Meny

GNP Energy omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
74
av 80 innen
strømselskap
25%
anbefaler
GNP Energy

"Fastpris"

Omtale om GNP Energy skrevet av Geir for 03.11.2018 18.45

GNP Energy har totalt 265 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med GNP Energy?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fastpris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når man inngår en fastprisavtale med bindingstid, så skal denne prisen ligge fast i hele bindingstiden. Det gjør det ikke hos dette selskapet.

Svar fra GNP Energy
21.11.2018 19.47
Hei, takk for din tilbakemelding.
Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet.
Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. (Ta gjerne kontakt med oss på hei@gnp.energy hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale).

Ha en fin dag.
Bytt.no
"Fastpris" skrev Geir om GNP Energy

Har du en tilsvarende erfaring med GNP Energy?
Gjør som Geir og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om GNP Energy du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Gjorde et riktig valg!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte kundeservice om en feil de hadde gjort med kwt prisen min på fakturaen. Fikk svar innen 30 sekunder og jobben ble utført på den måten jeg ville ha det. Personen på andre enden av telefonen hjalp meg med engang og fikset problemet uten noe form for krangel eller diskusjon. Fikk anbefalingen om å bytte til GNP fra en venn. jeg må si at etter 4 måneder med GNP så har jeg hatt kun 1 klage og det var dette som de fikset på et blunk. Stolt av Kundeservicen og at GNP holder kunden i Sentrum.

Svar fra GNP Energy
21.11.2018 19.45
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Minner meg mest om svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uriktige salgstriks, etter 6 måneder påstår de at jeg ikke har betalt for strøm, angivelig på grunn av "feil i meldingene med netteier". Selger påstod at kraftpris ville bli inkludert i faktura fra netteier, noe som selvsagt viste seg å ikke stemme. De bytter også navn støtt og stadig.. Beste råd er å styre unna!

Svar fra GNP Energy
21.11.2018 19.42
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturerer og dårlig kundeopplevelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overfakturerer og kundeservice har dårlige svar på spørsmål. Hadde tegnet en avtale for 3 måneder med rabattert fastpris, men fikk gang på gang faktura for full pris uten rabatt.

Svar fra GNP Energy
21.11.2018 19.41
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke som avtalt!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Regninger kommer inn via Vips, som antas å være samme som avtalegiro. Det syntes ikke GNP og gjør derfor om avtalen fra 40øre Kwt til 68øre kwt uten varsel. Om de savnet noe fra meg hadde det vært meget enkelt å gi et varsel om det. Men de velger å lavære å heller overfakturere kunden. Ny strøm avtale signert i annet selskap.

Svar fra GNP Energy
21.11.2018 19.39
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
GNP Energy har totalt 265 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR