Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Personlig service

Omtale av  Ole

Fikk kontakt med en meget hyggelig dame som veiledet meg til en god avtale.

Svar fra Kilden Kraft
13.06.2018 21:45

Hei Ole, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super tilbud og veldig fornøyd

Omtale av  Leonora

Vært kunde i 6 mnd nå. Kunne ikke vært mer fornøyd! Så utrolig god kundeservice og all riktig informasjon på bordet. Et seriøst firma med mange gode avtaler som passet for folk flest. Anbefales på det sterkeste

Svar fra Kilden Kraft
13.06.2018 20:19

Hei Leonora, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Dårlig

Omtale av  Snorre

De sender straffegebyr for å forlate dem, uten å informere om at de driver slik, på forhånd.

Svar fra Kilden Kraft
11.06.2018 11:49

Hei. På våre avtaler med avtaletid og en ekstra fordel for deg som kunde tilkommer det et brytningsgebyr dersom man velger å gå ut av avtalen. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy

Selskapet som andre

Omtale av  Valentina

Jeg ser ingen forskjell mellom selskapene, hoved bakgrunn bytte leverandør - pris. Hvis selskapet kan tilby en bra pris og skal ikke skifte den pris hver to uker da kan jeg bli fast kunde hos den leverandør. Inntil har jeg ikke funnet den type selskapet skal jeg flytte fra en til andre så mange ganger som nødvendig.

Svar fra Kilden Kraft
07.06.2018 10:53

Hei Valentina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Upålitelig og følger ikke opp avtaler. Styr unna!

Omtale av  Anne

GNP Energy har ikke holdt avtalene og klarte ikke å levere kraft til oss før vi hadde ringt dem 5 ganger etter at vi hadde tegnet et bindende abonnement. Da vi sa opp abonnementet, ringte de oss derimot med en gang, men påsto at bindingstiden vår ikke hadde utløpt selv om den hadde det med flere måneders margin.

Svar fra Kilden Kraft
11.06.2018 10:34

Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en mail: [email protected] og vi kan given konkret tilbakemelding på ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra strømselskap som utfordrer de store

Omtale av  Torbjørn

Bra strømselskap som utfordrer de store. Dere har oversiktlig strømavtaler og forutsigbare avtaler. Dere burde tilby fastprisavtaler igjen.

Svar fra Kilden Kraft
11.06.2018 10:31

Hei Torbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av at våre kunder skal være fornøyd og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ønsker det en strålende dag! Mvh oss i GNP Energy

Fakturerer misvisende med vilje

Omtale av  Roger

Innggikk en avtale på halv pris i 3 måneder. Første faktura så riktig ut, men det var gitt halv pris i 3,5 måned. Jeg betalte da for totalt 3,5 måneder med en gang. Måneden etter sender dem ny faktura på en måneds pris. Ved samtale med dem kommer det frem at 3,5 måneder bare er en faktureringsmåte og ikke en reel pris. Dette vil bli fakturert inn igjen seinere. Dem lurer da kundene til å tro at dem har fått litt ekstra rabatt i første faktura for så å sørge for at kunden blir litt ut i full pris periode.

Svar fra Kilden Kraft
30.05.2018 08:35

Hei! Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er synd å høre at du ikke er det. Dersom du har inngått en avtale med 50% avslag første 3 måneder (f.eks Fastprispakke) gjelder dette på faktisk forbruk og ikke bare på det som er forskuddsfakturert. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR