Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel, jeg har blitt kunde uten samtykke

Omtale av  Joachim

Styr unna! Ugyldig informasjon, signaturforfalskning og bindingstid på noe jeg ikke har akseptert. Ser at andre har samme og lignende opplevelser som strekker seg langt tilbake i tid. Vi burde gå til sak mot GNP Energy for å hindre at andre kommer i lignende situasjoner.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:14

Hei, Takk for tilbakemelding. Anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon 21 65 10 00, eller [email protected], så vi kan få sett nærmere på saken. Ha en fin dag.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misvisende reklamering av fastpris

Omtale av  Endre L

Se klagen jeg har sendt om dette. Prisen økte før det var gått 3 måneder. Hvordan kan dette produktet kalles fastpris?

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:14

Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. ( Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale) Ha en fin dag :)

Imponerende

Omtale av  Kjetil N

Strømregning har gått ned og kundeservice har gått opp etter jeg byttet til GNP Energy. Fortsetter det slik vil jeg være kunde i lang tid.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:14

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Skifter pris hver dag. Eg avtalt fast pris men byttet den flere ganger

Omtale av  Silassi

Prisen skifter mer enn det vi snakket om. Ikke bra. Bytter snart. Skal ikke ha mer

Fin service så lagt

Omtale av  Torleif S

Jeg har stort sett vert strømkunde med tilbudsavtaler og så langt fornøyd med det som har vert. men skal du oppnå lavere priser en spot og innkjøp må en jo bytte ofte noe som også blir et pes. Jeg kunne godt ha brukt lengre faste avtaler f. eks, 1/2 år

Svar fra Kilden Kraft
28.11.2018 09:58

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lover ikke det som blir avtalt

Omtale av  Stein-Eirik T

Bestilt 12 mnd. Avtale til fast pris. Etter to mnd setter de opp prisen og sier er du ikke fornøyd bare å si opp avtalen.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:13

Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. ( Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale) Ha en fin dag :)

Lurer kundene

Omtale av  Allan

Anbefaler ingen å tegne Fastpris avtale hos dere. Fastpris ironisk nok endrer seg etter hva dere ønsker selv. I tillegg ingen opplysninger om hvordan den beregnes ifht årsforbruk før etter man har tegnet avtale. La oss si du pusser opp huset og etterisolerer og installererer varmepumpe. Du må fortsatt betale forbruk etter tidligere historikk. I tillegg helt umulig å forstå fakturaene. Hva som er bra: Selve markedsføringen er bra så man har jo lyst på produktet.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:12

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR