Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 104 innen
strømselskap
22%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
92
34
14
19
419
Sorter omtaler etter
Viser av 578 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Simpelt"

Svindel, fikk regning på 133,18øre/kw først, så skal de ordene opp i dette, ny regning for januar 74,63øre/kw. Teknisk feil får jeg som forklaring begge gangene.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.15
Hei Georg

Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Takk som ga oss beskjed.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. (Vi kan alle gjøre feil, hvis dette var tilfelle hos deg )
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Brytningsgebyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av GNP og inngikk en avtale som ble solgt inn som meget god. Etter nesten 2 måneder med GNP betaler jeg flere hundre kroner mer enn hva jeg gjorde i desember 2019 når strømmen er dyr fra et annet selskap. Har nå gått tilbake til min gamle strømleverandør og får da SMS om brytningsgebyr. Dette ble aldri nevnt av selger og alt ble solgt inn meget lukrativt på alle måter. Jeg hadde aldri inngått avtale om jeg hadde blitt informert om brytningsgebyr.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.10
Hei Hilde

Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi kan lett finne deg i data-systemet hvilken avtale du sitter med.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Jan E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Litt forvirrende kommunikasjon"

De bruker Lindorf som faktureringspartner og det kan være forvirrende, også ble jeg sendt litt rund omkring da jeg ringte men endte til slutt hos riktig person som løste det. Anbefaler dem å bruke ett annet byrå en lindorf som faktureringspartner da det vil forvirre folk å se det navnet på formidler.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.09
Hei Jan E. K

Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som litt forvirrende kommunikasjon.
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller hei@gnp.energy , så ser vi på dette hva du mener.

Takk for at syntes det var verdi for pengene å være kunde hos oss. Det setter vi pris på.

Ta gjerne kontakt om du vil sammenligne avtaler i fremtiden.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg, en «vinner»"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt av en dame som påsto jeg hadde vært med i en konkurranse (noe jeg ikke har) og at jeg hadde «vunnet» to måneder med halv pris på strømregningen min. Hun spurte hvem jeg betalte til nå så hun kunne ringe dem og sørge for at jeg fikk premien min. Etter to måneder skulle de forvalte mitt strømabonnement så jeg aldri trengte å tenke på strømregningen igjen. Jeg hadde selvsagt ikke vunnet noe som helst, og telefonen hun skulle ta til min leverandør var for å iverksette flytting av strømavtalen til dem. Jeg fortalte damen nøyaktig hva jeg mente om slik fordekt salg og avsluttet samtalen. STYR UNNA!!!! De bruker ufine metoder for å kapre kunder.

Svar fra GNP Energy
07.03.2020 07.07
Hei Stein

Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en fin dag og takk for informasjon.

Mvh alle i GNP Energy
Vestfold01
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uetisk telefonsalg og svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telefonselger lover at man er videre i trekning om en Macbook hvis man tegner avtale om markedets billigste strømavtale som viser seg å være forvaltningsstrøm. Blir ikke på noe som helst tidspunkt opplyst om hva dette innebærer av økonomisk risiko utover at det garantert er den billigste strømmen til enhver tid. Når det viser seg at regningene blir dyrere jo billigere spotprisen blir får man trusler om bruddgebyr hvis man vil ut av abonnementet. Avtalen er brutt fra GNP sin side i det øyeblikk det overhodet ikke er samsvar mellom det produktet som er solgt og det som faktisk leveres. Innsalget er uetisk, om ikke ulovlig. Fakturaene er totalt uforståelige, man er lovet gratis strøm i måned 2 av abonnementet, men får allikevel en faktura med et kryptisk balanseregnestykke og en heftig Kw/H-regning. Ligg unna GNP, betal strømmen din til et strømselskap som ikke har som forretningskonsept å svindle folk.

Svar fra GNP Energy
27.02.2020 10.15
Hei Vestfold01

Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Billig med det samme, så skrur de opp prisen.. føler meg lurt.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig inngang, men om du ikke følger med, så blir det fort rådyrt. Har hus på 189 kvm. Siste var på 4500,- over 0,8 kroner kwt..

Svar fra GNP Energy
27.02.2020 10.12
Hei Robert

Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Takk som ga oss beskjed.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"OBS! Legg på røret"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det firmaet må politianmeldes og stoppes snarest! Forbrukartilsynet har fått fleire klager frå forbrukarar og kraftleverandørar på ulovleg telefonsal frå GNP Energy Norge AS (GNP). Forbrukartilsynet har konkludert med at GNP Energy har gitt feilaktige og villeiande opplysningar til forbrukarane. Dette er ulovleg. https://www.forbrukertilsynet.no/villeiande-telefonsal-fra-gnp-energy-norge. Link til sak fra 2018. GNP holder fortsatt på med samme ulovligheter nå i 2020. Mine foreldre ble svindlet i da 24.02.2020 Hilsen Sint sønn

Svar fra GNP Energy
06.03.2020 11.44
Hei Stein

Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Vi vil finne foreldrene dine raskt i data-systemet, slik at vi ser hva som har blitt lovet.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, om saken deres ikke har blitt fikset opp i.

Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Thomas P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utrolig flott selskap med nydelig service! Anbefales sterkt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg skulle bytte til GNP var jeg kritisk fordi jeg har hørt så mye vondt om dem her, men dette stemmer overhodet ikke. Min opplevelse med GNP var utrolig bra. Jeg fikk en rådgiver på besøk som forklarte meg alt jeg trengte å vite for at bytte skulle gå bra. Han grad meg til og med sitt personlige telefonnummer slik at jeg alltids kan kontakte han hvis det skulle være noe. Fikk også den beste prisen mulig, med pristak slik at jeg aldri trenger å tenke på høye priser igjen.

Svar fra GNP Energy
27.02.2020 09.59
Hei Thomas P

Tusen takk for din nydelige tilbakemelding.
Så fint at du synes vi er et flott selskap med nydelig service. Gjerne gi oss tilbakemelding på mail eller tlf hvem din rådgiver er. Slik at vi kan gi han/hun en oppmerksomhet ved den gode jobben.
Tusen takk for at du valgte oss.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også.

Ønsker deg en TOPP dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke la deg lure!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet 2 mnd med halv pris på strømregning... har ikke skjedd. Bra pris på strøm... absolutt ikke skjedd. Betaler heller en brytningsgebyr på 1600kr enn å ha GNP energi som vår strømleverandør. Sikkert billigere i lengden (har bindingstid på ca 9 mnd igjen) og om ikke så vil jeg ikke at mine penger skal gå til så elendig selskap.

Svar fra GNP Energy
25.02.2020 09.10
Hei Lh

Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde dette.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne avtalen. Vi ser ikke hva du har blitt lovet uten et kunde nr.
Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Svarte på en kundeundersøkelse som ville gi meg et "vinnerlodd" verd kr 10.000 på Meny"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt i dag av GNP Energy som sier: "Du er en av de heldige som er trukket ut av konkurransen om å vinne kr 10.000,-, ettersom du har svart på en kundeundersøkelse på nettet". Så fortsetter han "Er du interessert i å tjene penger på å spare masse penger ved å kjøpe strøm gjennom oss... bla bla bla osv." Jeg stiller en hel del spørsmål om hvorfor han ringer meg, hvorfor han kobler strømavtaler mot konkurransen jeg har besvart, hvorfor han fremstår pågående og snakker ekstremt fort og irritabel og hvordan han vet at jeg er trukket ut som en av de heldige til å kanskje vinne? I andre enden av telefonen blir stemmer svært svært irritabel på meget kort tid, med det resultat at selger slenger på rører, men først var veldig frekk med å svare på mine spørsmål. Hva er dette for noe? Mobilnummeret det ble ringt fra er (sensurert). Nummeret fører ikke frem til noe på 1881.no Styr unna denne mannen eller dette selskapet! For meg er slike telefoner helt utrolig frekt, en selger!! For et selskap må dette være en katastrofe? Hvem vil vel ha noe med dere å gjøre? Jeg skal fortelle alle jeg kjenner at GNP er noe du må holde deg langt unna. Jeg er også reservert mot reklame, så NEI TAKK til slike telefoner i fremtiden.

Svar fra GNP Energy
19.02.2020 14.13
Hei Wiv

Takk for tilbakemelding. Forstår at dette virket helt utrolig frekt om dette var tilfelle hos deg.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Pga vi er for få på hovedkontoret.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen.
Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette.

Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Forferdelig lite tillitvekkende innsalgsmetode"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skulle selge strøm fra GNP. Påsto jeg hadde vunnet en konkurranse (som for øvrig ikke har hatt trekning ennå). Jeg spurte hvilken konkurranse og fikk et dårlig svar. Fikk vite at jeg kunne få 2 mnd strømregning til halv pris. Jeg spurte hva hun definerte strømregning til å være. Det skulle hun komme tilbake til etter at jeg hadde gitt henne epostadresse. Jeg sa at det gjør jeg ikke før hun definerer hva hun legger i begrepet strømregning. Da sa hun bare "Herre Gud" og la på.

Svar fra GNP Energy
18.02.2020 10.43
Hei Stig W

Takk for tilbakemelding og synd at du fikk en lite tillitvekkende innsalgsmetode pr tlf.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Pga vi er for få på hovedkontoret.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen.
Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette om dette var tilfelle.

Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel fra ende til anden! Vi lot oss overtale av en selger som lovet "gull og grøner""
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var meget skeptisk under samtalen, men vi lot oss overtale. Etter en ukes tid sa jeg opp avtalen vi mail, men fikk ikke svar. Tvert i mot kom det rekning med trussel om inkasso. Vi etterlyser fremdeles og sannsynligvis forgjeves svar fra GNP.

Svar fra GNP Energy
18.02.2020 10.43
Hei Ola A

Takk for tilbakemelding og synd å lese dette over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Alle våre kunder får et velkomstbrev, sms eller email.
Om du har sagt opp avtalen på mail e-post at du ikke ønsker å være kunde, så skal du selvfølgelig ikke betale. Anbefaler at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi skal alltid svare, så her må det nok ha skjedd en feil om du ikke har fått kontakt.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe til og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst og ukompetent"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke sett maken til useriøst behandling. Sender ut 4 ganger feil faktura og det koster meg en haug med email og telefoner for å rette opp. Har ennå ikke fått riktig fakturering for siste avregning. Sier noe på telefon og gjør noe helt annet. Dette er siste gang jeg har vært hos de!!! Avregningen er svært lite detaljert og uoversiktlig.

Svar fra GNP Energy
17.02.2020 10.55
Hei Bernd

Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som useriøst og ukompetent. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år pga av kundeservicen, avtalene og avregninger.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy ( Hvis du ikke vil snakke i tlf )
eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer, så ser vi hvem, du har vært i kontakt med og ser om vi kan få det slik oversiktelig som du ønsker.

Vi ønsker gjerne å få ryddet opp i dette med deg.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er bare lureri. Styr unna. Blir ikke hva de lover. Bare tull!! Kommer helt sikkert en ekstra regning!!

Svar fra GNP Energy
17.02.2020 10.50
Hei Ola

Takk for din tilbakemelding.
Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som setter pris på avtalen og hva de har blitt lovet. Synd at du opplevde det slik du beskriver over.

Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg.
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva du ønsker som kunde.
Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig informasjon, chat fungerer ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen chat som fungerer. Ingen oversikt over hva kWh er. Må vente på regning. Ingen mulighet å regne ut selv da man har pristak og synes bestandig å være der!!! Kunne blitt bedre med å sende ut gjennomsnitt prisen blir etter endt mnd.

Svar fra GNP Energy
17.02.2020 10.46
Hei Frøya

Takk for din tilbakemelding. Synd du opplevde oss som dårlig på informasjon. Vi får ofte gode tilbakemelding på at den er god. Chaten skal fungere, men vi sjekker dette umiddelbart.

Alt av oversikt skal stå inne på Din side på hjemme siden vår.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg raskt i data-systemet.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og takk som valgte oss.

Med vennlig hilsen alle oss i GNP Energy
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt alt for dyr strøm! Unødvendig dyrt! Anbefales Ikkje!! Strømmen min har ikkje økt i bruk, men prisen eg må ut med har økt betraktelig det på tross av lovnad om veldig billig strøm.

Svar fra GNP Energy
17.02.2020 10.45
Hei Marianne

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese hva som har skjedd hos deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd.

Vi har flere avtaler inne hos oss. Med og uten avtaleletid, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyreste strøm jeg noengang har betalt - lurt til binding i 3 år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger sa at prisen ville ligge rundt spottpris. Det er ikke min erfaring - den har ligget på maxpisen. Har forsøkt å kontakte kundeservice på chat, kontaktskjema og epost i over en måned uten å få svar på hvorfor så høy pris 69 øre kwt. Billigere å betale seg ut av binding enn å opprettholde avtalen. Styr unna!

Svar fra GNP Energy
12.02.2020 14.33
Hei Vidar

Takk for tilbakemelding og synd å lese dette over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Alle våre kunder får et velkomstbrev, sms eller email ( også om det er avtaletid )
Om du ikke har fått noe av dette anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi skal alltid svare, så her må det nok ha skjedd en feil om du ikke har fått kontakt.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe til og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kirsten E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Uproffe, ekstremt pågående og frekke"

Jeg ombestemte jeg innen fristen og de ble rett og slett forbanna. Skjelte meg ut på telefon flere ganger. De bekreftet på telefon at saken skulle avsluttes, men har tyrannisert meg med meldinger og oppringing om å betale. Har nå sendt til Lindorf. For gale at de skal få ture frem å plage livet av folk. Svindlere og uproffe guttunger.

Svar fra GNP Energy
12.02.2020 12.03
Hei Kirsten E

Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som dårlig. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år pga av kundeservice og avtaler.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy ( Hvis du ikke vil snakke i tlf )
eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer, så ser vi hvem, du har vært i kontakt med.

Vi ønsker gjerne å få ryddet opp i dette med deg.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Enten svarer de ikke på e-post henvendelser eller så mottar du svar i form av .dat filer som inneholder maskinkode som ikke kan leses. Har forsøkt å benytte chat'en på "min support" side på web siden deres men denne er stengt med kommentaren "ingen ledige rådgivere for øyeblikket" Jeg har forsøkt mange ganger til forskjellige tider og chat'en har aldri vært tilgjengelig.

Svar fra GNP Energy
11.02.2020 10.30
Hei Ole

Takk for din tilbakemelding. Synd du opplevde oss som dårlig på kundeservice. Vi får ofte gode tilbakemelding på at den er god. Chaten skal fungere, vi sjekker dette umiddelbart.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Dette ønsker vi å finne ut av sammen med deg og takk som valgte oss :) Kanskje vi finner ut av det med Chaten når du tar kontakt.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Angrerett"

Jeg sendte angrerett 20 min etter jeg bestilte til dere, men tross av dette ser jeg dere nå har avsluttet mitt forhold på strøm som jeg hadde, dere sender meg mail som om jeg aldri har sagt opp før jeg startet osv! Her må dere få ryddet opp umiddelbart

Svar fra GNP Energy
10.02.2020 10.02
Hei Selven

Takk for din tilbakemelding. Her har det sannsynligvis skjedd en feil, om du har sendt din angring til oss.
Selvfølgelig fikser vi opp i dette, fint om du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da finner vi deg raskt i data-systemet og mye lettere å fikse utfordringen din og hva som har skjedd.

Håper du vil teste oss ut en dag du også.
Vi har flere avtaler inne hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en topp dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble dessverre fristet til å si JA på et telefonisk tilbud på strømleveranse fra GNP Energy. Ganske snart fikk jeg greie på at det var mye snusk og lureri med dette selskapet, så jeg valgte å gå tilbake til min gamle leverandør. Da krevde GNP ett års brytningsgebyr, noe jeg ikke hadde hørt noe om før, iallfall ikke i telefonsamtalen med selgeren. Etter litt fram og tilbake, kunne jeg finne at det var et "skjult" vedlegg til SMS-en fra GNP, som sa noe om bindingstid. I og med at det var bare noen få dager etter angrefristens utløp og at jeg følte meg lurt, bad jeg om å slippe med en måneds brytningstid, men jeg fikk faktura på et helt år på 1650,- kr. Jeg hadde på slutten av 2019 en virretid hvor jeg var innom 4 forskjellige strømleverandører, men ingen andre enn GNP påberopte seg bindingstid. Men det er vel på denne måten dette firmaet overlever? I.K.

Svar fra GNP Energy
12.02.2020 12.02
Hei Ivar K

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av.
Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg.
Alle våre kunder skal få et velkomstbrev, sms eller email ( også om det er avtaletid )
Om du ikke har fått noe av dette anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Håper du en dag vil teste oss ut. Kanskje du også vil like oppfølgningen av avtaler vi får inn.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uforståelige fakturaer. Inkassokrav. Ingen svar fra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uforståelige fakturaer. Inkassokrav. Ingen svar fra kundeservice. I sum mye dyrere og enn noen annen leverandør. Her går det mye profitt til private og til inkassobyråer. En genial forretningsidé!

Svar fra GNP Energy
12.02.2020 12.01
Hei Dag

Takk for din tilbakemelding.
Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som setter pris på avtalene og kundeservicen vår. Synd at du opplevde det slik du beskriver over.

Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg.
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva som kan ha skjedd hos deg.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Trippel strømpris - dette er regelrett svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gikk inn på en avtale med en GNP energy selger som kom på døren. Vi ble lovet strøm til innkjøpspris + 49kr per mnd med et tak på 67 øre/kwh. Det hørtes jo bra ut og vi gikk inn på denne avtalen. Nå har jeg sett på strømregningene gjennom høsten og vinteren der vi "sparer penger" hver måned da innkjøpsprisen på fakturaen fra GNP Energy alltid ligger godt over taket på 67 øre/kwh. GNP sin innkjøpspris ligger imidlertid himmelhøyt over det andre selskaper kaller innkjøpspris. Eksempelvis er innkjøpsprisen til GNP for januar hele 92,5 øre/kwh mens den for alle andre selskaper på min adresse ligger under 30 øre/kwh. Dette er rett og slett lureri og jeg forstår ikke at det går an å operere slik uten bli straffeforfulgt.

Svar fra GNP Energy
06.02.2020 10.49
Hei Lasse

Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva som kan ha skjedd.

Vi har flere avtaler inne hos oss. Med og uten avtaleletid, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kort og godt endrer de priser og vilkår uten å gi kundene beskjed om det"

Kort og godt endrer de priser og vilkår uten å gi kundene beskjed om det, og selv om de blir tatt med buksa nede så nekter de å gi seg. Logikk og fakta biter ikke på den gjengen. Men de svarer faktisk på epost. Det skal de ha. Les deg opp på vedtak fra elklagenemnda.no før du vurderer å bytte til GNP. De het tidligere Oslo Kraft. Synes de har fine nettsider. Det er vel eneste positive med selskapet.

Svar fra GNP Energy
11.02.2020 10.29
Hei Erik H

Takk for din tilbakemelding.
Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det slik du skriver over.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har. Alle kunder får beskjed om det blir endringer...kanskje vi ikke har riktig informasjon på deg om dette er tilfelle.

Tusen takk at du synes nettsiden vår er flott.
Vi har lyttet til hva kunder har ønsket seg og at den skal være lett og forståelig.

Vi er også stolt av å utfordre strøm-markedet i mange andre land i skandinavia. Derfor syntes vi og kundene våre i utlandet at det passet bedre med GNP energy ( Great Nordic Power ) enn Oslo Kraft.

Vi følger gjerne opp kunder med nye avtaler som kommer inn hos oss. Om du også ønsker dette ta kontakt :)
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

For det 1.: Når dere ringer så forteller dere at man har kommet videre i en konkurranse om Macbook, men hørte ikke mer om det. Så forteller dere at dere kjenner godt til det selskapet jeg allerede bruker, men hva så? Dere oppgir aldri at man må bytte leverandør, bare bekrefter at jeg har en avtale der. Og når jeg prøver å trekke meg ut og sier jeg IKKE vil bytte blir ikke dette respektert, men dere kjører på om at man må bekrefte en sms og at man har angrefrist. Jeg valgte å ikke svare på SMS siden jeg ikke ble hørt når jeg vil trekke meg, noe som resulterer i at dere starter telefonterror!!! Sååå NEI TAKK!!!!

Svar fra GNP Energy
04.02.2020 16.46
Hei Tove

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over.
Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg som ikke er oss på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av...
Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg ang avtalen / konkurranse om Macbook.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 242 kr
-14,51 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 34 kr
-2,01 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
73 kr
4,39 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
82 kr
4,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
121 kr
7,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
493 kr
29,58 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
578 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
687 kr
41,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
578 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
772 kr
46,34 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
994 kr
59,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR