Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 104 innen
strømselskap
22%
anbefaler
GNP Energy
Filtrer omtaler
92
34
14
19
419
Sorter omtaler etter
Viser av 578 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"GNP's spotpris på nesten 75 øre pr. 29.01.2020."
5 syns denne omtalen er nyttig

Har fått krav på og betalt hele 73 øre pr. kWh til GNP for perioden 26.12.2019 til 26.01.2020 når spotprisen i dette tidsrommet har ligget betydelig lavere. Videre så krever dere nå forskuddsbetaling for perioden 26.01.2020 til 01.03.2020 så vanvittige 74,63 øre pr. kWh noe som ikke «henger på greip» opp mot dagens og forventet spotpris i markedet. Nevnte overhode ikke noe om at dere krever forskuddsbetaling før jeg tok fast med GNP om levering av strøm til spotpris. Dere har helt klart brutt avtalen jeg har gjort med dere om å levere meg «spotstrøm» til markedspris + deres påslag på noen øre pr. kWh og i tillegg kreve betaling på forskudd for mer en 1 mnd. (ca. 5 uker) frem i tid. Ber derfor om å bli fristilt fra avtalen med bindingstid på 1 år da jeg ikke kan akseptere GNP sin praksis å operere på med å lokke kunder til seg med billig strøm i en kort periode for så å skru prisen til «himmels» når denne perioden er over.

Svar fra GNP Energy
05.02.2020 09.53
Hei Abel B

Takk for din tilbakemelding.
Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det slik du beskriver over.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.
Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva du ønsker.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rekninga aukar etter at du får fyrste rekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette er svindel. Når dei tilbyr at prisen skal verta mykje billigare en den prisen du har nå og rekninga aukar etter at du får fyrste rekning. Når du så går tilbake til din tidlegare energileverandør såkjem det krav om at du har inngått års-abonnement.

Svar fra GNP Energy
11.02.2020 10.28
Hei Arvid N

Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg, kanskje du har signert avtalen med en av disse.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid og det skal stå om det er avtaletid på avtalene eller ikke binding, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Treg kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig trege til å svare og Chat fungerer ikke/er stengt. Bestilt strøm fra GNP for 1,5 uke siden, er ikke flyttet enda, eller hørt noe fra kundeservice.

Svar fra GNP Energy
03.02.2020 10.31
Hei Frode

Takk for for din tilbakemelding. Vi har sjekket opp i dette og Chaten skal fungere.

Det kan ta noen dager og bytte leverandører pga av samarbeid mellom netteier og strømlevarandør.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Dette ønsker vi å finne ut av sammen med deg og takk som valgte oss :)

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
"Mangler koordinering internt mellom egne avdelinger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei, Kan nok ikke gi dere mer enn en stjerne nå dere sender ut forespørsel på kundetilfredshet før dere har begynt å levere tjenester til meg. i deres eget system er jeg oppført som Status: Ikke aktiv (31.01.2020) en annen del av systemet rapporterer fra Lindorf (inkasso): "Reskontro hos faktureringspartner Lindorff er for tiden ikke tilgjengelig"

Svar fra GNP Energy
03.02.2020 10.31
Hei Hans

Takk for at du skriver her. Dette ser ut som en datafeil av det du beskriver over. Dette er fort gjort å rette opp i. I den dataverden vi lever i, i dag.
Alle kan gjøre feil og slik er det nok overalt. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på koordinering mellom oss internt, netteier og Lindorf. Synd at du opplevde dette.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning av avtaler. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg-
Takk som valgte oss.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Neitakk!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som mente jeg hadde "vunnet" billig strøm i 2 mnd, men det ble etter hvert tydelig at jeg måtte bytte strømleverandør, jeg måtte bare svare "ja" på sms de sendte. Jeg ga uttrykk for at jeg ikke var interessert i å bytte og at hele opplegget virket ubehagelig. Etter å ha lagt på gikk det to minutter hvor jeg ignorerte sms'en, til de ringte meg opp igjen. Samme selger sa at jeg var nødt til å svare ja på meldingen. Jeg sa nei, og at jeg ikke var interessert. Da sa han at jo, jeg måtte, for systemet kunne ikke gå videre med mindre jeg svarte ja. Jeg sa at det var ikke mitt problem, de fikk hjelpe en annen kunde istedenfor. Han forsatte med at jeg bare måtte svare, og at dette var mye billigere enn hva jeg nå betalte for strøm. Jeg sa igjen at jeg var ikke interessert. Da presterte han å si at "det var ikke opp til meg"! Selvfølgelig er det opp til meg! Jeg var ganske irritert nå og ga beskjed om at dette hadde jeg ikke tid til. Han spurte om han kunne ringe meg opp senere, og jeg ga tydelig beskjed om at jeg IKKE ønsket å bli oppringt, før jeg omsider la på da han ikke ville gi seg. De forsøkte å ringe meg opp igjen noen dager senere, men den samtalen ignorerte jeg. Hele opplevelsen var bare ubehagelig og provoserende.

Svar fra GNP Energy
03.02.2020 10.30
Hei Dame

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av.
Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette var tilfelle for deg. Dette skal ikke skje.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Håper du en dag vil teste oss ut, kanskje du også blir postitivt overrasket. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Steven S. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svindel. Ble oppringt på bakgrunn av at jeg hadde deltatt i en Internett konkurranse..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt på bakgrunn av at jeg hadde deltatt i en Internett konkurranse om å vinne 2 mnd gratis strøm. Det har jeg aldri deltatt i, så det er løgn. Ba også om å få se bevis for deltagelse og for å få se ''mine' ' svar fra konkurransen jeg angivelig deltok i.. Det var umulig da de brukte eksterne selgere. Hold dere unna disse løgnaktige svindlerne.

Svar fra GNP Energy
03.02.2020 09.25
Hei Steven S. L

Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du beskriver.
Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/

Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette var tilfelle for deg.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00,

Håper du en dag vil teste oss ut, kanskje du også blir postitivt overrasket. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot med faktura og priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Roter med fakturaene og overlater til kunden å rydde opp. Mange telefonsamtaler og eposter før jeg fikk riktig beløp å betale.

Svar fra GNP Energy
05.02.2020 09.53
Hei Casa

Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du synes fakturane er rotete, gjerne gi oss tilbakemelding på hvordan du ønsker dem. Vi ønsker alltid å bli bedre og det er mange av våre kunder som ønsker et slikt faktura-system vi har nå.

Flott at det løste seg for deg ang riktig beløp, vår jobb er å hjelpe til.
Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år.

Kontakte oss gjerne på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.

Ønsker deg en TOPP dag og takk som valgte oss.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Verste strømleverandør jeg har vært bort i. Dårlig kundeservice. Holder ikke det de lover. Svindlere.

Svar fra GNP Energy
05.02.2020 09.52
Hei Arif

Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som forferdelig. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år.

Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer. Da er det lettere å se hva som du har blitt lovet.

Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen GNP Energy
Kundetilfredshet
"Telefon svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blei oppringt av ein seljar som forklarer at eg har vunne billigare straum i ein konkuranse, og vil berre informere om at han ringer til strømleverandøren min og fortel dei at no har eg fått billigare straum frå GNP. Heilt utan å sei noko om at dette inneber at dette er å flytte abonementet. Tippar mange som blir lurte her. Dette er heller uetisk - og eg trur heller ikkje lovleg å drive telefonsal på denne måten. Ei sak som eigentleg bør meldast.

Svar fra GNP Energy
27.01.2020 11.20
Hei Sigrund

Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette slikt. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/


Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ingen plusskunde avtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble en kortvarig kunde, jeg installerte 9kw solceller på taket, å siden di ikke har plusskunde avtale så må jeg bytte etter 14 dager bare

Svar fra GNP Energy
23.01.2020 14.38
Hei Solar

Takk for din tilbakemelding og takk som var kunde her.

Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbake meldinger på fra kunder.
Vi kommer helt sikkert til å få inn flere i fremtiden også.

Om du ønsker å prøve oss ut en gang senere, ønsker vi gjerne å følge deg opp.
Du kan lett kontakte oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss.

Ønsker deg en TOPP dag. Vi ønsker gjerne å hjelpe til.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skulle ønske dere kunne gi kundene det de bestilte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke avtalt produkt ved bestilling. Prisen oppgitt var et skjult kampanjetilbud. Hvis dere ønsker å blir bedre kan dere gi kundene deres det produktet dere reklamerer for og som faktisk er bestilt. Det burde også komme tydelig frem at påslaget på -22 øre bare gjelder 3 mnd, i stedet for å gjemme dere bak en prisjustering.

Svar fra GNP Energy
23.01.2020 14.38
Hei Kjetil

Takk for din tilbakemelding. Vi har flere avtaler inne hos oss og derfor litt utfordrene å finne ut hvilken avtale du skriver om i innlegget ditt.
Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale.

Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi vil gjerne hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Pakkepriser og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gir pakkepriser de første to mnd for så å doble prisen. Svært trege til å svare på enkle henvendelser.

Svar fra GNP Energy
23.01.2020 14.38
Hei Karl E

Takk for din tilbakemelding. Om du ønsker oppfølgning av oss etter din pakkeavtale er ute.
Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer. Vi svarer alltid.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år.
Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen GNP Energy
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig er rett tittel!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte straum som prismessig skulle vere mellom dei 10 billegaste. Fekk nettopp ei rekning der straumprisen (91,75 øre/kwh) er over dobbelt så dyr som gjennomsnittet til andre straumleverandørar. Har tidlegare forsøkt å kome i kontakt med selskapet på mail uten å få svar. Har forsøkt å ringe, men samtalen vart broten etter få sekund - forsøkte 4 ganger. Har også tidlegare fått totalt uforståelege rekningar. Kva er dette for selskap?

Svar fra GNP Energy
23.01.2020 11.51
Hei Einar

Takk for din tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder som liker oppfølgningen vår på tlf og mail, vi svarer alltid.
Så det må ha virkelig ha skjedd en feil her om dette er tilfelle.

Vi anbefaler at du forsøker å kontakte oss på e-post: hei@gnp.energy og telefon 21 65 10 00 , så vi kan lett kan finne kundenummeret ditt i datasystemet.
( om det fortsatt er utfordringer for deg... skriv gjerne ned knd nr ditt her, så finner vi deg med en gang )

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Med vennlig hilsen GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ett av de verste strømselskap det går an å knytte seg til. De sender ut fakturaer i hytt og pine. Liker du å sitte i tlf med kundeservice for 0 få ordnet opp så er dette selskapet for deg. Du blir ikke ensom her. Får nok å gjøre resten av kundeforholdet.

Svar fra GNP Energy
16.01.2020 21.24
Hei Knut T

Takk for din tilbakemelding. Leit å lese at du ikke er fornøyd.
Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på kundeservicen vår.

Hvis det er noe feil som har skjedd med fakturaene dine. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post hei@gnp.energy (hvis du absolutt ikke vil ringe nå)
Slik at vi finner deg raskt i systemet, med ditt kunde nummer.
Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen GNP Energy
Ksørlie
Kundetilfredshet
"Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso! SVART VIRKSOMHET. Fetter er en grusom sleip og grådig spam virksomhet . Nådeløst. Bu

Svar fra GNP Energy
21.01.2020 10.30
Hei Ksørlie

Takk for tilbakemelding. Hvis dette har skjedd... forstår vi at du er fortvilet. Det er ingen leverandører som har lov til å bestille avtaler uten godkjenning fra kunde!

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi lett kan finne ut av når, hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med ?
Dette ønsker vi å finne ut av med deg.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor salg, siden vi er få folk på hovedkontor.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år og vi er stolt av jobben vår. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke hva som loves"

Holder ikke hva som loves. Jeg kommer til å ta kontakt med Forbrukerrådet om lovligheten av dette. Det er normalt at man får ett angrettskjema.

Svar fra GNP Energy
21.01.2020 10.27
Hei Terje

Takk for din tilbakemelding. Vi vet ikke hva du har blitt lovet utifra det du skriver over. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet og hvem du har vært i kontakt med.
Alle privat kunder har 14 dager angrerett etter signering, slik er det hos alle leverandører.

Vi har mange fornøyde kunder hos oss og ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vinner av julekalender"

Jeg ble oppringt og fortalt at jeg var en av 50 som hadde vunnet i julekalenderen deres, selv om jeg ikke husker å ha deltatt. Jeg hadde vunnet 2 måneder med redusert strømpris, og jeg kunne også få en 10-på topp-avtale, en garanti om at selskapet alltid skulle ligge blant de ti billigste. Jeg ville ikke si noe før jeg fikk lest betingelsene, og bad de sende alt på Mail. Da jeg etterhvert fikk noe fra de, var ikke gevinsten jeg visstnok hadde vunnet nevnt med et ord. Tror ikke jeg kommer til å svare de noenting,

Svar fra GNP Energy
15.01.2020 15.27
Hei Jostein

Takk for tilbakemelding. Beklager hvis du har blitt lovet noe og ikke fått dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med andre eksterne selskaper innenfor salg.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/


Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Oppretter abonnement uten samtykke"

Oppretter abonnement uten samtykke - saken sendt videre til inkasso. Bestrides selvsagt - Skulle anmeldt de

Svar fra GNP Energy
15.01.2020 15.27
Hei Jonas

Takk for din tilbakemelding, synd hvis du har opplevd dette. Det er ingen leverandører som har lov til å opprette et abonnement uten samtykke fra kunden. ( så noe må ha skjedd her, hvis dette er tilfelle )

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi raskt kan hjelpe med korrekt tilbakemelding. Vi finner deg lett i data-systemet vårt og ønsker gjerne å hjelpe deg.

Vi får ofte gode tilbakemeldinger på strøm-avtalene våre av kunder.
Sjekk gjerne disse på https://no.gnp.energy/

Mvh Gnp Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bedrageri"

Det er det verste firmaet jeg har vært bort i. Selger oppga ingen ting om brytningsgebyr. Styr unna for all del. Useriøse selgere og kundebehandling sentralt i firmaet.

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.20
Hei Arve

Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Avtaler med avtaletid medfører et brytningsbegyr, hvis kunden går ut før avtaletiden er over.

Vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennelig alle oss i GNP Energy
Harald O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bondefangeri!"

Om det ringer noen fra dette selskapet, be de ryke og reise. Det du eventuelt oppfatter som en "avtale" fra selger, vil ikke bli oppfattet som avtale når de flår deg for penger. En anmeldelse til politiet er det eneste riktige. Hold dere langt unna!

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.19
Hei Harald O

Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet.

Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i (med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en flott dag.

Mvh Gnp Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem. Jeg byttet hos dem og var svart fornøyd, så ville bytte tilbake. Da sa de at jeg må da betale 150kr hver måned hele året. Jeg vil aldri bytte igjen når jeg kommer tilbake til min tidligere leverandør. Takk.

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.18
Hei Maya

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slikt. Da har du helt sikkert avtaletid på avtalen din. Vi har avtaler med og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger på, se gjerne på hjemmesiden vårpå https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De ringte min eldre far og lurte han trill rundt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De ringte min eldre far og lurte han trill rundt! Så sendte de ham sms der han skulle svare :JA. Da han så ikke gjorde det, så fortsatte de å sende ut samme sms OG å ringe å purre på at han MÅTTE svare JA på sms. Til slutt gjorde han det og vipps så hadde han bundet seg til en 12 mnd avtale som det kostet et saftig "gebyr" på flere tusen kr å si opp! Helt utrolig hvordan disse svindlerne får holde på! HOLD DERE LANGT UNNA! TRO IKKE PÅ NOE DE VERKEN DE SIER ELLER SKRIVER!!

Svar fra GNP Energy
20.01.2020 10.26
Hei Tommy

Takk for tilbakemelding og synd at din far opplevde det slikt.

Vi har mange fornøyde kunder hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på.
Vi har flere avtaler med og uten avtaletid. Alle privat kunder får alltid 14 dagers angrefrist etter signering... om en ikke ønsker produktet alikevell. ( slik er det hos alle leverandører )

Alt skal stå i avtalen hos din far.. sms, e-post eller email. ( eller så kan en også ringe inn om en ikke ønsker avtalen alikevell til vår kundeservice.

Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy.
Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi sammarbeider med eksterne selskaper på salg, kanskje han har vært i kontakt med disse med denne avtalen du beskriver over ?

Ønsker deg en god dag, vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Maria T. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God rådgivning"
11 syns denne omtalen er nyttig

Jeg så Gnp Energy lå som billigste strømleverandør og ringte deres kundeservice og ville bestille den bestille strømavtalen jeg fant. Men den jeg pratet rådet meg til en annen avtale som har vist seg å være enda billigere.

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 12.16
Hei Maria T. A

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd.

Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy når du ønsker ny oppfølgning fra oss.
Vi hjelper deg gjerne :)

Ønsker deg en fin dag.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har GNP Energys spot avtale på strøm fordi jeg ble fortalt at den det er en rimelig, enkel og grei strømavtale. Derfor bestemte jeg å prøve og har vært fornøyd frem til nå.

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 12.16
Hei Lilijan

Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig hyggelig å lese. Vi er opptatt av å være en enkel, grei, forutsigbar og en vennlig strømleverandør.
Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss.

Ønsker deg en topp dag :)

Hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna GNP Enregy - Bedrageri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet driver svært useriøst. Min kone ble lurt over på en strømavtale med opptil trippel strømpris og 12 mnd binding.

Svar fra GNP Energy
02.01.2020 11.06
Hei Hansa

Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du synes at din kone ble lurt.
Vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennelig alle oss i GNP Energy
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 242 kr
-14,51 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 34 kr
-2,01 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
73 kr
4,39 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
82 kr
4,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
121 kr
7,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
578 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
493 kr
29,58 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
578 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
687 kr
41,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
578 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
772 kr
46,34 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
975 kr
58,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
578 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
994 kr
59,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR