kunder betyr ingen ting for dem. Jeg regner med at deres salgsmål er å lure kunder og de tjener vel penger på denne måten og drive. Denne salgsmåten går bare en stund tilslutt er det ingen som vil ha noe med dem å gjøre. Det er trist at det finnes slike selskaper i markedet. Hold dere unna dette selskapet. Finn heller et seriøst selskap som ikke irriterer kunder.

Svar fra GNP Energy
16.07.2019 08.52
Hei Oddmund.

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energ
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
358 omtaler
Etter 2 måneder endres avtalen til Flytende pris Standard
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
358 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
583 kr
34,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Fastpris 3 mnd kampanje
Fastpris - GNP Energy
358 omtaler
Etter 3 måneder endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
752 kr
45,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Spot
Spotpris - GNP Energy
358 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 084 kr
65,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Spot Marked
Spotpris - GNP Energy
358 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Spot
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 084 kr
65,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
358 omtaler
Etter 3 år endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
358 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 299 kr
77,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
358 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 408 kr
84,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
358 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 449 kr
86,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR