Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Har aldri betalt så mye for strøm noen gang!

Omtale av  Anette

Har aldri betalt så mye for strøm noen gang! Alt de sier er løgn, ble lovet en fastpris på 39øre. Etter 3 måneder oppjusterte de prisen gradvis, på et verste var jeg opp i 1,40kr. Betalte 2400kr for strøm en måned, med ett rekkehus på 115kvm der vi bruker vedfyring og varmepumpe. Vurderer å ta saken videre, slike selskap burde ikke få holde på på denne måten. Kan umulig være lovlig.

Svar fra Kilden Kraft
24.04.2020 11:44

Hei Anette Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om din faktura. Vi har mange kunder som er fornøyd med avtalen sin hos oss. Håper du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe feil. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fiktive fakturaer fra GNP Energy

Omtale av  Kai

Dette firmaet sender ikke faktura, men sender deg oppkrav, uten KID og kontonr. med referanse til den fiktive fakturaen. Så kommer inkassovarslet med påslag som må betales. Styr unna dette firmaet.

Svar fra Kilden Kraft
21.04.2020 13:14

Hei Kai Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du mener. Vi sender ut faktura med kid og kontonummer til kundene våre. Hva sto du oppført med i ditt kundekort hos oss.. kanskje det har skjedd en feil hos deg? Ta kontakt med med oss med ditt kundenr på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Klarer ikke levere det de lover

Omtale av  Espen J

Hei, jeg fraråder alle til og inngå avtale med GNP. De kommer med tilbud som de ikke kan overholde. Når jeg referer til tilbudet, så får jeg beskjed om at dette tilbudet ikke er gyldig da jeg ikke er ny kunde. Jeg har vært medlem hos Norgesenergi i mange år helt til nå. Hvordan de da kan si at jeg ikke er ny kunde? Nå blir det turen tilbake til en leverandør som ser sine kunder og som tar kundeservice på alvor. Styr unna GNP

Svar fra Kilden Kraft
17.04.2020 21:29

Hei Espen J Takk for tilbakemelding din og synd å lese at du opplevde det slikt. Gamle avtaler kan gå ut av sortemanget vårt og nye kommer inn fra strøm-forvalterne. Vi er en stolt strømlevrandør som har drevet i mange år. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Dårlig kundeservice og svindel på høylys dag

Omtale av  Christine F

Skulle få gratis strøm i 3 mnd, med bindingstid på 12 mnd. Strømbudjsettet vårt har eksplodert de siste mnd. Denne mnd fikk vi ikke faktura via autogiro, men purring har vi fått. Vanskelig å få tak i de i disse tider, da de kun har åpningstid 4 timer ila dagen.

Svar fra Kilden Kraft
17.04.2020 21:29

Hei Christine F Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg rask i systemet og kan se på saken din. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Ble lurt inn i en avtale av en sleip selger

Omtale av  Elisabeth

Ble lurt inn i en avtale av en sleip selger. Sa opp avtalen etter kun få dager, med angrerett til grunn, men har fått faktura på 1699,- kr, da det viste seg å være bindingstid på avtalen, men man har allikevel 14 dagers angrerett. Så hold dere langt unna dette selskapet:( Bare svindel og rot!!

Svar fra Kilden Kraft
17.04.2020 21:06

Hei Elisabeth Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (Send oss gjerne din informasjon den dagen du sier du har angret ) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Bindingstid

Omtale av  Rolf

Fatter ikke hvordan i allverden at det er mulig å få 3 års bindingstid etter å vært vår leverandør fra 2017 da de het Oslo net. Plutselig fra 1/4-19 har det plutselig blitt binding fra den dato uten at vi vet det. Har de virkelig lov til det. Er forbannet nå.

Svar fra Kilden Kraft
17.04.2020 21:00

Hei Rolf Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Reddet i siste sekund

Omtale av  Åsmund S

Når jeg ble oppringt av GNP med et latterlig bra tilbud (med binding selvsagt), gikk det så raskt i svingene at jeg ikke fikk tenkt meg om. Selger nærmest rushet gjennom formalitetene og venta på rett svar fra meg. Angrerettsskjema kommer snarest..

Svar fra Kilden Kraft
17.04.2020 20:59

Hei Åsmund S Takk for tilbakemeldingen din. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene er med avtaletid eller uten avtaletid. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR