Hyggelige og behjelpelige på telefon, svært konkurransedyktige på pris.
Har du en tilsvarende erfaring med Tafjord?
Gjør som Daniel og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tafjord du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Godt å ha tafjord og veldig gode på tilbud og gode info service.
Tafjord er kanskje treg å ta telefonen, men de har "RING MEG-funksjonen" og de er hyggelige. De svarer også alltid på på email i tillegg. Og -man har kontakt skjema dit. Nettsiden er pen og oversiktig på MIN SIDE, og man kan se forbruket sitt time for time. Timesbasert (AMS) Der er grafer og søyler og tall som viser "per dato", eller "over tid". og alt det andre skrotet, som faktura osv. Veldig ryddige forhold. For de som gidder å følge med på Nordpool er Spotpris selvfølgelig å foretrekke. Her er Tafjord Web Spot -lav med påslag, og det teller. Kun 2.2 øre i skrivende stund. Ja, MVA kommer i tillegg, men der er ikke en fast mnds avgift (som er noe tull) på akkurat denne avtalen. Jeg er en person som følger med Nordpool og er strøm-bevist. Så denne passer meg utmerket. Der er kanskje noen leverandører der ute som ikke har påslag også, men de jeg har sett som tilbyr sånn avtale, har vært kortvarig lykke.. -Litt vage for hva som skjer etter det.. Tafjord har vært stabil på dette området også: Det er kjempe viktig. Det verste er leverandører som driver å endrer priser i hytt og pine, kort varsel og hersjer etter blod. Det var sånn jeg fant Tafjord i utgangspunktet. Jeg hadde et mareritt før. Nå har jeg endelig funnet roen. Så den "ta telef#%n for fonen!"-problemet, kommer i andre rekke, når prioriteringen min er lav pris, stabile og ryddige forhold. Og når det er sagt, -Tafjord er virkelig hyggelige, når dem først svarer :) Så jeg forblir kunde der. (enn så lenge..).
Sitter i 28 minutter i kø, for å møte en kar som sier at jeg har brudd en plass i systemet å ønsker å sende montør. Montør tar kontakt innen 1 til 5 virkedager. Mest sannsynlig innen 3 dager... Lite kunnskap på kundeservice da feilsøk var helt standard etter en liste han tydeligvis leste fra å klødde seg i hodet når jeg hadde utført dette på forhånd. Kan bedre seg ved å faktisk kunne litt mer utvidet feilsøk enn en vanlig remse av spørsmål.
Hjelpesløs kundebehandling, styr unna! Kan ta timer å komme igjennom på telefonen, og når du kommer igjennom blir det lovd og løyet. Hører aldri fra de om de har lovet tilbakemelding...