Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 104 innen
strømselskap
21%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
91
34
14
19
419
Sorter omtaler etter
Viser av 577 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Frekke selgere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon i dag, fra en som hørtes veldig familiær ut : "Hei, Ingvild, det er Fredrik". Han sa jeg hadde deltatt i en konkurranse hos GNP 4. april, (hvilket jeg ikke har), og lurte på om de hadde min riktige mailadresse. Jeg spurte to ganger hva GNP er, og da brøt han samtalen. Jeg ringte opp igjen og kom til et callsenter.

Svar fra GNP Energy
05.06.2020 14.50
Hei Ingvild

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde frekk selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din samtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00..

Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark.
Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/


Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Håper du vil teste oss ut en gang du også.


Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kathrine L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lite samarbeidsvillige når jeg kontaktet kundesenteret. Nå er jeg låst til dem i et år. Avtalen skal sies opp så fort jeg kan uten gebyr. Jeg kommer aldri til å bytte strømleverandør igjen via telefonsalg. Ser frem til jeg kan si opp denne avtalen. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet av GNP angående denne tilbakemeldingen.

Svar fra GNP Energy
25.05.2020 14.55
Hei Kathrine L

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du synes det er useriøst, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
Vi har avtaler med og uten avtaletid.
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Elinor P. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skyhøye priser og lureri!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler direkte løy til meg da han ville ha meg som kunde. Dessverre gjennomskuet jeg ikke det da. Jeg betaler skyhøye priser for strømlevering som jeg har ett års avtale på. Jeg avbryter kontrakten uansett, for å betale seg ut av den er billigere enn å betale 55,87 øre/kWh! Dette selskapet må ikke brukes!!!!

Svar fra GNP Energy
27.05.2020 12.36
Hei Elinor P. S

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi har drevet en god stund og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år.
Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/


Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uoppriktig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var kunde hos en annen strøm leverandør. Jeg betalte alt for mye penger for strøm da. Jeg ringte og snakket med GNP. Som de andre ble jeg lovet mye mindre pris. Men nei det ble ikke mindre men andre kostnader som fast månedlig betaling også. De er verken billigere eller bedre leverandør men en virksomhet som med gode løfter bedrager folk.

Svar fra GNP Energy
27.05.2020 12.36
Hei Hajaqa

Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som uoppriktig.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har.

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/

Ta gjerne kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker å finne ut av dette med deg.

Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Den dagen jeg er ferdig med disse svindlerne skal jeg drikke cognac og flagge."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått regning for april 2020. 65,50 øre på kwh, andre SERIØSE selskap betaler nesten for å ha kunder, selgeren deres la frem for meg en helt annen historie enn den jeg opplever nå. Har nylig fått tilbud fra en annen leverandør på 28 øre pr. kwh. Gudsjelov bare noen triste månder igjenn.

Svar fra GNP Energy
05.06.2020 14.50
Hei Arnt N

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regningen din.

Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg raskt i data-systemet vårt. Dette vil vi selvfølgelig finne ut av og se hva som har skjedd.


Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
"Angreskjema?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Finner ikke angreskjema, hvor er det? Det skal jo være her noe sted, jeg svarte JA før jeg hadde tenkt meg godt nok om og vil benytte angrefristen, dette skjedde 14 mai kl.14.59.

Svar fra GNP Energy
18.05.2020 14.43
Hei Kjell B

Takk for din tilbakemelding.
Du trenger kun å kontakte oss på
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00 at du angrer strømleveransen.

Vi har flere avtaler inne hos oss på https://no.gnp.energy/som du gjerne kan sjekke om du vil.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Værste strømselskap jeg har vært borti"
3 syns denne omtalen er nyttig

Værste strømselskap jeg har vært borti. Når man ringer for å spørre ang angrefrist får man til svar* gidder ikke diskutere med deg* du har gått Noen få dager over tiden for angrefrist Beløp kr 1400,- et det sånn man behandler kunder? Så styr unna dette selskapet.

Svar fra GNP Energy
05.06.2020 14.50
Hei Gunn

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du skriver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
Vi har avtaler med og uten avtaletid.
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her.
Kan se ut som vi har bestilt strøm til deg fremover i tid når vi ikke har hørt fra deg innen 14 dager. Derfor blir det brytningsgebyr.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Brytningsgebyr"
4 syns denne omtalen er nyttig

Svarte dessverre ja på en sms fra GNP energy på billig strøm. Ønsket tilsendt en avtale samt angrerettskjema. Svaret jeg fikk, var at jeg hadde svart ja på sms og det var det. Ble aldri koplet opp mot GNP, men fikk i dag et "brytningsgebyr" på kr. 1650.- selv om SMSen viste et avtalebrudd på kr. 150.-. Hva det andre er, vet jeg ikke. Klagen min er sendt videre. Hold dere langt unna dette useriøse strømselskapet. Hilsen en sint oslo-dame.

