Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 102 innen
strømselskap
19%
anbefaler
GNP Energy

"Svindel. Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt..."

Omtale om GNP Energy skrevet av Geir for 09.03.2020 13.33

GNP Energy har totalt 471 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel. Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt. Fikk til slutt sagt opp avtale, men får fakturaer flere måneder i etterkant. Dette er ren, utspekulert svindel. De driver misvisende kommunikasjon.

Svar fra GNP Energy
11.03.2020 12.34
Hei Geir

Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du mener om faktura.
Vi har lyttet til kunder i mange år hvordan de ønsker å ha fakturaene sine oppbygd, så mange er fornøyd med disse hos oss.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så ser vi hva du tenker på dette rundt faktura og avtalen du hadde.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Bytt.no
"Svindel. Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt..." skrev Geir om GNP Energy

Har du en tilsvarende erfaring med GNP Energy?
Gjør som Geir og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om GNP Energy du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og tull. Ble dyrer strøm enn det som var sagt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble dyrer strøm enn det som var sagt. Da jeg ba om å få lydfilen, som skulle bekrefte det jeg sa ja til. Fikk jeg nei... fikk beskjed at jeg kunne betale meg ut av avtalen. STYR UNNA

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 16.47
Hei Kjersti

Takk for tilbakemelding, synd å lese at det ble dyrere enn det ble sagt.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjeltringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg fikk vite av min strømleverandør at gnp driver med svindel. Ble det ikke byttet leverandør. Men det kommer regning på 3300 kr for avtalebrudd. Som jeg ikke er enig i. For i denne summen er det og for 1 mnd m strøm.. Som jeg aldri har fått. Ringte de. Fikk en mail adresse som jeg har sendt flere mail til. Null svar. Lindorf krever vel inn pengene, samarbeider med svindlere de og. STYR UNNA!!!!! Forventer kreditnota fra dere.

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.17
Hei Linda

Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde oss som dette.
Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg og finne ut av dette sammen med deg.

Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har ( det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på den strømavtalen som du bestilte og vi strømlevrandører får beskjed fra netteier hva en kunden har brukt i strøm pr mnd )

Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger fra kunder våre. Du kan gjerne sjekke dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en fin dag og igjen takk for tilbakemeldingen din.

Mvh GNP energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bondefangeri!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prisen pr. kWh jekkes opp hele tiden! Beskjeden på "min side" hos GNP sier sitt! Når alle andre setter ned prisene! Prisvarsling: Fra og med 12.03.2020 endres påslag for ditt produkt til 8,875 øre/kWh.

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.17
Hei Ola N

Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver.
Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg.

Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd.

Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/
Vi følger også opp kunder om en ønsker det.

Ønsker deg en fin dag.

Mvh alle i GNP Energy
Andreas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ugreie salgsmetoder!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble først ringt opp og ble fortalt at jeg var 1 av 20 finalister i en konkurranse om en bodum kjøkkenmaskin. Og siden jeg da var blandt de 20 så var jeg sikret en såkalt "trøstepremie" der selger la det frem at de skulle gi meg rabatt på min nåværende strømpris ned til 19 øre per kwh i 2 mnd, uten at jeg da nødvendigvis trenger og bytte strømselskap. Det blir såvidt tydeligere utover samtalen at det er snakk om å bytte til GNP energy. Jeg leser erfaringer her inne og bestemmer meg fort for ikke å bytte. DERETTER ringer det en annen selger videreført av min kjæreste som var med i samme konkurranse. Jeg spør så fint om hun også var blandt finalistene i topp 20. Dette skjønte selgeren ingenting av, og avkreftet at det var noe som helst topp 20. men fortsetter med å tilby nøyaktig samme tilbud som tidligere selger tilbydde. Nemmelig 0.19 øre per kwh i 2 mnd. Passe oppgitt etter disse samtalene..

Svar fra GNP Energy
10.03.2020 11.17
Hei Andreas T

Takk for tilbakemelding, synd å lese det du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg.
Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med.
Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette.

Mvh alle i GNP Energy
GNP Energy har totalt 471 omtaler på Bytt.no
GNP Energy strømpriser
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
471 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
63 kr
3,75 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR