Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misfornøyd

Omtale av  Torger A. G

Har bare negativt om GNP og deres avtaler og bruddgebyret de har på 3000kr er vel mye, men nå er jeg kvitt de.

Svar fra Kilden Kraft
30.03.2020 21:50

Hei Torger A. G Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvalterne strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også, kanskje du vil sammenligne noen av disse. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skitne metoder, uhøflige ansatte

Omtale av  Kristin

Skitne metoder, uhøflige ansatte. Vi ble kontaktet av hyggelig selger høsten 2018. Vedkommende lovte oss laveste markedspris. Etter første regning, som var rotete, uoversiktlig og skyhøy, forsøkte vi å bytte tilbake til NorgesKraft. Ble da opplyst om at det var ett års bindingstid på abonnementet. Dette opplyste ikke selger om, og kontrakten var en enkel SMS vi svarte "ja" på. Nedlatende, hovne og blærete ansatte. Føltes ut som en økonomisk voldtekt. Å bryte avtalen kostet oss tusener av kroner, og vi ble derfor værende ut den sure bindingstiden. Vi snakket med El-Klagenemnda, som anbefalte oss å klage dem inn og opplyste om at GNP, tidligere OsloKraft, hadde mange graverende saker på seg. Etter vi kom ut av et års strømkarantene høsten 2019, fikk vi tilbakebetalt flere tusen i kreditnota. Dette måtte vi selv be om. Desember 2019, fire måneder etter leverandørbytte, fikk vi NY faktura. Her FORSKUDDS- OG etterbetalte vi i et helt år, de høyeste strømprisene vi har hatt noen gang, og flere måneder senere presterte de altså å gi oss ny regning på flere tusen. Ved telefonisk kontakt, nektet de dessuten å bekrefte skriftlig det de kunne si per telefon. Oser svindel fra A til Å. Anbefaler lydopptak i kontakt med disse!

Svar fra Kilden Kraft
06.04.2020 12:29

Hei Kristin Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde dette. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med og hvem selger du snakket med og hvem ansatte? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed om dette, vi ønsker å finne ut av dette med deg. Med ønske om en fin påske Mvh alle i GNP Energy

Ufordragelig

Omtale av  Rolf A

Lover gull å grønne skoger og skulle sende meg en mail med info og alt sånt men hørte aldri noe mer før dem bytta til seg selv og da var angreretten gått ut 👎👎👎👹👹👹

Svar fra Kilden Kraft
24.03.2020 12:09

Hei Rolf A Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk mail og oppfølgning med info av din selger som avtalt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Elendig kundeservice

Omtale av  Monica

Etter bytte av strømleverandør hadde jeg 4500,- tilgode hos GNP energy. Jeg byttet i november 2019, nå mars 2020 har jeg enda ikke fått beløpet tilbakebetalt. Men når jeg kontakter de, hevder de pengene er utbetalt. Og kontonummeret de oppgir pengene er overført til er ikke mitt. Har ringt og styrt nå i flere uker, og sendt mail på mail, og er akkurat like langt. Brukbart at de ikke klarer utbetalte pengene til min konto, som jeg har betalt regningene fra. Er så forbanna på dette selskapet ,at jeg fraråder alle, selv min verste fiende å inngå stømavtale med dem. Dyr, elendig kundeservice, og i tillegg skal man ikke få penger man har til gode tilbakebetalt. Rottent gjort!!! Styr unna disse svindlerne alle som én. Blir å gå videre med denne saken, de kan ikke nekte betale kunder tilgodebeløp tilbake.

Svar fra Kilden Kraft
30.03.2020 21:49

Hei Monica Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Alt av informasjon/ kontonummer du ga oss står oppført i kundekortet ditt og det er dette vi har brukt for å sette pengene inn. Alt er notetert ned og vi ønsker selvfølgelig å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Innpåsliten selger

Omtale av  Rørvik

Innpåsliten selger som påstår at de er de beste med landets laveste strøm pris.. Selgeren gir seg ikke når jeg sier at jeg ikke vil ha nå fra dem. Makan til oppførsel!! Bryr seg ikke om at "kunden har alltid rett"

Svar fra Kilden Kraft
26.03.2020 08:06

Hei Rørvik Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde selger som innpåsliten. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med og hvem selger du snakket med? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Gjerne test oss ut en gang, kanskje du også vil like oss :) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed om dette. Mvh alle i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Prøvde å bruke angrerett samme dag som de ringte, men de fortsetter å kjøre på med inkasso

Omtale av  Thomas

Prøvde å bruke angrerett samme dag som de ringte, men de fortsetter å kjøre på med inkasso. 75 000,- for å bare svare telefon fra de! Hold dere borte!!! Bare feil på mail når jeg prøver å kontakte de. Tragisk.

Svar fra Kilden Kraft
24.03.2020 12:09

Hei Thomas Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver om inkasso og at du prøvde å si ifra til oss om angringen din. Det ser ut som du har en avtale med avtaletid. Alle leverandører har 14 dager angrefrist på slike avtaler... Kunder får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Om kunder ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (gjerne send oss den mailen som du mener du fikk feil på ) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Misvisende markedsføringer og kjeltringstreker

Omtale av  Ole A

Jeg har 4 målere og ble lovet pris på 19øre pr. kwh og at dette varte i 6 mnd. Deretter beste markedspris. Ble litt usikker på om det var riktig å bytte og da jeg ville ut av kontrakten ville de ha 1800kr x4 = 7200kr for avbrudd. Kan ikke huske at sånne tall ble nevnt når jeg svarte JA på SMS de sendte. Ikke fremgår det av SMS heller. Hva er det de egentlig driver med? Skaffer kunder til innkrevingsfirmaer eller selger de energi.

Svar fra Kilden Kraft
24.03.2020 12:09

Hei Ole A Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at det finnes ut hvem, hva og hvilken som du var i kontakt med angående din avtale. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi sammen kan finne ut av dette. Vil også si at vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Hører fra deg og takk som gir oss beskjed Mvh alle i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR