Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

STYR UNNA !!!!!

Omtale av  Eva

Pågående frekke selgere !!!!Elendig avtale, ble lovet en mye bedre pris enn det jeg hadde fra før og ble dessverre lurt . Håpløse regninger , også med feil ! Har påpekt feil og skal få tilbakebetalt , det tar ukevis, de skylder på Lindorff og bank ! Desidert den dårligste kundebehandlingen jeg har vært utsatt for 😡

Svar fra Kilden Kraft
21.06.2022 16:07

Hei Eva, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi beklager så mye for dette. Ta gjerne kontakt med oss om du har noen spørsmål så hjelper vi deg gjerne. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hold deg unna,

Omtale av  Patrick H

Dyreste regning jeg har fått i 22år selv etter jeg byttet til luft til vann for 4 år siden, noe som mer enn halvert strømforbruket..

Svar fra Kilden Kraft
05.04.2022 14:41

Hei Patrick H, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på din avtale og eventuelt gjøre endringer om ønskelig. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Grei avklaring

Omtale av  Kjerstin

Traff en forståelsesfull og kjekk dame som ordnet opp i det jeg har slitt med i en periode. Takk for god hjelp

Svar fra Kilden Kraft
05.04.2022 14:41

Hei Kjerstin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Helt supert

Omtale av  Bente

Veldig flotte priser og kan inngå prisavtaler samme hva strømmen ellers koster!!Hyggelig service😊😊

Svar fra Kilden Kraft
29.03.2022 15:52

Hei Bente, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Takk for at du er vår kunde! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Elendig selskap

Omtale av  Leffe

Hold Dere langt unna dette selskapet. Priser som virker gode men på sikt blir du overfakurert. Slike selskap bør ikke kunne være i markedet.

Svar fra Kilden Kraft
29.03.2022 15:52

Hei Leffe, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se på avtalen din og komme fram til en løsning sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ren lureri, de satt opp prisen før min fastpris avtale gikk ut

Omtale av  Hava

Jeg fant tilfeldig at prisen var satt opp selv om jeg hadde fastavtale

Svar fra Kilden Kraft
29.03.2022 15:52

Hei Hava, Det er synd å lese at du har den opplevelsen med din strømavtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på saken. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Useriøst selskap

Omtale av  Lindas

Jeg har tidligere gitt en positiv omtale av GNP, da jeg i begynnelsen ikke opplevde noen problemer. Problemene oppsto etter at de ringte meg og skulle ha meg over på en bedre avtale hvor jeg bandt meg for 12 måneder. Jeg sa at det ikke var aktuelt, da jeg skulle flytte to ganger i løpet av kort tid, og jeg tenkte at datasystemet de har ikke ville takle dette. Jeg ble forsikret om at dette kom til å gå helt fint, for de hadde jo kunder som flyttet, og da registrerte de bare ny adresse. Jeg fikk imidlertid rett; For hver gang jeg flyttet ble avtalen nullstilt, slik at de 12 mnd begynte på nytt. Jeg vet ikke hvor mye tid jeg har brukt på å være i kontakt med kundeservice (det er lang ventetid på å komme gjennom på telefon, og når man tyr til e-post så kommer det tilbake svar ganske fort fra kundebehandlere som ikke har satt seg inn i saken). Det verste var da den siste 12 måneders perioden endelig var over og jeg skulle si opp kundeforholdet - da måtte jeg forklare saken for gud vet hvilken gang, hvorpå personen i andre enden ga uttrykk for at hun forsto, og at hun nå ryddet opp i forholdet. Det viste seg at den siste måneden som jeg skulle få gratis i hht avtalen, likevel ble fakturert. Fakturaen kom i mars 2022 og var en såkalt sluttfakturering for den siste måneden jeg var kunde hos dem (desember 2021). Dermed ble det å sitte i telefonkø igjen. Den nye kundekonsulenten kunne ikke gjøre noe eller love noe på telefon, men hun skulle høre med en kollega om det faktisk var sånn at jeg, kunden, hadde rett. Tre dager senere fikk jeg en kredittnota, og tenkte at puh..., nå er det endelig over. I dag fikk jeg en NY faktura. Nå gjaldt det visstnok november 2021. Jeg har nå nok en gang vært nødt til å bruke tid på saken. Chat-funksjonen til GNP er i skrivende stund ute av drift, og jeg orker ikke bruke tid på telefon. Etter å ha sjekket ut samtlige fakturaer for høsten 2021, ser jeg at de faktisk må ha glemt å fakturere meg for november. Jeg betaler derfor i dag, 3 mnd etter at kundeforholdet opphørte, den siste fakturaen til GNP. Til de stakkars kundebehandlerne som jobber der; Se om dere finner dere en annen jobb. Det er dere som får all frustrasjonen fra kundene, mens det er kjeltringene på toppen som hadde fortjent den. Til forbrukere som eventuelt vurderer å bytte til GNP; Styr unna! Dette strømselskapet har nå blitt kjent som ett av de mest useriøse her til lands. Hadde jeg visst dette tidligere, hadde jeg aldri blitt kunde der.

Svar fra Kilden Kraft
05.04.2022 14:41

Hei Lindas, Det er veldig beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi forstår at det blir frustrasjon i en slik situasjon og det er noe vi absolutt ikke ønsker. Vi har hatt en periode med stor pågang på telefon, men de siste ukene nå har det vært minimalt med kø. Vi ønsker derfor at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på saken og fakturaen din, vi ønsker selvfølgelig å få rettet opp i dette og finne en løsning slik at du blir ferdig med saken. Håper vi hører fra deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR