Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skygg unna

Omtale av  Gandalf

Kommer med helt urealistiske påstander om mulighet for besparelser. Helt åpenbart en useriøs aktør.

Svar fra Kilden Kraft
21.01.2020 14:46

Hei Gandalf Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne deg datasystemet vårt med hvilket påstander du har blitt lovet. Alt skal stå i avtalen din. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig

Omtale av  Knut T

Ett av de verste strømselskap det går an å knytte seg til. De sender ut fakturaer i hytt og pine. Liker du å sitte i tlf med kundeservice for 0 få ordnet opp så er dette selskapet for deg. Du blir ikke ensom her. Får nok å gjøre resten av kundeforholdet.

Svar fra Kilden Kraft
16.01.2020 21:24

Hei Knut T Takk for din tilbakemelding. Leit å lese at du ikke er fornøyd. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på kundeservicen vår. Hvis det er noe feil som har skjedd med fakturaene dine. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post [email protected] (hvis du absolutt ikke vil ringe nå) Slik at vi finner deg raskt i systemet, med ditt kunde nummer. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy

Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso!

Omtale av  Ksørlie

Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso! SVART VIRKSOMHET. Fetter er en grusom sleip og grådig spam virksomhet . Nådeløst. Bu

Svar fra Kilden Kraft
21.01.2020 10:30

Hei Ksørlie Takk for tilbakemelding. Hvis dette har skjedd... forstår vi at du er fortvilet. Det er ingen leverandører som har lov til å bestille avtaler uten godkjenning fra kunde! Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi lett kan finne ut av når, hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med ? Dette ønsker vi å finne ut av med deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor salg, siden vi er få folk på hovedkontor. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år og vi er stolt av jobben vår. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Holder ikke hva som loves

Omtale av  Terje

Holder ikke hva som loves. Jeg kommer til å ta kontakt med Forbrukerrådet om lovligheten av dette. Det er normalt at man får ett angrettskjema.

Svar fra Kilden Kraft
21.01.2020 10:27

Hei Terje Takk for din tilbakemelding. Vi vet ikke hva du har blitt lovet utifra det du skriver over. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet og hvem du har vært i kontakt med. Alle privat kunder har 14 dager angrerett etter signering, slik er det hos alle leverandører. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Vinner av julekalender

Omtale av  Jostein

Jeg ble oppringt og fortalt at jeg var en av 50 som hadde vunnet i julekalenderen deres, selv om jeg ikke husker å ha deltatt. Jeg hadde vunnet 2 måneder med redusert strømpris, og jeg kunne også få en 10-på topp-avtale, en garanti om at selskapet alltid skulle ligge blant de ti billigste. Jeg ville ikke si noe før jeg fikk lest betingelsene, og bad de sende alt på Mail. Da jeg etterhvert fikk noe fra de, var ikke gevinsten jeg visstnok hadde vunnet nevnt med et ord. Tror ikke jeg kommer til å svare de noenting,

Svar fra Kilden Kraft
15.01.2020 15:27

Hei Jostein Takk for tilbakemelding. Beklager hvis du har blitt lovet noe og ikke fått dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med andre eksterne selskaper innenfor salg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppretter abonnement uten samtykke

Omtale av  Jonas

Oppretter abonnement uten samtykke - saken sendt videre til inkasso. Bestrides selvsagt - Skulle anmeldt de

Svar fra Kilden Kraft
15.01.2020 15:27

Hei Jonas Takk for din tilbakemelding, synd hvis du har opplevd dette. Det er ingen leverandører som har lov til å opprette et abonnement uten samtykke fra kunden. ( så noe må ha skjedd her, hvis dette er tilfelle ) Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi raskt kan hjelpe med korrekt tilbakemelding. Vi finner deg lett i data-systemet vårt og ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi får ofte gode tilbakemeldinger på strøm-avtalene våre av kunder. Sjekk gjerne disse på https://no.gnp.energy/ Mvh Gnp Energy

Bedrageri

Omtale av  Arve

Det er det verste firmaet jeg har vært bort i. Selger oppga ingen ting om brytningsgebyr. Styr unna for all del. Useriøse selgere og kundebehandling sentralt i firmaet.

Svar fra Kilden Kraft
14.01.2020 20:20

Hei Arve Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Avtaler med avtaletid medfører et brytningsbegyr, hvis kunden går ut før avtaletiden er over. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennelig alle oss i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR