Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffet er det mildeste kan si om GNP

Omtale av  Gunnar

Fikk ny regning i dag, 3 måneder etter at avtalen med de var sagt opp. Kontaktet de på telefon og da var det plutselig problemer med å hente opp fakturaen min.

Svar fra Kilden Kraft
16.01.2019 20:33

Hei, Kan ikke svare privat avtale, da jeg ikke har noe personalia på deg. Vår fakturapartner har tekniske problemer, slik at vi ikke får åpnet fakturaene. Dette er selvfølgelig veldig uheldig og de jobber med saken. Send oss gjerne en mail på [email protected], og vi vil sende deg fakturaen så snart systemene tillater det. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke la deg lure!

Omtale av  Gry S

Ikke under noen omstendigheter bruk dette selskapet som nå heter oslo kraft! Ikke la dere lure! Jeg fikk 2 regninger på 1 mnd. Fikk regning i juni for mars, som skulle være gratis strøm- mnd. Makan til selskap skal du lete lenge etter. Fikk også 2 sluttregninger. De skylder meg 780 kr etter alle regninger og sluttoppgjør (betalt ALT for mye). Disse pengene har jeg ikke fått! Bare fått kredittnotaen! HVOR BLIR DET AV PENGENE???

Svar fra Kilden Kraft
30.01.2019 14:55

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

God service :-)

Omtale av  Anita

Viser til en god telefon samtale idag med GNP. Jeg fikk god service og ble behandlet på en fin måte. Fikk endret noe på avtalen og jeg ble en fornøyd kunde. Takk

Svar fra Kilden Kraft
15.01.2019 16:46

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Oppringt som vinner av konkurranse

Omtale av  Kim R. O

Jeg fikk opplyst at jeg var 1 av 50 som ble oppringt som vinner av halv pris på strøm i 3 måneder på 50 ørekwh. Dette var en konkurranse jeg hadde deltatt på som jeg ikke kunne huske. Betingelsen var at jeg skrev nye 12 måneder. Er dette noe for lotteritilsynet? Delen er like bra som rimeligste spotpris per i dag, og om 3 måneder garanterer de en strømpris innenfor TOP 10 laveste spotpris. Ok, så det dette er at jeg gambler et ekstra halv år eller om de legger de til de 6 månedene jeg allerede har på at GNP skal klare å gjøre det like bra som de 10 beste. Det er nesten som de gambler på mine vegne... Vi vinner hvis du binder, men kunden vinner kanskje?

Svar fra Kilden Kraft
22.01.2019 15:16

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Betaler 30-40 øre mer per kvh enn det jeg hadde før

Omtale av  Rolf K

Betaler 30-40 øre mer per kvh enn det jeg hadde før så det var dumt bytte. Er ingen som skifter leverandør for å få dyrere strøm.

Svar fra Kilden Kraft
15.01.2019 16:46

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

ADVARSEL!

Omtale av  Niels

Pass dere for disse. De lurer deg til å tegne 5 års avtale og begynner å fakturere dere 3 måneder på forskudd fra dag 1 på forventet forbruk. Fikk regning på over 6.000 kr nå etter å ha sagt opp avtalen. IKKE LA DERE LURE.

Svar fra Kilden Kraft
14.01.2019 14:39

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

GNP energy is a fraud hidden in plain sight

Omtale av  Nikhil B

A year ago one of their representative called and ask me to try their subscription for free for a month and asked me to discontinue in case you don't want to keep it. Now I am staying in norway on a work permit and not very good in Norsk language so he explained me everything in English at that moment everything looks fine and transparent. So he asked me to reply OK to a message that he will send on my phone. The message was in Norsk but he insisted it contains the same information that he told me over the phone so i replied yes. But then when i wanted to cancel the subscription they add another clause that i have to pay some amount for each month even though your subscription is canceled. This was not informed at the first time and now they forwarded the bills to debt collection company and they have been sending me bills every month. This is clear case of fraud and False information. Please help me where should i report this fraud to?

Svar fra Kilden Kraft
15.01.2019 16:46

Hi, We are sorry to hear this, please contact our customer service on telephone 21651000 or email [email protected], and we will do our best to try to help you. Have a nice day.

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR