Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ufordragelig

Omtale av  Rolf A

Lover gull å grønne skoger og skulle sende meg en mail med info og alt sånt men hørte aldri noe mer før dem bytta til seg selv og da var angreretten gått ut 👎👎👎👹👹👹

Svar fra Kilden Kraft
24.03.2020 12:09

Hei Rolf A Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk mail og oppfølgning med info av din selger som avtalt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Monica

Etter bytte av strømleverandør hadde jeg 4500,- tilgode hos GNP energy. Jeg byttet i november 2019, nå mars 2020 har jeg enda ikke fått beløpet tilbakebetalt. Men når jeg kontakter de, hevder de pengene er utbetalt. Og kontonummeret de oppgir pengene er overført til er ikke mitt. Har ringt og styrt nå i flere uker, og sendt mail på mail, og er akkurat like langt. Brukbart at de ikke klarer utbetalte pengene til min konto, som jeg har betalt regningene fra. Er så forbanna på dette selskapet ,at jeg fraråder alle, selv min verste fiende å inngå stømavtale med dem. Dyr, elendig kundeservice, og i tillegg skal man ikke få penger man har til gode tilbakebetalt. Rottent gjort!!! Styr unna disse svindlerne alle som én. Blir å gå videre med denne saken, de kan ikke nekte betale kunder tilgodebeløp tilbake.

Svar fra Kilden Kraft
30.03.2020 21:49

Hei Monica Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Alt av informasjon/ kontonummer du ga oss står oppført i kundekortet ditt og det er dette vi har brukt for å sette pengene inn. Alt er notetert ned og vi ønsker selvfølgelig å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Innpåsliten selger

Omtale av  Rørvik

Innpåsliten selger som påstår at de er de beste med landets laveste strøm pris.. Selgeren gir seg ikke når jeg sier at jeg ikke vil ha nå fra dem. Makan til oppførsel!! Bryr seg ikke om at "kunden har alltid rett"

Svar fra Kilden Kraft
26.03.2020 08:06

Hei Rørvik Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde selger som innpåsliten. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med og hvem selger du snakket med? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Gjerne test oss ut en gang, kanskje du også vil like oss :) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed om dette. Mvh alle i GNP Energy

Prøvde å bruke angrerett samme dag som de ringte, men de fortsetter å kjøre på med inkasso

Omtale av  Thomas

Prøvde å bruke angrerett samme dag som de ringte, men de fortsetter å kjøre på med inkasso. 75 000,- for å bare svare telefon fra de! Hold dere borte!!! Bare feil på mail når jeg prøver å kontakte de. Tragisk.

Svar fra Kilden Kraft
24.03.2020 12:09

Hei Thomas Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver om inkasso og at du prøvde å si ifra til oss om angringen din. Det ser ut som du har en avtale med avtaletid. Alle leverandører har 14 dager angrefrist på slike avtaler... Kunder får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Om kunder ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (gjerne send oss den mailen som du mener du fikk feil på ) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Misvisende markedsføringer og kjeltringstreker

Omtale av  Ole A

Jeg har 4 målere og ble lovet pris på 19øre pr. kwh og at dette varte i 6 mnd. Deretter beste markedspris. Ble litt usikker på om det var riktig å bytte og da jeg ville ut av kontrakten ville de ha 1800kr x4 = 7200kr for avbrudd. Kan ikke huske at sånne tall ble nevnt når jeg svarte JA på SMS de sendte. Ikke fremgår det av SMS heller. Hva er det de egentlig driver med? Skaffer kunder til innkrevingsfirmaer eller selger de energi.

Svar fra Kilden Kraft
24.03.2020 12:09

Hei Ole A Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at det finnes ut hvem, hva og hvilken som du var i kontakt med angående din avtale. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi sammen kan finne ut av dette. Vil også si at vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Hører fra deg og takk som gir oss beskjed Mvh alle i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dårlig kundebehandling og en sleip måte å selge inn produktet sitt.

Omtale av  Aage

Selgeren var hyggelig nok, det han lovde hørtes også bra ut. Pris, + flotte salgsord som trygghetsgaranti høres jo betryggende ut. Det som ikke var opplyst var at trygghetsgaranti er et av deres produkter hvor du blir fakturert for inneværende mnd og neste mnd på forskudd. Dette ble ikke opplyst av selger, men står selvfølgelig når man går inn på nett og ser på vilkår. Selgeren sa det var viktig at jeg svarte ja på sms hurtig da dette var en gevinst som gjaldt kun meg og et fåtall som hadde vært med på en spørreundersøkelse. Dette er også bare tull, da mange jeg kjenner har fått samme tilbud uten å ha vært med på spørreundersøkelser. Styr unna dette selskapet, du taper mye på en forskuddsbetaling på et estimert forbruk, og spesielt nå når strømprisen synker hele tiden. Ingen trygghetsgaranti dette. Jeg vurderer om jeg skal si opp avtalen. Sitter å sjekke pris nå hos andre, skal ikke gå i samme fellen en gang til.

Svar fra Kilden Kraft
24.03.2020 12:08

Hei Aage Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde at selger ikke informerte deg nok om avtalen og bra at du fant alt av informasjon og vilkår på nett. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Ringer og får det til å fremstå som du allerede er kunde

Omtale av  Anders

Ringer til selskaper og tåkelegger det faktum at de skal selge inn et produkt og lar det fremstå i samtalen som om dette er en fortsettelse av en løpende avtale.

Svar fra Kilden Kraft
20.03.2020 12:59

Hei Anders Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde det slikt da du ble kontaktet. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående dette. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet, om du har noe informasjon fra selger. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden vår https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR