Beskjed om at jeg hadde vunnet i en konkurranse om gratis strøm. En konkurranse jeg ikke har deltatt i. Kan ikke forstå hvordan de kan få seg til å utnytte folk på denne måten. Har byttet leverandør - men da kommer regning på 2mnd estimert strøm som må betales - når jeg ringer tilbake forteller de at det er et fristbruddgebyr jeg må betale. Jeg forteller at kunden ikke mottok avtaleteksten på mail - bare angrerettskjema: da dekker de seg med at det er sendt ut sms om avtaletekst.

Har du en tilsvarende erfaring med Tinde Energi?
Gjør som Fortvilet U. K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tinde Energi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Aggressig selger. "Trøstyepremie" i en konkurranse er at jeg skal få halv pris i 2 mnd. Ser det med liten skrift står 12mnd binding. De forutsetter at jeg ønsker å bytte, spør bare etter detaljer som de trenger for å flytte meg over. Styr unna.

Som mange andre ble jeg ringt og gratulert for å ha vunnet en slags trekning. Jeg skulle få 2 mnd halv pris på strømmen, bytter ingenting og beholder nøyaktig det samme abm som før, mente denne selgeren. Løgn og bedrageri! Bør klages inn! STYR UNNA. I tillegg når jeg snakker med kundeservice nekter de på alt og nekter å sende hele lydfilen, for de har bare klipt ut så vi ikke får høre hele samtalen. Jeg har meldt de inn og snakket med eltilsynet.

Oppringt av selger om at jeg var trukket ut som vinner av elkjøp julekalender,har ik deltat i den kalendern, svada hele dritten

Styr unna! Aggressive telefonselgere, skjulte gebyrer og håpløs kundeservice