Svar fra GNP Energy
27.05.2020 12.36
Hei Jorunn

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema)
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Dette vil vi finne ut av sammen med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svindel. 4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse..."
4 syns denne omtalen er nyttig

4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse med billig strøm. Har aldri deltatt i noen konkurranse. Første gangen ba jeg de sende et tilbud på mail eller sms. Dette tilbudet fikk jeg aldri, men jeg fikk 5 sms med "svar ja for bestilling av strøm" måtte til slutt ringe inn og be de slutte og sende disse. Gangene etter dette har jeg bedt de om og slette meg fra listen, men ble senest idag ringt opp igjen. Jeg truet selgeren med anmeldelse og det kommer jeg til og gjøre også hvis ikke dette svindel møkket her fortsetter.

Svar fra GNP Energy
25.05.2020 19.48
Hei Stig

Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde dette.

Vi sammarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har.

Vi vil også si til deg at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Håper du kan ta kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Slik at vi kan finne ut av hvem som har kontaktet deg fra våre sammarbeidspartnere.

Tusen takk som gir beskjed om dette.
Med ønske om en flott dag.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Tom S. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rendyrket løgn og svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som påstod jeg hadde vunnet konkurranse som ga rabatt hos strømleverandør. Det er løgn. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse. De prøver å få kunder til å bytte leverandør ved å smigre og lyge om konkurransen. IKKE svar på sms de sender deg! Styr langt unna.

Svar fra GNP Energy
18.05.2020 14.43
Hei Tom S. S

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene våre (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår https://no.gnp.energy/)

Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av hvem du var i kontakt med og hva som ble sagt:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.

Med ønske om en flott dag og takk som ga oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hold deg langt unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

GNP Energy bryter angrerettloven på flere punkter og lurer deg inn som kunde. Du får ikke mulighet til å angre deg da du ikke vet at du har blitt kunde før 2 uker etter telefonsalget, og da er angreretten gått ut. Hvis du da ikke ønsker å være kunde, sender de deg en faktura på 1650kr for "brutt avtale". Kundebehandlingen i ettertid er helt forferdelig, og jeg har aldri vært borti verre. Anbefaler på det sterkeste å holde lang avstand til dette firmaet. Ser at flere sier det samme her.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 13.42
Hei Anonym

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)
Alle kunder ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Dette vil vi finne ut av sammen med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bra pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Mangler timer, dager og månedsoversikt over Kwt ved forbukssiden.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 13.41
Hei Erik

Tusen takk for din fine tilbakemelding,
om at du også synes vi har konkurransedyktige priser og rask kundeservice.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy om du ønsker å finne ut av din oversikt på din side.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.
Ta gjerne kontakt når du måtte ønske ny oppfølgningfra oss.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt trillrundt av selger"
7 syns denne omtalen er nyttig

Svindel, ble lurt trillrundt av selger. Lovnadene de gir om at de skal være billigst og gi den beste avtalen er det ikke hold i. Ble lurt og sa opp noe som har resultert i et brytningsgebyr. Har spurt om lydfil av samtalen, men har problemer med å få dette.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 12.01
Hei Hugo K

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev.

Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunder hos oss år etter år.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Håkon L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Luringer. Du taper"
3 syns denne omtalen er nyttig

De ringer og lurer deg til å bli med på en avtale du må tape på. Bytt leverandør så snart bindingsavtalen er over!

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 11.34
Hei Håkon L

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du mener.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har og alle får informasjon om avtalen. (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår )
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.

Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Med ønske om en flott dag.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare lur og fanteri"

Stemmer ikke noe av det som ble lovt av selger. Og til slutt kommer de med en regning for brudd på kontrakt. Håper det blir flere som forstår at det faktisk finnes andre og mere seriøse leverandører.

Svar fra GNP Energy
18.05.2020 13.30
Hei Jan I

Takk for tilbakemeldingen din. Synd du at det ikke stemmer det selger har lovet deg.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg, fint om du tar kontakt på :
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Med ønske om en flott dag og takk som gir oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Carl H. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Avtalen om strømpris var at jeg skulle få strøm til laveste pris..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Avtalen om strømpris var at jeg skulle få strøm til laveste pris. Da jeg fikk regningen var prisen tre ganger så høy som de billigste på markedet. Jeg pleide å få en månedlig regning på ca. kr.1000- , men fikk nå en faktura på kr 4715-. På forespørsel fikk jeg opplyst at det ikke var de tre rimeligste, men blant de ti rimeligste og at jeg måtte betale for to måneders forskudd til samme skyhøye pris. Jeg ba da om umiddelbar opphold av kundeforhold. Da var beskjeden om at jeg måtte betale kr.150 pr mnd. for å bryte avtalen. For et år blir det 1800- kr. Nesten tre måneder etterpå hadde jeg ikke fått noe sluttoppgjør og måtte ringe for å be om det. Det var heller ingen spesifisert faktura, men bare en ferdig sum som det ikke ble forklart hvordan en hadde kommet fram til.

Svar fra GNP Energy
05.05.2020 11.33
Hei Carl H. T

Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din.

Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg.
Avtaler uten avtaletid har vi også.
Ta gjerne kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Takk som gir oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyreste strøm ever"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dyreste strøm ever. Spotpris x 5. Ren svindel og 12 måneders bindingstid. Når gjennomsnittspris er 12,4 øre inkl mva priser GNP til 72 øre. Styr unna!

Svar fra GNP Energy
30.04.2020 07.25
Hei Brita

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Håpløse regninger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Håpløse regninger. Synes bedragersk. Fraråder alle som kommer i kontakt med dette til å avbryte straks.

Svar fra GNP Energy
29.04.2020 13.59
Hei Eivind

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regningene dine.

Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe.
Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Har aldri betalt så mye for strøm noen gang!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri betalt så mye for strøm noen gang! Alt de sier er løgn, ble lovet en fastpris på 39øre. Etter 3 måneder oppjusterte de prisen gradvis, på et verste var jeg opp i 1,40kr. Betalte 2400kr for strøm en måned, med ett rekkehus på 115kvm der vi bruker vedfyring og varmepumpe. Vurderer å ta saken videre, slike selskap burde ikke få holde på på denne måten. Kan umulig være lovlig.

Svar fra GNP Energy
24.04.2020 11.44
Hei Anette

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om din faktura. Vi har mange kunder som er fornøyd med avtalen sin hos oss.

Håper du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på :
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe feil.
Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fiktive fakturaer fra GNP Energy"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette firmaet sender ikke faktura, men sender deg oppkrav, uten KID og kontonr. med referanse til den fiktive fakturaen. Så kommer inkassovarslet med påslag som må betales. Styr unna dette firmaet.

Svar fra GNP Energy
21.04.2020 13.14
Hei Kai

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du mener. Vi sender ut faktura med kid og kontonummer til kundene våre.
Hva sto du oppført med i ditt kundekort hos oss.. kanskje det har skjedd en feil hos deg?

Ta kontakt med med oss med ditt kundenr på :
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Klarer ikke levere det de lover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei, jeg fraråder alle til og inngå avtale med GNP. De kommer med tilbud som de ikke kan overholde. Når jeg referer til tilbudet, så får jeg beskjed om at dette tilbudet ikke er gyldig da jeg ikke er ny kunde. Jeg har vært medlem hos Norgesenergi i mange år helt til nå. Hvordan de da kan si at jeg ikke er ny kunde? Nå blir det turen tilbake til en leverandør som ser sine kunder og som tar kundeservice på alvor. Styr unna GNP

Svar fra GNP Energy
17.04.2020 21.29
Hei Espen J

Takk for tilbakemelding din og synd å lese at du opplevde det slikt.
Gamle avtaler kan gå ut av sortemanget vårt og nye kommer inn fra strøm-forvalterne.

Vi er en stolt strømlevrandør som har drevet i mange år. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/

Ta kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Christine F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og svindel på høylys dag"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skulle få gratis strøm i 3 mnd, med bindingstid på 12 mnd. Strømbudjsettet vårt har eksplodert de siste mnd. Denne mnd fikk vi ikke faktura via autogiro, men purring har vi fått. Vanskelig å få tak i de i disse tider, da de kun har åpningstid 4 timer ila dagen.

Svar fra GNP Energy
17.04.2020 21.29
Hei Christine F

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Da finner vi deg rask i systemet og kan se på saken din.

Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt inn i en avtale av en sleip selger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt inn i en avtale av en sleip selger. Sa opp avtalen etter kun få dager, med angrerett til grunn, men har fått faktura på 1699,- kr, da det viste seg å være bindingstid på avtalen, men man har allikevel 14 dagers angrerett. Så hold dere langt unna dette selskapet:( Bare svindel og rot!!

Svar fra GNP Energy
17.04.2020 21.06
Hei Elisabeth

Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
(om det er med eller uten avtaletid.)
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (Send oss gjerne din informasjon den dagen du sier du har angret )

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bindingstid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fatter ikke hvordan i allverden at det er mulig å få 3 års bindingstid etter å vært vår leverandør fra 2017 da de het Oslo net. Plutselig fra 1/4-19 har det plutselig blitt binding fra den dato uten at vi vet det. Har de virkelig lov til det. Er forbannet nå.

Svar fra GNP Energy
17.04.2020 21.00
Hei Rolf

Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din.

Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg.
Avtaler uten avtaletid har vi også.
Ta gjerne kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Takk som gir oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Åsmund S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Reddet i siste sekund"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg ble oppringt av GNP med et latterlig bra tilbud (med binding selvsagt), gikk det så raskt i svingene at jeg ikke fikk tenkt meg om. Selger nærmest rushet gjennom formalitetene og venta på rett svar fra meg. Angrerettsskjema kommer snarest..

Svar fra GNP Energy
17.04.2020 20.59
Hei Åsmund S

Takk for tilbakemeldingen din.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene er med avtaletid eller uten avtaletid.

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.
Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Ta gjerne kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Med ønske om en flott dag.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
577 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 218 kr
-13,10 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
577 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 10 kr
-0,60 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
577 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
82 kr
4,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
577 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
97 kr
5,80 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
577 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
121 kr
7,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
577 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
517 kr
30,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
577 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
687 kr
41,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
577 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
772 kr
46,34 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
577 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
772 kr
46,34 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
577 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
577 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
577 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
994 kr
59,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR