Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tafjord
3.3
17 verifiserte omtaler
Tafjord har blitt Wattn
Tafjord har slått seg sammen med Tussa, SFE Kraft, og Sognekraft til å blitt selskapet Wattn. Klikk her for å gå til strømselskapet Wattn

Tafjord omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tafjord har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
17 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tafjord trenger minimum 10 omtaler.
59%
Bra
59% anbefaler Tafjord
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 17 omtaler om Tafjord

FILTRER OMTALER
9
2
0
0
6
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tafjord
Tafjord har 17 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig god informasjon

Omtale av  Geir O

Godt å ha tafjord og veldig gode på tilbud og gode info service.

Nyttig (1)

Beste hittil for meg

Omtale av  Tone

Tafjord er kanskje treg å ta telefonen, men de har "RING MEG-funksjonen" og de er hyggelige. De svarer også alltid på på email i tillegg. Og -man har kontakt skjema dit. Nettsiden er pen og oversiktig på MIN SIDE, og man kan se forbruket sitt time for time. Timesbasert (AMS) Der er grafer og søyler og tall som viser "per dato", eller "over tid". og alt det andre skrotet, som faktura osv. Veldig ryddige forhold. For de som gidder å følge med på Nordpool er Spotpris selvfølgelig å foretrekke. Her er Tafjord Web Spot -lav med påslag, og det teller. Kun 2.2 øre i skrivende stund. Ja, MVA kommer i tillegg, men der er ikke en fast mnds avgift (som er noe tull) på akkurat denne avtalen. Jeg er en person som følger med Nordpool og er strøm-bevist. Så denne passer meg utmerket. Der er kanskje noen leverandører der ute som ikke har påslag også, men de jeg har sett som tilbyr sånn avtale, har vært kortvarig lykke.. -Litt vage for hva som skjer etter det.. Tafjord har vært stabil på dette området også: Det er kjempe viktig. Det verste er leverandører som driver å endrer priser i hytt og pine, kort varsel og hersjer etter blod. Det var sånn jeg fant Tafjord i utgangspunktet. Jeg hadde et mareritt før. Nå har jeg endelig funnet roen. Så den "ta telef#%n for fonen!"-problemet, kommer i andre rekke, når prioriteringen min er lav pris, stabile og ryddige forhold. Og når det er sagt, -Tafjord er virkelig hyggelige, når dem først svarer :) Så jeg forblir kunde der. (enn så lenge..).

Nyttig (1)

Håpløs kundeservice

Omtale av  Simon

Sitter i 28 minutter i kø, for å møte en kar som sier at jeg har brudd en plass i systemet å ønsker å sende montør. Montør tar kontakt innen 1 til 5 virkedager. Mest sannsynlig innen 3 dager... Lite kunnskap på kundeservice da feilsøk var helt standard etter en liste han tydeligvis leste fra å klødde seg i hodet når jeg hadde utført dette på forhånd. Kan bedre seg ved å faktisk kunne litt mer utvidet feilsøk enn en vanlig remse av spørsmål.

Nyttig (5)

Arrogant og grådig

Omtale av  Frode

Hjelpesløs kundebehandling, styr unna! Kan ta timer å komme igjennom på telefonen, og når du kommer igjennom blir det lovd og løyet. Hører aldri fra de om de har lovet tilbakemelding...

Nyttig (5)

Lurer deg!

Omtale av  Stein

Web spot (ref. Stømpris ) med avtale vilkår:Strømprisen som leveres er spotprisavtalen Tafjord Web Spot. Med spotpris menes våre innkjøpspriser referert til en snittpris av spotprisen fra strømbørsen Nord Pool per måned for det prisområdet kraften leveres i. I praksis blir kWh prisen mer enn 30% høyere ,med helt uforståelige forklaringer gitt til kundebehandler,som selv ikke forstod.( bla. moms , pris i forhold til tidligere forbruk,+++) NB.Tf. Spotavt.vilkår:innkjøpspris menes våre innkjøpspriser referert til en timeveid snittpris av spotprisen fra strømbørsen Nord Pool per måned . Dette er vel to forskjellige vilkår? Og vil gi forskjellig pris? På bytt.no Tf web spot står : inklusive ALT. På strompris står: Totalt ! Heller ikke henvisning Tf´s prisgaranti kan kundebehandler hjelpe med ? Vet ikke/kan ikke. ( elles hyggelig person). Alså web spot pris på ca 0,29 ble ( Tf´s «påslag») til ca 0,39 /kWh Ser man her resultatet av nye strømmålere ,mulighet ved vekting å lure/ pine mer ut av kundene ( JIf , kunde(gruppe)profiler) ,alt med statens/politikernes velsignelse? Kan noen i bytt.no gi en forklaring , eller er dette en forretnings etikk man må finne seg i?

Svar fra Tafjord
09.07.2019 12:03

Hei, for å ta eksempelet ditt med spot pris på 29 øre/kWh så blir dette 39 øre/kWh ved å legge på moms (25%) og påslaget til web spot som er 2,675 øre/kWh så blir regnestykket som følgende: ( 29 * 1,25 ) + 2,675 = 38,925. HUSK, www.nordpoolgroup.com oppgir pris uten moms, derav utregningen over. Mvh Theodor Kundekonsulent Tafjord Marked AS

Nyttig (2)
Tafjord har 17 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tafjord mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR