Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri/avtalebrudd fra GNP Energy

Omtale av  Terje S

Valgte fastpris huspakke 7/8-2018, de sa det ikke var binding men ble det likevel, men greit nok, fikk, noe rabatt 3 første måneder. Har et forbruk på ca. 35.000 kWh i året. Regnestykket ble da ca. 41 øre/kWh pr. mnd gjennom hele året, noe jeg var fornøyd med. Men så kom det en mail fra dem 22/1-2019 om at huspakke fastpris går ut av deres sortiment og at min avtale blir flyttet over til folkepakka web etter 30 dager hvor prisen pr. i dag er 84,56 øre/kWh, en ganske stor økning fra den opprinnelige avtalen. Dette er jeg ikke enig i, avtalen jeg har med de så er bindingstid gjensidig. Hadde jeg sagt opp avtalen hadde jeg blitt straffet med 150,- pr. mnd ut avtaletiden. Tror nok bakgrunn til at de avslutter huspakka fastpris, er de høye strømprisene om dagen, men kan de virkelig gjøre dette? Må jo være regelbrudd ovenfor kunder?

Svar fra Kilden Kraft
07.02.2019 13:03

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Følte meg lurt

Omtale av  Marlene

Jeg ble oppringt fra en sleip selger som lovet meg både det ene og det andre.. Lang historie kort, jeg fikk aldri det jeg lovet samt denne bindingstiden som selgeren hadde sagt jeg ikke hadde var helt feil. Jeg ble lovet at jeg kunne prøve strømleverandøren i 3 mnd før jeg avgjorde om jeg ville fortsette. Denne informasjonen fikk jeg per telefon, mens jeg tydeligvis hadde klart å godkjent binding på ett år.. det var mye tekst med liten skrift som jeg hadde oversett - men jeg har aldri følt meg så lurt. Dette var en VIKTIG lærepenge for meg for fremtiden. Jeg ska ALDRI tro på en selger (shame on me..) og jeg skal gjøre grundig undersøkelse før jeg evt. skal bytte til ny.. jeg vil virkelig virkelig ikke anbefale denne strømleverandøren og jeg skulle ønske jeg hadde gått inn på nettsider som dette før jeg signerte avtalen. Da hadde jeg aldri signert. Det er tydeligvis ikke bare meg som er misfornøyd / føler seg lurt. KUNDESERVICEN er også kjempe dårlig... Jeg ser bare på det standardsvaret som går igjen på alle andre klager. DET er IKKE god service.

Svar fra Kilden Kraft
07.02.2019 13:02

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Svindyr strømavtale

Omtale av  Kenneth

Skulle liksom være billig å være kunde her, men når man betaler 107 øre pr kw og strømregning på over 6000 har det gått for langt. Nå skal jeg skifte selskap, og dere trenger ikke be meg ta kontakt med dere pr telefon, for det skjer ikke. Styr unna

Er ikke kunde, men ble oppringt av selger i dag.

Omtale av  Dag

Hadde aldri hørt om GNP før i dag. (jeg bor i Porsgrunn). Men ringte en selger i dag som begynte å snakke om noe pliktstrøm, GNP osv. Jeg forstod ikke en skitt. Sa han kunne ringe senere om 3 dager. Har Googlet nå, og lest endel omtaler, og GNP får karakter 2 av 5, og mye negativ omtale. Så jeg tar ikke sjansen på å bytte selskap til GNP. Må være noe sant i alle disse negative samtaler. Reagerte også negativt på hvordan han selgeren startet samtalen. Startet meget kryptisk og jeg måtte spørre flere ganger om hva denne tlfsamtale handlet om.

Dårlig

Omtale av  Fredrik

Tenkte ikke så mye over strømmen mens jeg hadde den hos dem, men ser i ettertid at ny levrandør har langt lavere måndesavgift og påslag.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Mye høyere pris enn Spot markedet, på tross av løfter om å ligge helt i nedresjikt fra selger

Omtale av  Ellen

Jeg ble lovet av selger at dette skulle være konkurransedyktig og ligge helt i nedre prissjikt når det gjaldt strømprisen, da de kjøper inn i så store kvanta. Dette stemmer overhodet ikke. De ligger langt over. I tillegg holder de kunder til bindingstid, og vil ha bruddgebyr på 150 kr pr måned hvis noen vil ut av avtalen. Forbrukerrådet bør se på denne leverandørene og praksisen som de har.

Svar fra Kilden Kraft
30.01.2019 14:56

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Estimert årsforbruk for min bolig

Omtale av  Marius

Estimert årsforbruk for min bolig iflg. Toppen av strømregningen 16000kwh. Å likevel klarer gnp å "estimere" 3000kwh i månedlig forbruk! Dette blir estimert og trukket fra flere ganger på fakturaen.. Til forskjellige strømpriser.... Strømpris fra desember til januar ble 96øre/Kwh UTEN avgifter.

Svar fra Kilden Kraft
05.02.2019 09:31

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR