Yetz Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etisk riktig leversndør å velge, Yetz investerer ikke i vindkraftindustri.
Hei Ragni, tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for at du har valgt Yetz som din strømleverandør. Det stemmer at vi er svært kritiske til den utbyggingen av vindkraft i norsk natur som nå finner sted. Heldigvis er vi ikke alene om det. Våre strømavtaler er som du sier helt i tetsjiktet hva angår konkurransedyktighet :-)
Umulig å benytte webløsning for å bytte. Gjorde avtale via telefon men måtte kontakte dem 3-4 ganger før de klarte å bytte både hjemme og på hytta. Ser nå at de tar et månedlig påslag på kr 75 kr på hvert leveransested (totalt kr 150) selv om det reklameres med 0 påslag. Eneste grunn til at jeg ikke har skiftet igjen er at de støtter Motvind og er rene for vindkraft. Pr idag er det dessverre ingen konkurrenter som er rene og kan matche dem på pris. Håper det endrer seg snart.
Hei Per, beklager at du har hatt utfordring med å bytte via hjemmesiden vår men godt at det løste seg til slutt. Det krever eksakt informasjon å få startet opp strømleveransen og å lokalisere det aktuelle målepunktet. Det er heller ikke slik at ved en strømbestilling på en adresse alle målepunkter registrert på deg som kunde på evt. andre adresser, f.eks en hytte flyttes til ny strømleverandør. Ut fra beskrivelsen din knyttet til prisene ser det ut som du har valgt WebSpot med Vindfri. All vår kraft leveres med elsertifkater fra vannkraftprodusenter uten koblinger til vindkraft. Når du velger tillegget Vindfri har du i tillegg opprinnelsesmerket strøm uten vindkraft samt at det utløser økonomisk støtte til Motvind Norge. Ingen av disse avtalene har ø/kWh påslag, men du betaler et fast månedlig beløp. Ta gjerne kontakt på [email protected] eller på 22 12 00 50 så hjelper vi deg gjerne med å velge en annen avtale dersom du ønsker det.
Strøm i kontakten har vi men det er lite og vanskelig å finne hva en betaler til enhver tid.Det er spottpris med påslag men hvilken spottpris er brukt og hva betaler ein til en hver tid.Enkelte har en app som ein kan bruke og se hva en betaler
Hei Richard, vi leverer kun spotprisavtaler som er den avtaleformen forbrukerrådet anbefaler kunder å velge. På din minside løsning på våre hjemmesider finner du info om dine priser og forbruk. Dette er også spesifisert på fakturaen. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret på [email protected] eller på 22 12 00 50 i kundesenterets åpningstid så hjelper vi deg gjerne med tilgangen eller besvarer evt. andre spørsmål du måtte ha :-)
Yetz kundeservice er meget enkelt å forholde seg til, e-faktura var på plass med en gang etter leverandør bytte og det beste er at en får vindkraftfri strøm til en av markedets beste priser. For vår del er dette å få både i pose og sekk. Kan anbefale Yetz på det sterkeste.
Hei Helmut, takk for flott anmeldelse og anbefaling. Det setter vi pris på :-)
Yetz er et selskap som har tatt et standpunkt mot ødeleggende utbyggingsprosjekter av vindkraft i norsk natur. Detter bør de få kred for og jeg velger Yetz uavhengig av pris. De er i tillegg bra på pris
Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for at du har valgt Yetz som din strømleverandør. Det stemmer at vi er svært kritiske til den utbyggingen av vindkraft i norsk natur som nå finner sted. Heldigvis er vi ikke alene om det. Våre strømavtaler er som du sier helt i tetsjiktet hva angår konkurransedyktighet :-)
Enkelt bytte som hos de fleste. men en webløsning som er ubrukelig og ingen nøkkelopplysninger som kundenummer og så videre i epost. Da kan en heller ikke logge seg inn på Min Side. "Kundeservice" KUN åpen i kontortid Man-Fred. Blir nok å bytte til en seriøs strøm leverandør. For dyr er de også.
Hei Svein, vi er lei oss for å høre at du har hatt utfordringer med påloggingen til din "min side". Det er litt vanskelig å svare deg på stående fot og uten innsikt i kundeforholdet hva det er som er årsaken til at du har opplevd vanskeligheter. Kundenummeret ditt skal du finne lett tilgjengelig på fakturaen din eller så er det mulig å benytte seg av glemt passord funksjonaliteten og få tilsendt en påloggingslenke med nytt passord. Fint om du kan ta kontakt med oss på 22120050 eller [email protected] så løser vi påloggingsutfordringen din. Det stemmer at vi som de fleste strømleverandørene har åpent hverdager i vanlig kontortid, men er ofte tilgjengelig på chat utenom ordinær åpningstid også. Vi har tre strømavtaler. Alle avtalene er svært konkurransedyktige på pris og befinner seg på Forbrukerrådets oversikt over varige spotprisavtaler som Forbrukerrådet anbefaler.
Enkelt å bytte, tok 2 min. Vesentlig billigere enn min forrige strømavtale, og første faktura kom rett inn som efaktura slik som ønsket. Gjør overgangen ikke merkbar utenom lavere faktura enn tidligere.
Hei Tobias, takk for hyggelig vurdering. Det setter vi stor pris på :-) Vi er en av Norges rimeligste strømleverandører og har ingen kortsiktige lokketilbud med gratis strøm og påfølgende dyre prisøkninger. Hos Yetz skal du ganske enkelt få rimelige vindfrie strømavtaler over tid uten mas om ymse tilleggstjenester.