Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Sluttoppgjør,selv med kun 3 måneders avtale

Omtale av  Castlevania

Jeg hadde avtale på 3 måneder,etter det så har di bare fortsatt og levere meg strømm!!! ingen advarsel eller email om att avtalen gikk ut.Veldigt useriøst og jeg skal alderig bruke dette firmaet igjen,Di vet att folk ikke kan mye om strømm avtaler,og i dag måtte jeg bare betale 1 faktura i sluttoppgjør for og slippe inkasso

Svar fra Kilden Kraft
25.06.2021 14:07

Hei Castlevania, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. I vår 3 mnd avtale blir man informert i vilkårene når man bestiller avtalen at endres etter 3 måneder. Har du spørsmål rundt dette må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

På grensen til svindel

Omtale av  Lasse

Selger lover et topp tre produkt uten fordyrende påslag. Fakturaen var krydret med alskens fordyrende påslag. Har aldri opplevd dyrere strømregning. De har til og med 1 års bindingstid!!! For hva!? Er det eneste måten man kan holde på å utnytte kunder i et håpløst uoversiktlig strømmarked!? Prøver man å trekke seg før tiden, så må man betale gebyr!!! På toppen av alt får man regninger flere måneder etter at man har betalt siste regning og straffegebyr. Intet seriøst firma holder på sånn.

Svar fra Kilden Kraft
24.06.2021 08:34

Hei Lasse, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi informerer alltid om både påslag, fastledd og avtaletid når vi tilbyr kundene en avtale, dette får man også skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

12 måneder

Omtale av  Tyla

Ble oppringt av dere og ble fortalt at om jeg svare ja på sms og fornyet i 12 måneder til skulle jeg få en enda bedre avtale enn den jeg hadde. Jeg sa jeg kjører bil nå men send dette på mail så skal jeg se på det senere. De neste 30 min kom det 5 stk sms med at jeg skulle svare med melding JA. Føltes som en desperat kamp for fortest mulig å lokke meg i en deal før jeg kunne tenke meg om. PS. Har ennå ikke svart

Svar fra Kilden Kraft
14.06.2021 14:39

Hei Tyla, Det er et datasystem som sender ut SMS og blir ikke den besvart vil det komme flere SMS'er som purrer på svar, dette skjer automatisk i systemet, dessverre. Ingenting vil skje om du ikke svarer på den. Vi må ha en bekreftelse fra deg for at avtalen skal tre i kraft. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] om du har noen spørsmål rundt dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Sh*t will happen 🙂

Omtale av  Ole N

Generelt sett fornøyd med levert produkt, og spesielt glad for å få nettleie og forbruk på samme faktura. Når det er noe som blir feil, er serviceavdelingen tilgjengelig kjapt, og eventuelle feil blir rettet uten dikkedarer. Derfor er det ikke så farlig om sh*t happens, fordi sånn er det bare av og til.

Svar fra Kilden Kraft
08.06.2021 10:47

Hei Ole N, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Som du nevner kan det skje feil, men vi gjør det vi kan og ønsker selvfølgelig å hjelpe til om kundene våre ikke skulle være fornøyde. Har du noe spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.

Bare juks

Omtale av  Frank M

Ble lovet gratis strøm i 2 mnd. det skjedde ikke. men fikk det gjennom til slutt, en litt farlig avtale, med masse gebyrer hvis du sier opp for avtalen på 12 mnd. Vil bli kvitt dem så fort som mulig.

Svar fra Kilden Kraft
07.06.2021 20:05

Hei Frank M, Det er synd å lese det du skriver. Her kan det ha vært en feil i systemet som gjorde at det ble feil pris, vi beklager så mye for dette. Når det gjelder disse gebyrene som du nevner er det kun gebyr om du sier opp avtalen. Dette blir man alltid informert om både muntlig og skriftlig når man får tilbud om avtalen. Har du noe spørsmål rundt dette må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Kundeservice

Omtale av  Knut T

Enkelt å komme i kontakt og ekspeditt håndtering. Veldig bra.

Svar fra Kilden Kraft
25.05.2021 21:01

Hei Knut T, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Skremmende!

Omtale av  Lene

Helt latterlig hvordan de ikke tar et nei for et nei, ringer over 30 ganger på en mnd. blokkerer nr da begynner de bare å ringe fra et nytt nr. når man tar kontakt med kundeservice og ber de om å stoppe å kontakte deg, begynner de bare fra et 3 nr og skylder på at det blir automatisk oppringt fra salgsavdelingen. merkelig nok har salgsavdelingen tydeligvis bare en ansatt som ikke gjør annet enn å plage deg

Svar fra Kilden Kraft
08.06.2021 10:19

Hei Lene, Dette er absolutt ikke noe som skal skje. Dette vil vi gjerne sjekke nærmere opp i. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice igjen og si ifra om dette og at det fortsatt ringer, det er ikke slik det skal være. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR