Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Juks og bedrag!

Omtale av  Markus R

Mye høyere strømregninger enn lovt, fått tilsendt flere faktura med purring flere måneder etter endt avtale. Useriøst.

Svar fra Kilden Kraft
02.07.2018 17:28

Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og setter pris på om du kan sende oss en mail: [email protected], så skal vi se på hva som har gått galt ift hva som har blitt lovet og dine fakturaer. Mvh oss i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Nina

Uhøflige, frekke selgere som lyver så det renner. Snart er endelig mitt år med dette selskapet over!!

Svar fra Kilden Kraft
28.06.2018 17:37

Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi håper at du kan sende oss en mail med dine opplevelser, så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy

Kundebehandler virket glad over å bli kvitt meg som kunde. Som selvsagt innfridde.

Omtale av  Fedda

Hadde avtale om variabel kraftpris, men av en eller annen grunn, var det ikke gått i orden med efaktura og automatisk trekk i nettbanken. Jeg har vært kunde hos dette Selskapet i lengre tid, da het de Oslokraft og det var ved en endring av kundeforholde, noe hadde skjedd; Oslokraft skiftet navn til GNP Energy. Dette oppdaget jeg da jeg fikk en faktura med dobbel pris på kilowatten. Jeg ringte GNP Energy og fikk forklart grunnen;- at jeg hadde brutt avtalen - som var basert på lite administrasjon og derfor hevet de prisen. Jeg spurte om jeg ikke kunne ordne dette i ettertid da, men nei. Jeg sa at dette var urimelig, men det mente ikke vedkommende hos GNP Energy og da jeg sa at 'det blir jo enda mindre administrasjon for Dere om jeg slutter som kunde, så lød vedkommende nesten glad. Artig - et firma som åpent ønsker færre kunder. Så, jeg er så fornøyd med kundeservicen til GNP Energy at jeg helt greit betaler mer, for IKKE å være kunde der.

Svar fra Kilden Kraft
28.06.2018 17:30

Hei, Det er leit å høre at vi ikke har innfridd dine forventninger. Vi tar gjerne en ekstra titt på denne saken, og ser på en god løsning for deg. Når det gjelder variabel avtale blir det sendt ut varsel om prisendring, så dette har ikke noe med vårt navnebytte å gjøre. Vårt nye navn henger sammen med at vi nå er en del av et nordisk selskap som leverer strøm til både Norge, Sverige, Finland og Danmark. Mvh oss i GNP Energy

Flott

Omtale av  Harriet H

Flott service, ikke noe problem. Jeg får min regning ikke noe problem. Synes det er flott med et selskap som utfordrer Fjordkraft etc

Svar fra Kilden Kraft
28.06.2018 16:58

Hei Harriet, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy

Enig med øvrige kommentarer

Omtale av  Gt

Veldig gjenkjennende og helt enig med øvrige kommentarer. Svært lite troverdig opplevelse som kunde.

Svar fra Kilden Kraft
28.06.2018 16:33

Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi kan ikke kommentere på ditt kundeforhold ift opplysningene dine her på bytt.no, men send oss gjerne en mail: [email protected], så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Selger som er innpåsliten!

Omtale av  Knut

Ja dette er kloakk! Selger som er innpåsliten! Sier at jeg ikke gidder å bytte, men da han lerker om gratis strøm i en måned og garantert billigere avtale enn det jeg hadde, sa jeg dessverre okay!!! Det skulle jeg aldri ha gjort! 3 måneders binding! Med forskuddsbetaling, der du også får regningen 2 ganger, der første regning bare var ett estimat, deretter reelt forbruk på regning nr 2. De tok 76 øre pr kwh. I mars april noe som nesten er 100 prosent mer enn markedspris! Da jeg nesten begynte å le av det latterlige, og ville si opp, unnskyldte de seg om at jeg hadde 6 mnd binding! Og at prisene var høyere hos alle andre leverandører. Nei! Opplyste de om at vi i Norge har Internett i disse tider og enkelt ser at at de er 100-150% høyere enn nesten alle andre! Mente da at slik var det da det gjenspeilte innkjøpsprisen hos de.... Nei sa jeg da! Fortalte de selv om deres egne innkjøpspriser, og at det eneste dette gjenspeilte var avanse... Langt fra selgers lovnad. Da ble det stille i andre enden og den stakkars kundebehandleren begynte vel å forstå at hun jobbet i kloakken.

Svar fra Kilden Kraft
28.06.2018 15:51

Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd, da vi er opptatt av fornøyde kunder. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy

Useriøse å bare lovord, hold dere langt unna

Omtale av  Vera

Pris stemmer ikke, forskudd betaling var ikke med i avtalen. Prisen er høyere enn avtalen. Bindingstid og ikke noe positivt.

Svar fra Kilden Kraft
13.06.2018 21:49

Hei. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR