Tafjord har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde i 8 måneder, og vært i kontakt med kundeservice et par ganger på mail og telefon. Har fått både god og rask hjelp der. Meget konkurransedyktig på pris!!
Vilkårlige prisøkningen, hjelpeløs kundeservice, lover reduksjoner i pris i forbindelse med manglende tjenesteleveranser og lignende, men følger aldri opp, ting blir ikke notert og har til og med opplevd at folk på kundesenteret sier rett ut at de ikke er enige i det ledelsen gjør, og at det er et forferdelig kaotisk selskap å forholde seg til både som ansatt og som kunde.
For første gang siden jeg måtte installere strømmåler forstår jeg strømregninger hver eneste måned. Den består av 5 linjer med tydelig forklaring på hva hver linje og pris gjelder. Før jeg byttet til Tafjord hadde jeg hatt Norgesenergi siden de startet i 1999, men etter at strømmåleren ble installert ble det fullstendig umulig å forstå noe som helst, det var flere forskjellige priser, fradrag og tillegg fra måneden før og forskudd for neste måned og jeg vet ikke hva. Byttet en kort periode til Skandiaenergi, men da ble det verre enn noen gang, det var så mange priser og linjer at det var fullstendig umulig å forstå noe som helst. SÅÅ . . . for den som vil ha en enkel og forståelig strømregning anbefaler jeg spotprisavtale med Tafjord Marked. Strømutgiftene i seg selv er jeg derimot svært misfornøyd med, men det er jo ikke Tafjord sin feil. Jeg har forsøkt å være flink å spare på strømmen og på den siste regningen var strømforbruket mitt på kr. 209,00, mens avgiftene til nettleie, forbrukeravgift og Enova beløp seg på tilsammen kr. 860,42 og den totale strømregningen kom på kr. 1 069,42. Dette til tross for at strømforbruket kun var på kr. 209,-.
Hyggelige og behjelpelige på telefon, svært konkurransedyktige på pris.
Godt å ha tafjord og veldig gode på tilbud og gode info service.
Tafjord er kanskje treg å ta telefonen, men de har "RING MEG-funksjonen" og de er hyggelige. De svarer også alltid på på email i tillegg. Og -man har kontakt skjema dit. Nettsiden er pen og oversiktig på MIN SIDE, og man kan se forbruket sitt time for time. Timesbasert (AMS) Der er grafer og søyler og tall som viser "per dato", eller "over tid". og alt det andre skrotet, som faktura osv. Veldig ryddige forhold. For de som gidder å følge med på Nordpool er Spotpris selvfølgelig å foretrekke. Her er Tafjord Web Spot -lav med påslag, og det teller. Kun 2.2 øre i skrivende stund. Ja, MVA kommer i tillegg, men der er ikke en fast mnds avgift (som er noe tull) på akkurat denne avtalen. Jeg er en person som følger med Nordpool og er strøm-bevist. Så denne passer meg utmerket. Der er kanskje noen leverandører der ute som ikke har påslag også, men de jeg har sett som tilbyr sånn avtale, har vært kortvarig lykke.. -Litt vage for hva som skjer etter det.. Tafjord har vært stabil på dette området også: Det er kjempe viktig. Det verste er leverandører som driver å endrer priser i hytt og pine, kort varsel og hersjer etter blod. Det var sånn jeg fant Tafjord i utgangspunktet. Jeg hadde et mareritt før. Nå har jeg endelig funnet roen. Så den "ta telef#%n for fonen!"-problemet, kommer i andre rekke, når prioriteringen min er lav pris, stabile og ryddige forhold. Og når det er sagt, -Tafjord er virkelig hyggelige, når dem først svarer :) Så jeg forblir kunde der. (enn så lenge..).