Strøm

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
13
av 19 innen
strømselskap
26%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
41
17
6
11
152
Sorter omtaler etter
Viser av 227 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Jan H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"

Aggressiv og svært overbevisende argumenter fra kundeservice! Ble totalt overbevist om at de var det rimeligste alternativet. Nå betaler vi 140/kWh, noe som er nesten 3 ganger så dyrt som den rimeligste. Føler meg lurt!!!

San L. C. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De er luring"
1 syns denne omtalen er nyttig

De kommet til meg sa at de vil hjelpe meg med å gir deg beste pris i Norge bare vi trenger din signatur, de sa ikke at det er et kontrakt eller avtale. Etterpå jeg havnet i helvete. De sa at du er signert 5 år avtale og jeg betale hver måneder nesten 3000 kr mer ennå det betalte før som var kunde hos Fjordkraft. Jeg prøver å bytte men de aksepterer ikke

Ikke F. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De prøver å svindle"

Vær forsiktig med de, før de het Oslo kraft, nå er de GNPenergy. dessverre var jeg så dum og skrev kontrakten med de. Plutselig får jeg varsel fra de at må betale 30 000, forde hele året betalte for lite. men Eidsiva sier et det kan ikke stemme. det er langt å fortelle, men sikkert må ta advokat.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Tilleggsforbruk blir lagt til allerede på første faktura"

Har 3mnd fastprisavtale, den såkalte huspakka. Er inneforstått med at GNP kan legge på månedsprisen hvis forbruket overstiger fastsatte grense, men synes det er i overkant frekt å legge på prisen allerede på første faktura (forskuddsbetaling) før jeg faktisk har et forbruk hos GNP å vurdere ut fra. Jeg har videre hatt lavere strømforbruk siste halvår sammenlignet med samme periode i fjor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Både godt og galt..."

Minus for: - Varsel om prisøkning på produktet like etter avtaleinngåelse - Fullstendig uforståelige fakturaer Pluss for: - Hyggelig og ekspedit kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Magisk"

Jeg vet ikke om det bare er innbilning, men det er som at strømmen fra GNP får lysene til å lyse kraftigere og ovnen til å varme sterkere.

Richmond
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"So far so good"

I think it’s a good deal for me at the moment. If there are no billing surprises later on. Then I will down with this.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fastpris"

Når man inngår en fastprisavtale med bindingstid, så skal denne prisen ligge fast i hele bindingstiden. Det gjør det ikke hos dette selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Gjorde et riktig valg!"

Ringte kundeservice om en feil de hadde gjort med kwt prisen min på fakturaen. Fikk svar innen 30 sekunder og jobben ble utført på den måten jeg ville ha det. Personen på andre enden av telefonen hjalp meg med engang og fikset problemet uten noe form for krangel eller diskusjon. Fikk anbefalingen om å bytte til GNP fra en venn. jeg må si at etter 4 måneder med GNP så har jeg hatt kun 1 klage og det var dette som de fikset på et blunk. Stolt av Kundeservicen og at GNP holder kunden i Sentrum.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Minner meg mest om svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uriktige salgstriks, etter 6 måneder påstår de at jeg ikke har betalt for strøm, angivelig på grunn av "feil i meldingene med netteier". Selger påstod at kraftpris ville bli inkludert i faktura fra netteier, noe som selvsagt viste seg å ikke stemme. De bytter også navn støtt og stadig.. Beste råd er å styre unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturerer og dårlig kundeopplevelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overfakturerer og kundeservice har dårlige svar på spørsmål. Hadde tegnet en avtale for 3 måneder med rabattert fastpris, men fikk gang på gang faktura for full pris uten rabatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke som avtalt!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Regninger kommer inn via Vips, som antas å være samme som avtalegiro. Det syntes ikke GNP og gjør derfor om avtalen fra 40øre Kwt til 68øre kwt uten varsel. Om de savnet noe fra meg hadde det vært meget enkelt å gi et varsel om det. Men de velger å lavære å heller overfakturere kunden. Ny strøm avtale signert i annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Holder ikke inngående fastprisavtale, prøver å få kunde til å si opp (dvs, tap av 1mnd. gratisstrøm)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservis uhøflige og prøver å lure kunden. Det blir også gjort forsøk på å gi kunden noe annet enn han har gjort avtale om. Slue avtaler som du må lese mer en nøye for å vite hva du har gjort avtale om. Dette er ikke selskapet for folk som ikke leser avtalen meget nøye og er veldig oppegående når det gjelder avtaler. Endrer prisen på inngåtte fastprisavtaler i bindingstiden.

Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Big mess!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Created faktura from air. Stop try to rip of costumers, and keep the deals that is on your home page, if you have a deal on 399, don’t send faktura for 2600!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel, jeg har blitt kunde uten samtykke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna! Ugyldig informasjon, signaturforfalskning og bindingstid på noe jeg ikke har akseptert. Ser at andre har samme og lignende opplevelser som strekker seg langt tilbake i tid. Vi burde gå til sak mot GNP Energy for å hindre at andre kommer i lignende situasjoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Misvisende reklamering av fastpris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Se klagen jeg har sendt om dette. Prisen økte før det var gått 3 måneder. Hvordan kan dette produktet kalles fastpris?

Kjetil N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Imponerende"
3 syns denne omtalen er nyttig

Strømregning har gått ned og kundeservice har gått opp etter jeg byttet til GNP Energy. Fortsetter det slik vil jeg være kunde i lang tid.

Torleif S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fin service så lagt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har stort sett vert strømkunde med tilbudsavtaler og så langt fornøyd med det som har vert. men skal du oppnå lavere priser en spot og innkjøp må en jo bytte ofte noe som også blir et pes. Jeg kunne godt ha brukt lengre faste avtaler f. eks, 1/2 år

Stein-Eirik T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lover ikke det som blir avtalt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilt 12 mnd. Avtale til fast pris. Etter to mnd setter de opp prisen og sier er du ikke fornøyd bare å si opp avtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lurer kundene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler ingen å tegne Fastpris avtale hos dere. Fastpris ironisk nok endrer seg etter hva dere ønsker selv. I tillegg ingen opplysninger om hvordan den beregnes ifht årsforbruk før etter man har tegnet avtale. La oss si du pusser opp huset og etterisolerer og installererer varmepumpe. Du må fortsatt betale forbruk etter tidligere historikk. I tillegg helt umulig å forstå fakturaene. Hva som er bra: Selve markedsføringen er bra så man har jo lyst på produktet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Gode priser, men et rot uten like med faktura spesifikasjoner"

Veldig gode priser, flinke å svare og ønsker å hjelpe. Dessverre blir ikke fakturaoversikt og fakturering bedre på tross av innsatsen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jeg hadde et abonnement hytte pakke og den var god. selv om jeg bruker lite strøm, betaler jeg mye"

Da høsten kommer, ba dere meg å bytte min pakke til 399kr. Det er urettferdig fordi jeg bruker lite støm. Jeg betaler altfor mye penger.

Christer H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har fastpris avtale igjennom GNP, er svært godt fornøyd. Vi har fått redusert prisene våre betraktelig.

Abdallah F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg har vært kunde i ett år og er kjempe fornøyd.""
4 syns denne omtalen er nyttig

+Fornøyd med fastpris avtalen. +God kundeservice --------------------------- -Litt rotete på regnskap (faktura) -Økning på pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forvirring om avtaleinngåelse"

De er glatte, og unngår behendig å svare på spørsmål om avtalen. Hevder den ble inngått på SMS en måned før de ringte og spurte om vi var interesserte. Viser frem SMS som vi aldri har mottatt, med angivelig svar. Pakket på avtalebruddgebyr. Styr unna! Vurderer sak!

Søk Bytt.no