Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
jeg ble oppringt av en selger fra Tinde men var i utgangspunktet ikke interessert, men han ba meg sjekke strømregningen min for å sammenligne. DA fikk jeg sjokk! Jeg var ikke engang klar over hvor mye jeg betalte ekstra og trodde jeg hadde beste pris! Byttet umiddelbart!
Hei Kenneth, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, noe vi håper du vil fortsette å være. Skulle det oppstå et problem er du alltid velkommen til å kontakte kundeservice for god hjelp. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet en konkurranse. Dette er ren løgn og svindel ettersom jeg aldri har deltatt i denne "konkurransen" han påstod at jeg hadde deltatt i. Styr unna dette useriøse firmaet.
Hei Marit, Her kan det se ut til at det har vært en forveksling i ringelister våre eksterne selgere benytter seg av. Det er selvsagt svært beklagelig og vi takker for tilbakemeldingen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Fikk en telefon fra en selger på Tinde. Fikk 2 måneder med gratis strøm og forvaltningspris fra tredje måned. Syns at det er greit med en god og forutsigbar avtale.
Hei Ali, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din. Hvis det skulle være noe vi kan hjelpe med i fremtiden er det bare å kontakte våre hyggelige medarbeidere på kundeservice. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt av Tinde hvor de sa at jeg hadde vunnet en konkurranse. Da sa jeg at jeg ville vite hvilken konkurranse det var. Det var en intern konkurranse i Tinde var svaret. Da sa jeg at jeg ville vite hva en intern konkurranse går ut på. Det var en konkurranse uten min viten sa selgeren, og at jeg hadde vunnet 2 måneder med gratis strøm. Da spurte jeg hvordan jeg kan vinne en konkurranse jeg ikke vet at jeg er med på. Nææh, nummeret mitt var blitt trukket ut sa selgeren da. Dette er uetisk og en frekk måte å rekruttere/lure inn kunder på. Gadd vite hvor mange uskyldige eldre mennesker de har lurt på denne måten? Er det virkelig lovlig å holde på slik? STYR UNNA!
Hei Merethe, Vi må bare beklage for selgers oppførsel her, vi ønsker selvsagt at de skal være tydelige og dele informasjonen som blir forespurt. Vi tar tilbakemeldingen din videre og ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Var tvilende , men dessverre godtok jeg avtalen. Men i ettertid har jeg lest at flere har blitt utsatt for det samme. Tinde Energi kan ikke bevise hvor jeg skulle hva deltat, og hvor det har fått min epost ifra. Skriver brev om at jeg missliker dette, å har ikke har tilit til de som selskap og ønsker avbrud. Men da er det 12mnd bindling som de ikke vil gjøre untak fra. Styr unna og svare ikke på direkten ved slike oppringninger. Alt går så fort når selger snakker, og det er bare en kort SMS som underlag. Ved OK på denne er du helt bundet, men det er 14 dager angrefrist, men denne overholdt ikke jeg, og dermed i lomma på de.
Hei, Det er beklagelig at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice, så kan vi finne en god løsning sammen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt med beskjed om at jeg hadde vunnet en konkurranse hvor jeg får 2 mnd gratis strøm og etter dette 79 kr mnd. Han snakket fryktelig fort og jeg hadde problemer med å få med meg detaljene, jeg tenkte at det hadde noe med spørreundersøkelsene rundt korona jeg hadde svart på flere ganger, så reagerte ikke da han snakket om en konkurranse. Uansett så oppfattet jeg det slik at det var en fastpris på 79 kr mnd uten flere andre kostnader. Hørtes for godt ut til å være sant. Ba han om å sende meg detaljene og fikk sms hvor det ikke sto noe om strømpris. Sjekket med Tinde etterpå som sier strømmen kommer i tillegg. Droppet tinde. Jeg kontaktet strømselskapet jeg har i dag, fikk 2 mnd gratis der. Føler Tinde prøvde å lure meg
Hei, Det er beklagelig om det ikke har kommet klart frem hvilke priser som gjelder for avtalen, og det er bra kundeservice fikk klartgjort misforståelsen. Vi setter pris på tilbakemeldingen og sender det videre til selgerne. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt av en lurendreier. Jeg vant på noe jeg ikke har deltatt på, gratis strøm i to måneder. Fikk en faktura på kr.169,- + kr.169,- for de to "gratis" månedene jeg hadde vunnet. Måtte betale kr.79,- i faste måneds ledd, og strøm til forvaltnings priser pr. kwh. Ved oppsigelse var det bruddgebyr på kr.150,- Mnd. av gjenværende måneder av bindingstid + en i forskudd. Useriøst og på kanten av svindel med to streker under svaret.
Hei Hermonsen, Det er leit å høre at du er misfornøyd med avtalen din. Ta gjerne kontakt med kundeservice så finner vi en god løsning til deg. Hilsen Tinde Energi v/Malin