Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Kilden Kraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri firma styr unna.. De holder ikke det de sier!!

Omtale av  Alex

Elendig kundeservice!!! Hvis du skriver e-post så får du automatisk svar med referanse nummer hvor det står at de skal svare deg innen 3 dager, men de enten ikke svarer i det hele tatt eller svarer med korte bortforklaringer. Ringer du på telefon må du vente i evighet og ta gjerne fri dag for å kunne vente på svar. De er ikke samarbeidsvillige og man får ikke noe hjelp. Jeg havnet i en sak hvor de skulle slette en feil faktura men de gjorde det ikke og kjører inkasso sak for noe som jeg ikke skulle betale. Håper jeg blir kvitt dem så fort som mulig og anbefaler til alle STYR UNNA GNP Energy men du kan!!!!

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 20:06

Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette var veldig trist å høre, ønsker gjerne og få hjulpet deg, grunnet personvernregler får ikke vi søkt deg opp, så vennligst ta kontakt med oss igjen på tlf 21651000 eller [email protected]. Mvh GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjeltringer - og ikke noe annet

Omtale av  Terje W

En intens telefonselger lovet meg i mai mnd. markedes laveste pris på strøm. Jeg skulle få 1 måneds gratis strøm - og jeg skulle være så heldig at jeg skulle få den laveste prisen i 1 år hvis jeg inngikk en 1-årsavtale med dem. Jeg informerte om at jeg sjekket rundt andre leverandører - og ønsket spotpris. Det var ikke noe problem for GNP - Det skulle jeg også få, men de kalte denne for "Folkepakken". Jeg måtte bare svare Ja på SMS-en fra dem, hvilket ble gjort.. Så kom fakturaene. For juli mnd. var prisen kr. 33,4 øre pr. kWh. August var gratismåneden, og september var fortsatt på 33,4 øre. So far so good. Så kommer oktoberfakturaen, og da er prisen gått opp til 92,75 øre pr. kWh. Kontakter kundesenteret, men får der bare høre at jeg har svart ja på Folkepakken, hvilket de kunne bevise. Kommer til å skifte strømleverandør nå - og betaler heller kr. 900, for de neste 6 mnd. bare for å komme unna dem. Føler meg skikkelig lurt, så styr unna GNP. PS. vurderer å ta denne fremgangsmåten opp med forbrukerrådet..

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 20:05

Hei, Takk for tilbakemelding. Strømprisene har dessverre vært høye på markedet i det siste. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Det var en god periode med dem

Omtale av  Hozan B

Det var en veldig rask og tydelig kundeservice Min erfaring er at dere var kjempe snill, svart telefon fort, det kan gjør alt du treng på en samtale og flinke mennsker

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 20:04

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Helt umulig å vite hva man skal betale

Omtale av  Tore

GNP sender faktura i hytt og gevær. Krediterer over en lav sko, og purrer samtidig på fakturaer. Jeg har bedt om en oppstilling flere ganger, som i klartekst forteller meg hva jeg skal betale. Dette virker veldig vanskelig for GNP.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 20:02

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh GNP Energy

Hold deg lang unna fra GNP Energy!

Omtale av  Margaret

GNP Energy kjøpte Oslo kraft hvor vi var kunder. I løpet av 4 måneder GNP Energy sendte til oss himmelhøye regninger for strøm som ble ikke egentlig brukt i vårt hus. Det var til og med sommerperioden når strømforbruk burde bli laveste i hele året. De hevdet at vi forsetter det samme avtalen med samme betingelser som vi hadde i Oslo kraft. Det var ikke sant. Vi var fornøyde med Oslo kraft og aldri betalte så mye for strøm også med tanke på strøm markedssvinger! Vi har fått i tre ganger høye regninger som aldri hadde før. GNP beregnet i forkant veldig stor stromforbruk som var fysisk ikke mulig å ha i vårt hus. Kun i den tilfellen hvis alle oppvarmingsmidler i huset skulle være slått på døgnet rundt i hele måneden. I forklaring om høye regninger fikk vi ufattelige unnskyldniger med lovet at vi måtte vente og kanskje det skulle være billigere neste eller neste-neste måned. Vi byttet GNP til mer pålitelig stromselskap som vi er veldig fornøyde allerede i ett år. GNP Energy - aldri mer!

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 20:01

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig og svare spesifikt tilbake. Vi byttet navn til GNP Energy i våres, da vi ville samles under felles navn i Norden. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss Ha en fin dag. Mvh GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Verste kundeforholdet jeg har opplevd

Omtale av  Ronny

Jeg har i over 1 år prøvd å få dere og nettleverandør til og rette opp en feil dere gjorde når jeg valgte Oslo kraft som leverandør. Til sammen har jeg nok brukt i overkant av en hel arbeids uke på tlf og email. Til slutt ga jeg opp. Det kostet meg nesten 6 mnd med dobbel strøm betaling. Oslo kraft nå GNP skylder på nettleverandør. Nettleverandør skylder på GNP. Og sånn gikk det. Orket til slutt ikke kaste bort mere tid på dette. Så jeg betalte rund 10.000 kr som ikke stemmer. Men dere har jo fått pengene så hvem bryr seg. Jo det skal jeg si dere. JEG bryr meg for det er tydelig at dere driter fullstendig i det. Kommer aldri under noen omstendigheter å kommunisere med dere etter denne mailen. Ronny

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 20:00

Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi vil veldig gjerne undersøke dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Mvh GNP Energy.

Oslokraft saboterer angreretten

Omtale av  Nicke

Jeg inngikk avtale med Oslokraft men angret innen fristen. Istedet for å overføre min avtale tilbake til min gamle leverandør som jeg ba om skriftlig, ble avtalen overført til GNP uten noen beskjed, og nå får jeg regning for et helt år - til og med en god del forskudd - til en kjempedyr leverandør. Dette er direkte kriminelt og vil bli anmeldt. Oslokraft og GNP er tydeligvis samme leverandør, sammen telefonnummer og samme kundeservice.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:59

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR