Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vansker med å få oppgitt det jeg har betalt for året 2021 på en eiendom jeg har solgt
Hei Jan A, Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din og finne ut hva du har betalt i perioden du ønsker. Du kan nå vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Billig strøm og har bare godt å si om selskapet så langt.
Hei Birger K, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du har noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Fikk ei dame på tlf i dag. Fantastisk positiv personlighet. Svarte med hele hjerte👌 Sånn ska det ver.
Hei Joacim, Så hyggelig å lese det du skriver om vår kundemedarbeider, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig bra kundebehandler. Hadde bestilt avtale av en jeg ble oppringt av. Samtalen gikk så fort at jeg i ettertid angret meg. Kundebehandleren tok dette til følge og ordnet opp .Takk👍
Hei Leif E, Tusen takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du følte du fikk hjelpen du trengte av våre kundebehandler. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Forvirrende og vanskelig å finne ut hva man faktisk brukr i strøm. Betalte 2,44 kWh pr time sist mnd. Det var ca 100 øre mer enn Nord Pools innkjøpspris Hvorfor vil jeg gjerne vite. Får ingen svar noe sted (?)
Hei Annki, Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så kan vi gi deg en nærmere forklaring på fakturaen din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg er superfornøyd med Folkepakka som dere har . Og veldig hyggelig og imøtekommende kundeservice. Dette er det beste jeg har opplevd av strømleverandører.
Hei Helene, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Ta kontakt om du skulle ha noe spørsmål så hjelper vi deg gjerne. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Fikk estimert regning to mnd fremover i tid på to målere. Skulle betale over 21000kr på en gang. Stod i telefonkø 30 minutter for å ordne dette opp. Ble lovet at de ikke skulle ta forhåndsbetalt. Fikk likevel purring på regningen. Måtte ringe igjen og snakke med de. Da endret de endelig til vanlig etterskuddsbetaling. Ellers liker jeg ikke at de ikke kan gi meg alt på en regning. Får nettleie utenom på egen regning. Det blir uoversiktlig for meg. Dette er folkepakka. Jeg vet ikke om det er spottpris eller variabel pris. Dette finner jeg ingen sted. Kommer til å bytte.
Hei Else, Det er synd å lese at du har den opplevelsen av oss som leverandør. Vi jobber hver dag for å bedre vår kundeservice og svarer så kundene våre så raskt som mulig. Dessverre har vi hatt en periode med mer støy enn vanlig og derfor har ventetiden på både telefon og e-post vært noe lenger. Vi beklager så mye for det. Når det gjelder purringen du fikk må det ha skjedd en feil, det beklager vi selvfølgelig og godt at du fikk ordnet det til slutt. Om du har spørsmål rundt din avtale må du gjerne ta kontakt med oss så svarer vi deg gjerne på spørsmålene du har. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.